Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä pitää mykkäkoulua kun flirttailu leikilläni hänen miehen kanssa

Vierailija
12.12.2016 |

Kyse ei siis tosiaankaan ollut mistään vakavasta vaan muutaman viinilasin jälkeen illan istujaisissa flirttiä oli ilmassa puolin ja toisin. Kuinka lapsellinen voikaan aikuinen ihminen olla..

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ääliö

Vierailija
2/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei taida olla minkäänlaisia rajoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lapsellinen voikaan aikuinen – sinä – ihminen olla...

Vierailija
4/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi flirttailet, jos tiedät, että ystäväsi pahoittaa mielensä siitä? Aikuistu, järki päähän nyt!

Vierailija
5/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi flirttailet, jos tiedät, että ystäväsi pahoittaa mielensä siitä? Aikuistu, järki päähän nyt!

Olen ollut sinkkuna pitkään ja mieshuomio tuntui hyvälle.

Ap

Vierailija
6/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kannattaa pysyakin, et ole kypsä parisuhteeseen!

Vierailija
7/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vielä ihmettelet, että kuinka lapsellinen sitä voikaan olla. Siis, sinä olet se lapsellinen. 

8/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä koe flirttailussa mitään pahaa, kunhan se pysyy kevyellä tasolla, ei esim. viipyilevinä kosketuksina tai piilotettuina ehdotuksina. Kevyt flirtti on minusta aika normaalia aikuisten välillä, jotka kokevat toisen ihmisen miellyttävänä, vaikkei seksi olisi edes mielessä. Kuuluu esim. asiakaspalvelijoiden ja myyjien arkeen.

Vierailija
9/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

En minä koe flirttailussa mitään pahaa, kunhan se pysyy kevyellä tasolla, ei esim. viipyilevinä kosketuksina tai piilotettuina ehdotuksina. Kevyt flirtti on minusta aika normaalia aikuisten välillä, jotka kokevat toisen ihmisen miellyttävänä, vaikkei seksi olisi edes mielessä. Kuuluu esim. asiakaspalvelijoiden ja myyjien arkeen.

Joo, mutta ei ystävien puolisoita kohtaan. Sellainen ei ole mukavaa, etenkin jos toinen ilmaisee, ettei tykkää. 

Vierailija
10/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

kuuluu kuuluu, mutta on asiallista vasta kun on yhtä flirtti molemmille sukupuolille.

Vierailija
11/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vitun umpitampio, ei se silti anna sulle oikeutta kiusata ja käyttöytyä kaveria kohtaan loukkaavasti. Et ansaitse kaveriasi. Pysy yksin.

Vierailija
12/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako ap sua jos kaveri laittaa ystävyyden poikki? Toiset on niin jämptejä sen suhteen ettei kuormasta syödä. Jos sä vedit henkisen avarin kaverisi naamaan, että lällällää mä olen viehättävämpi sun miehen mielestä kuin sinä, ja kaverisi suuttuisi oikeasti niin haittaisko?

Jos ei haittaa niin jatka samaa rataa ja kehitä kykyäsi hommata uusia kavereita, entiset voi loppua. Mun kaverit tykkää mun miehestä ja haluaa huomiota, heittävät läppää, nauravat ja etsiytyvät seuraan. Mutta yksikään ei vamppaa, teroittele kynsiään, räpsyttele ripsiä tai hae kehuja naisellisuudelleen. Mun kaverit on avoimempia, reilumpia, ystävyyttä ja arvostusta, huomioivat aina minut ja muut, ei mitään kahden kauppaa.

Vierailija
13/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Kuuluu esim. asiakaspalvelijoiden ja myyjien arkeen.

Jaa kuuluu vai? Missä firmassa?

Vierailija
14/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

AB Horo Oy

Vierailija
15/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä juttuja. Pitää ärsyttää kun ei ole miestä.

Ja itse et tietystikään olisi loukkaantunut jos joku olisi flirttaillut miehesi kanssa kun itse olet paikalla...

Vierailija
16/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 30 vuotta asiakaspalvelussa ja myynnissä asiantuntijatehtävissä, ei työssä ole varaa flirttailla ellei sitten ole idiootti.

17/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Jokaisessa joka pyrkii palvelemaan hyvin. Flirttailun kuvailu on muuten vaikeampaa kuin luulisi, varsinkin kun jokaisella tuntuu olevan eri käsitys asiasta. Ja sellainen kevyt flirtti kuuluu minusta asiaan ihan sukupuolesta riippumatta, kun toinen on miellyttävä persoona - asiakaspalvelussa = asiallinen. 

Mitenhän sen selittäisi - sellainen ystävällinen lämmin hymy, sädehtivä katse syvälle silmiin, kiinnostus toisen puheeseen ja nyökkäily, pieni eteenpäin kumartuminen esim. istuessa, nauru herkässä... 

Sitten taas on ns. iskuflirtti erikseen, jossa kosketetaan viipyilevästi toisen käsivartta tai olkapäätä, jalka osuu "vahingossa" toisen sääreen, ei keskitytä muuhun ollenkaan, vilautellaan silmiä (voi luoja :D siis sellainen pikainen hienovarainen kulmankohotus) yms. 

Vierailija
18/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, ahistaa *irvistys*

"Mitenhän sen selittäisi - sellainen ystävällinen lämmin hymy, sädehtivä katse syvälle silmiin, kiinnostus toisen puheeseen ja nyökkäily, pieni eteenpäin kumartuminen esim. istuessa, nauru herkässä... ".

Ihmiset vaistoaa laskelmoinnin, kuka haluaa olla työssään tyrkky. No se idiootti. Ihmisen suurin sukupuolielin on aivot. Toivon ettei kukaan, joka haluaa edetä urallaan ota tosissaan noita "winkwinkkejä" mitä on hyvä asiakaspalvelu tai myyntityö. Parasta mitä voit tehdä on kuunnella ja asettua toisen asemaan, ja yrittää ymmärtää. Sinä et ole tilanteessa keskiössä vaan asiakas ja päälleliimatut tavat näkyvät karkeasti. Ellet halua olla se hömppä ja kerätä humalaisilta tippiä.

19/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja, ahistaa *irvistys*

"Mitenhän sen selittäisi - sellainen ystävällinen lämmin hymy, sädehtivä katse syvälle silmiin, kiinnostus toisen puheeseen ja nyökkäily, pieni eteenpäin kumartuminen esim. istuessa, nauru herkässä... ".

Ihmiset vaistoaa laskelmoinnin, kuka haluaa olla työssään tyrkky. No se idiootti. Ihmisen suurin sukupuolielin on aivot. Toivon ettei kukaan, joka haluaa edetä urallaan ota tosissaan noita "winkwinkkejä" mitä on hyvä asiakaspalvelu tai myyntityö. Parasta mitä voit tehdä on kuunnella ja asettua toisen asemaan, ja yrittää ymmärtää. Sinä et ole tilanteessa keskiössä vaan asiakas ja päälleliimatut tavat näkyvät karkeasti. Ellet halua olla se hömppä ja kerätä humalaisilta tippiä.

Kuten sanoin, se ei ole seksuaalista, eikä näytä sellaiselle edes ulospäin. Eikä kyse ollut ainakaan minun kohdallani mistään laskelmoinnista tai päälleliimauksesta, vaan pidän ihmisistä. Niistä joista en pitänyt, käyttäydyin vain asiallisesti, mutta en samalla lämmöllä. Minä en myöskään ollut etenemässä mihinkään urallani, vaan pidin siitä mitä tein. Olin myös hyvin pidetty työssäni (ei vain oma arvio tai työtodistus), ja harvemmin businessparkeissa käy humalaisia tippaamassa ketään... Ehkä britit sitten ovat jotenkin hömpempää tai karkeampaa kansaa, mutta ei kukaan iloisesta hymystä loukkaantunut, eikä asiantuntemustani kyseenalaistanut.

Vierailija
20/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei taida olla minkäänlaisia rajoja?

Tällä palstalla on MONTA kertaa naiset sanoneet että flirttailu ei ole seksuaallista eikä se ole pettämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi