Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihava nainen saa miehiä helpommin kuin treenattu mies saa naisia?

Vierailija
08.12.2016 |

Miksi tälläinen vääryys? Lihava nainen ei panosta ulkonäköönsä ja syö kaikkea p*skaa, silti on miehiä jonoksi asti joista valita. Treenattu mies sen sijaan tekee parhaansa ja syö terveellisesti ja kumppanin löytäminen vaikeampaa.

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet ovat helppoja. Turha siitä naisia on syyttää, jos heitä on nuorissa ikäluokissa enemmän kuin miehiä ja jos useimmille miehille naisten ylipaino ei ole ongelma.

Vierailija
2/101 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen treenattu nainen enkä saa normaalipainoisia miehiä. Yli satakiloisia treenaamattomia ottajia olisi mutta sellaisista en viehäty.

Mistä tämä johtuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tämä kyseinen mies, joka näitä yleistäviä aloituksia tehtailee on niin ääliö että edes treenattu kroppa ei pelasta. Ja tämä tilanne sopii sitten yleistettäväksi koko väestöön. 

Vierailija
4/101 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lihavalla naisella on keskimäärin paremmat sosiaaliset taidot ja verkostot kuin treenatulla miehellä. Jos treenattu mies treenaisi myös sosiaalisia taitojaan ja harjoittaisi hankittuja taitojaan sosiaalissa verkostoissaan, hän saisi naisia helpommin kuin lihava nainen miehiä.

Vierailija
5/101 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen treenattu nainen enkä saa normaalipainoisia miehiä. Yli satakiloisia treenaamattomia ottajia olisi mutta sellaisista en viehäty.

Mistä tämä johtuu?

Mistä päin olet ja minkä ikäinen?

t. treenattu mies

Vierailija
6/101 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hyvä ulkonäkö on jollain sijalla 10 naisen mieskriteereissä. Lihava nainen voi olla nätti naamasta ja läskit oikeissa paikoissa, jolloin monille miehille kelpaa.

Vierailija
7/101 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä laajempi naismaku, mitä naisilla miesmaku. Kaikenlaisille naisille löytyy oma fanikunta miehistä, mutta naiset kiinnostuu enimmäkseen parhaimmasta 20% prosentista miehiä.

Vierailija
8/101 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tämä kyseinen mies, joka näitä yleistäviä aloituksia tehtailee on niin ääliö että edes treenattu kroppa ei pelasta. Ja tämä tilanne sopii sitten yleistettäväksi koko väestöön. 

Niin. Eikö se "tinderissä peruskomea mies ei saa lihavaakaan naista ja naiset ovat helv$^*/#tin vit^//^un ääliöitä"-aloitus riittänyt tälle päivälle?

Vierailija
9/101 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä johtuu?

t. treenattu mies

Helsinki (valmis muuttamaan muualle), 27v. Täällä kieltämättä on ylitarjontaa nuorehkoista naisista mutta yllätyksenä tuli että näin vaikea löytää sopivaa seuraa.

Vierailija
10/101 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä johtuu?

t. treenattu mies

Mulle ja! Kuva olisi iloinen yllätys.

Vierailija
11/101 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska hyvä ulkonäkö on jollain sijalla 10 naisen mieskriteereissä. Lihava nainen voi olla nätti naamasta ja läskit oikeissa paikoissa, jolloin monille miehille kelpaa.

Ei ole. Naisille miehen ulkonäkö on sijalla 1 siinä missä miehienkin naiskriteerit menevät.

Vierailija
12/101 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kaltainen mies ei kelpaisi minulle missään nimessä. En tosin ole lihava. Mutta ei niitä miehiä silti ole jonoksi asti ollut. Mutta paljon mieluummin yksin kuin aloittajan kanssa.

Vierailija
13/101 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä paksukin mies pimpulaa saa naiseltaan. Olkaa huoleti kaikki salibimbot!

Vierailija
14/101 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös aikanaan puhuttu sisäisestä kauneudesta? Sillä tarkoitettiin, että kaunis luonne on tärkeämpää.

Ei taida kuitenkaan olla muodissa nykyään, kun mennään ulkonäkö edellä.

Vierailija
15/101 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä laajempi naismaku, mitä naisilla miesmaku. Kaikenlaisille naisille löytyy oma fanikunta miehistä, mutta naiset kiinnostuu enimmäkseen parhaimmasta 20% prosentista miehiä.

Kiva. Minä en tosin piittaa mistään fanikunnasta, joka kuvittelee voivansa pisteyttää ja fanittaa minua vartalotyyppini tai hiusteni värin perusteella.

Vierailija
16/101 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihii. Luonto se taitaa olla.

Ja seksuaalisuus tai viehätys taitaa olla muualla kuin läskissä ja lihaksissa.

Vierailija
17/101 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Naisille miehen ulkonäkö on sijalla 1 siinä missä miehienkin naiskriteerit menevät.

Naama ja pukeutuminen ovat aika tärkeitä, lihakset eivät niinkään. Komealla narulla on paljon parempi naisonni kuin tissiposkibodarilla. Myös laihaläski naamasta kaunis nainen kaataa miestä helpommin kuin naamageeneiltään lahjaton fitnesspylly.

Vierailija
18/101 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava nainen huolii kenet tahansa, treenattu mies ei. Kysynnän ja tarjonnan laki.

Vierailija
19/101 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naama ja pukeutuminen ovat aika tärkeitä, lihakset eivät niinkään. Komealla narulla on paljon parempi naisonni kuin tissiposkibodarilla. Myös laihaläski naamasta kaunis nainen kaataa miestä helpommin kuin naamageeneiltään lahjaton fitnesspylly.

Tässä oli tosi paljon sanoja, joita en olisi välittänyt elämäni aikana kuulla. Sinkkuus taitaa pistää jotkut sekaisin, kun pitää noin halventavasti puhua muista ihmisistä.

Vierailija
20/101 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa treenatut miehet eivät ole hyvännäköisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi