Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilanteita, joissa teillä on jäänyt suu auki?

Vierailija
03.12.2016 |

Millaisia tilanteita teille on tullut vastaan, joista olette ajatelleet, että hetkonen, tapahtuuko tämä tässä ihan oikeasti? 😂
Aloitan: olin muutama päivä sitten labrassa ja edessäni istui nuorehko äiti, joka puhui puhelimeen. Lapsi oli n. 1,5-2v ja hän heitteli lehtiä lattialle ja rämpytti valoja ja oli aika vilkas. Sitten lapsi juoksi äitinsä syliin - äiti puhui vielä puhelimessa ja nojasi tuoliin - veti äidinsä paidan alas ja alkoi imemään rintamaitoa. Äiti ei ollut moksiskaan (lapsi siis istui haara-asennossa äitinsä kanssa ristikkäin). Olen itsekin äiti ja kannustan imetykseen, mutta lapsi ei ollut mikään nälkää kiljuva vauva, eikä nainen millään tavalla yrittänyt piilottaa sitä tai mitään.. jäi suu auki itsellä, että onko tämä ihan normaalia

Kommentit (835)

Vierailija
41/835 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskovainen työtoverini totesi minun olevan kuulema masentava ihminen, koska olen niin kiinnostunut kaikista asioista. Menin sanattomaksi.

Näitä riittää. Asutko kenties raamatuvyöhykkeellä.

Vierailija
42/835 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon muksu iski omaa lastani nyrkillä leikkipaikalla. Äitinsä näpytteli kännykkää eikä reagoinut mihinkään, ei edes siihen kun sanoin itse sille lapselle ettei toisia saa lyödä ja kielsin lapsiani menemästä samaan kohtaan leikkimään. Oli kyllä niin lässykkä mamma muutenkin (siellä seuranneena ainakin), että tulee ongelmia "kasvatuksen" kanssa myöhemminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/835 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini soitti eräänä kesäisenä lauantai iltapäivänä, että hän järjestää työkavereilleen grillijuhlat ja tulisi hakemaan meidän grillin lainaan parin tunnin päästä. Itsellään heillä on vain pieni pallogrilli, meillä (tai oikeastaan miehelläni) sellainen lähes tonnin iso laitos. Ehkä olisimme voinneet grilliä lainata jos asiasta olisi sovittu etukäteen, vaikka sen liikuttelu ei kovin helppoa olekkaan. Tässä tilanteessa kuitenkin olimme illalla itse grillaamassa. Kaverini oli aika loukkaantunut ja voivotteli kuinka hänen juhlansa nyt takiamme menevät pilalle. Olin niin hämmentynyt, etten oikein mitää osannut kommentoida. Asiasta ei sen koomin ole keskusteltu.

44/835 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna kivi äidin veroilmoituksella oli yllättäen lapsivähennys kahdesta lapsesta. Hän oli mennyt verotoimistoon korjaamaan asiaa ja sanonut, että hänellä on vain yksi lapsi. Virkailija oli kysynyt, että minne te sen toisen lapsen sitten olette laittaneet.

Vierailija
45/835 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tän tarinan niin hemmetin hyvin koska se järkytti mut.

Olin kahdeksannella luokalla. Heräsin vähän myöhässä ja oli kamala kiire kouluun. Kävelin kouluun pikavauhtia, kun vastaan tuli sellainen vanha mies. Olin silloin hymyilevä, typerä teini ja minusta oli törkeää kulkea naama norsunvitulla, joten hymyilin miehelle. Ohitettuani hänet, hän huusi "hei!". Käännyin ja hän tuli luokseni ja alkoi juttelemaan sodista ja sellaisesta ja sitten hän kysäisi minulta, mikä on kantani keskenään sotimiselle tmv. Johon vastasin, että se on typerää. "Olet fiksu tyttö, jos olisit vanhempi, pyytäisin sinua menemään kanssani naimisiin", sanoi papparainen, silitti poskeani, kääntyi ja häipyi. En kävellyt enää kouluun yksin.

Vierailija
46/835 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/835 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verovirkailijan kysymys: Saisitko vainajalta valtakirjan? Sai mun leukani valahtamaan rintojen tasalle.

No ei kai se ikuisesti ole vainaja ollut?

Vierailija
48/835 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää, että sen kaarnavene-videon olen katsonut 5 kertaa ja joka kerta se lyö ällikällä. Aivot eivät yksinkertaisesti hyväksy sitä, että se on aito ja oikeasti tapahtui. Jonkinlainen joukkopsykoosi on siinä taustalla, että studiossa istuu kolme ihan vakavasti otettavaa ihmistä ja mukana on kameramiestä ja äänityyppiä ja kaikki ilmeisesti ovat niin kuin kaikki olisi ihan normaalia. Ei tuollaista voi tapahtua!

Mikä tää juttu on?

Vierailija
49/835 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnärin käytävällä 2 ihan vierasta kätilöä meni ohi ja toinen tokaisi minulle ettei olisi tarvinnut 2 edestä syödä ja jatkoivat matkaa nauraen. Harvoin jää sanattomaksi mutta silloin harmi kyllä jäin kun se tuli niin puskista.

Siis 4kg vauva oli vielä masussa ja painoin hurjat 67kg.....

-ei nyt kyllä varmaan sulle sitä tokassu, todennäköisesti tulivat itse syömästä navat paukkuen.

Vierailija
50/835 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan tän tarinan niin hemmetin hyvin koska se järkytti mut.

Olin kahdeksannella luokalla. Heräsin vähän myöhässä ja oli kamala kiire kouluun. Kävelin kouluun pikavauhtia, kun vastaan tuli sellainen vanha mies. Olin silloin hymyilevä, typerä teini ja minusta oli törkeää kulkea naama norsunvitulla, joten hymyilin miehelle. Ohitettuani hänet, hän huusi "hei!". Käännyin ja hän tuli luokseni ja alkoi juttelemaan sodista ja sellaisesta ja sitten hän kysäisi minulta, mikä on kantani keskenään sotimiselle tmv. Johon vastasin, että se on typerää. "Olet fiksu tyttö, jos olisit vanhempi, pyytäisin sinua menemään kanssani naimisiin", sanoi papparainen, silitti poskeani, kääntyi ja häipyi. En kävellyt enää kouluun yksin.

Olipas tosi järkkyä

Vierailija
51/835 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää, että sen kaarnavene-videon olen katsonut 5 kertaa ja joka kerta se lyö ällikällä. Aivot eivät yksinkertaisesti hyväksy sitä, että se on aito ja oikeasti tapahtui. Jonkinlainen joukkopsykoosi on siinä taustalla, että studiossa istuu kolme ihan vakavasti otettavaa ihmistä ja mukana on kameramiestä ja äänityyppiä ja kaikki ilmeisesti ovat niin kuin kaikki olisi ihan normaalia. Ei tuollaista voi tapahtua!

Mikä tää juttu on?

Riku Rantala selittää jossain ajankohtaisohjelmassa miten pakolaiset voi tehdä rahaa vastaanottokeskuksissa vaikka eri puolilla europpaa veistämällä erittäin rumia ja yksinkertaisia kaarnaveneitä. Googleta. Niin perkeleen rumia ettei sellaisia kukaan kyllä rahalla ostaisi.

Vierailija
52/835 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://areena.yle.fi/1-3856470

kaarnavene suunnilleen kohdassa 3 min 50 sec

Vierailija
53/835 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounasruokalassa aikuiset miehet ottaa järjestään kaksi lasia vettä (tms). Kaksi samanlaista lasia tarjottimelle. Vaikka ruokaa on vain yhdelle.

Vierailija
54/835 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia tilanteita teille on tullut vastaan, joista olette ajatelleet, että hetkonen, tapahtuuko tämä tässä ihan oikeasti? 😂

Aloitan: olin muutama päivä sitten labrassa ja edessäni istui nuorehko äiti, joka puhui puhelimeen. Lapsi oli n. 1,5-2v ja hän heitteli lehtiä lattialle ja rämpytti valoja ja oli aika vilkas. Sitten lapsi juoksi äitinsä syliin - äiti puhui vielä puhelimessa ja nojasi tuoliin - veti äidinsä paidan alas ja alkoi imemään rintamaitoa. Äiti ei ollut moksiskaan (lapsi siis istui haara-asennossa äitinsä kanssa ristikkäin). Olen itsekin äiti ja kannustan imetykseen, mutta lapsi ei ollut mikään nälkää kiljuva vauva, eikä nainen millään tavalla yrittänyt piilottaa sitä tai mitään.. jäi suu auki itsellä, että onko tämä ihan normaalia

Miksi kaiken pitäisi olla nimenomaan normaalia? Vain siksikö, että voimme elää elämämme täysin hätkähtämättä, kun toimimme kaikki samalla tavalla? En tarkoita kommentillani juuri kuvaamaasi tilannetta, vaan tuota asennetta ylipäänsä. Että milloin mikäkin ei-jokapäiväinen saa jollain ihmisellä naaman venähtämään: "onko tuo normaalia?!"

55/835 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudehkossa työpaikassa tuli palaverissa puhe, käännätetäänkä tietyt tekstit saksaksi vai tekeekö joku ne firmassa itse. Sanoin, että mä voin tehdä ne. Työkaveri rähähti nauruun, että ai sä osaat. Olen osaston ainoa nainen ja nuorimmasta päästä että kaipa se on mahdotonta uskoa, että osaisin mitään.

Vierailija
56/835 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lounasruokalassa aikuiset miehet ottaa järjestään kaksi lasia vettä (tms). Kaksi samanlaista lasia tarjottimelle. Vaikka ruokaa on vain yhdelle.

Sulla siis leuka loksahtaa auki, jos joku näyttää toden totta aikovan juoda kokonaista kaksi lasillista vettä! Ja vielä aikuisiällä! Sulla on varmaan hajusuola aina rintataskussa tällaisten hämillisten tilanteiden varalta.

Vierailija
57/835 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ihan jää suu auki, kun luen teidän hulvattomia kokemuksianne, mutta nauran kyllä varsin makeasti. Tuommoisia tonttuja kulkee ihmisten ilmoilla hämmästelemässä ja kummastelemassa :) Joku teistä oli varmasti se nainen, joka jäi ihan viereen tuijottamaan suu hämmästyksestä pyöreänä, kun kysyin myyjältä löytyykö jostain täysjyväpatonkia. Se täti seurasi luukku auki tilanteen ja poistui sitten asioilleen. On se maailma joillekin ihmeellinen paikka!

Vierailija
58/835 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla siis leuka loksahtaa auki, jos joku näyttää toden totta aikovan juoda kokonaista kaksi lasillista vettä! Ja vielä aikuisiällä! Sulla on varmaan hajusuola aina rintataskussa tällaisten hämillisten tilanteiden varalta.

Kirjoittajaa taisi järkyttää vesilasihommassa se, että joku ei toimi kuten hän itse, eli kesken ruokailun mene kuolatun lasin kanssa täyttämään sitä uudelleen vesipisteelle. Tuhlata nyt kaksi lasia, kun sen basillilasin kanssa voi hyvin käydä kähmimässä koko vesipisteen. Tulee samalla hyötyliikuntaakin, kun kesken ruokailun tyylikkäästi hiihtelee siellä salissa.

Vierailija
59/835 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ihan hyvissä perheissä (ei Espoossa) kasvaneet nuoret aikuiset menevät smokkijuhliin tennarit jalassa.

Olen itse läpeensä nynny, ja ihailen kaikkea etiketinvastaista toimintaa mikä ei ihan oikeasti aiheuta kenellekään vahinkoa.

Vierailija
60/835 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun anoppi totesi äkäisenä katseltuani kälyni hääsuunnitelmaa, että miehen siskon häät nyt tulevat vaan enemmän maksamaan, kuin teidän, koska hänellä on kalliimpi maku! (viittasi siis minun miehen eli poikansa häihin, mitkä oli pari vuotta aikaisemmin). Kyllähän siinä leuka loksahti auki. Ja kyllä, tämä todella näkyi viime kesän prinsessahäissä. Kotona katsoin meidän hääkirjaa ja tunsin vähän alemmuuden tunnetta, vaikka juhlat olivat ihanat. Ehkä eniten hämmennnyin siitä, miten eriarvoisesti miestäni ja hänen pikkusiskoaan edelleen kohdellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi