Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävän röyhkeä ja ahne tytär

Vierailija
07.12.2016 |

Menin kylään ystäväni luokse lapseni kanssa. Kahvittelun aikana lapsi alkoi käydä levottomaksi ja ehdotinkin ystäväni tyttärelle (14v) että hän voisi leikittää lasta sillä aikaa, kun me äidit juttelemme.

Tämä teini tokaisi lapsenvahtipalvelun olevan 10 euroa tunnilta. Jäin ihan sanattomaksi, eikä ystävänikään kommentoinut asiaa mitenkään. Ei todellakaan tullut kauppoja. Onko tuo normaalia käytöstä nykyteineiltä?

Kommentit (380)

Vierailija
1/380 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kehtaa pyyttää vierasta leikittämään lastaan?

Vierailija
2/380 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jonkun muun pitäisi vahtia ja viihdyttää sun penskaa ilmaiseksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/380 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein teiniltä.

Vierailija
4/380 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röyhkeää oli sinulta edes kysyä mitään tuollaista.

Vierailija
5/380 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoon lankean mutta miksi ihmeessä tytön olisi pitänyt ilmaiseksi sun mukulaa kaitsea?

Vierailija
6/380 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli siis teillä vie-raa-na ja hänen olisi pitänyt vahtia lastasi ilmaiseksi?

Vierailija
7/380 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kehtaa pyyttää vierasta leikittämään lastaan?

, !

Vierailija
8/380 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät tavat eivät saavuta vastakaikua. Samalla olisi "pimu" saanut hieman kokemusta.

Ahneeksi jo pikkuteinistä lähtien. Tuollaiseen kotiin ei menemistä.

Vierailija
9/380 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetun ymmärtäminen.

Vierailija
10/380 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tosissasi?!

Vierailija
11/380 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ymmärrä, että Suomessa toimii kylmä markkinakapitalismi. Raha on kaiken mitta. Yhteisöllisyys, talkoot, koko kylä kasvattaa... ne ovat tunkkainen tuulahdus agraariajalta, jotkut niistä vielä puhuvat mutta höpöpuheeksi se jää.

Vierailija
12/380 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida lapsesi itse tai älä ota sitä ollenkaan mukaan, jollei se osaa käyttäytyä.

Vierailija
13/380 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän oli siis teillä vie-raa-na ja hänen olisi pitänyt vahtia lastasi ilmaiseksi?

Ei, vaan minä kyläilin ystäväni luona. Ap

Vierailija
14/380 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukutaidottomia näemmä useampiakin. Ap oli heillä vieraana. Onko sinulla useinkin tapana alkaa vastailla kiukkuisesti ilman, että luet edes kunnolla aloitusta?

Vierailija
15/380 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan minä kyläilin ystäväni luona. Ap

Ai menit teinin kotiin vaatimaan lapsenvahtipalvelua? :D Törppö.

Vierailija
16/380 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minusta tuossa kaikki toimivat tökerösti. Jos meillä olisi lapsiperhe vieraana ja minun teinini olisi tekemättömänä, minä pyytäisin lastani leikittämään hetken vieraan lasta, että saamme juoda kahvit. Ja tyttäreni tekisi sen mielellään, kun ei nyt ole mistään tuntien babysittaamisesta kyse, vaan jostakin puolesta tunnista.

En tosin itse kehtaisi sellaista kysyä kylässä, koska minusta tuollaisia palveluita tarjotaan, ei pyydetä.

Mutta siis ap toimi hölmösti pyytämällä moista ja olettamalla sen itsestäänselväksi, ottamatta selvää, olisiko teinillä ollut menoa/tekemistä. Teini toimi tökerösti pyytämällä pikkupalvelusta rahaa kotiinsa tulleelta vieraalta. Teinin äiti toimi tökerösti, kun ei ojentanut lastaan.

Vierailija
17/380 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa että sinusta on röyhkeää vaatia työstä palkkaa mutta sen sijaan oma käytöksesi (ilmaisen työn vaatiminen) ei ole röyhkeää. Jo on aikoihin eletty...

Vierailija
18/380 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta ymmärrän kyllä teiniä. En pidä lapsista, enkä ole koskaan pitänyt. En todellakaan olisi halunnut teininä tuhlata päivääni leikittämällä jonkun äidin kaverin lasta, koska en osaa sellaista tehdä ja olisi ollut koko ajan epämukava olo. Toki mielialasta riippuen olisin voinut suostua laittamaan lapselle jonkun videon pyörimään, mutta että äidin vieras tuuppaisi lapsensa vahdittavaksi, ei kiitos :D

Vierailija
19/380 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökeröä on kysyä tuollaista. Tosiaan, jos kukaan haluaa vahtia tai leikittää sinun lastasi nin hän tarjoaa itse sitä apua. Muuten vastuu on sinulla.

Vierailija
20/380 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahne ja röyhkeä olit itse, kun menit edes kysymään moista. Teini vastasi fiksusti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi