100 % toimiva tasomittari miehille ja naisille
Monille on vaikeaa arvioida omaa tasoa parisuhdemarkkinoilla. Taso arvioidaan helposti yläkanttiin.
Käytän esimerkkinä miehiä, jotka valittavat av:lla ja ylilaudalla, kuinka eivät kelpaa "huonoillekaan" naisille vaikka ovat komeita, hauskoja, fiksuja, miellyttävää seuraa ja hyviä keskustelijoita.
.
Totuus: sinun tasosi määräytyy siinä, minkä tasoista seuraa saat.
.
Se että sinä kuvittelet olevasi tiettyä tasoa ja ihmettelet mikset saa tasoasi vastaavaa seuraa, tarkoittaa juuri sitä ettet osaa olla objektiivinen arvioinnissasi.
Tottakai jokainen ihminen on omasta mielestään huipputyyppi. Esimerkiksi minun mielestäni kaikki vaatteeni ovat hienoja, mielenkiinnonkohteeni kaikkein kiinnostavimpia ja musiikkimakuni loistava. Tottakai minä pidän asioista, joista pidän :D
.
Toinen vaihtoehto on, että sinulla on huono itsetunto mutta tutustut loistotyyppeihin, kenties sinussa on jotain hyvää mitä et itse huomaa.
.
Kysyntä määrää arvon yleensäkin kaupankäynnissä. Joku esittää tuotteelle liian kovan hinnan, jolloin se ei mene niin hyvin kaupaksi. Toinen asettaa asiakkaalle kovia vaatimuksia, jolloin asiakkaita ei riitä niin paljoa.
Kolmas saa myytyä kaiken hetkessä, koska tuote on hyvä, tai heikko mutta hinta ja muut vaatimukset kohtuulliset.
Kommentit (75)
Nää tuntuu niin teini aloituksilta. Eihän nää pidä paikkaansa. Ihminen ei ole kauppaa ja kaupankäyntiä. Niin poikkeuksia on. Joku kaunis voi olla huonoitsetuntoinen ja ujo ja luontaantyöntävä, kun ei vaan uskalla. toisaalta tavallisen näköinen hymyilevä, elämäniloinen nainen, joka on hyvin otollinen voi vedota. Itsestä on ollut kiinnostuneita julkkikset, rikas, urheilijat...ja mun mielestä mä oon kuiteskin vaan ihan ruma niin repikää siitä. (:
Vierailija kirjoitti:
Nää tuntuu niin teini aloituksilta. Eihän nää pidä paikkaansa. Ihminen ei ole kauppaa ja kaupankäyntiä. Niin poikkeuksia on. Joku kaunis voi olla huonoitsetuntoinen ja ujo ja luontaantyöntävä, kun ei vaan uskalla. toisaalta tavallisen näköinen hymyilevä, elämäniloinen nainen, joka on hyvin otollinen voi vedota. Itsestä on ollut kiinnostuneita julkkikset, rikas, urheilijat...ja mun mielestä mä oon kuiteskin vaan ihan ruma niin repikää siitä. (:
Kyllä niitä tasoeroja silti on olemassa, mutta luonteella ja käytöksellä pystyy paljon paikkaamaan. Esimerkiksi viime viikonlopulta yksi nainen jäi mieleeni, vaikka en rivistä koskaan valitsisi tuollaista naista. Ei hän ollut ruma, mutta ei myöskään mitenkään erityisen viehättävä. Osasi kuitenkin käsitellä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että komea mieslääkäri suostuu panemaan lihavaa AV-mammaa kello kolmelta baarin vessassa ei kyllä tee AV-mammasta korkeatasoista. Tai tuleeko hissukkanörttimiehestä korkeatasoinen kun tämä hakee Venäjältä postimyyntimorsiamen?
Lääkäristäkö tuo tekee korkeatasoisen? Ei. Se tarkoittaa että pariskunta on tasan toistensa arvoinen. Vakka kantensa valitsee. Jokainen, joka kuvittelee olevansa itse valitsemaansa seuraa parempi, huijaa itseään.
Jos panen jotain mammaa kännissä vain siksi että panettaa ei tarkoita että hän olisi missään nimessä tasoineni. Kyse on siitä mitä hakee.
Kukaan fiksu ja laadukas yksilö ei ota .
huonotasoisempaa seuraa itselleen.Ja kyllä jos olet sporttinen lääkäri niin tasosi ei ole lihava yksinhuoltajaäiti
Tasosi on se, millaisen ihmisen seurassa olet. Siihen ei vaikuta mitenkään se, kuinka pitkän ajan olet hänen seurassaan. Jos harrastat seksiä jonkun ihmisen kanssa, hän on tasoisesi. Tai sinä hänen tasoisensa.
Tuohan johtaisi siihen että kaikki ihmiset ovat samantasoisia. Kun jännämies panee kaikkia naisia ja sitten nämä naiset antavat joskus sääliseksiä betamiehille niin kaikki asettuisivat lopulta samalle viivalle. Vai määritelläänkö taso ainoastaan viimeisimmän panon perustella?
-eri
Kuka helvetin tollo nuo termit on lanseerannut tänne? En pysty vastaamaan tuohon, kun joutuisin sitten itse käyttämään noita termejä. En halua vaikuttaa täysin vajaalta.
Jos termit häiritsevät niin voit vapaasti korvata termit vähemmän häiritsevillä sanoilla. Jännämies voidaan tässä tapauksessa korvata millä tahansa sanalla joka kuvastaa naisten suosimaa miestä. YTM, pelimies, auervaara ja naistennaurattaja kelpaavat.
Minä olen aina kuvitellut, että jännämies on negatiivinen ilmaus. Siis että se tarkoittaa auervaaraa tai jopa pikkurikollista, joka tapauksessa jonkinlaista petturia ja epäluotettavaa miestä. Jos se tarkoittaakin "ylemmän tason miestä" eli miestä, joka on naisten keskuudessa haluttu ulkonäkönsä, käytöksensä, arvomaailmansa, asenteidensa ja luonteensa puolesta, niin silloin olemme koko ajan puhuneet ihan eri asioista. Siinä tapauksessa kaikki eksäni ovat olleet enemmän tai vähemmän jännämiehiä ja niin on nykyinenkin (vaikka on samaan aikaan maailman kiltein ja kunnollisin mies).
Hyvä itsetunto vaikuttaa paljon siihen, löytääkö kumppanin. Moni täälläkin puhuu vain ulkonäöstä ja vetää johtopäätökset sen kautta, että vaikka olet komea tai kaunis, ei auta paljoakaan, jos olet huonoitsetuntoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että komea mieslääkäri suostuu panemaan lihavaa AV-mammaa kello kolmelta baarin vessassa ei kyllä tee AV-mammasta korkeatasoista. Tai tuleeko hissukkanörttimiehestä korkeatasoinen kun tämä hakee Venäjältä postimyyntimorsiamen?
Lääkäristäkö tuo tekee korkeatasoisen? Ei. Se tarkoittaa että pariskunta on tasan toistensa arvoinen. Vakka kantensa valitsee. Jokainen, joka kuvittelee olevansa itse valitsemaansa seuraa parempi, huijaa itseään.
Jos panen jotain mammaa kännissä vain siksi että panettaa ei tarkoita että hän olisi missään nimessä tasoineni. Kyse on siitä mitä hakee.
huonotasoisempaa seuraa itselleen.Ja kyllä jos olet sporttinen lääkäri niin tasosi ei ole lihava yksinhuoltajaäiti
Tasosi on se, millaisen ihmisen seurassa olet. Siihen ei vaikuta mitenkään se, kuinka pitkän ajan olet hänen seurassaan. Jos harrastat seksiä jonkun ihmisen kanssa, hän on tasoisesi. Tai sinä hänen tasoisensa.
Tuohan johtaisi siihen että kaikki ihmiset ovat samantasoisia. Kun jännämies panee kaikkia naisia ja sitten nämä naiset antavat joskus sääliseksiä betamiehille niin kaikki asettuisivat lopulta samalle viivalle. Vai määritelläänkö taso ainoastaan viimeisimmän panon perustella?
-eri
Kuka helvetin tollo nuo termit on lanseerannut tänne? En pysty vastaamaan tuohon, kun joutuisin sitten itse käyttämään noita termejä. En halua vaikuttaa täysin vajaalta.
Jos termit häiritsevät niin voit vapaasti korvata termit vähemmän häiritsevillä sanoilla. Jännämies voidaan tässä tapauksessa korvata millä tahansa sanalla joka kuvastaa naisten suosimaa miestä. YTM, pelimies, auervaara ja naistennaurattaja kelpaavat.
Minä olen aina kuvitellut, että jännämies on negatiivinen ilmaus. Siis että se tarkoittaa auervaaraa tai jopa pikkurikollista, joka tapauksessa jonkinlaista petturia ja epäluotettavaa miestä. Jos se tarkoittaakin "ylemmän tason miestä" eli miestä, joka on naisten keskuudessa haluttu ulkonäkönsä, käytöksensä, arvomaailmansa, asenteidensa ja luonteensa puolesta, niin silloin olemme koko ajan puhuneet ihan eri asioista. Siinä tapauksessa kaikki eksäni ovat olleet enemmän tai vähemmän jännämiehiä ja niin on nykyinenkin (vaikka on samaan aikaan maailman kiltein ja kunnollisin mies).
Olet ymmärtänyt aivan oikein. YTM ja jännämies eivät ole synonyymejä, heitä yhdistää vain se että kummatkin saavat naisilta helposti seksiä. Jännämies on renttu jonka jännyys vetää naisia puoleensa, YTM on tasokas mies. Termit olivatkin korvattavissa keskenään tuossa tilanteessa koska sillä ei ollut erikseen väliä miksi mies oli suosittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monille on vaikeaa arvioida omaa tasoa parisuhdemarkkinoilla. Taso arvioidaan helposti yläkanttiin.
Käytän esimerkkinä miehiä, jotka valittavat av:lla ja ylilaudalla, kuinka eivät kelpaa "huonoillekaan" naisille vaikka ovat komeita, hauskoja, fiksuja, miellyttävää seuraa ja hyviä keskustelijoita.
.
Totuus: sinun tasosi määräytyy siinä, minkä tasoista seuraa saat.
.
Se että sinä kuvittelet olevasi tiettyä tasoa ja ihmettelet mikset saa tasoasi vastaavaa seuraa, tarkoittaa juuri sitä ettet osaa olla objektiivinen arvioinnissasi.
Tottakai jokainen ihminen on omasta mielestään huipputyyppi. Esimerkiksi minun mielestäni kaikki vaatteeni ovat hienoja, mielenkiinnonkohteeni kaikkein kiinnostavimpia ja musiikkimakuni loistava. Tottakai minä pidän asioista, joista pidän :DMinä en ainakaan ole omasta mielestäni huipputyyppi, vaan kaukana siitä. Olen vittumaisen vastenmielinen ihminen jopa omasta mielestäni. Eikä ne päälläni olevat rievutkaan kovin kasosia ole. Musiikkimakunikaan ei ole kovin hääppöinen. Silti minulla on aina ollut naisista ylitarjontaa ja olen saanut itseäni huomattavasti nuorempia kaunottaria, joilla menekkiä olisi muutenkin.
Miten se 100 prosenttinen tasomittarisi selittää tämän?
onko ne kaunottaret oikeesti jo viiden vuoden päästä elähtäneitä melkoisen höveleitä pubiruusuja? Vai itsestään huolta pitäviä, fiksuja naisia jotka paitsi näyttää hyvältä vielä 15 vuoden päästäkin, valikoivat seuransa viisaasti.
Ihan paska mittari, sanon minä. Niin epäsuhtia pareja näkee, että ei voi pitää paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
noilla jutuilla saattaa kyllä ollakin. Miksi seksiin ottaisi "huonotasoisempaa" seuraa? Ihan niitä on monia ihmisiä siinäkin jahdissa, kertonee lähinnä huonosta itsetunnosta että on a) pakko ottaa se ei niin mieluisa b) pakko uskotella itselleen olevansa kuitenkin tätä parempi. Fiksu seura kiertää kaukaa, toki itselle on hyvä nähdä vaan pihlajanmarjoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkurit ja luuserit kyyristelemässä "tasojensa" ja parisuhdefilosofioidensa takana tiukasti elämää piilossa siihen asti kunnes se elämä on mennyt ohi. Tekisi mieleni oksentaa kaiken tuon aivottoman tuhlauksen edessä.
Samaa pohdin juuri. Eläkää ja nussikaa nuorena.
Sinkkumies
Se on hieman hankalaa kun ei silloinkaan kelvannut tytöille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
noilla jutuilla saattaa kyllä ollakin. Miksi seksiin ottaisi "huonotasoisempaa" seuraa? Ihan niitä on monia ihmisiä siinäkin jahdissa, kertonee lähinnä huonosta itsetunnosta että on a) pakko ottaa se ei niin mieluisa b) pakko uskotella itselleen olevansa kuitenkin tätä parempi. Fiksu seura kiertää kaukaa, toki itselle on hyvä nähdä vaan pihlajanmarjoja
Koska se tasokas seura ei välttämättä lähde ihan noin vain panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinäpä sen itse sanoit!
totuud56 kirjoitti:
Kyse on tuurista ja sosiaalisista kontakteista.
Voit olla vaikka kuinka komea mies mutta yksikään nainen ei kysele sinua kahville.
Itse olen keskivertoa komeampi mutta en mikään naisten nielijä ha en ole 8 vuoteen saanut yhtään aloitetta naisilta jotka olisi edes jollain tavalla samalla tasolla. Eli lähinnä lihavilta tai 10 vuotta vanhemmilta. Tämä on totuus
Minä olen omasta mielestäni tavallisen näköinen, mutta miehet tuijottavat minua. Työpaikalla miehet katsovat kauempaa ja saattavat nolostua seurassani. Kadulla monet miehet katsovat. Mutta kukaan ei lähesty koskaan. Minä en saa aloitteita edes lihavilta tai 10 vuotta vanhemmilta. No, ukkomiehiltä joskus mutta niitä ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan paska mittari, sanon minä. Niin epäsuhtia pareja näkee, että ei voi pitää paikkaansa.
Katsot taas vain ulkonäköä, etkä näe ihmisen henkisiä ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinäpä sen itse sanoit!
Se kertoo lähinnä kohteen moraalista, eikä miehen tasosta.
Todellakin naisille kelpaa myös muutkin kuin ne komeimmat jos miehet vain lähestyvät oikealla tavalla ja heillä on hyvä meno. Jos mies menee iloisesti juttelemaan ja tanssimaan ilman, että tarraa kiinni naiseen, niin todella moni ottaa miehen tanssimaan hänen kanssaan. En sitten tiedä kuinka moni lopulta sänkyyn päätyy, mutta kyllä siinä ainakin flirttailua on.
Oman kokemukseni mukaan nuo komeimmat miehet eivä yleensä edes mene juttelemaan naisille. Moni nainen heitä katsoo, mutta eivät uskalla lähestyä. Sitten lopulta joku ehkä uskaltautuu lähestyä miestä, mutta on ihan tavallista, että komea mies lähtee baarista yksinkin. Etenkin jos mies on vähänkään nirso.