Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Saaran "homecoming" tulee Senaatintorille eikä sinne "pieneen kylään"?

Vierailija
05.12.2016 |

Tai sitten Lappiin, missä Saara vietti lapsuutensa asuen tuntureilla koltassa yksin ainoastaan porot leikkikavereiaan.

Kommentit (151)

Vierailija
101/151 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Saaran kotikylä Oulunsalo on niin köyhä paikka, ettei siellä ole varaa ottaa vastaan maailmanluokan tähteä.

Onko Oulunsalossa jotain paikkaa, jossa järjestää suuri tilaisuus, joka siis ei ole jonkun koulun voimistelusali? Millainen tori siellä Oulunsalossa oikein on? Vai oisko pitänyt tyhjentää joku parkkipaikka? Vai ihan suoraan johonkin pellolle? Saataisiin oikein kunnolla tuota suomikuvaa kirkastettua. Ettei briteille jäis epäselväksi kuinka vauras ja rikas paikka ja täynnä elämää Oulunsalo on. Siinä jäis Lontookin kakkoseksi. Valot vilkkuisivat ja tuhannet ihmiset hurraisivat siellä Oulunsalon keskusaukeamalla.

Eihän raha ole nyt kysymys, kun x factor hoitaa laskun. Joten sillä ei ole merkitystä vaikka Oulunsalo olisi Suomen rikkain paikkakunta.

Oulunsalosta ajaa Oulun keskustaan yhtä nopeasti kuin Helsinki-Vantaalta Senaatintorille.

No, kun matka on noin lyhyt niin, eikö ne oululaiset ja oulunsalolaiset voisi ottaa sitä bussia ja lentokonetta ja tulla Helsinkiin? 50 minuuttia lentoa ja 30 minuuttia bussia. Eihän toi nyt ole aika eikä mikään.

Niin, ja eivätkö he voisi sen Saaran lapsuudenkodin tuoda mukana tullessaan?

Vierailija
102/151 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Saaran kotikylä Oulunsalo on niin köyhä paikka, ettei siellä ole varaa ottaa vastaan maailmanluokan tähteä.

Onko Oulunsalossa jotain paikkaa, jossa järjestää suuri tilaisuus, joka siis ei ole jonkun koulun voimistelusali? Millainen tori siellä Oulunsalossa oikein on? Vai oisko pitänyt tyhjentää joku parkkipaikka? Vai ihan suoraan johonkin pellolle? Saataisiin oikein kunnolla tuota suomikuvaa kirkastettua. Ettei briteille jäis epäselväksi kuinka vauras ja rikas paikka ja täynnä elämää Oulunsalo on. Siinä jäis Lontookin kakkoseksi. Valot vilkkuisivat ja tuhannet ihmiset hurraisivat siellä Oulunsalon keskusaukeamalla.

Eihän raha ole nyt kysymys, kun x factor hoitaa laskun. Joten sillä ei ole merkitystä vaikka Oulunsalo olisi Suomen rikkain paikkakunta.

Oulunsalosta ajaa Oulun keskustaan yhtä nopeasti kuin Helsinki-Vantaalta Senaatintorille.

No, kun matka on noin lyhyt niin, eikö ne oululaiset ja oulunsalolaiset voisi ottaa sitä bussia ja lentokonetta ja tulla Helsinkiin? 50 minuuttia lentoa ja 30 minuuttia bussia. Eihän toi nyt ole aika eikä mikään.

RAHAHHAHAH! 4 yeses!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/151 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas hyytävän pikkusieluinen aloitus. Tästä huokuu oikea paha olo. :/

Aivan uskomatonta on tämä  viha, viikoista toiseen. Ja tuskin 1 ihminen on asialla. Kateus ja ilkeys eivät kehitä ketään parempaan suuntaan. Oma onni ja tasapaino rakentuvat aivan muista aineksista. Mutta syyllinen on löydettävä vaikka Oulunsalosta. Itsessähän ei koskaan ole mitään vikaa tai puutetta.

Mitä jos Saara voittaa kilpailun? Ai niin, mutta onhan se niin mitätön ja arvoton skaba, ettei siellä laula kuin jotkut vähä-älyiset ja lahjattomat, niinhän se menikin.

Ja torilla ne jääkiekkoilijat sun muutkin pyörii, maan tapa, ja saadaan mahdollisimman näyttävä spektaakkeli. En myöskään usko, että tuotantotiimi lähtisi lappia kiertelemään, vaikka Saara polvillaan vaatisi. Jos kuvattaisiin voittajasta dokkaria, voisi olla toinen systeemi.

Saa kai sitä ihmetellä, että kun kerran Suomeen asti tulevat, niin miksi eivät vieraile Saaran kotipaikkakunnalla ja lapsuudenkodissa, kuten kaikki muut kilpailijat pääsevät tekemään? Lontoo-Oulu välillä kulkee suorat lennot, jos välilaskun tekeminen Helsingissä tuntuu liian vaivalloiselta.

Saat ihmettellä miksei kymmenen henkinen kuvausryhmä lähde kiertämään Suomea, kun viikon päästä on oltava valmis miljoona yleisölle näytettävä finaali. Tehdään muutaman minuutin pituinen insertti Suomen vierailusta eikä olla Suomessa kun päivän ja kuvataan vain lentoasemalla ja Senaatintorilla ja sitten lennetään takaisin, eikä mennä Ouluun?

Olisi ollut niin paljon kuvattavaa. Saaran eka päiväkoti, alakoulu, yläkoulu, lukio, synnytyslaitos, Järvenpään koti, isovanhemmat, koulukaverit, leikkipuisto ja vierailu Santa Parkissa. Ehkä ois ehtinyt vielä poroajelulle tai lumikelkkailemaan serkkujen kanssa.

Mutta noi tietty ei ois sopinut, koska muut ei pääse tekemään samaa.

Vierailija
104/151 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovathan kaikki jo huomanneet tämän? Linkissä pitkä Saaran puhelinhaastattelu. Kuunnelkaa ja tutkailkaa sydäntänne.

Kuuntele Suomalaisen juhlimisen 7 kuolemansyntiä Yle Areenassa:

http://areena.yle.fi/1-3859568

Vierailija
105/151 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen väliä missä Saara esiintyy. Eikö meidän kaikkien kannattaisi miettiä positiivista maailmalle ilmaiseksi leviävää Suomi-kuvaa, riippumatta siitä pitääkö Saarasta vai ei. Ykköset päälle ja huuliin punaa ladyt, kenties näet itsesi ensi lauantaina bbbc:ltä.

Vierailija
106/151 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kuvatan kun pena kusee porttikongiin ja viljolla on kossupullo takataskussa. Mamujengi tappelemassa elielinaukiolla täytyy myös saada kuvaan.

Vierailija
107/151 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks teist joku vois lähettää videon sieltä talon edestä tuotannolle? Saara on ollut kolme kuukautta pois Suomesta ja vääntäis varmaan itkut, kuin näkis oman lapsuudenkotinsa. Asuuko hänen vanhempansa vielä siellä, vai pitääkö sopia uusien asukkaiden kanssa?

Siis mä en kestä jos siinä insertissä ei haastatella Saaran tarhatätiä. Synnytyslääkärikin vois olla kiva. Mutta alakoulun laulun opettaja on ihan pakko. Muuten toi ohjelma on kyllä ihan piloilla.

Vierailija
108/151 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen väliä missä Saara esiintyy. Eikö meidän kaikkien kannattaisi miettiä positiivista maailmalle ilmaiseksi leviävää Suomi-kuvaa, riippumatta siitä pitääkö Saarasta vai ei. Ykköset päälle ja huuliin punaa ladyt, kenties näet itsesi ensi lauantaina bbbc:ltä.

Kyllä hävettäisi! Miksi ihmeessä menisin katsomaan jotakuta joka ei kiinnosta eikä innosta?! Selitäpä se.

Vierailija
109/151 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks teist joku vois lähettää videon sieltä talon edestä tuotannolle? Saara on ollut kolme kuukautta pois Suomesta ja vääntäis varmaan itkut, kuin näkis oman lapsuudenkotinsa. Asuuko hänen vanhempansa vielä siellä, vai pitääkö sopia uusien asukkaiden kanssa?

Siis mä en kestä jos siinä insertissä ei haastatella Saaran tarhatätiä. Synnytyslääkärikin vois olla kiva. Mutta alakoulun laulun opettaja on ihan pakko. Muuten toi ohjelma on kyllä ihan piloilla.

Synnytyslääkäri vois kertoa, kuinka Saara tuli vasen nyrkki edellä ja luikautti samalla pienen sävelmän!

Vierailija
110/151 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ihan järjestelysyistä. Helpompi töräyttää pikapikaa Helsinkiin kuin lähteä jonnekin jumalan selän taa tarpomaan.

Helsingistä lentoaika Oulunsalon lentokentälle noin 50min ja Aalto on kotoisin Oulunsalosta. Siitä on vajaa 30min Oulun keskustaan. En nyt ihan usko että olis kovin paljon vaikeampaa. Ennemminkin varmaan syynä se, että hän ei oo asunut Oulussa enää hetkeen, joten miksi lähtisi sinne ja reissu sattui yhtä aikaa tilaisuuden kanssa johon häntä pyydettiin esiintymään

Sitten sä heräsit ja huomasit ettei lentokoneet lähde kymmenen minuutin välein kuten bussit. Että lentoliput pitää ostaa aiemmin, jos varaa lippuja kymmenille ihmisille ja varsinkin pikkukoneisiin. Että se on ehkä vähän monimutkaisempaa järjestää matka, jossa on vaihtolentoja ja bussikuljetuksia. Ja se 50 minsaa lentoa ja 30 minsaa bussia kerrottuna menopaluuna on 5 tuntia enemmän matkoihin, kun Helsinkiin jääminen.

Tämä on ohjelma briteille ja heille on ihan yhtä kivaa, jos Saara kuvataan Helsingissä tai Oulunsalossa. Hinta, helppous ja kokemus ja aika on varmaan saanut tuotannon valitsemaan Helsingin. Eikä se missä Saara on syntynyt. Se on ihan yksi ja sama, kunhan ohjelma on hieno ja katsojia löytyy.

Helsingissäkö se kone laskeutuu suoraan Senaatintorille, kun ei tarvitse miettiä jatkokuljetuksia?

Luultavasti he vuokraavat suomalaisen kuvaajan väineneineen tähän osioon. On paljon todennäköisempää että sellainen löytyy Helsingissä.

Vierailija
111/151 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää miten kehtaa näyttää naamansa Suomessa kun on haukkunut koko maan ja kansan. Kai tajuaa pyytää anteeksi kaikilta jotka vaivautuvat paikalle. Minun mielestä saisi jättää homecomingit väliin ja pysyä siellä uudessa kodissaan missä häntä 'ymmärretään'.

No hyvinhän sinä ainakin näytät ymmärtävän ja todistavan Saaran olevan väärässä. Saara ei todellakaan puhu sinunkaltaisista ihmisistä, kun hän puhuu pahansuopaisista ja katkerista suomalaisista. Sinulaiset edustavat niitä kannustavia ja hyväntahtoisia ihmisiä, joille muiden menestys on hienoa.

Onneksi Suomesta löytyy sinunlaisia ihmisiä pilvin pimein. KIITOS!

Onneksi. Ja onneksi Saaran tapaiset muuttavat pois. Ruoho on aina vihreämpää muualla mutta sitten tullaan kotiin. Eikä varmasti nöyränä. Saaran asenne on että katsokaa minua nyt kun olen menestynyt ja syökää sananne, minä menestyin. Ja olisinkin iloinen hänen menestyksestä jollei tyttö olisi teoillaan osoittanut olevansa bimbo joka haukkuu ja lyttää muita ja tallaa kenet tahansa jalkoihinsa menestyäkseen. Eli kiitä vaan minun kaltaisista ja Saara on samaa sakkia. Sarkastinen hölmö. Et sinä tunne minua etkä Saaraa. ONNEKSI, LUOJAN KIITOS!

Sinun keksimäsi asenne Saaralle on ihan sinun omassa päässäsi. Pienessä sellaisessa, jossa on suuret synapsi välit ja vähän välittäjäainesta. Typeränä henkilönä kuvittelet televisiota katsoen, tietäväsi mitä hän ajattelee. Ja muiden puutarhassa se ruoho on todellakin vihreämpää, kuin siinä sinun puutarhassasi. Mutta sitähän sinun on vaikeaa hahmottaa.

Kaikki artistit, ensimmäisestä viimeiseen esiintyvät siksi, että heitä katsotaan tai kuunnellaan. Jos he eivät haluaisi sitä, heidän tuotantonsa olisi heidän omassa laatikossaan ja sinä et heistä tietäsi. Minkä ihmineen takia nöyryys on jotenkin elämää suurempi arvo Suomessa? Mitä merkitystä, vaikkei hän olisi yhtään nöyrä? Eikö hänen tarkotuksensa ole olla laulaja?

Sinä ansaitset haukut. Olet pahantahtoinen ihminen, joka iloitsee muiden epäonnistumisesta ja etsii mitä tahansa voidakseen oikeuttaa oman haukkumisensa. LUOJAN KIITOS etten tunne sinua. Et tuo muiden elämään kuin pahaa oloa, mutta onneksi tätä menoa olet kohta yksin.

Saanen toistaa: sinä et tunne minua! Ja minun arvioni Saarasta on ihan yhtä pätevä kuin muidenkin täällä jotka eivät oikeasti tunne häntä, mutta hän on mollannut Suomea, se on fakta. Minä en ole haukkunut ketään, en niin kuin sinä nyt kun oikein sait itsesi lietsottua haukkumaan minun välittäjäaineita, yrittäessäsi kuulostaa älykkäältä. Kerroppa miksi minä ansaitsen haukut, mutta Saara ei? Tekopyhää sinulta. Muutuit juuri itse sellaiseksi pahaa oloa levittäväksi ihmishylkiöksi, taisit kyllä aina ollakin. Vastaan vielä siihen miksi artistin pitäisi olla nöyrä; koska silloin hän menestyy kotimaassaan ja jokaisessa muussa maassa paljon paremmin kuin selkäänpuukottamalla. Etkö haluakaan Saaralle menestystä?

Vierailija
112/151 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää miten kehtaa näyttää naamansa Suomessa kun on haukkunut koko maan ja kansan. Kai tajuaa pyytää anteeksi kaikilta jotka vaivautuvat paikalle. Minun mielestä saisi jättää homecomingit väliin ja pysyä siellä uudessa kodissaan missä häntä 'ymmärretään'.

No hyvinhän sinä ainakin näytät ymmärtävän ja todistavan Saaran olevan väärässä. Saara ei todellakaan puhu sinunkaltaisista ihmisistä, kun hän puhuu pahansuopaisista ja katkerista suomalaisista. Sinulaiset edustavat niitä kannustavia ja hyväntahtoisia ihmisiä, joille muiden menestys on hienoa.

Onneksi. Ja onneksi Saaran tapaiset muuttavat pois. Ruoho on aina vihreämpää muualla mutta sitten tullaan kotiin. Eikä varmasti nöyränä. Saaran asenne on että katsokaa minua nyt kun olen menestynyt ja syökää sananne, minä menestyin. Ja olisinkin iloinen hänen menestyksestä jollei tyttö olisi teoillaan osoittanut olevansa bimbo joka haukkuu ja lyttää muita ja tallaa kenet tahansa jalkoihinsa menestyäkseen. Eli kiitä vaan minun kaltaisista ja Saara on samaa sakkia. Sarkastinen hölmö. Et sinä tunne minua etkä Saaraa. ONNEKSI, LUOJAN KIITOS!

Sinun keksimäsi asenne Saaralle on ihan sinun omassa päässäsi. Pienessä sellaisessa, jossa on suuret synapsi välit ja vähän välittäjäainesta. Typeränä henkilönä kuvittelet televisiota katsoen, tietäväsi mitä hän ajattelee. Ja muiden puutarhassa se ruoho on todellakin vihreämpää, kuin siinä sinun puutarhassasi. Mutta sitähän sinun on vaikeaa hahmottaa.

Kaikki artistit, ensimmäisestä viimeiseen esiintyvät siksi, että heitä katsotaan tai kuunnellaan. Jos he eivät haluaisi sitä, heidän tuotantonsa olisi heidän omassa laatikossaan ja sinä et heistä tietäsi. Minkä ihmineen takia nöyryys on jotenkin elämää suurempi arvo Suomessa? Mitä merkitystä, vaikkei hän olisi yhtään nöyrä? Eikö hänen tarkotuksensa ole olla laulaja?

Sinä ansaitset haukut. Olet pahantahtoinen ihminen, joka iloitsee muiden epäonnistumisesta ja etsii mitä tahansa voidakseen oikeuttaa oman haukkumisensa. LUOJAN KIITOS etten tunne sinua. Et tuo muiden elämään kuin pahaa oloa, mutta onneksi tätä menoa olet kohta yksin.

Saanen toistaa: sinä et tunne minua! Ja minun arvioni Saarasta on ihan yhtä pätevä kuin muidenkin täällä jotka eivät oikeasti tunne häntä, mutta hän on mollannut Suomea, se on fakta. Minä en ole haukkunut ketään, en niin kuin sinä nyt kun oikein sait itsesi lietsottua haukkumaan minun välittäjäaineita, yrittäessäsi kuulostaa älykkäältä. Kerroppa miksi minä ansaitsen haukut, mutta Saara ei? Tekopyhää sinulta. Muutuit juuri itse sellaiseksi pahaa oloa levittäväksi ihmishylkiöksi, taisit kyllä aina ollakin. Vastaan vielä siihen miksi artistin pitäisi olla nöyrä; koska silloin hän menestyy kotimaassaan ja jokaisessa muussa maassa paljon paremmin kuin selkäänpuukottamalla. Etkö haluakaan Saaralle menestystä?

Voi kuinka sinä nyt mielesi pahoitit? Kyynel.

Vierailija
113/151 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ihan järjestelysyistä. Helpompi töräyttää pikapikaa Helsinkiin kuin lähteä jonnekin jumalan selän taa tarpomaan.

Helsingistä lentoaika Oulunsalon lentokentälle noin 50min ja Aalto on kotoisin Oulunsalosta. Siitä on vajaa 30min Oulun keskustaan. En nyt ihan usko että olis kovin paljon vaikeampaa. Ennemminkin varmaan syynä se, että hän ei oo asunut Oulussa enää hetkeen, joten miksi lähtisi sinne ja reissu sattui yhtä aikaa tilaisuuden kanssa johon häntä pyydettiin esiintymään

Sitten sä heräsit ja huomasit ettei lentokoneet lähde kymmenen minuutin välein kuten bussit. Että lentoliput pitää ostaa aiemmin, jos varaa lippuja kymmenille ihmisille ja varsinkin pikkukoneisiin. Että se on ehkä vähän monimutkaisempaa järjestää matka, jossa on vaihtolentoja ja bussikuljetuksia. Ja se 50 minsaa lentoa ja 30 minsaa bussia kerrottuna menopaluuna on 5 tuntia enemmän matkoihin, kun Helsinkiin jääminen.

Tämä on ohjelma briteille ja heille on ihan yhtä kivaa, jos Saara kuvataan Helsingissä tai Oulunsalossa. Hinta, helppous ja kokemus ja aika on varmaan saanut tuotannon valitsemaan Helsingin. Eikä se missä Saara on syntynyt. Se on ihan yksi ja sama, kunhan ohjelma on hieno ja katsojia löytyy.

Helsingissäkö se kone laskeutuu suoraan Senaatintorille, kun ei tarvitse miettiä jatkokuljetuksia?

Helsingissä menee juna lentoasemalta suoraan keskustaan. Eipä tarvitse kuin ostaa lippu automaatista ja olet perillä. Eipä siinä tarvitse kauheasti miettiä. Aikaa nyt säästyy kaikin tavoin kun yksi lentoetappi on vähemmän. Sen lisäksi, että suomalainen lehdistökin ehtii hyvin paikalle Helsingissä.

Se junako pysähtyy Senaatintorilla?

Se pysähtyy Helsingin rautatieasemalle, joka on ihan kivenheiton päässä Senaatintorista. Ihan pystyisi Saara vaikka kävellen menemään sen matkan sinne torille ja  vois vilkutella mennessän kunkaallisesti kansalaisille. Tosin jotkut hevosvakkurit olis kyllä hienommat ja kuninkaallisemmat ja kun siinä Saaran joululaulussakin oli hevonen, niin se sopis hyvin.

Vierailija
114/151 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on kyllä sisältä niin ruma kansa. Aina pitää olla haukkumassa ja etsimässä negatiivisia asioita muista ja muiden tekemisistä. Miettikääpä kuinka paljon oikeasti tuhlaatte elämästänne aikaa siihen, että seuraatte jonkun toisen elämää ja sitten kipitätte tietokoneellenne ja etsitte av-palstalta samanlaisia pikkusieluja joiden kanssa voi sitten miettiä kuinka paskaa kaikki mielestänne on ja kuinka itse tekisitte kaiken paremmin :D Hankkikaa elämäänne joku sisältö.

Blowing out the other person's candle will not make yours shine brighter.

Vierailija
115/151 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on enemmän faneja. Lontoosta tänne menee 3-4 h, Lappiin siihen joku, 10 h päälle.. plus kaikki maailman järjestelyyn tarvittavien kamojen roudaus sinne.

Riippuliitimelläkö se sinne Lappiin lentäis?

Vierailija
116/151 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti he vuokraavat suomalaisen kuvaajan väineneineen tähän osioon. On paljon todennäköisempää että sellainen löytyy Helsingissä.

Joillekin tekisi ihan hyvää käydä joskus Kehä III:n pohjoispuolellakin. Kyllä täältäkin löytyy teknologiaa ja jopa takseja, joilla kuvausryhmä olisi voinut hurauttaa lentokentältä suoraan esiintymispaikalle.

Vierailija
117/151 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oulunsalo kuuluu Ouluun ja Oulussa kyllä löytyisi isompaakin salia(joissa Saara on jo kouluaikoina esiintynyt) Saaran esiintymiselle.

En ymmärrä miksi kukaan hänen olettaisi Oulunsalossa esiintyvän,mutta mietin kyllä että olisi voinut esiintyä Helsingin sijaan Oulussa eli kotikaupungissaan.

Täällä olis varmasti ollut yleisöäkin vaikka kuinka paljon, tänään kun on oppilailla vapaapäivä. Varmasti olis porukkaa riittänyt. Ja ihan nätit ne on nuo Oulun jouluvalot Rotuaarilla.

Vierailija
118/151 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vittu mitä kommentteja täällä :D

Mulle on yks hailee, missä joku Saara esiintyy, mutta kyllä Suomesta kuvaajia löytyy muualtakin kuin Helsingistä ja vaikkei löytyisi, niin kyllähän kuka vaan kuvaaja pääse minne vaan, ei Suomi nyt niin iso maa ole. Saaran kotikaupungissa on 200 000 asukasta ja se vahva teknologiakaupunki, joten eiköhän sieltäkin yksi kuvaajakin löytyisi.

Vierailija
119/151 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanen toistaa LUOJAN KIITOS, ETTEN TUNNE sinua, mutta kuten sinäkin minä vedän pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Kuten sinä vedät johtopäätöksiä Saarasta kommentien perusteella, samalla tavalla minäkin vedän sinusta sinun kommenttiesi perusteella. Ja juuri tuollaisena näyttäydyt minulle, inhottavaksi ihmiseksi.

Kutsut Saaraa bimboksi, joka ei ole tarpeeksi nöyrä. Ja nyt itket, kun joku kertoo totuuksia sinusta, kuinka pahansuopainen olet. Otat sen jotenkin henkilökohtaisesti, jos Saara sanoo Suomesta ja suomalaisista jotain negatiivista. Luuletko ihan oikeasti, ettei Suomessa ole kateutta? Ilkeyttä? Kiusaamista? Panettelua? Pahantahtoisuutta? Kaikenlisäksi sinulla on vääristynyt kuva todellisuudesta, jos kuvittelet ettei tuollaista ole. Onnistut itse teksissäsi hyvin todistamaan lähes kaiken tuon negan todeksi.

Etpä niin, sinä et ole haukkunut ketään. Ihan positivisessä tai vähintääntkin neutraalissa hengessä kirjoittelet. Ha ha haa. Kirjoita nyt vielä kuinka herkkä ja kiltti oikeasti olet. Nyt muutuin ihmishylkiöksi, kuin kirjoitin sinusta samaa, kun sinä kirjoitat muista. En ole tekopyhä, ihan rehellisesti ilmoitan millainen jäte minusta olet ja mitä mieltä olen tekstistäsi. 

Minkä ihmeen takia kenenkään artistin tarvitsisi olla nöyrä myydäkseen levyjä tai esiintyäkseen konsertissa? Tämä on nyt taas tällainen lapsellinen ajatusmalli, joka kuvaa hyvin, kuinka ihmisen pitää olla määrätynlainen menestyäkseen. Missä niin on sanottu? Raamattussa? Nöyryys ja selkäänpuukottaminen eivät ole vastakohtia. Ihminen voi menestyä ilman tippaakaan nöyryyttä. Eikä nöyryyden lisääminen todellakaan kulje menestyksen kanssa käsikädessä.

Lopuksi olet todella niin heikkolahjaisen oloinen, etten voi millään olla samaa mieltä väitteesi kanssasi, jossa sinun arviosi olisi jotenkin yhtä pätevä kuin muiden. En tosin oleta, että ymmärät tämän.

Vierailija
120/151 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se ylipäätään tulee tänne, kun "eihän Suomessa ole mitään"?

Jos vielä kerran lukisit nuo lehtijutut ihan ajatuksella. Niissää on aika seikkaperäisesti selitetty miksi hän tulee Suomeen. Vinkiksi voin antaa, että hän tekee yhtä telkkuohjelmaa ja siihen ohjelmaan kuuluu eräs "ohjelmanumero". Nyt sitten vaan miettimään, että mikä se ohjelmanumero on ja miksi se on juuri Suomessa. Ketjussa on sitten vinkkejä miksi se on sitten Helsingissä.

Et taida ymmärtää ironiaa? Halusit tai et,  Saara näytti julkisesti maailmalla keskisormea Suomelle. Näkyyköhän homecomingissa joulupukki, voi näkyyhän!!!