Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joka työpaikkalla on aina se yksi tai pari, jotka eivät lähde mihinkään yhteisiin tapahtumiin?

Vierailija
05.12.2016 |

Kyselin etukäteen, ketkä tulossa pikkujouluihin. Ja työkaverini vaan totesi "en taida tulla". Juu se on tiedetty jo 5v, turhaa kai sitä on enää kysyä.

Kommentit (238)

Vierailija
1/238 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi se suututtaa sinua? En itsekään vihamielisten ihmisten kanssa tahtoisi vapaa-aikaani viettää.

Vierailija
2/238 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan omasta puolestani:

Ei paskaakaan kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/238 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki meistä ei juo tai jaksa kattella toisten ryyppäämistä tai juoppoja muutenkaan. Firman tapahtumat on yhtä paskoja kuin opiskelijatapahtumatkin yhtä vitun ryyppäämistä aina ni eipä kiinnosta.

Vierailija
4/238 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska osa nyt on introverttejä. Itse en osallistu koskaan tuollaisiin tapahtumiin, en mihinkään työajan ulkopuoliseen työpaikan aktiviteettiin. En vaan viihdy niissä, koska viihdyn lähinnä yksin. Enkä halua uhrata vapaa-aikaani asioihinin joista en nauti ja joista ei makseta palkkaa.

Ja ei, ei ne anna mulle silti potkuja, koska olen työssäni todella hyvä.

Vierailija
5/238 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset katsovat että työaika on tarpeeksi aikaa työkavereiden kanssa vietettynä. Kiintiö on sitten jo täysi.

Vierailija
6/238 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kerroit että se on pkele pakko tulla.

Käsky pikkujouluihin koskee kaikkia eikä mitään muuta menoa sallita.

Vierailija
7/238 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

FIksut välttelevät huonoa seuraa.

Vierailija
8/238 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaiset, perhesyyt, ei kiinnosta. Siinä ne yleisimmät. Mä aina valehtelin, ettei ole lapsille hoitajaa, tosiasiassa ei toisten kännääminen kiinnostanut. Nykyään on uskovainen pomo, joten ei ole kännitapahtumiakaan työajan ulkopuolella. 

Vierailija
9/238 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin osallistua tyky yms. päiviin, jotka eivät tarkoita ryyppäämistä. :) Pikkujouluihin menin tänä vuonna (uusi työpaikka), en mene enää. En vaan tykkää katsella humalaisia ihmisiä tai kuunnella heidän juttujaan. En myöskään jaksa valvoa kovin myöhään, joten arpoisin puolet ajasta että koska kehtaan lähteä kotiin.

Vierailija
10/238 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunallisiin tykypäiviin olen minäkin lähtenyt mielelläni. Nykyään ei ole niitäkään. 9

Vierailija
11/238 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kanssa yks joka ei osallistu ikinä mihinkään. Työpaikalla on kahdet pikkujoulut ja vuoden alussa lisää yhteistä tekemistä. Mutta mihinkään hän ei osallistu.

Kuitenkin tänään totesi että olis kiva päästä duuniporukalla viihteelle! Mikäs logiikka tässä on?

Vierailija
12/238 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka helvetin vammainen pitää olla duunipaikan, jossa on kahdet pikkujoulut? :D

Vierailija
13/238 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin mennä vapaaehtoisesti viettämään aikaa työpaikkakiusaajien kanssa? Osa porukasta on ihan ok ja mukavia, mutta sitten ovat nämä pari piinaajaa...

Ovat tehneet työpäivien aikana selväksi, että eivät halua seuraani - tuskin heitä siis haittaa, jos en osallistu tällaiseen vapaa-ajan aktiviteettiin?

Tosin itselleni kävi niin, että minut "unohdettiin" kutsua työpaikan pikkujouluihin. Sain kiertoteitä kuulla, että tällaiset juhlat ovat tulossa. Jätin luonnollisesti bileet väliin.

Syitä voi siis olla monia. Ei kannata tuomita.

Vierailija
14/238 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen että heillä on jotain ongelmia päässä ja usein nämä henkilöt on muutenkin erikoisia.

Minunkin työpaikalla on nyt ollut vajaan pari vuotta hyvin hiljainen mies töissä, hän ei oikeastaan koskaan aloita mitään keskustelua kenenkään kanssa (ellei kyseessä ole pakollinen työasia), nykyisin alkanut joskus tervehtimään oma-aloitteisesti. Ei tule koskaan esim. syömään toisten kanssa vaan menee aina itsekseen nurkkapöytään missä ei ole ketään muita. Kuten arvata saattaa, ei lähde koskaan mihinkään tapahtumiin.

Tuntuu siltä ettei sillä ole ihan kaikki kotona, kun ei oikein meinaa ottaa kontaktia toisiin ihmisiin vaikka on joka päivä samassa työpaikassa. Juttelee kyllä väkinäisesti jos menee esim. syömään samaan pöytään ja alkaa kysellä kaikennäköistä, mutta huomaa selvästi että ei ole ihan luontevaa. Vastailee hyvin lyhyesti, ei esitä mitään vastakysymyksiä tai edes yritäkään pitää keskustelua yllä. Heti kun on syönyt niin lähtee nopeasti pois sanomatta sanaakaan.

Vierailija
15/238 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua sekaantua työkavereiden keskinäisiin huoraamisiin eli pettämiskuvioihin. Toiseksi en halua maksaa siitä että vietän kallisarvoista vapaa-aikaani työkavereiden kanssa. Kolmanneksi kännikalojen seura ei kiinnosta. Ihan riittävät perusteet mielestäni.

Vierailija
16/238 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vastaavaa kokemusta. Kyl omissa työyhteisöissä kaikki on osallistunu, toki harvemmin kaikki on ollu kaikissa tilaisuuksissa, mutta jokainen on ollu jossain tapahtumassa.

Vierailija
17/238 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvitse maanantaina teeskennellä ettei nähnyt kuinka "Pekka" ja "Liisa" kähmivät toisiaan julkisesti vaikka molemmat perheellisiä. Tai kuinka "Pertti" veti sellaset lärvit et oksensi pitopaikan pöydät täyteen. Joo ei kiitos.

Vierailija
18/238 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en tiedä mitä siellä tekisin. Olen paikan ainoa nainen ja nuorempi kuin muut. Miehet juttujen mukaan tykkäävät kiskoa viinaa reilulla kädellä, itse en välitä kännäämisestä. Tämän lisäksi sosiaaliset tilanteet ahdistavat, juuri se että kenelle sitten juttelen siellä ja mitä teen jne... Ehkä jos voisin mennä jonkun kanssa samaa matkaa niin sitten. Vaan kun ei ole ketään sellaista. No, onneksi tuolla on muitakin jotka eivät käy missään.

Vierailija
19/238 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen että heillä on jotain ongelmia päässä ja usein nämä henkilöt on muutenkin erikoisia.

Minunkin työpaikalla on nyt ollut vajaan pari vuotta hyvin hiljainen mies töissä, hän ei oikeastaan koskaan aloita mitään keskustelua kenenkään kanssa (ellei kyseessä ole pakollinen työasia), nykyisin alkanut joskus tervehtimään oma-aloitteisesti. Ei tule koskaan esim. syömään toisten kanssa vaan menee aina itsekseen nurkkapöytään missä ei ole ketään muita. Kuten arvata saattaa, ei lähde koskaan mihinkään tapahtumiin.

Tuntuu siltä ettei sillä ole ihan kaikki kotona, kun ei oikein meinaa ottaa kontaktia toisiin ihmisiin vaikka on joka päivä samassa työpaikassa. Juttelee kyllä väkinäisesti jos menee esim. syömään samaan pöytään ja alkaa kysellä kaikennäköistä, mutta huomaa selvästi että ei ole ihan luontevaa. Vastailee hyvin lyhyesti, ei esitä mitään vastakysymyksiä tai edes yritäkään pitää keskustelua yllä. Heti kun on syönyt niin lähtee nopeasti pois sanomatta sanaakaan.

No eiköhän tää mies oo siellä vaan tekemässä töitä eikä etsimässä seuraa! Eikö sulla ole yhtään pelisilmää? Jätä se mies rauhaan!

Vierailija
20/238 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on se in-poppoo johon ei kuulu. Ei huvita seurata muitten ilonpitoo.