Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini haukkoi joululahjaksi paskoiksi

Vierailija
09.12.2016 |

Vaikkei tiennyt mitä oli saamassa lahjaksi. Maanantaina toimitaan hänen lahjansa hyväntekeväisyyskeräykseen ja teini nauttikoon koulustaan isovanhemmilta saadun kaksikymppisen ja konvehtirasian kera.

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin. Koulusta pitääkin nauttia eikä haukkoa joululahjoja etukäteen.

Vierailija
2/103 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helevatan autocorrect väänsi otsikon tuollaiseksi. Teini siis haukkui tulevat joululahjansa paskoiksi ja minä päätin ettei saa sitten mitään meiltä vanhemmilta tänä vuonna lahjaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/103 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa teillä idyllinen perheharmonia kerta kaikkiaan. Olen melkein kade...or not!

Vierailija
4/103 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vie niitä teinin lahjoja pois. Tuskin se teini tarkoitti, mitä sanoi. Saattoi olla paha olla jostain syystä ja siksi yritti jotenkin purkaa pahaa mieltään. Tollasta se on teinien kanssa, niitten on usein paha olla ja purkavat kiukkuaan meihin vanhempiin. Ei se ole kivaa, mutta tuskimpa se monta vuotta kestää. Olen itsekin saanut teiniltä tänään haukut niskaani yhdestä ja toisesta asiasta. Toivon sulle voimia ja kaikille hyvää joulua. Ja sinne keräykseen voi antaa ihan muita lahjoja, meikäläinenkin antoi, tulee hyvä mieli monelle.

Vierailija
5/103 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, teinien rageen ei kannata kiinnittää liikaa huomiota. Tunteita tulee ja menee... Laitat lahjat kaappiin ja annat ne niin kuin et muistaisikaan koko juttua. Eihän se teini edes tiedä, mitä oli/on saamassa! Hyvää joulumieltä, aikuinen!

Vierailija
6/103 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Onpa teillä idyllinen perheharmonia kerta kaikkiaan. Olen melkein kade...or not!

Häntä on yritetty kasvattaa sivistyneeksi ihmiseksi mutta tuossa on nyt tulos. En todellakaan ole ylpeä teinistämme. Käyttäytyy 75% kotonaoloajasta kuinpirun riivaama. Välillä epäilen ihan tosissani että hänellä on jonkinlainen paranoidinen häiriö koska hän kääntää joka ikisen neutraalinkin keskustelunaiheen riidaksi. Vanhempia, kotia ja sisaruksia jaksaa haukkua joka ikinen päivä.

Jos Suomessa olisi sisäoppilaitoksia peruskouluikäisille niin teini joutaisi mennä sinne mekastamaan.

Vierailija
7/103 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vie niitä teinin lahjoja pois. Tuskin se teini tarkoitti, mitä sanoi. Saattoi olla paha olla jostain syystä ja siksi yritti jotenkin purkaa pahaa mieltään. Tollasta se on teinien kanssa, niitten on usein paha olla ja purkavat kiukkuaan meihin vanhempiin. Ei se ole kivaa, mutta tuskimpa se monta vuotta kestää. Olen itsekin saanut teiniltä tänään haukut niskaani yhdestä ja toisesta asiasta. Toivon sulle voimia ja kaikille hyvää joulua. Ja sinne keräykseen voi antaa ihan muita lahjoja, meikäläinenkin antoi, tulee hyvä mieli monelle.

Pysyn kyllä sanojeni takana ja lahjat vaihtavat omistajaa maanantaina. Emmehän me kuitenkaan voi hankkia mitään tarpeeksi hyvää ja hienoa hänen kranttumaisuudelleen.

8/103 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et oikeesti tee noin! Miksi pilaat koko perheen joulun sillä että viet teinin lahjat pois koska hän purki todennäköisesti pahaa oloaan.

Olen aina oikeassa, sanot mitä sanot

9/103 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lahjat eivät ole mitään palkintoja saavutuksista ja niitä ei käytetä kiristys- tai rangaistusvälineenä. Nähtävästi kaikilla ei näin ole. Miellän lahjan antamisen ja saamisen vastikkeettomaksi.

10/103 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas vuoden äiti... Eikö sinun pitäisi tässä ottaa se aikuisen rooli, eikä ruveta toimimaan mahdollisimman typerällä ja lapsellisella tavalla? Ehkä tuollainen kiukuttelu johtuu jostain syvemmästä. Ehkä hänen elämässään tapahtuu jotain, mistä sinä et ole tietoinen. Kannattaa ehkä miettiä kaksi kertaa hankkiiko lapsia ollenkaan, jos ei niiden kanssa kerran pärjää eikä pysty selvittämään ongelmia, siten miten AIKUISEN kuuluisi ne selvittää, vaan lähtee mukaan kiukuttelemaan ja angstaamaan.... VALOJA

Vierailija
11/103 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikään kuuluu tuollainen, koska siinä nuori irtautuu vanhemmista ja muodostaa oman itsensä. Tue äläkä purista omaan muottiisi. Tukeminen = anna paljon valua kuin vesi hanhen selästä.

Vierailija
12/103 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, puhut lapsestasi täällä todella rumasti. Ja tiedätkö mitä, se teini takuulla aistii sun asenteen ja suhtautumisen, joka ainakin täällä alkaa kuulostaa jo inholta. Teinit on välillä vittumaisia, se johtuu siitä ikävaiheesta, mutta mikä sun tekosyy on? Ja nautitko siitä, että saat kostaa lapsellesi tämän huonon käytöksen?

Vierailija
13/103 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi teini touhua. Tunteet menee edestakas. Vaikkakin olisi kivaa että olisi kiitollinen. Kaksi vuotta teinivaihetta katselessani nyt ollaan siinä että oma teini on oppinut pyytämään anteeksi. Ehkä ollaan voiton puolella.

Vierailija
14/103 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on yläluokka sisäoppilaitos. Ainakin Anna Tapion koulu.

Vierailija
15/103 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helevatan autocorrect väänsi otsikon tuollaiseksi. Teini siis haukkui tulevat joululahjansa paskoiksi ja minä päätin ettei saa sitten mitään meiltä vanhemmilta tänä vuonna lahjaksi.

Älä nyt itse vajoa teinin tasolle - herran tähden miten teini reaktio sinulla ! 😱

Koti on se paikka missä saa koetella rajojaan ja kasvaa ja mokata ja sanoa törppöyksiä ja silti sinua rakastetaan ehdoitta.

Lahjoja haukkuva teini ehkä on sen verran fiksu ettei halua sanoa teille 'paskat vanhemmat' vaan purkaa itseään noin?

Vierailija
16/103 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysyn kyllä sanojeni takana ja lahjat vaihtavat omistajaa maanantaina. Emmehän me kuitenkaan voi hankkia mitään tarpeeksi hyvää ja hienoa hänen kranttumaisuudelleen.

Vittu sä olet TYHMÄ!

Vierailija
17/103 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teineille kuulu enää antaa joululahjoja. Teini töihin tienaamaan!

Vierailija
18/103 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole teinin vanhempi vaan eskarin.

Mutta muistan raivonneeni kerran tummaihoisista vaikka oikeasti minulla ei heitä vastaan mitään ollutkaan. Se aihe nyt vaan tuli jostain ja kun tarpeeksi harmitti niin siitähän sai hyvän kohteen mihin purkaa..ja tuskin oli ainoa aihealue kun näin kävi. Teini-ikä on kurjaa teinille itselleenkin kun ei ymmärrä omaa käytöstään. Silloin aikuisen pitää ymmärtää.

Vierailija
19/103 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä, että monet täällä antaa lapsilleen kaikki periksi. Ihmekkään ku nykyajan lapset ovat kaikki niin hemmoteltuja. Sitte vanhemmat valittaa ko teinit määrää talossa.. :)

Ja Ap, tein itsekkin nuin yksi joulu omalle teinille ja tiedätkö mitä. Alko arvostamaan joululahjoja sen jälkeen, ja yleensäki muita :) Ja kyseessä ei siis ollut yksi teinin suuttumus vaan oikeasti haastoi tahallaan riitaa joka aiheesta yms. Eli suosittelen tekemään niin, jos haluaa että lapsi osaa arvostaa sitä mitä saa eikä vaan valittamaan. Vaikka se muiden mielestä onkin todella kamalaa.. huh.

Vierailija
20/103 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Jos haluaa lisätä netissä idiootin leiman otsaansa, niin voi lisätä ironisten kommenttien perään ...or not!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme