Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut epäilemään, että minulla on toinen mies!!!

Vierailija
12.04.2006 |

Olen käyttäytynyt todella epäilyttävästi viime aikoina. Piilottelen kännykkääni, ostelen uusia vaatteita.....

epäilenkö turhaan?? Onko minulla toinen mies???

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs tuleeko autoosi salaperäisesti lisää kilometrejä, vaikka kävisit vain kioskilla?

Vierailija
2/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot sitten siitä onko soitettu vieraisiin numeroihin ja milloin.

Jos ne ovat tuntemattomia numeroita, soita niihin ja jos vastaa mies, eiköhän se ole aika selvää, että sinulla on salarakas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä voisi selvitä jotain.

Utele myös tutuiltasi, että onko he huomanneet sinussa mitään outoa!

Vierailija
4/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein käy niin, että itse tietää totuuden viimeisenä :(

Vierailija
5/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kielipolissi

Vierailija
6/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! (siis itsesi) Ansaitset parempaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko että kaverini kertovat mulle totuutta vaan naureskelee seln takana kun en arvaa mitään!!! En periaatteeesta lue sähköpostejani sillä se on urkkimita. Viestini voisin kyllä lukea, jos saan tilaisuuden.



Miten ottaisin asian puheeksi itseni kanssa?????? itkettää. Näinmonen vuoden jälkeen.

Vierailija
8/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna kyllä kysyisin itseltäni suoraan, että " Onko minulla joku toinen" . Jos kiellät kaiken, niin kirjaa ylös käyttäytymistäsi parin viikon ajalta, niin saat tietää, valehteletko sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos alan kiistämään kaiken?? Entä jos alan väkivaltaiseksi???????? en oikein uota että siinä tilanteessa olisin järkevä. Saatan jopa lyödä itseäni :( Pelottaa. Pitäisikö minun jättää itseni ja vaihdattaa lukot etten pääse asuntooni enää....:((

Vierailija
10/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä itsesi selkä seinää vasten ja kysy suoraan onko sinulla joku toinen.

Muista että kieltäminen on usein syyllisyyden merkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaa heti tavarasi ja lähde!

Vierailija
12/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sairaalloisen mustasukkainen itsestäni. Siksi mietinkin ovatko nämä epäilykseni taas turhia...:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinulla on joku toinen.



Pidätkö puhelintasi usein äänettömällä? Oletko usein ylitöissä? Oletko huomannut muuta omituista käytöstä? Onko sinulle ilmestynyt uusia koruja, ja kun kysyt itseltäsi, mistä olet ne saanut, menet ihan vaikeaksi ja haluat vaihtaa puheenaihetta.



Tällaisten asioiden kanssa ei ole leikkimistä. On aika tehdä asioille jotain, ennen kuin on liian myöhäistä. Tsemppiä ap! Ilmoittele, jos selviää jotain uutta!

Vierailija
14/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuuteen löytää apua, jos osaa etsiä.

Tuolla menolla tuhoat suhteesi itseesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin järkyttävää! Mistä aloit epäilemään tällaista?

Voisko olla työpaikkaromanssi? Vai oletko löytänyt tän toisen miehen harrastusten kautta? Kannattaa alkaa vaikka vakoilemaan kun lähdet jonnekin yhtäkkiä tai tilaa puheluerittelysi, jos siitä selviäisi jotain!

Toivottavasti sulla ei ole ihan pieniä lapsia ettei jää äidittömäksi, kun totuus paljastuu ja jätät itsesi!

Vierailija
16/18 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiuskin kotona kiukkuisena. Onko nämäkin merkkejä siitä, että minullakin, Luoja varjele, saattaisi olla jotain salaista vipinää menossa.

Vierailija
17/18 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät ilmeisesti ole keskusteluväleissä keskenään... Jos sovin toisen kanssa jotain ei vaihtovuorossa ollut ole asiasta koskaan kuullutkaan. Tätä tapahtuu epäilyttävän usein...

Vierailija:


Minä epäilen välillä, että miehelläni on kaksoisolento ja ovat sitten vuoropäivinä meillä ja vuoropäivinä levossa. onkohan mullakin siis toinen mies?

Vierailija
18/18 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siinä on jäänyt tuo aivo-osasto vähän kesken...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän