Miksi Iltasanomat on niin paljon tasokkaampi kuin Iltalehti?
Luen enemmän Iltasanomia ja Hesaria, mutta joskus vilkuilen myös Iltalehteä.
Ihmettelen miten Iltalehti on tasoltaan niin paljon alhaisempi, vaikka sielläkin on muutamia ihan hyviä toimittajia.
Kommentit (20)
Samaa mieltä. Jos Iltalehdessä on yksikin mielenkiiintoinen juttu, niin se on maksullinen. Kaikki muu on silkkaa soopaa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Jos Iltalehdessä on yksikin mielenkiiintoinen juttu, niin se on maksullinen. Kaikki muu on silkkaa soopaa.
Jos sen lehden ostaa, voi huomata että otsikko oli ihan mielenkiintoinen mutta se maksullinen juttu oli vain muutaman sanan verran turhaa jaaritusta.
Ap puhuu asiaa. Ilta Sanomat keskittyy uutisointiin, Iltalehti hörhöön.
Luen myös mielummin Ilta-Sanomia. En osaa määritellä miksi näin on.
Tasosta ei voi puhua kummankaan aviisin kohdalla.
No jaa. Esim. Iltalehden politiikan toimitus on ylivoimaisesti Suomen terävin. Samaa mieltä ovat jopa journalistit.
Ilmaisesta soopasta ei kannata valittaa, koska sitähän ei ole pakko kuluttaa.
Samaa ihmettelen, IL muistuttaa enemmän Seiskaa kuin Seiska itse!
Vierailija kirjoitti:
Totta. Monien iltalehden toimittajien kieli ja kirjoituksien taso, ei aina yllä kovinkaan korkealle. Jotkut typerät jutut leimaavat koko lehden.
Jotkut haluavat lukea ns huonompia juttuja. Ihme kyllä.
Sille on markkina.
Olihan aikanaan Hymy, jossa iso osa jutuista oli tunnetusti keksittyjä juoruja. Se oli sen ajan trollausta.
Vierailija kirjoitti:
Ilmaisesta soopasta ei kannata valittaa, koska sitähän ei ole pakko kuluttaa.
Jos se on ilmaista, olet itse tuote.
Ilmaissisältö on mainosten välittämiseksi. Mahdollisesti myös kiinnostuksen aiheiden keräämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse suosin Iltalehteä.
Joskus katson sitä, mutta aika usein siellä on joku niin typerä tasoton juttu, että päättää unohtaa koko lehden pitkäksi ajaksi. Jotkut vauva palstan kirjoittajat ovat kuin Iltalehden toimittajia, valitettavasti.
Amppareissa on kaikkien lehtien uutiset.
Vierailija kirjoitti:
Tasosta ei voi puhua kummankaan aviisin kohdalla.
No ei kyllä 😄 Mutta Iltsari on silti 2/5 kun Iltis on 0/5.
Suosin high.fi otsikoita eli poimii monesta mediasta uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Joo, on jopa Seiskaa räkäisempi. Seiskahan on tietyissä asioissa ihan laatulehti! 😂 Kaivavat melkein minkä tahansa asian päivänvaloon, verkostot kunnossa. Ja eivät voi väittää mitä tahansa paskaa koska siitä nousisi tietenkin jatkuvasti oikeusjuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Amppareissa on kaikkien lehtien uutiset.
Tuo on hyvä. Pystyy halutessaan konfaamaan itselleen sopivammaksi. Ei huku uutistulvaan. Löytyy myös play kaupasta mobiilisovellus.
Ei ole iltasanomat enää niin tasokas. Jatkuvasti valeuutisia sodasta.