Miksi joka työpaikkalla on aina se yksi tai pari, jotka eivät lähde mihinkään yhteisiin tapahtumiin?
Kyselin etukäteen, ketkä tulossa pikkujouluihin. Ja työkaverini vaan totesi "en taida tulla". Juu se on tiedetty jo 5v, turhaa kai sitä on enää kysyä.
Kommentit (238)
Vierailija kirjoitti:
MinusHuman kirjoitti:
En minäkään viitsi lähteä minnekään duuniporukoitten kanssa. Niiden tyhmät jutut kuluttavat loppuun jo duunissa. Eikä työpaikkojen kissanristiäiset ole mikään velvollisuus.
7 vuotta vanha aloitus.
Fitunko merkitystä, häh?
Aika monet ovat sinkkuja ja minä olen perheellinen. Kun en myöskään käytä alkoholia en jaksa niitä ainaisia kysymyksiä , miksi en juo. Ei ole ketään läheistä omissa kollegoissa, vaikka työpaikalla on kivoja työkavereita, mutta just niitä ei kutsuta , kun eivät ole ammatillisesti kollegoita. En pidä tuollasesta syrjimisestä työpaikalla. ei kaikilla voi olla sama tutkinto.
Itse olen introvertti ja en kauheasti juttele työkavereiden kanssa. Totta kai vastaan kohteliaasti,jos kysytään. En tiedä mitään kauheampaa skenaariota kuin yhteiset työpaikan pippalot. Kenen kanssa istuisin, mitä juteltaisiin? Kauheen vaikea repiä vapaa-ajalla jostain jutun tynkää, kun ei se luonnistu töissäkään. Siinä ne syyt. Totta kai olen harkinnut meneväni kemuihin lähinnä ilmaisen ruoan takia :D
Koska ihmiset ovat erilaisia ja pitävät erilaisista asioista.Perheellinen haluaa yleensä työpäivän jälkeen aika pian kotiin.
Me ihmiset ja elämän tilanteet ovat erilaisia. Osa ei voi sietää illanviettoja tai terveydelliset syyt oman tai perheenjäsenen estävät ne (jotkut joutuvat pitämään huolta sairaasta tai vammaisesta läheisestään tai isovanhemmastaan huolen eivätkä halua sitä kaikille kailottaa).
Jos maksettaisiin normaalin tuntipalkan lisäksi ylityökorvaus, niin miksi ei.
Ilmaiseksi en työtä tee.
Kun on tällaisiakin tyhmiä kysyjiä ja kysymyksiä - niin kerron, että on introvertteja ja on extrovertteja. Nämä yhteistilaisuudet ovat aivan kamalia introverteille. Hei eivät innostu turhan hösäämisestä ja naurusta. Ja sitten te extrovertit vielä piinaatte kysymyksillänne ja nolaatte ja arvostelette niitä, jotka eivät halua olla riekkumassa joka paikassa. Se on teille helppoa. Ja introvertti ahdistuu entistä enemmän. Ihmettelen myös esimiehiä, jotka antavat kaiken tapahtua.
Näen heitä aivan riittävästi töissä. Niitä muutamaa joiden kanssa olemme yhteyksissä vapaallakin tapaan mielummin aivan muualla ja muina ajankohtina kun noissa yhteistilaisuuksissa. Lisäksi on perheemme omasta ajasta aina pois. Vietän mielummin aikaa vaimoni ja lasten kanssa kuin niiden takakireiden eläkeikää lähestyvien mummojen jotka vapaalla kokevat entistä suurempaa oikeutta arvostella muita.
Koska ei voisi vähempää kiinnostaa työpaikan junttijuhlat :D
forssan seudulla hyvin yleistä jopa valtion kuntien sektorilla että 2 on sairaalassa ja yksi putkassa. kiusatulta on vihdoin käämi palanut vuosien kiusaamisen johdosta 2 tapauksessa kiusaajat on vihdoin erotettu. me muut nautimme kun leipoi kahden naamat todella turvoksiin.
En osallistu mihinkään firman yhteisiin tapahtumiin, koska ei kiinnosta. Oman tiimin kesken voin mennä syömään, jos ajankohta on itselle sopiva.
Minulla ei ole nykyisessä työpaikassa ketään, kenen kanssa viettäisin muutenkaan vapaa-aikaa. Olen vain töissä siellä, se mitä teen omalla ajalla ei kuulu muille.
Koska töissä tehdään töitä, eikä seurustella. Aloittaja on kai jonkinlainen ärsyttävä suupaltti, jonka täytyy työntää nokkansa joka paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen introvertti ja en kauheasti juttele työkavereiden kanssa. Totta kai vastaan kohteliaasti,jos kysytään. En tiedä mitään kauheampaa skenaariota kuin yhteiset työpaikan pippalot. Kenen kanssa istuisin, mitä juteltaisiin? Kauheen vaikea repiä vapaa-ajalla jostain jutun tynkää, kun ei se luonnistu töissäkään. Siinä ne syyt. Totta kai olen harkinnut meneväni kemuihin lähinnä ilmaisen ruoan takia :D
Jep kemiat pitää olla ensin kohdillaan usemman työkaverin kanssa ennen kuin kiinnostaa vapaa-ajalla viettää aikaa. Jos joutuu miettimään puheenaiheita ja keskustelua töissäkin niin takuulla on huonot pippalot tiedossa
En jaksa eikä mua kiinnosta. Työkavereita näkee tarpeeksi töissä.
koska en kuulu sisäpiiriin. ilmeisesti minusta ei myöskään pidetä. nimittäin kukaan ei edes kertonut että työpaikan pikkujoulut oli kaksi viikkoa sitten :(
Kännäävät työkaverit eivät ole hauskaa seuraa. Ei niitä uskoutumisia halua kukaan kuunnella... too much information 😳
Tykkään viettää aikaa kotona. En mistään hinnasta vaihda koti-iltaa työpaikan kemuihin.
En enää osallistu, kun pitää olla aina se tuomari ja olkapää työkavereille, kun he humaltuvat. Jostain syystä olen se uskottu, joille he avautuvat.