Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetellaanpa kolme viimeisintä kännykkäämme, merkit, mallit ja mieluusti myös hinnat.

Vierailija
09.12.2016 |

Ja mihin olette edellisen kännykän luovuttaneet/tallettaneet uuden käyttöönotossa.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhone 3, 4 ja 6. Hintoja en muista. Vanhat lojuu tuolla laatikossa.

Vierailija
2/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen Huawei, kaksi aiempaa lg ja samsung.

Hinnat n. 450-550 €.

Kaapissa säilössä ovat molemmat jos satun tarvitsemaan varapuhelinta jos nykyiseen tulee jotain vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut elämässäni kolme kännykkää, mut en kyllä enää muista merkkejä. Ekan sain joskus 90-luvun loppupuolella kaverilta, joka vaihtoi uudempaan ja sääli mua, kun en ollut edes halunnut sellaista. Mut otin kohteliaisuudesta vastaan...

Se toimi hyvin n. kymmenen vuotta, mutta hajosi sitten. Seuraavankaan nimeä en muista, mutta toimi myös hyvin ja kauan. Nyt on kolmas menossa, ja merkki on Samsung (tarkistin), sellainen pieni punainen. Oli toiseksi halvin, mitä Gigantista sai muutama vuosi sitten. Toimii ihan hyvin, joten oletan sen kestävän ainakin seuraavat viisi vuotta.

Vierailija
4/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä iphone 6s

Edellinen iphone4s, palveli 4 vuotta ja meni sitten vielä kaverille käyttöön.

Sitä ennen joku LG, mallista ei mitään hajua. Jossakin kaapin perukoilla taitaa olla.

Omput ollu toki melko hintavia, LG taisi olla alle silloisten älypuhelinten keslovertohinnan.

Vierailija
5/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung galaxy 6,4 ja vanhin oli joku Nokian ihme littana vaaleanpunainen välimalli.

Molemmat samsungit olleet siinä 450e hujakoilla, muistaakseni...

Mä kiinnyn puhelimiini, joten vaihdan ne vasta kun ne hajoaa totaalisesti.

Vierailija
6/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

IPhone 6 (nykyinen, vaihtumassa kohta seiskaan), iPhone 4, HTC Desire Z. Hintoja en muista. IPhone 4:n annoin vaihdon yhteydessä äidille, Z on edelleen tuolla jossain laatikossa.

Vierailija
7/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö. Semmonen samsung mini älypuhelin, olisko ollut jotain 70 e. Sitten sain veljeltäni jonkun ZTE älypuhelimen. Mä käytin ne loppuun asti ja nyt mua on palvellut pari vuotta nokia 108. Maksoi 24 e.

Vierailija
8/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen käytössä oleva on Lumia 535, maksoi jotain luokkaa 85-95e. On kyllä huono... Sitä ennen sain kaverilta HTC Legend Sensen ilmaiseksi ja sitä ennen sain apelta Nokia C5:sen

-Pihi-

Vierailija
9/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung gio..myin 20€ tori.fi

Nexus 4...myin 50€ tori.fi (ostohinta 300€)

Nexus 5 nyt ostohinta 300€

Vierailija
10/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössä MS Lumia jotain, 6kk, 180€ saksasta.

Edellinen Nokia Lumia 630?, reilun vuoden vanha,pari sataa, lapsella.

Archos titanium, pari sataa, kolmisen vuotta sitten, tippuu ja näyttö lakkasi toimimasta pari viikkoa myöhemmin.

Lumia 800, työpuhelin, ihan paska, lainasin työkaverille enkä ottanut takaisin.

Nokia 501, ehkä 5v sitten, reilu pari sataa, ärsyttävä kosketus näppäimistö, oli lapsella 1-2 luokalla, nyt tuolla laatikossa, ei saa mitään ohjelmia.

Nokian se kosketusnäyttö missä tuli plektra mukana....siitä tykkäsin, akku hyytyi.

Sitä ennen olin Nokian alihankkijalla töissä ja Nokian luureja oli pöydät ja laatikot täynnä, sai vaihdella ihan miten paljon halusi. Protoja sai käyttää talon ulkopuolella kun ne oli julkistettu.

Tätä ennen Nokia 3310, vuosituhannen alkuvuosina.

Ihan eka, Nokia 3110, on lisävarusteineen vielä tallessa ja toimi ainakin vuosi sitten. 900mk vuonna 1998.

Vierailija
11/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhone 5

iPhone 6

iPhone 7

En tiedä hintoja, olen saanut puhelimet lahjaksi. Vanhat puhelimet ovat jossain laatikossa.

Vierailija
12/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia, Nokia ja Nokia. En muista malleja, semmoisia yksinkertaisia näppäinpuhelimia kaikki. Hinta alle 80 €. Käytän puhelinta 5-10 vuotta kerrallaan. Edelliset ovat tuolla lasten leikeissä, akut poistettuna.

Vierailija
13/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muistaa. En todellakaan paina mieleeni jotain kännykän mallia. Nyt on joku Samsung, sitä ennen oli joku Sony Ericsson, sitä edellistä en edes muista. Kai se johonkin elektroniikkaromukeräykseen meni, ja halpoja on olleet kaikki.

Vierailija
14/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

iphone 4s, iphone 5s ja iphone6.

Olen myynyt edelliset pois uuden alta.

en muista kuin viimeisimmän hinnan, n. 700e.

Vierailija
15/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia, Nokia, Motorola. Hintoja en muista, Motorola toimii edelleen kunhan lataa akun. Nettiä ei kännyssä ole eikä tule.

Vierailija
16/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhimmasta uusimpaan. Samsung, LG, iPhone 6s. Noiden kahden ekan malleja en muista ja hinnat pyörinyt jossain alle 200 €. Tästä iPhonesta en ite maksanut mitään.

Vierailija
17/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokian läppäpuhelin, ei kai Erkkikään voi muistaa mikä malli se oli... maksoi 50€ ja oli käytössä 5 vuotta. iPhone 4, käytössä 4 vuotta. Nyt iPhone 6, ollut kohta pari vuotta käytössä ja odotan että käyttöikää on vielä ainakin se 2-3 vuotta. Seuraavaa puhelinta en tiedä, varmaan iLuuri sen pitää olla, kun on tottunut tuohon käyttöjärjestelmään.

Vierailija
18/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nokian läppäpuhelin, ei kai Erkkikään voi muistaa mikä malli se oli... maksoi 50€ ja oli käytössä 5 vuotta. iPhone 4, käytössä 4 vuotta. Nyt iPhone 6, ollut kohta pari vuotta käytössä ja odotan että käyttöikää on vielä ainakin se 2-3 vuotta. Seuraavaa puhelinta en tiedä, varmaan iLuuri sen pitää olla, kun on tottunut tuohon käyttöjärjestelmään.

Ai niin, ja iPhone 4 maksoi silloin sen reilu 500€ (?) ja nyt tuo iPhone 6 jotain 700-800€. En muista jos ihan totta puhutaan.

Vierailija
19/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

iphone 4 500€, samsung galaxy a5 369€ ja iPhone 6s 675€

Vierailija
20/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen Nokia Lumia 1320, edellinen Nokia N8, sitä edellnen Nokia 5250 joka sään kännykkä. Olen isänmaallinen ihminen. Haluan, että me suomalaiset säilymme kansakuntien joukossa. Jo kännykulttuuri paljastaa, käykö niin. Hävetkää muka suomalaiset. Jos ette aseta suomalaista tuotetta ulkomaalaisen edelle, koskee se sitten elintarvikkeita, kenkiä, teksttiileitä, vessapaperia tai mitä muuta tahansa, jossa on kotimainen tuote vaihtoehtona, ette ymmärrää, että täsä on meidän kaikkien suomalaisten tulevaisuus kysymyksessä.

Miettikää itse. Globaalius tarkoittaa suomalaisuuden häviämistä. Joku muu maa "nappaa" meidät.

Järk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi