Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan pettynyt lapsensa kummiin?

Vierailija
12.03.2006 |

Turhia lupauksia lapselle, mitkä eivät toteudu... Ei aikaa, ei halua olla tekemisissä lapsen vanhempien kanssa... Ei voi kuin ihmetellä mikä on voinut mennä vikaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellani on 4kummia ja kaikki ovat itse lapsettomia. Elämän tilanne heillä siis erilainen kuin meillä. Eri asiat kiinnostavat.

Vierailija
2/7 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen sisko on maailman paskin kummi. Viimeksi taisi tulla yksi postikortti kolme vuotta sitten. Ei tule synttäreille, ei käy, ei halua pitää yhteyttä, ei halua soitella... on kuin ei kummi olisikaan.



Lähipiiristä (siis suvusta) ei näköjään aina kannata ottaa kummia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt mitään ihmeellistä edes odottanut, mutta olemme ristiin kummeja ja itse hinkui poikamme kummiksi. Kerran kahvipöydässä sanoi, että hällä on KAI 2 tai 3 kummilasta

.

4 niitä on... enpä jaksanut vaivautua. Hassua sinänsä, miten hän jaksaa aina toitottaa, miten kummit ovat hänen lastaan muistaneet ja odottaa meiltä jotain isompia lahjoja. Onneksi lapsensa on kiva, niin jaksan nähdä vaivaa ja viettää aikaa lapsen kanssa :)

Vierailija
4/7 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hitto siinä on, että se vika on aina kummin?

Kyllä siihen yhteyden pitoon tarvitaan kaksi osapuolta. Soittakaa ite ja kutsukaa kahville, älkääkä odottako että se kummi ottaa yhteyttä jos ette itse ota.

Vierailija
5/7 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi turhauttavaa lähetellä kaukana asuvalle kummilapselle " pakolliset" lahjat, kun mitään ei koskaan kuulu takaspäin.

Vierailija
6/7 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Tosi turhauttavaa lähetellä kaukana asuvalle kummilapselle " pakolliset" lahjat, kun mitään ei koskaan kuulu takaspäin.

Ei ikinä tiedä onko lahjoista pidetty vai ei. Tosi kummallista, ei voi odottaa, että lapset itse soittelisivat, mutta kyllä vanhempien pitäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän