Tee tämä ASPERGER-testi ja kerro, paljonko sait pisteitä
Itse en ole ollut testeissä, mutta minulta on usein netissä kysyttykin, onko minulla asperger, joten päätin sitten tehdä testin. Sain 140 pistettä, eli hyvin paljon, mikä viittaa siihen, että minulla voi hyvinkin olla aspergerin syndrooma.
Tässä testi:
Kommentit (566)
4 minuuttia ja 78 pistettä. Taidan olla vain muuten omituinen 😂
Yli 8 minuuttia meni, tosin netti jumitti. Sain 126 pistettä, ei yllätä. Ei ole tutkittu, mutta epäilen.
104, ei aspergeria enkä usko että onkaan. Olen vaan introvertti, ujo, arka, sosiaalisesta fobiasta kärsivä masentunut outolintu.
Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 57 sekuntia ja testipistemääräsi on 71 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.
Asperger-testin tulos vaihtelee asteikolla 53 - 159 Tämä testi ei riitä lääketieteellisen diagnoosin tekemiseen!
Sen sijaan ADHD on.
132, viitisen minuuttia. Mulla on autistisia piirteitä mutta ei oo siitä diagnoosia.
5 min, pisteitä 84. Ei aspergeria.
Käytit testin tekemiseen 5 minuuttia 17 sekuntia ja testipistemääräsi on 124 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma.
Olen miettinytkin, että minulla on näitä piirteitä jonkin verran.
93, 3 minuuttia 3 sekuntia, ei aspergeria.
130 p., mutta koska diagnoosina F 50.0, ei neuropsykologisia testejä voi kuulemma tehdä luotettavasti.
Vierailija kirjoitti:
130 p., mutta koska diagnoosina F 50.0, ei neuropsykologisia testejä voi kuulemma tehdä luotettavasti.
Voi tehdä, ja on paljon muitakin testejä sekä kyselyitä joista saa riittävästi tietoa.
115, ei ehkä ihan diagnoosiin asti. Mutta vaikeudet sosiaalisissa suhteissa vaikeuttavat elämää. Opinnot ja työ sujuvat.
Käytit testin tekemiseen 4 minuuttia 45 sekuntia ja testipistemääräsi on 77 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa. Huomaan kyllä itsessäni joitain piirteitä.
6 min 18 sec
79 pointsia
Ei as.
Lapsellani on. Minullakin saattaa kyllä olla. Naisten ja tyttöjen autismikirjon piirteet ovat erilaisia kuin miespuolisten.
"Käytit testin tekemiseen 2 minuuttia 42 sekuntia ja testipistemääräsi on 142 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma"
No niinhän minulla on. Tai no siis, autismin kirjon häiriö PDA piirteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein tänään terveydenhuollon vastaanotolla autismia kartoittavan testin. Tulos 45/50p.
Tulkinta: Vahvasti autistinen.
Normojen keskiarvopisteet 17 p.
Autismidiagnoosin raja 35p.
Kuulut laitokseen.
Ihme trollailua. Miksi ihmeessä asperger-tyyppinen autismin kirjon henkilö kuuluisi laitokseen?
Ei meille oo ees mitään laitoksia mihin meitä kelpuutettais, höpsö.
67 pistettä. En yllättynyt näin alhaisesta tuloksesta. Ihan mielenkiintoinen testi kuitenkin.
Autismin kirjo ei asperger.