100 % toimiva tasomittari miehille ja naisille
Monille on vaikeaa arvioida omaa tasoa parisuhdemarkkinoilla. Taso arvioidaan helposti yläkanttiin.
Käytän esimerkkinä miehiä, jotka valittavat av:lla ja ylilaudalla, kuinka eivät kelpaa "huonoillekaan" naisille vaikka ovat komeita, hauskoja, fiksuja, miellyttävää seuraa ja hyviä keskustelijoita.
.
Totuus: sinun tasosi määräytyy siinä, minkä tasoista seuraa saat.
.
Se että sinä kuvittelet olevasi tiettyä tasoa ja ihmettelet mikset saa tasoasi vastaavaa seuraa, tarkoittaa juuri sitä ettet osaa olla objektiivinen arvioinnissasi.
Tottakai jokainen ihminen on omasta mielestään huipputyyppi. Esimerkiksi minun mielestäni kaikki vaatteeni ovat hienoja, mielenkiinnonkohteeni kaikkein kiinnostavimpia ja musiikkimakuni loistava. Tottakai minä pidän asioista, joista pidän :D
.
Toinen vaihtoehto on, että sinulla on huono itsetunto mutta tutustut loistotyyppeihin, kenties sinussa on jotain hyvää mitä et itse huomaa.
.
Kysyntä määrää arvon yleensäkin kaupankäynnissä. Joku esittää tuotteelle liian kovan hinnan, jolloin se ei mene niin hyvin kaupaksi. Toinen asettaa asiakkaalle kovia vaatimuksia, jolloin asiakkaita ei riitä niin paljoa.
Kolmas saa myytyä kaiken hetkessä, koska tuote on hyvä, tai heikko mutta hinta ja muut vaatimukset kohtuulliset.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, jos vaan muistaa että tasoja etenkin naisille on kaksi. Toinen suhteeseen ja toinen seksiin.
Lisäksi nykyään taso voi olla aivan eri Tinderissä kuin se on vaikkapa harrastusporukassa, tai ystävien kautta tutustuville.
Nämä kaksi asiaa johtaa myös usein siihen, että henkilö helposti erehtyy tasostaan, etenkin parisuhdetasostaan.
Ihminen erehtyy parisuhdetasostaan, koska taso on eri Tinderissä kuin live-elämässä? Ei kai se parisuhde siellä Tinderissä toimi? Eikä pelkkä seksi ole yhtä kuin parisuhde. Eli mitä oikein sekoilet?
Ai niin, halusit taas kerran kertoa, että koska lihavat av-mammat saavat seksiä Tinderin kautta komeilta mieslääkäreiltä niin he eivät ymmärrä omaa tasoaan eivätkä siksi tajua vastata peruskomeille tavismiehille. Tosin nämä eivät oikeasti heitä edes haluaisi, koska heidän mielestään he näyttävät vain lihavilta av-mammoilta.
Niin, tosin ei se lihaviin rajoitu. Aika monta ketjua olen AV:lta lukenut, missä valitetaan kun miehet vedättää, ovat sikoja, eivät rakasta, häipyvät muutaman seksikerran jälkeen, ottavat yhteyttä parin viikon välein jne.
Jos sinä käsität heti mistä on kyse, sehän on hyvä asia. Moni AV-lainen selvästi ei sitä käsitä, muuten näitä ketjuja ei olisi täällä.
Vierailija kirjoitti:
totuud56 kirjoitti:
Kyse on tuurista ja sosiaalisista kontakteista.
Voit olla vaikka kuinka komea mies mutta yksikään nainen ei kysele sinua kahville.
Itse olen keskivertoa komeampi mutta en mikään naisten nielijä ha en ole 8 vuoteen saanut yhtään aloitetta naisilta jotka olisi edes jollain tavalla samalla tasolla. Eli lähinnä lihavilta tai 10 vuotta vanhemmilta. Tämä on totuusEt ole oikeasti komea sitten. Naisten mielestä komeita miehiä isketään jatkuvasti.
Ainoastaan vauvafoorumeilla. Komeita sinkkumiehiä on sinkkumarkkinat täynnä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että komea mieslääkäri suostuu panemaan lihavaa AV-mammaa kello kolmelta baarin vessassa ei kyllä tee AV-mammasta korkeatasoista. Tai tuleeko hissukkanörttimiehestä korkeatasoinen kun tämä hakee Venäjältä postimyyntimorsiamen?
Et tainnut oikein ymmärtää avausviestiä?
Täytyy katsoa kokonaiskuvaa, se että tarkkailee pelkkiä sotilasmuurahaisia ei paljasta sitä kuinka koko muurahaiskeko toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
totuud56 kirjoitti:
Kyse on tuurista ja sosiaalisista kontakteista.
Voit olla vaikka kuinka komea mies mutta yksikään nainen ei kysele sinua kahville.
Itse olen keskivertoa komeampi mutta en mikään naisten nielijä ha en ole 8 vuoteen saanut yhtään aloitetta naisilta jotka olisi edes jollain tavalla samalla tasolla. Eli lähinnä lihavilta tai 10 vuotta vanhemmilta. Tämä on totuusEt ole oikeasti komea sitten. Naisten mielestä komeita miehiä isketään jatkuvasti.
Viestisi on sarkasmia? :)
Tuskin se oli.
Nuorena naiset tuli juttelemaan minulle, yökerhoissa käpälöivätkin. Sitten lähti tukka ja menekki tyssäsi siihen. Nyt vanhana kalju ei niin haittaa, mutta sillä tavalla suosiossa olin vain noin 23-24 vuotiaaksi asti. Meno oli kuin eri planeetalta.
-eri
Minkä takia koit tarpeelliseksi valaista meitä tällä tiedolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että komea mieslääkäri suostuu panemaan lihavaa AV-mammaa kello kolmelta baarin vessassa ei kyllä tee AV-mammasta korkeatasoista. Tai tuleeko hissukkanörttimiehestä korkeatasoinen kun tämä hakee Venäjältä postimyyntimorsiamen?
Minä ymmärsin aloittajan puhuvan parisuhdetasosta. Ja joo, jos hissukkanörttimies saa kauniin postimyyntimorsiamen rahalla, niin se on hänen tasonsa. Ihmettelen, että palstalla yksinäisyyttään valittavat miehet eivät tee tuollaista ratkaisua vaan jatkavat jankutustaan meidän lihavien AV-mammojen parissa.
Mutta naisten mielestä sen heidän baaripanotasonsa tulisi vastata heidän parisuhdetasoaan.
Ihmisen yleistä tasokkuutta ei voi oikean alkaa määritellä pelkän kysynnän ja tarjonna perusteella koska kysyntä ja tarjonta riippuu siitä minkälaisessa ympäristössä ihminen vaikuttaa. Tinderissä naiset määräävät tahdin kun miehet swipettävät kaikki oikealle, nettideittisivustoilla on nuoremmissa ikäryhmissä ylitarjontaa miehistä kun taas vanhemmissa ikäryhmissä naisia on enemmän, samaten ne hoitajakoulun pari miesoppilasta pariutuvat jo ensimmäisen vuoden aikana riippumatta miehen tasosta,
En voi puhua muiden jankkkaajamiesten puolesta mutta kyllä minä muuten hakisin postimyyntimorsiamen mutta pelkään mitä äitimuori ajattelisi...
Moniko nainen on ihan oikeasti sanonut sinulle noin? En usko, että yksikään. Kaikki johtopäätökset mitä vedät siitä, että naiset pettyvät kun joku mies halusikin vain seksiä heidän kanssaan, ovat ihan omia johtopäätöksiäsi. Et tiedä kuten ei kukaan muukaan meistä, mistä oikeasti oli kysymys.
Naiset on niin helppoja. Tasokas nainen on hieman vaikeampi.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärsin aloittajan puhuvan parisuhdetasosta. Ja joo, jos hissukkanörttimies saa kauniin postimyyntimorsiamen rahalla, niin se on hänen tasonsa. Ihmettelen, että palstalla yksinäisyyttään valittavat miehet eivät tee tuollaista ratkaisua vaan jatkavat jankutustaan meidän lihavien AV-mammojen parissa.
Mutta naisten mielestä sen heidän baaripanotasonsa tulisi vastata heidän parisuhdetasoaan.
Ihmisen yleistä tasokkuutta ei voi oikean alkaa määritellä pelkän kysynnän ja tarjonna perusteella koska kysyntä ja tarjonta riippuu siitä minkälaisessa ympäristössä ihminen vaikuttaa. Tinderissä naiset määräävät tahdin kun miehet swipettävät kaikki oikealle, nettideittisivustoilla on nuoremmissa ikäryhmissä ylitarjontaa miehistä kun taas vanhemmissa ikäryhmissä naisia on enemmän, samaten ne hoitajakoulun pari miesoppilasta pariutuvat jo ensimmäisen vuoden aikana riippumatta miehen tasosta,
En voi puhua muiden jankkkaajamiesten puolesta mutta kyllä minä muuten hakisin postimyyntimorsiamen mutta pelkään mitä äitimuori ajattelisi...
Moniko nainen on ihan oikeasti sanonut sinulle noin? En usko, että yksikään. Kaikki johtopäätökset mitä vedät siitä, että naiset pettyvät kun joku mies halusikin vain seksiä heidän kanssaan, ovat ihan omia johtopäätöksiäsi. Et tiedä kuten ei kukaan muukaan meistä, mistä oikeasti oli kysymys.
Entäs miltä lopputulos näyttää?
Sinkkumies
Pelkurit ja luuserit kyyristelemässä "tasojensa" ja parisuhdefilosofioidensa takana tiukasti elämää piilossa siihen asti kunnes se elämä on mennyt ohi. Tekisi mieleni oksentaa kaiken tuon aivottoman tuhlauksen edessä.
Realistisuus on sitä mikä näkyy peilistä. Av-mammoille opiksi.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Pelkurit ja luuserit kyyristelemässä "tasojensa" ja parisuhdefilosofioidensa takana tiukasti elämää piilossa siihen asti kunnes se elämä on mennyt ohi. Tekisi mieleni oksentaa kaiken tuon aivottoman tuhlauksen edessä.
Samaa pohdin juuri. Eläkää ja nussikaa nuorena.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Monille on vaikeaa arvioida omaa tasoa parisuhdemarkkinoilla. Taso arvioidaan helposti yläkanttiin.
Käytän esimerkkinä miehiä, jotka valittavat av:lla ja ylilaudalla, kuinka eivät kelpaa "huonoillekaan" naisille vaikka ovat komeita, hauskoja, fiksuja, miellyttävää seuraa ja hyviä keskustelijoita.
.
.
Se että sinä kuvittelet olevasi tiettyä tasoa ja ihmettelet mikset saa tasoasi vastaavaa seuraa, tarkoittaa juuri sitä ettet osaa olla objektiivinen arvioinnissasi.
Tottakai jokainen ihminen on omasta mielestään huipputyyppi. Esimerkiksi minun mielestäni kaikki vaatteeni ovat hienoja, mielenkiinnonkohteeni kaikkein kiinnostavimpia ja musiikkimakuni loistava. Tottakai minä pidän asioista, joista pidän :D
.
Toinen vaihtoehto on, että sinulla on huono itsetunto mutta tutustut loistotyyppeihin, kenties sinussa on jotain hyvää mitä et itse huomaa.
.
Kysyntä määrää arvon yleensäkin kaupankäynnissä. Joku esittää tuotteelle liian kovan hinnan, jolloin se ei mene niin hyvin kaupaksi. Toinen asettaa asiakkaalle kovia vaatimuksia, jolloin asiakkaita ei riitä niin paljoa.
Kolmas saa myytyä kaiken hetkessä, koska tuote on hyvä, tai heikko mutta hinta ja muut vaatimukset kohtuulliset.
Ei ole kovin terve ajattelutapa sulla kategorisoida ja arvottaa ihmisiä. Kuulostaa ihan joltain kolmannen valtakunnan ajattelutavalta. Itse olet mitä todennäköisimmin tässä nolkimisjärjestyksessä korkeimmalla palilla?
Kyllähän ihmiset lukevat toisistansa asioita ja paljonkin. Itse en ole ikinä ollut kiinnostunut irtosuhteista, enkä lähtisi kenenkään matkaan baarista. Ja ylläripylläri: en ole koskaan saanut seksiehdotuksia missään. Nuorena olin vielä todella kaunis, joten ei liity ulkonäöllisiin seikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
.
.
.
Kolmas saa myytyä kaiken hetkessä, koska tuote on hyvä, tai heikko mutta hinta ja muut vaatimukset kohtuulliset.Ei ole kovin terve ajattelutapa sulla kategorisoida ja arvottaa ihmisiä. Kuulostaa ihan joltain kolmannen valtakunnan ajattelutavalta. Itse olet mitä todennäköisimmin tässä nolkimisjärjestyksessä korkeimmalla palilla?
Kassien tyhjentämiseen kelpaa vähän rumempikin nainen. Läskeistä en tykkää.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Jos omaa historiaani katson niin siellä on miehiä, joiden kanssa itse olisin halunnut jatkaa tutustumista; miehiä jotka olisivat halunneet jatkaa minuun tutustumista; miehiä joiden kanssa jatkettiin tutustumista ja päädyttiin parisuhteeseen (kertaalleen jopa avioliittoon asti) mutta erottiin ja mies jonka kanssa ainakin tässä vaiheessa ollaan edelleen parisuhteessa. Tottakai on välillä vituttanut, kun itseä olisi kiinnostanut mutta miestä ei, mutta kaikilla meillä on niitä kokemuksia. Kuten myös niitä joissa toinen haluaisi suhteen mutta itse ei vaan pysty kiinnostumaan.
Entä miltä sinun lopputuloksesi näyttää?
No minä olen kaunis nainen ja tällä hetkellä naimisissa komean, menestyneen, pitkän ja hyväkäytöksisen miehen kanssa. Olen kyllä tapaillut myös kahta ei-niin-komeaa miestä, jotka tosin molemmat olivat töissä (toinen oli duunari) sekä kivoja ihmisiä, mutta eivät ehkä ulkonäöllisesti minun tasoani eivätkä varakkaita, vaan ihan perus toimeentulevia. Miten siis selität tämän? Mikä on minun tasoni sinun mukaasi ap, kun nyt minulla on tähän asti ollut kolme toisistaan poikkeavaa miestä?
Jos parisuhteet perustuisivat tasoajattelun sijaan rakkauteen tulisi eroja paljon vähemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Jos omaa historiaani katson niin siellä on miehiä, joiden kanssa itse olisin halunnut jatkaa tutustumista; miehiä jotka olisivat halunneet jatkaa minuun tutustumista; miehiä joiden kanssa jatkettiin tutustumista ja päädyttiin parisuhteeseen (kertaalleen jopa avioliittoon asti) mutta erottiin ja mies jonka kanssa ainakin tässä vaiheessa ollaan edelleen parisuhteessa. Tottakai on välillä vituttanut, kun itseä olisi kiinnostanut mutta miestä ei, mutta kaikilla meillä on niitä kokemuksia. Kuten myös niitä joissa toinen haluaisi suhteen mutta itse ei vaan pysty kiinnostumaan.
Entä miltä sinun lopputuloksesi näyttää?
No mä en pohtinut asiaa noin, vaan minkälaisen lopputuloksen oma mielipide yms. antaa. Kuten aloittajalla. Lähinnä näin, enkä sitä mikä on yksi miljoonasta lopputulos, jos ymmärrät pointtini?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Jos parisuhteet perustuisivat tasoajattelun sijaan rakkauteen tulisi eroja paljon vähemmän
Lähellä mahdottomuutta.
Sinkkumies
Viestisi on sarkasmia? :)