Miksi joku on whatsapissa kello 1 tai 2 maissa??? Kenelle viestii?
Kommentit (20)
Mitä helvettiä siellä itse teet kyttäämässä muiden paikalla oloa siihen aikaan?
Aloitus on vain pakkomielteisen stalkkerin ongelma.
Miksi itse olet?
Mitä se sinulle kuuluu Mitä ihmiset öisin tekevät. Hanki elämä äläkä toisten asioihin puutu.
Miksi, miksi?
Oletko taantunut lapsen tasolle?
Vierailija kirjoitti:
Mistä ap tiedät?
🤭😂😂sivusta
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on vain pakkomielteisen stalkkerin ongelma.
Spammaako sama tyyppi samasta asiasta täällä joka päivä? Kuulostaa kyllä pakkomielteiseltä. Itse en katso koskaan, että kuka on linjoilla jos ei ole suoraa asiaa sillä hetkellä.
No itse siihen aikaan saatan vaihtaa sairaan äitini kanssa viestejä, tai yövuorossa tuttujen, jotka myös ovat yötyössä, tai murun kanssa, tai lapsen kanssa, jos yöjalassa, tai hevonen varsoo/lehmä poikii/lampaat karitsoivat/pykään itse jälkikasvua, tai ihan nyt jonkun kyylän kiusaksi lähettelen työpuhelimen ja oman välillä viestejä, niin saa vauvapalsta tyhmiä kysymyksiä osakseen...
mistäs tiedät, että se joku o whatsupissa tuohon aikaan
Vierailija kirjoitti:
mistäs tiedät, että se joku o whatsupissa tuohon aikaan
Kai sen nyt kuulee jos baaripano miehelle tulee viestiä keskellä yötä
tiesitkö että viestiääniä voi muuttaa: se mkä sinusta kuulostaa whatsup viestiltä, voi olla ihan mikä tahansa muu puhelimen toimintoa
Viestin penikse lleni että on aika laittaa nukkumaan.
M 32
Ajatteleva AP kaikkia niitä, jotka ovat piilottaneet paikallaolonsa ja lukukuittaukset?
Mitä kaikkea hurjaa tapahtuukaan ties mihin kellonaikoihin, etkä sinä tiedä niistä kemuista mitään!
Vierailija kirjoitti:
No itse siihen aikaan saatan vaihtaa sairaan äitini kanssa viestejä, tai yövuorossa tuttujen, jotka myös ovat yötyössä, tai murun kanssa, tai lapsen kanssa, jos yöjalassa, tai hevonen varsoo/lehmä poikii/lampaat karitsoivat/pykään itse jälkikasvua, tai ihan nyt jonkun kyylän kiusaksi lähettelen työpuhelimen ja oman välillä viestejä, niin saa vauvapalsta tyhmiä kysymyksiä osakseen...
Käyttäisitkö työaikasi ihan työn tekoon.
Tv. Kymmenet tuhannet työttömät jotka eivät saa töitä vaikka kuinka haluavat.
Ehkä se henkilö on baarissa tuolloin.