Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi anopilla vielä poikansa vanha vihkikuva esillä?

Vierailija
12.03.2006 |

Kihlattuni on eronnut muutama vuosi sitten, vanhempansa pitävät edelleen heidän vihkikuvaa seinällään! Olin tippua tuolilta, kun ensimmäistä kertaa tuon kuvan siellä näin, eikä se ole edelleenkään poistunut. Olen tyrmistynyt ja harmistunut tästä, mahtaako olla joku kannanotto, vai mikä tuollaisen " eleen" taustalla on? Kihlattuni ei halua asiaan puuttua mitenkään, eikä tällaisista asioista koskaan heillä puhuta. Tympii koko anoppi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli minulle kuin isosisko pitkään, koska asui opintojensa vuoksi meillä joka viikko tiistaista perjantaihin. Olin silloin esipuberteetti-ikäinen ja veljeni vaimo/tyttöystävä opiskeli yliopistossa. Hän teki minulle ruokaa ja oli todella kiva ja läheinen.

Se, että veljelläni on nykyään hänelle rakas uusi kumppani, ei tarkoita sitä, että nyt pitäisi tähän uuteenkin hullaantua. Emme näe kuin kerran vuodessa, hyvin muodollisessa tilanteessa.

Miten hän millään voisi merkitä minulle edes prosenttia siitä, mitä veljeni exä? Toivottavasti hän merkitsee veljelleni, hehän asuvat yhdessä ja ylläpitävät rakkautta. Liki 5-kymppinen uusiopariskunta.

Vierailija
22/23 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopille on varmaan ollut suuri hetki se kun poika on astellut vihille, ei se toinen kerta tule olemaan samanlainen suuri kokemus.

Oma anoppini on ottanut valokuva-albumeistakin kaikki miehen exän kuvat pois, minusta se on loukkaus miestäni kohtaan. Mieheni on joskus ollut syvästi rakastunut exäänsä, miksi ne muistot pitäisi pyyhkiä pois?

Oma mummoni piti kaikkien lastensa vihkikuvat samalla piirongilla, vaikka yksi lapsista oli jo kolmatta kertaa naimisissa . Enkä muista koskaan kenenkään maininneen asian häiritsevän.

Kypsä aikuinen ihminen hyväksyy myös kumppanin menneisyyden, se hänestä on muokannut sen mitä hän nyt on. Jos yksi kuva vieraassa kodissa häiritsee noin paljon, niin ehkä on syytä miettiä olisiko itselle kasvun paikka ja onko suhteella edes edellytyksiä onnistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kypsä aikuinen ihminen hyväksyy myös kumppanin menneisyyden, se hänestä on muokannut sen mitä hän nyt on. Jos yksi kuva vieraassa kodissa häiritsee noin paljon, niin ehkä on syytä miettiä olisiko itselle kasvun paikka ja onko suhteella edes edellytyksiä onnistua.

No ohhoh. Aika painavia argumentteja. Oletko mahtanut tajuta lainkaan mistä tässä avauksessa on kyse? Jep, meidän avioliitto ei todennäköisesti onnistu, koska pohdin miksi anopilla on miehen ex-vihkikuva seinällään (on muuten ainoa kuva joka on esillä koko kodissa).

Rautalankaväännös: mies on ollut naimisissa, ja eronnut, ja se on minulle ok. Ei haittaa. Mietin kuitenkin miksi anoppi pitää kuvaa edelleen esillä. Get it?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi