Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisinta/törkeintä mitä vieraat ovat tehneet ollessaan teillä kylässä?

emmaa88
05.12.2016 |

Itsellä ei tule mieleen muuta kuin se kun kaveri tuli kerran Joulukuussa käymään kylässä ja valitti että hänellä tekee mieli suklaata ja hetken oltuamme olohuoneessa ja kaverin valitusta kuunnellessa päätin keittää meille kahvit ja häippäisin keittiöön ja kun olin laittanut kahvin porisemaan, tulin takaisin ja huomasin että kaveri oli ottanut lasten suklaakalenterit jotka oli olleet olohuoneen tietokonepöydällä ja luukku luukun jälkeen aukoi ja pisteli suklaat suuhunsa

Kommentit (2728)

2261/2728 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kahdesti käynyt treffeillä erään miehen kanssa ja kolmannen kerran tavattiin mun kotona. Olin tehnyt pääruokaa ja jälkkäriä, joita hän otti molempia, mutta ei syönyt annoksiaan loppuun vaan heitti osan biojätteeseen. Ilmeisesti ne maistuivat niin pahalta. Jos minä olisin vieraana ja saisin pahan makuista ruokaa, söisin minä ruuan loppuun vaikka hampaat irvessä.

Vierailija
2262/2728 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavaperheen rouva (tai mies) oli käyttänyt dildoani vessassa, koska se löytyi pesukoneen takaalta, vaikka oli ollut aiemmin vessan lipastossa. 

Kun tulee varsinkin yövieraita, siivoan vessasta pois kaiken vain omaan käyttöön tarkoitetun materiaalin. Hammasharjaa myöten. Joko vain nuuskitaan tai suorastaan "lainataan". Käytän sen verran arvokasta kosmetiikkaa ja kasvorasvaa, etten halua niitä sörkittävän.

- Perustuu kokemuksesta opittuun. :(

Esim. joku mies on joskus luullut, että kasvovoiteeni on käsivoidetta. Naispuolinen tuttu puolestaan on huljutellut reilusti öljytuotetta, jota käytetään vain pisaramitalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2263/2728 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini sitten kerran minulla käydessään päätti jostain syystä haukkua minut todella pahasti. Siinä sain kuulla kuinka pettynyt hän on minussa kaikkeen mitä olen, mitä olen tehnyt ja kodissanikin kaikki oli täysin väärin. Sisustus, vaatevarastoni, jääkaapin sisältö, asunnon puhtaus ja ihan kaikki oli hänestä täysin väärin, huonoa ja epäkelpoa. Olin täysi pettymys hänelle ja että olisin saanut jättää syntymättä. Oli sitten vielä ihmeissään, kun en sitten moneen kuukauteen ollut halukas pitämään yhteyttä häneen. Miksi sitä täytyisi olla yhteydessä sellaiseen lapseen, jota ei olisi edes halunnut ja jonka olisi pitänyt suunnilleen kuolla jo ennen syntymäänsä?

Äidilläsi on joku jumala-syndrooma. Luulee, että hänellä olisi edelleen oikeus arvioida muiden, kuten lapsensa, ihmisoikeuksia.

Sen jälkeen kun on jättänyt ehkäisemättä/abortoimatta, ei ole mitään sanomista muiden elämään.

Hänen ongelmansa on se, että on omaan elämäänsä tyytymätön, eikä sulata sitä, ettei valta ulotu aikuisen lapsen asoista päättämiseen, vaikka kuinka haluaisi.

Vierailija
2264/2728 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ällikällä lyöty kun ystäväparistkunta tuli kylään ja naisoletettu alkoi viestittelemään heille seuraavaksi päiväksi vieraita heidän mökilleen. 

Olimme ilmeisesti ihan sairaan tylsää seuraa, kun ei heitä haitannut yhtään että käytöstavat unohtuivat  ;) 

Naisoletettu? Etkö tiedä onko ystäväsi nainen vai ei?

Vierailija
2265/2728 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöydälle oli nostettuna teepusseja yms ja vierailla oli myös omiaan mukana (pitkä reissu, jossa me vain yksi pysähdyspaikka). Mutta silti kun olin hetken poissa oli kaapeista kaiveltu mun "erikoisteet". Tilaan toisinaan suhteellisen kallista teetä itselleni luksukseksi (koska muut ei kotona juo teetä) ja sen hinnan ja vaivan takia en itsekään juo sitä teetä päivittäin (enkä myöskään tarjoa satunnaisvieraille, jos haudutan itselleni on silloin toki muidenkin mahdollista saada). 

Lähinnä siis se että teetä oli tarjolla ja lisäksi oli omiakin mutta piti kaivella omatoimisesti muiden kaappeja. (Muutenkin tää kaappien kaivelu vituttaa, jos tarttet jotain kysy älä tongi.)

Mulla on yksi sukulainen, joka syyllistyy tuohon kaappien kaiveluun. Ärsyttää, kun tarkastaa jääkaapin ensimmäisenä jollain tekosyyllä.

Samaten laskee lapset leikkimään meidän makuuhuoneen sänkyyn. Kerran sanoi lähtisessään, että lapsilla on kihomatoja.

Aika pitkä rupeama piti yällä kaiken varalta kaikki petivaatteen vaihtaa ym.

Kun tulevat seuraavan kerran, sanot heti ovella LAPSILLE, mitkä ovat talon säännöt. Muistutat niistä tarvittaessa. Olen huomannut, ettei kannata luottaa lepsuihin vanhempiin.

On myös vanhempia, joilla kotonaan on tiukat säännöt ja kiellot voimassa, mutta ne eivät päde enää, kun tullaan kylään. Joten selvintä pitää itse se kuri.

Vierailija
2266/2728 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli eräs pariskunta poikansa kanssa kun olin 16v ja olin juuri vähän aikaa sitten saanut akvaarion. Tuo poika oli noin 18v. Hän sitten katseli akvaariota, nappasi yllättäen sen päällä olevan ruokapurkin, siirsi akvaarion kansilasia sivuun ja tyhjensi sen ruokapurkin sisällön akvaarioon sanoen, että kaloilla on nälkä. Minä hain nopeasti ämpäreitä ja vedenvaihtolapon jolla akvaariosta poistetaan vettä kun sinne vaihdetaan vettä. Aloin nopeasti ottamaan vettä ja siellä olevaa kalojen kuivaruokaa pois akvaariosta selittäen, että se pitää saada sieltä pois että se ei pilaa akvaarion vettä koska kalat eivät tietenkään kaikkea sitä jaksa syödä ja kun siitä alkaa liukenemaan esimerkiksi rasvaa veteen niin vesi pilaantuu. Tuo pariskunta poikansa kanssa vain nauroivat ja kysyivät, että mitä pahaa siinä nyt on, jos vesi menee akvaariossa pilalle? Siihen minä vastasin, että kalat kärsivät ja voivat jopa kuolla jos vesi on huonoa mikä vain nauratti heitä sekin ja he sanoivat, että saahan niitä kaupasta uusia. No, niin sai, mutta kyllä ne akvaariossani olevat kalat olivat minulle tärkeitä enkä halunnut niiden kuolevan vain siksi, että se poika heitti ne ruoat sinne kerralla. Onneksi vanhempanikin sentään sanoivat, että kalojeni ei pidä kuolla ja onneksi niistä yksikään ei kuollut. Jälkeenpäin ihmetytti, että miten he vain naureskelivat ajatukselle, että kalani olisivat kuolleet koska lemmikkieläimiä nekin ovat kuten muutkin eläimet. Eläviä, tuntevia olentoja kuten vaikka koirat, kissat, linnut, jyrsijät ja muut eläimet.

Törkeä temppu ja todella karmea asenne koko porukalla! Silti en malta olla kommentoimatta, että ei taida akvaariokalat (tai linnut ja jyrsijätkään) olla mitenkään erityisen tuntevia olentoja. Ja jos ovat, niin sitten on julmaa pitää niitä pienessä akvaariossa kuten minkkejä häkissä.

No itse asiassa ovat hyvinkin tuntevia olentoja. Vai mitä oikein tarkoitat tuntevuudella? Kyllä tuntevat kipua, kyllä niillä on jonkinlaista tunnepuolta myös. Emme voi tietää mikä kalan kokemusmaailma on. Erilainen tietenkin koska elämme niin eri elämää.

Mitä tulee kalojen ja lintujen lemmikkinä pitämiseen, niin onhan se aika epäeettistä. Mutta kaloille on kuitenkin mahdollista luoda ihan hyvä ja lajityypillinen elämä. Tarpeeksi tilaa, sopivat vesiarvot, kaikki valitun kalalajin tarpeisiin.

Vierailija
2267/2728 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestin nuorempana paljon illanviettoja kotonani. Kaveri laittoi aina itseään luonani ennen baariin lähtöä ja käytti minun hiuslakkaani. Tämä olisi ollut muuten ok, mutta hän käytti sitä todella todella paljon. Hän sanoi että tällaista halpislakkaa joutuu laittamaan paljon. Opiskelijana rahat vähissä joten ärsytti kun hiuslakka oli aina hänen takiaan loppu. Lopulta päädyin piilottamaan hiuslakan. Hän kyseli lakan perään, sanoin että loppu. Hän ei uskonut, tonki koko vessan ja taisi vaatekaapeillakin käydä.

Vierailija
2268/2728 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisareni tuli yhtäkkiä mitään ilmoittamatta mökilleni kylään vuosi sitten kesällä, vaikka tiesi minun olevan sieltä juuri lähdössä pois. Hän toi mukanaan oman lapsuudenystävänsä, jonka lapsuudenkoti on siinä naapurissa. Esitin hyvin kohteliaasti, että he olisivat voineet siirtyä jonnekin muualle vierailemaan. Esimerkiksi juuri siihen naapuriin tai vaikka seuraavaankin.

Sisareni ilmoitti tässä vaiheessa sitten minulle, että oli tuonut tämän ystävänsä minun luokseni, koska pelkää, että ystävällä saattaisi vatsaoireista päätellen olla koronatartunta eikä sisareni siksi halunnut ottaa häntä vastaan omassa kesäpaikassaan viiden kilometrin päässä. Niinpä hän ja ystävä olivat sitten ottaneet pyörät alleen ja lähteneet vierailemaan minun luonani. Muuten sisareni ei ollutkaan käynyt kuin kerran koko kesänä, koska kuulemma ei jaksanut polkea pyörällä. Nyt jaksoi.

Siinä he sitten istuivat mökilläni pihalla ja sisareni vielä jatkui istumistaan eikä olisi lähtenyt pois vielä sittenkään, kun todellakin pyysin, kun minun piti pakata. Lopulta jouduin oikeasti häätämään hänet pois ja niin hän lähti polkemaan takaisin sinne omaan kesäpaikkaansa. 

Tätä kauheaa käytöstäni (!) muisteltiin vielä puoli vuotta myöhemminkin oikein sukulaisvoimin.

Vierailija
2269/2728 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun anoppi oli kylässä ja kävi vessassa, satuin kuulemaan hänen availevat kaappien ovia. Yksikin pitkä kaappi, jossa pidän hajuvesiä yms, oli jäänyt yhden vierailun jälkeen raolleen.

Ällöttävää myös on, että kun hän käy vain pissillä, niin ei pese edes käsiään. Sitten tulee kahvipöytään. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun olen kohteliaasti huomauttanut että kädet voisi pestä. Aikuiselle ihmiselle.

Vierailija
2270/2728 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vielä tuohon koronatartuntakyläilyyn, että minähän en uskonut, että tuolla sisareni ystävällä olisi ollut mikään korona. Mutta sisareni uskoi, pelkäsi itse koronatartuntaa ja tiesi lisäksi senkin, että minä olen riskiryhmää ja sen takia saanut rokotteet etunenässä. Tämä oli vain jälleen kerran osoitus siitä, miten minun hyvinvointiani tai toiveitani ei tarvitse hänen mielestään ottaa huomioon missään asiassa millään tavalla, kunhan vain hänelle itselleen on hyvä.

Vierailija
2271/2728 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otti lapseni potan vessasta ja toi sen keskelle olohuonetta. Siinä sitten minä ja kaikki vieraat katottiin miten hän istui siihen ja ulosti pottaan. Kyseessä 120 kiloinen mies joten potta meni rikki ja hieno Stockalta ostettu 800 euron matto haisi ulosteelle.

Vierailija
2272/2728 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kävi paskalla mein vessas ja pari sanaa ja lähti pois

Vierailija
2273/2728 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli eräs sukulaisperhe kylässä ja heidän 9v tyttö kiinnostui yhdestä meidän 6v tytön nukesta. Kun he olivat lähdössä pois, niin tuo tyttö oli vaatimassa, että saa sen nuken itselleen ja hänen äiti oli sitä mieltä, että tietysti se sopii, koska pitäähän heidän prinsessan saada kaikki mitä haluaa. Silloin minä mieheni kanssa tietysti teimme tietysti selväksi, että ei toisen tavaroita saa noin vain mennä ottamaan ilman lupaa vain jos haluaa. Myös hänen miehensä siinä esteli, vaikka hänestä selvästi näki, että hän oli vaimonsa tossun alla ja ei oikeasti uskaltanut vastustaa tätä. Silloin tuo tyttö alkoi itkeä ja heitti nuken lattialle ja hänen äitinsä alkoi huutamaan meille, että kuinka törkeitä olemme kun kehtaamme pahoittaa heidän pikku kullannuppunsa mielen. He sitten lähtivät ja sen jälkeen heistä ei ole kuulunut mitään. Myöhemmin olen muilta sukulaisilta kuullut, että heiltä on usein kadonnut omituisesti tavaroita kuin tuo perhe on käynyt heillä eli taitaa olla toisten tavaroiden varastelu olla siinä perheessä ainakin äidin ja tyttären yhteinen harrastus.

Vierailija
2274/2728 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli eräs sukulaisperhe kylässä ja heidän 9v tyttö kiinnostui yhdestä meidän 6v tytön nukesta. Kun he olivat lähdössä pois, niin tuo tyttö oli vaatimassa, että saa sen nuken itselleen ja hänen äiti oli sitä mieltä, että tietysti se sopii, koska pitäähän heidän prinsessan saada kaikki mitä haluaa. Silloin minä mieheni kanssa tietysti teimme tietysti selväksi, että ei toisen tavaroita saa noin vain mennä ottamaan ilman lupaa vain jos haluaa. Myös hänen miehensä siinä esteli, vaikka hänestä selvästi näki, että hän oli vaimonsa tossun alla ja ei oikeasti uskaltanut vastustaa tätä. Silloin tuo tyttö alkoi itkeä ja heitti nuken lattialle ja hänen äitinsä alkoi huutamaan meille, että kuinka törkeitä olemme kun kehtaamme pahoittaa heidän pikku kullannuppunsa mielen. He sitten lähtivät ja sen jälkeen heistä ei ole kuulunut mitään. Myöhemmin olen muilta sukulaisilta kuullut, että heiltä on usein kadonnut omituisesti tavaroita kuin tuo perhe on käynyt heillä eli taitaa olla toisten tavaroiden varastelu olla siinä perheessä ainakin äidin ja tyttären yhteinen harrastus.

Minä sain lapsuudessani kummitädiltäni lahjaksi leluja syntymäpäivälahjaksi mutta aina niin, että hänen omalle, vain vuotta nuoremmalle tyttärelleen oli pitänyt hankkia samaan aikaan juuri samanlainen lelu. Hänellä niitä oli muutenkin kasapäin, minulla ei niinkään. Joskus tulikin kotiintulon hetkellä sitten sekaannusta, kun hän uskoi, että se minulle annettu lelu olikin hänen. Tietenkin, kun oli juuri samanlainen.

Joskus olen miettinyt, että siinä se näkyi jo se kultalusikka suussa syntyneen lapsen erilainen asema verrattuna omaani. Niinhän sitä kyllä sanotaan, että ihmisen pitää oppia sietämään myös pettymyksiä, mutta hänen elämänsä on ollut omaani verrattuna sen jälkeenkin hyvin helppoa. Niin ei kai sitten ole niin tarvinnut.

Vierailija
2275/2728 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveitä ihmisiä. Nousi niskakarvat pystyy siitä lapsesta joka heitti sen nuken parvekkeelta, hyi hemmetti mulla olis palanut päreet tollasen pikkupirun kanssa. 

Muuten kauheesti sellaisia tapauksia joissa moni antaa kohdella itseään huonosti, onhan se vaikeaa, mutta kynnysmattona ei tarvii olla!

Ei saatana.Jos olisin itse ollut näkemässä tapauksen niin olisin varmasti huutanut sille Pikku-Perkeleelle ihan keuhkojen täydeltä.

Vanhemmat on korvausvelvollisia jos niitten oma riivattu pikku-piltti menee ja heittää kalliin (oletettavasti) posliininuken alas parvekkeelta. Minä ainakin vaatisin korvaamaan nuken lapselle ja vielä vitutuksen päälle muutaman satasen .Oppiipahan sitten että kannattaisi katso pentujensa perään.

Vierailija
2276/2728 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin ällikällä lyöty kun ystäväparistkunta tuli kylään ja naisoletettu alkoi viestittelemään heille seuraavaksi päiväksi vieraita heidän mökilleen. 

Olimme ilmeisesti ihan sairaan tylsää seuraa, kun ei heitä haitannut yhtään että käytöstavat unohtuivat  ;) 

Naisoletettu? Etkö tiedä onko ystäväsi nainen vai ei?

Ei sitä nykyään uskalla kuin olettaa. Ei sitä koskaan tiedä milloin sitä on korvakuulolla vaikka miten militanttia herkkähipiäistä woke-porukkaa.

Vierailija
2277/2728 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otti lapseni potan vessasta ja toi sen keskelle olohuonetta. Siinä sitten minä ja kaikki vieraat katottiin miten hän istui siihen ja ulosti pottaan. Kyseessä 120 kiloinen mies joten potta meni rikki ja hieno Stockalta ostettu 800 euron matto haisi ulosteelle.

Ja sitten heräsit ja totesit että se haju olikin peräisin oman ripulisi nukkuessasi julkitulleista tuotoksista.

Vierailija
2278/2728 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tuli mieleen, että kun erään  sukulais pariskunnan lapsi opetteli käymään potalla, niin se potta piti ottaa aina kyläreissullekin mukaan ja lapsen piti mennä potalle aina juuri silloin kun oltiin kahvilla. Potta sitten kaivettiin esiin ja lapsi laitettiin istumaan sille juuri siihen keittiön pöydän viereen. Siis useamman kerran se likka istui siinä pöydän vieressä ja väänsi tyytyväisenä torttua pottaan kun me olimme kahvilla. Itse olin silloin muistaakseni noin 6-8v ja minäkin tajusin, että tuo on sopimatonta, vaikka olen jollain tapaa kehitysvammainen.

Vierailija
2279/2728 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli yksi aikuinen ihminen kylään ja muistan hyvin, kun hän alkoi katsella ympärilleen, että missä on mitäkin. Hän jopa avasi yöpöydän laatikon ja katsoi mitä siellä on. 

Olin hämmästynyt. 

Vierailija
2280/2728 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin raskaana ja mies oli juomassa ja tuli parin kaverin kanssa käymään (yksi mies ja hänen avovaimo). Nainen käveli jääkaapille otti kinkkupaketin käteen ja rupes pokkana syömää meijä leikkeleitä. Hämmennyin niin etten osannut sanoa mitään 😀

Nyt on ehta white trash porukka vauhdissa. Niin vieraat kuin isäntäväki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän