Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä vuonna oli Kauniiden ja Rohkeiden ensiesitys Suomessa, muistaisiko joku???

Vierailija
18.04.2006 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vaan jostain lehdestä, että sitä on esitetty 19 vuotta, mutta jutussa ei mainittu, että MISSÄ sitä on esitetty niin kauan. Olin kuitenkin varma, ettei ainakaan Suomessa. t. ap

Vierailija
2/4 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se aika vain rientää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli " ryhmäkuvat" jokaiselta tuotantovuodelta ja kyllä pisti naurattamaan, että samat naamat hymyilee siellä vuodesta toiseen, hieman muuttuneina. Ja juoni junnaa paikoillaan ;))

Vierailija
4/4 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silloin kävi Hessu Reijosen " maahantuomana" nää jenkkijulkut vierailulla laivalla, mm. Caroline ja Ridge... " Ripelle" olen kaatanut shampanjaakin, ja silloinen rouvansa varoitti minua :" Please, miss, watch his pants..." Oli varmaan Friitalasta haettu upouudet nahkapökät. Jee, oli sillo parikymppisenä iha cool. Nyt naurattaa. En ole pariin vuoteen sarjaa katsonut kuin ehka jakson kahdessa kuukaudessa, miten ne mummuta jaksaa joka päivä??? Niin, oli aika metkaa, kun tää Caroline kävi laivalla, ja hällä oli seuralaisena " ysäri-mallimisteri" Marde Keinänen ja sit mukana turvamiehet, jotka ois melkein marraskuun pimeydessä käyneetki jenkkisheriffeistä, mutta onnettomat avasivat suunsa, molemmilta tuli iha " selevvää savvoo" . Hupaisaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän