Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti muokkasi meikatut Bratz-nuket uuteen uskoon. Mitä mieltä?

Vierailija
12.12.2016 |

http://www.iltalehti.fi/fiidifi/201612122200039358_fd.shtml

Tykkäätkö enemmän ennen- vai jälkeen -kuvista?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vaikutus kuin ihmisillä, vähemmän meikkiä on paremman näköinen. "Sotamaalaus" ei pue edes nukkeja.

Vierailija
2/27 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudistetut ihania, alkuperäiset kamalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiehen unelma.

Vierailija
4/27 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästikin paremman ja viehättävämmän näköisiä nuo muokatut ! 

Mitenköhän lie tehnyt ?

Taidokasta jälkeä joka tapauksessa.

Vierailija
5/27 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudistetut ovat aivan ihania, niin suloisia. Vanhoista en tykännyt edes lapsena, vaikka mulla tuollaisia olikin.

Vierailija
6/27 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo muokatut ovat todella sympaattisia. Alkuperäiset näyttävät kammottavilta, kun vertaa noihin tuunattuihin.

Vierailija
7/27 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Setämiehen unelma.

Mene setämies täältä unelmoimasta!

Vierailija
8/27 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän lie tehnyt ?

Oon nähnyt joskus videopätkän tästä naisesta. Ostaa nuket käytettynä ja putsaa naamat jollain liuottimella (en muista millä), lähtee nätisti vaan noi "meikit" eikä pohjaväri ollenkaan. Usein nuket on rikki, ja korjaa niitä esim. muovailemalla uudet jalat / kengät. Videolla oli liuta pikkutyttöjä jotka olivat ihastuksissaan nukeista kun ne näyttivät heiltä tai heidän kavereiltaan.

Vierailija
9/27 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Bratzit on aivan järkyttäviä. Minulla ei ole lapsia, mutta olen aina ihmetellyt tykkääkö lapset ihan oikeasti sen näköisistä tytöistä? Minusta ne näyttävät:

- ilkeiltä ja pelottavilta

- transuilta

- tyhmiltä bimboilta

- prostituoiduilta

- pieleen menneen kauneusleikkauksen läpikäyneiltä

- kaikin puolin kamalilta, ylimeikatuilta ja halvoilta

Nuo muokatut nuket on ihanan luonnollisia, raikkaita ja oikeasti kauniita.

Vierailija
10/27 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän lie tehnyt ?

Asetonilla pyyhitään pois vanha naama ja maalaillaan pikkuhiljaa uusi. Tässä video jossa maalataan uusi naama vähän eri tyylillä monsterhigh-nukelle, ihan kiinnostavaa katsottavaa. :)

Vierailija
11/27 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehdellä taas jutut vähissä... tää on vanha juttu.

Vierailija
12/27 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole lapsia, mutta olen aina ihmetellyt tykkääkö lapset ihan oikeasti sen näköisistä tytöistä?

Sori ajatusvirhe. Piti kysyä tykkääkö lapset oikeasti tuon näköisistä nukeista/leluista. T. 9

Vierailija
13/27 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain vuosia sitten oli jossain lehdessä juttua jostain suomalaisesta naisesta (joo, huomasin itsekin että muistikuva ei ole vahvin :DD), joka teki samaa. Muutetut nuket olivat ap:n linkissä olevien tavoin uudistettuna satamiljoonaa kertaa parempia kuin alkuperäiset.

Eilen kun katsoin X Factoria, ja siinä esiintyi tämä tyttöbändi, joka oli aikaisempien vuosien voittaja (tms.), niin itselle tuli mieleen, miten paljon kauniimpia nekin nuoret naiset olisivat olleet ilman sitä hirvitysmeikkiä ja fyllerihuulia. Nyt olivat kuin naisen irvikuvia, aika paljon samanlaisia kun noi alkuperäiset Bratz-nuket. Kun joka tuutista tulee tuon näköistä kuvamateriaalia, niin silmä tottuu ja alkaa vähitellen pitää normaalina tuollaista kamalaa epäluonnollista sotamaalausta, naaman täytteitä sekä botoxia.

Vierailija
14/27 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuitenkaan kaikille. Esim. minä en ollut ennen kuvia nähnyt.

Vierailija
15/27 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo Bratzit on aivan järkyttäviä. Minulla ei ole lapsia, mutta olen aina ihmetellyt tykkääkö lapset ihan oikeasti sen näköisistä tytöistä?

Mulla ei ollut Bratzeja, vaan aika samantapaisia MyScenejä. Ei silloin ajatellut niistä mitään ihmeellistä, kun oli tottunut että sellaisia nuket on. Nyt kun katson noita alkuperäisiä Bratzeja niin aika hirveiltähän ne näyttää.

Vierailija
16/27 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin vaikka tällaista,kuin niitä tavallisia jutunpuutteen täytteitä tyyliin 'näyttelijä xxxx  Beverley Hillsissä uskomattoman paljastavassa puvussaan,josta pikkarit näkyvät selvästi' tms.

Vierailija
17/27 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Disneylläkin on nykyään nais- ja tyttöhahmoilla jättusuuret silmät (n. 1/2 tai 1/3 kasvojen pinta-alasta)? Onneksi ei kuitenkaan bilemeikkiä tai övereitä fillerihuulia, vielä.

Vierailija
18/27 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Disneylläkin on nykyään nais- ja tyttöhahmoilla jättusuuret silmät (n. 1/2 tai 1/3 kasvojen pinta-alasta)? Onneksi ei kuitenkaan bilemeikkiä tai övereitä fillerihuulia, vielä.

Koska kaikki piirroshahmot,figuurit,mallinuket ja jopa patsaat ovat kaikki  taiteilijansa tai suunnittelijansa  luomia hahmoja ja näkemyksiä.

Jos kaipaat 1:1 realismia,niin tyydy sitten vahakabinetteihin ja valokuviin.

(...tosin niitäkin on aina pyritty vähän  muokkaamaan)

Vierailija
19/27 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo miljoona vuotta sitten linkittänyt tuon naisen tänne palstalle että kelpaiskos mammoille tällaiset nuket. Silloin taisi tuomio olla no-no jos en ihan väärin muista. Vanha juttu siis jo :)

Vierailija
20/27 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ostelee lapsilleen noita bilehilenukkeja? haluaako he tytöstä kasvavan siideripissiksen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan