Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä pitää mykkäkoulua kun flirttailu leikilläni hänen miehen kanssa

Vierailija
12.12.2016 |

Kyse ei siis tosiaankaan ollut mistään vakavasta vaan muutaman viinilasin jälkeen illan istujaisissa flirttiä oli ilmassa puolin ja toisin. Kuinka lapsellinen voikaan aikuinen ihminen olla..

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

En minä koe flirttailussa mitään pahaa, kunhan se pysyy kevyellä tasolla, ei esim. viipyilevinä kosketuksina tai piilotettuina ehdotuksina. Kevyt flirtti on minusta aika normaalia aikuisten välillä, jotka kokevat toisen ihmisen miellyttävänä, vaikkei seksi olisi edes mielessä. Kuuluu esim. asiakaspalvelijoiden ja myyjien arkeen.

Joo, mutta ei ystävien puolisoita kohtaan. Sellainen ei ole mukavaa, etenkin jos toinen ilmaisee, ettei tykkää. 

Flirttailu on pettämistä aina

Vierailija
22/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja, ahistaa *irvistys*

"Mitenhän sen selittäisi - sellainen ystävällinen lämmin hymy, sädehtivä katse syvälle silmiin, kiinnostus toisen puheeseen ja nyökkäily, pieni eteenpäin kumartuminen esim. istuessa, nauru herkässä... ".

Ihmiset vaistoaa laskelmoinnin, kuka haluaa olla työssään tyrkky. No se idiootti. Ihmisen suurin sukupuolielin on aivot. Toivon ettei kukaan, joka haluaa edetä urallaan ota tosissaan noita "winkwinkkejä" mitä on hyvä asiakaspalvelu tai myyntityö. Parasta mitä voit tehdä on kuunnella ja asettua toisen asemaan, ja yrittää ymmärtää. Sinä et ole tilanteessa keskiössä vaan asiakas ja päälleliimatut tavat näkyvät karkeasti. Ellet halua olla se hömppä ja kerätä humalaisilta tippiä.

Kuten sanoin, se ei ole seksuaalista, eikä näytä sellaiselle edes ulospäin. Eikä kyse ollut ainakaan minun kohdallani mistään laskelmoinnista tai päälleliimauksesta, vaan pidän ihmisistä. Niistä joista en pitänyt, käyttäydyin vain asiallisesti, mutta en samalla lämmöllä. Minä en myöskään ollut etenemässä mihinkään urallani, vaan pidin siitä mitä tein. Olin myös hyvin pidetty työssäni (ei vain oma arvio tai työtodistus), ja harvemmin businessparkeissa käy humalaisia tippaamassa ketään... Ehkä britit sitten ovat jotenkin hömpempää tai karkeampaa kansaa, mutta ei kukaan iloisesta hymystä loukkaantunut, eikä asiantuntemustani kyseenalaistanut.

Sinulla ei ole moraalia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC = respa. Miehet tykkäsivät kikattelusta. Ydin on kuinka MINÄ olen hyvä asiakaspalvelija ja pidetty työssäni, ei se mitä tekee.

Vierailija
24/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi flirttailet, jos tiedät, että ystäväsi pahoittaa mielensä siitä? Aikuistu, järki päähän nyt!

Olen ollut sinkkuna pitkään ja mieshuomio tuntui hyvälle.

Ap

0/5

25/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC = respa. Miehet tykkäsivät kikattelusta. Ydin on kuinka MINÄ olen hyvä asiakaspalvelija ja pidetty työssäni, ei se mitä tekee.

Ydin olikin se, että pidin työstäni. Niin kauan kuin tein työni hyvin, joka muuten oli asiakkaiden palvelua, heidän saamistaan hyvälle tuulelle ennen neuvotteluita ja sopeutumaan suopeasti tiukkoihinkin sääntöihin, en näe missä oli ongelma. Samalla tavalla ne lämpimät ja tuttavalliset välit muodostuivat niin naisiin kuin miehiinkin. Moni halusi purkaa matkastressiään tai valittaa säästä, moni jäi juttelemaan tai kertomaan kuulumisiaan. En koskaan kokenut olevani missään pääroolissa, vaan osana ihmisten välisessä kanssakäymisessä - ja osaltaan talon tarjoama palvelu.

Enkä näe millä lailla tämä tai käsitykseni flirttailusta tekee minusta moraalittoman. En ole koskaan pettänyt, en koskaan maannut varatun miehen kanssa, en ole koskaan varastanut, en koskaan puukottanut ketään selkään, tai tehnyt tahallani mitään väärää ketään kohtaan. 

Tämä nyt on kuitenkin minusta hiukan ot siitä flirtin peruskäsitteestä, josta tässä keskusteltiin.

Vierailija
26/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Kuuluu esim. asiakaspalvelijoiden ja myyjien arkeen.

Jaa kuuluu vai? Missä firmassa?

Jokaisessa joka pyrkii palvelemaan hyvin. Flirttailun kuvailu on muuten vaikeampaa kuin luulisi, varsinkin kun jokaisella tuntuu olevan eri käsitys asiasta. Ja sellainen kevyt flirtti kuuluu minusta asiaan ihan sukupuolesta riippumatta, kun toinen on miellyttävä persoona - asiakaspalvelussa = asiallinen. 

Mitenhän sen selittäisi - sellainen ystävällinen lämmin hymy, sädehtivä katse syvälle silmiin, kiinnostus toisen puheeseen ja nyökkäily, pieni eteenpäin kumartuminen esim. istuessa, nauru herkässä... 

Mmitä? Toi on ihan normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä, ei mitään flirttiä!!

27/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Kuuluu esim. asiakaspalvelijoiden ja myyjien arkeen.

Jaa kuuluu vai? Missä firmassa?

Jokaisessa joka pyrkii palvelemaan hyvin. Flirttailun kuvailu on muuten vaikeampaa kuin luulisi, varsinkin kun jokaisella tuntuu olevan eri käsitys asiasta. Ja sellainen kevyt flirtti kuuluu minusta asiaan ihan sukupuolesta riippumatta, kun toinen on miellyttävä persoona - asiakaspalvelussa = asiallinen. 

Mitenhän sen selittäisi - sellainen ystävällinen lämmin hymy, sädehtivä katse syvälle silmiin, kiinnostus toisen puheeseen ja nyökkäily, pieni eteenpäin kumartuminen esim. istuessa, nauru herkässä... 

Mmitä? Toi on ihan normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä, ei mitään flirttiä!!

No tässä onkin näköjään se käsitysten eroavaisuus. Mielestäni tuo on kevyttä flirttiä, koska se tulee luonnostaan ainoastaan mukavien ja ystävällisten ihmisten kanssa, muiden kanssa sitten ystävällistä ja asiallista, mutta ei samalla tavalla lämmintä kanssakäymistä. 

Erityisesti seksuaalinen tai iskuflirtti sitten erikseen. 

Vierailija
28/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemminkin törmännyt ihmisiin, joiden mielestä hymyileminen, leikinlasku ja niin edelleen on flirttiä, vaikka siihen ei sisältyisi mitään seksuaalista. Piti käydä katsomassa, mitä Kielitoimiston sanakirja sanoo. Sen mukaan flirttailu on keimailua, hakkailua, teerenpeliä. Keimailu määriteltiin yritykseksi herättää miehen mielenkiinto ja hakkailu käytökseksi, jolla pyritään vaikuttamaan toiseen eroottisesti. Näin ollen sekä minä että sanakirja olemme sitä mieltä, että jos se ei ole seksuaalista, se ei ole flirttiä.

29/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aiemminkin törmännyt ihmisiin, joiden mielestä hymyileminen, leikinlasku ja niin edelleen on flirttiä, vaikka siihen ei sisältyisi mitään seksuaalista. Piti käydä katsomassa, mitä Kielitoimiston sanakirja sanoo. Sen mukaan flirttailu on keimailua, hakkailua, teerenpeliä. Keimailu määriteltiin yritykseksi herättää miehen mielenkiinto ja hakkailu käytökseksi, jolla pyritään vaikuttamaan toiseen eroottisesti. Näin ollen sekä minä että sanakirja olemme sitä mieltä, että jos se ei ole seksuaalista, se ei ole flirttiä.

No, minä luotan Merriam-Websteriin enemmän: "to show superficial or casual interest or liking"

Vierailija
30/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tyrkyt päivää. miehille flirttaaminen ja alistuminen kaataa uran tai vähintäänkin jumittaa sitä vuosilla eteenpäin. ei miehetkään tee sitä naisille, joten ei meidänkään kuulu tehdä sitä niille. ihan turha selittää mitään nykki-lontoo skeidaa. itse pärjäävänä ja kansainvälisenä kauniina naisena en koskaan alistuisi flirttaamaan. mitä hyötyä siitä muka olisi..minun miestä aina huvittaa lentoemotyrkyt ja muut idiootit matkoillamme respoissa sun muualla :-)

31/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi tyrkyt päivää. miehille flirttaaminen ja alistuminen kaataa uran tai vähintäänkin jumittaa sitä vuosilla eteenpäin. ei miehetkään tee sitä naisille, joten ei meidänkään kuulu tehdä sitä niille. ihan turha selittää mitään nykki-lontoo skeidaa. itse pärjäävänä ja kansainvälisenä kauniina naisena en koskaan alistuisi flirttaamaan. mitä hyötyä siitä muka olisi..minun miestä aina huvittaa lentoemotyrkyt ja muut idiootit matkoillamme respoissa sun muualla :-)

No, onneksi minä sitten nähtävästi flirttailin oikealle miehelle ja päädyin oikein hyvin toimeentulevaksi kotiäidiksi. Uranikaan respana ei kaatunut mihinkään. Enkä "flirttaillut" pelkästään miehille, vaan kaikille ystävällisille asiakkaille. 

Kansainvälisenä naisena tosin ymmärtäisit Merriam-Websterin päälle, mutta mitäs pikkujutuista, eikös ;)

Vierailija
32/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain kärsiä tuollaisen horatsun takia. Olimme pyytänyt kaksi pariskuntaa mökillemme eräänä juhannuksena. Koko päivän kokkailin ja kohentelin paikkoja. Toisen pariskunnan vaimo on tällainen flirttailija, aina oli mieheni kimpussa, kun tavattiin. Kun vihdoin ehdin toisten seuraan rannalle, missä kokko, nämä kyyhkyläiset istuivat kuin rakastavaiset kokon äärellä, muut vieraat sivummalla, myös flirttailijan aviomies. Samaa peliä hän piti saunassa. Tuli sinne pukuhuoneeseen (siis se muija)  keikistelemään mieheni eteen ilkosillaan ja keimaili. Mieheni oli saman tyyppinen eli heillä synkkasi. Molemmat pariskunnat ollaan sittemmin eronnut. Tuolloin juhannusaattona tuon hutsun aviomies kertoi minulle myöhemmin, että Irmassa on sitä vikaa.

33/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin sain kärsiä tuollaisen horatsun takia. Olimme pyytänyt kaksi pariskuntaa mökillemme eräänä juhannuksena. Koko päivän kokkailin ja kohentelin paikkoja. Toisen pariskunnan vaimo on tällainen flirttailija, aina oli mieheni kimpussa, kun tavattiin. Kun vihdoin ehdin toisten seuraan rannalle, missä kokko, nämä kyyhkyläiset istuivat kuin rakastavaiset kokon äärellä, muut vieraat sivummalla, myös flirttailijan aviomies. Samaa peliä hän piti saunassa. Tuli sinne pukuhuoneeseen (siis se muija)  keikistelemään mieheni eteen ilkosillaan ja keimaili. Mieheni oli saman tyyppinen eli heillä synkkasi. Molemmat pariskunnat ollaan sittemmin eronnut. Tuolloin juhannusaattona tuon hutsun aviomies kertoi minulle myöhemmin, että Irmassa on sitä vikaa.

Eli miehesi toimi sinua halventavasti, jätti sinut sivuun ja käyttäytyi kuin rakastavainen toisen naisen kanssa - ja sinä syytät (yksinomaan) naista siitä? Onneksi miehesi pääsi sinusta vapaaksi, taisi sinussa olla vähän erilaista vikaa.

Vierailija
34/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miehesi toimi sinua halventavasti, jätti sinut sivuun ja käyttäytyi kuin rakastavainen toisen naisen kanssa - ja sinä syytät (yksinomaan) naista siitä? Onneksi miehesi pääsi sinusta vapaaksi, taisi sinussa olla vähän erilaista vikaa.

Jaa, että tämä kääntyi minun syykseni. Siellähän lukee, että mieheni oli saman tyyppinen. Ja minä pääsin miehestä vapaaksi, juuri edellä mainittu syy oli yksi eronn syy.

35/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, että tämä kääntyi minun syykseni. Siellähän lukee, että mieheni oli saman tyyppinen. Ja minä pääsin miehestä vapaaksi, juuri edellä mainittu syy oli yksi eronn syy.

Sinun syysi ei ollut kenenkään käytös, vaan se että syytät ainoastaan naista asiasta, joka oli ainakin yhtä paljon miehesi syy. Vaikka sanot että miehesi oli saman tyyppinen, et haukkunut häntä tai puhunut hänestä yhtä pahasti kuin naisesta. Kyllä minä ainakin odotan että oma mieheni huolehtii meidän avioliitostamme, eikä joku kolmas osapuoli - muuten on vikaa siinä miehessä. 

Vierailija
36/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuvottava.

Toivottavasti mahdollinen tuleva miehesi jättää sinut.

Vierailija
37/37 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun syysi ei ollut kenenkään käytös, vaan se että syytät ainoastaan naista asiasta, joka oli ainakin yhtä paljon miehesi syy. Vaikka sanot että miehesi oli saman tyyppinen, et haukkunut häntä tai puhunut hänestä yhtä pahasti kuin naisesta. Kyllä minä ainakin odotan että oma mieheni huolehtii meidän avioliitostamme, eikä joku kolmas osapuoli - muuten on vikaa siinä miehessä. 

Siis tämä nainen oli aina aloitteellinen tässä flirttailussa ja miestänihän ei tarvinnut paljon houkutella. Arvaa, kuinka paljon vihasin miestäni tästä syystä. Huoripukki oli ja vielä jatkoivat seuraavana päivänä sitä peliä aurinkotuoleissa eivätkä olleet huomaavinaankaan minua. Itse olen kiltti ja uskollinen. Jäi niin paha trauma siitä juhannuksesta, että siksi puhuin niin rumilla sanoilla siitä henkilöstä. En ymmärrä mitä puolusteltavaa tuollaisessa naisessa on. Oletko itse samanlainen. Sitä paitsi hän oli tullut kotiinsa kerran illanvietosta vieraan miehen autolla ja parkkipaikalla kuherrelleet oman miehen katsellessa parvekkeelta. Minä en ollut silloin siellä, että tämä ei ainakaan ole minun syyni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä