Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hemoglobiini gallup...

Vierailija
11.03.2006 |

Itellä oli alle sata. Vertailun vuoksi kiinnostaisi tietää mitä muilla on.

Olisko hyviä vinkkejä miten saisi nousemaan?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista ruokavaliotasi!

Vierailija
2/15 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

127 on aika tavallinen mulla, jos laskee liian alas niin obsidan-rautalääkkeellä nousee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla runsaat kuukautiset? Sekin vaikuttaa.

Vierailija
4/15 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautatableteista mulla tehoaa parhaiten Obsidan. Foolihappo nostaa nopeasti myös hb:tä, mutta se on vesiliukoinen vitamiini eli hb myös laskee aika nopeasti, jos lopettaa foolihapon syömisen. Esim. Pore-Berocca nostaa nopeasti hb:n (sisältää muistaakseni natriumia, joten raskauden aikana ei niin suositeltava). Hemirauta imeytyy hyvin, ja rautaa on erityisen paljon riistaeläimissä, mm. porossa ja metsäkanalinnuissa. Ei-hemirauta (vilja ja kasvit) imeytyvät huonommin, ja imeytymistä häiritsee kalsium, tee, kahvi, suklaa, kanamuna, kuidut ym.ym. Vatsassa pitää olla oikea happamuus, jotta rauta voisi imeytyä, punajuuri yms. tehostaa ravinnon raudan imeytymistä, näin olen lukenut.

Vierailija
5/15 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mitä Tuuli Matinsalo mainostaa. Nestemäistä kans ja sanottiin vaikuttavan nopeasti.Toivottavasti,olo tosi väsynyt.

En ole kuullutkaan tuota punajuuri juttua..siis itsessään ei nosta rautaa vaan auttaa imeytymisessä?

Vierailija
6/15 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt raskauden jälkeen 139

Vierailija
7/15 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luontaistuotekaupoista saa - on tehokkaampaa kuin perinteiset rautatabut eikä aiheuta mahavaivoja.

Voi käyttää myös raskauden aikana (neuvolat ja synnytyssairaalat suosittelevat).

Itselläni nousi tuolla hemoglobiini kahdessa viikossa 92:sta 139:ään.

Vierailija
8/15 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle suositeltiin sitä viimeisenä keinona neuvolasta, kun Obsidanit sun muut rautatabut eivät imeytyneet ja aiheuttivat ainoastaan ummetusta. Raskausajan anemia ei aina johdu väärästä ruokavaliosta. Itse syön aina paljon vihreitä kasviksia ja ruisleipää, jotka ovat hyviä raudanlähteitä, mutta silti hemoglobiini laskee usein alle sadan. Kyse on raudan imeytymishäiriöstä.

Vierailija
9/15 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle terkka sanoi että tämä luontaistuotteen juoma,jota itse kans suosin. Nostaisi kyllä hb:tä muttei täytä rautavarastoa...?

Kuhan vaan sais piristysta niin seki passais. NOstaa ensin hb:n ja sit vaikka aloittaa tabletit jos niillä saa tämän varaston kuntoon. Vai?

Vierailija
10/15 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalista 165-170 ja nyt rv 20 oli 169. Eipä tarvitsisi paljon hiihtokisoihin osallistua. Jos luovutan verta säännöllisesti (3 kk välein) niin hb pysyy välillä 150-160

Vierailija
11/15 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta ollut yli 150, viime vuonna verenluovutuksen yhteydessä mitattuna 155 ja 152. Jo ekalla neuvolakäynnillä otettu koe oli pudonnut 135:teen, vaikka se yleensä laskee keskiraskaudessa. Nyt rv15+6 ja mielenkiinnolla odotan ensi viikon neuvolakäynniltä seuraavaa tulosta.

En ole muuten ikinä syönyt mitenkään erityisen rautapitoista, joten ei ole pelkästään ruokavaliosta kiinni. Nyt raskausaikana tosin olen yrittänyt syödä paljon rautapitoisia ruokia, jotta se ei laskisi liikaa kun en haluaisi tabuja alkaa ottamaan.

Vierailija
12/15 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

km jälkeen oli 132 normaalia en sen paremmin tiedä

Vierailija
13/15 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta oli 140.

Aloitin juuri ottamaan tuota Kräuterblutsaftia, saapa nähdä kuinka kolmen viikon kuuri auttaa.

Vierailija
14/15 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikoina pyörinyt 132-150 välillä.

Vierailija
15/15 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana oli koko ajan alle sadan. Rautavarastot ovat hyvät, joten anemialle on jokin muu syy, jota kukaan ei ole keksinyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän