Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Markkina-arvoni edes homomiesten keskuudessa ei ole kummoinen

Vierailija
09.12.2016 |

Olen 37-vuotias pienimunainen, lihava, lyhyt ja ruma ATM, joka on luovuttanut täysin naisten suhteen. Se mikä kuitenkin tuntuu vielä pahemmalta, on se etten tunnu olevan tällaisena miehenä mikään kova saalis edes homoseksuaalisilla markkinoilla.

Olen hetero, mutta olen koittanut muuttaa seksuaalista suuntautumistani miehiin päin. Koska en kelpaa naisille, tuntuisi toiseksi paras vaihtoehto olevan iältään 16-19-vuotiaat, hoikat ja karvattomat, hyvännäköiset nuoret miehet/pojat. Mutta kun sanotaan, että samanikäisellä kauniilla naisella on periaatteessa rajaton markkina-arvo, niin eipä se tällaiselle HC-ATM:lle tunnu olevan mitenkään matala edes tuon ikäisillä homopojilla.

Tuon ikäiset nuoret gaymiehet ovat järjestään torjuneet kaikki seksuaaliset aloitteeni. Lisäksi minulla on alastonsuomi.comissa profiili ja olen pannut merkille, että tuollaiset nuoret, markkina-arvonsa huipulla olevat homopojat antavat negatiivisia ääniä kuvilleni siellä.

Kun laitoin alastonkuvani arvosteltavaksi eräälle gayfoorumille, sain tällaista palautetta:

"Hieman porsaan oloinen.? Sairaus? Aneeminen ja läikikäs iho kalpeisiin kasvoihin luo tunnelman huonosta yleiskunnosta ja toimii karkottimena. Ehkä maksassa syy? Myrkkysienet ovat tehneet tehtävänsä.
Sukurasitteena muutoksia perimässä?
Toivottavasti saat apua ajoissa vaivaasi."

"Vähä ehk pieni muna"

"Läski ja ruma. Karu totuus :/"

"-1000000 ruma homo. et saa munaa etkä pyllyä."

"Annan kakkoseeeeeeeeeennn :D siis arvosanaksesi tulee 2."

"Oisit ny ees seisokista ottanu kuvan. Vai eikö noin pieni minimuna seiso?"

"ehkä 4. Normaali suomalainen mies sellaiselle, joka siitä tykkää ;) Itseäni kiinnostaa enemmän itsestään hyvin huolta pitävät, joilla on terveellinen elämäntapa ja hyvin hoidettu tukka ja iho. Karu totuus että, saatat olla liian tukeva useimmille. Ja vähän kliseisesti sanottuna: luonne ratkaisee.

Hankalaa olla samalla ystävällinen ja kriittinen :s"

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheensä hylkäävän miehen markkina-arvo on nolla. Inhoan markkina-arvotusta, mutta sen verran pitäisi miestä löytyä, että huolehtii perheestään eikä hyppyytä lapsia kodista toiseen

Vierailija
22/26 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi komea mies olisi sen "vähempiarvoinen" kuin kaunis nainen? Varsinkin kun homopiirit ovat heteropiirejä pienemmät ja halutut nuoret hyvännäköiset miehet ovat niin kysyttyjä että voivat valita itseään miellyttävimmät kumppanit.

Kyllä mä siinä käsityksessä olen ollut, että homoseksuaaliset markkinat olisivat huomattavasti tasa-arvoisemmat kuin heteromarkkinat. Ja että homot suostuisivat miehisen libidon vuoksi helpommin seksuaalisiin suhteisiin kuin naiset, joten sekin tekisi asiasta helpomman.

AP

Homot suostuvat miehisen libidon (ja naisiin iskostetun häpeän puutteen) vuoksi useammin seksuaalisiin suhteisiin kuin naiset. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että kriteerit olisivat alempana, vaan että seksiä on enemmän ja helpommin tarjolla, jos olet viehättävä. Homomiehet baareissa on ihan samalla tavalla pinnallisia kun muutkin miehet, nyt arvostelun kohteeena on vaan toinen mies. Onnea valitsemallesi tielle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hakeeko ap  täällä hyväksyntää seksuaaliselle suuntautumiselleen vai mitä en nyt tajunnut?

Vierailija
24/26 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ainakin rehellinen ja se on 'to start' hyvä luonteenominaisuus ja piirre hänessä.

Vierailija
25/26 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta 17. kommentissa kehotetaan laihduttamaan.

Av:llä yleensä normaalipainoisellekin naiselle se on ensimmäinen kehotus, saati sitten lihavalle.

Ap on sitä mieltä, että hänen pitäisi läskeineen kelvata eikä edes mainitse, että voisi tehdä ulkomuidolleen jotain.

Vierailija
26/26 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.