Tilanteita, joissa teillä on jäänyt suu auki?
Millaisia tilanteita teille on tullut vastaan, joista olette ajatelleet, että hetkonen, tapahtuuko tämä tässä ihan oikeasti? 😂
Aloitan: olin muutama päivä sitten labrassa ja edessäni istui nuorehko äiti, joka puhui puhelimeen. Lapsi oli n. 1,5-2v ja hän heitteli lehtiä lattialle ja rämpytti valoja ja oli aika vilkas. Sitten lapsi juoksi äitinsä syliin - äiti puhui vielä puhelimessa ja nojasi tuoliin - veti äidinsä paidan alas ja alkoi imemään rintamaitoa. Äiti ei ollut moksiskaan (lapsi siis istui haara-asennossa äitinsä kanssa ristikkäin). Olen itsekin äiti ja kannustan imetykseen, mutta lapsi ei ollut mikään nälkää kiljuva vauva, eikä nainen millään tavalla yrittänyt piilottaa sitä tai mitään.. jäi suu auki itsellä, että onko tämä ihan normaalia
Kommentit (835)
Hammaslääkärissä jäi kerran puoleksi tunniksi suu auki.
Poliisi flirttaili minulle autosta ja toinen nauroi vieressä tyrmistyneelle ilmeelleni. Olivat sentään suunnilleen minun ikäisiäni.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää, että sen kaarnavene-videon olen katsonut 5 kertaa ja joka kerta se lyö ällikällä. Aivot eivät yksinkertaisesti hyväksy sitä, että se on aito ja oikeasti tapahtui. Jonkinlainen joukkopsykoosi on siinä taustalla, että studiossa istuu kolme ihan vakavasti otettavaa ihmistä ja mukana on kameramiestä ja äänityyppiä ja kaikki ilmeisesti ovat niin kuin kaikki olisi ihan normaalia. Ei tuollaista voi tapahtua!
Siis minkä?
Vierailija kirjoitti:
Kun rivitalonaapurini vaan tyynesti ilmoitti että hän on tilannut kaikki joululahjapakettinsa meidän osoitteeseen koska hän ei ole aina postin tulon aikaan kotona. Mieheni on töissä mutta minä olen kotona viimeisilläni raskaana, enimmäkseen sänkypotilaana kovien kipujen kanssa, mutta kuulemma mulla on selvästi aikaa olla naapurin postitoimisto kun "eihän sulla ole muutakaan tekemistä". Selvä homma.
Olisit pitänyt ne paketit tai heittänyt roskiin. Sinun velvollisuus ei ole korjata muiden virheitä. Tai kiusallaan jos olisi jaksanut niin vienyt takaisin postiin ja palautuksena lähettäjälle.
Eräs tuttava kertoi, että siinä heillä ei meinaa saada nukuttua, kun menee niin kovasti ambulansseja. Ajattelin että talossa asuu paljon vanhuksia.. Vähän hajamielisenä kuuntelin. Sitten tämä tuttava sanoi että on siinä käynyt ambulanssihelikopterikin pari kertaa.. " olisiko ollut jotain elinsiirtojuttuja.."
Mää käännyin aivan leuka rinnoilla ja kysyin että häh? Että haetaanko niiltä mummuilta sitten maksoja ja sydämiä kun ne delaa.. Sieluni silmin näin kun elimiä riivitään irti olkkarin pöydällä..
Ystävä meinasi tukehtua nauruun.. Olin unohtanut, että asuvat sairaalan vieressä...
Suomessa ihan hyvissä perheissä (ei Espoossa) kasvaneet nuoret aikuiset menevät smokkijuhliin tennarit jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Synnärin käytävällä 2 ihan vierasta kätilöä meni ohi ja toinen tokaisi minulle ettei olisi tarvinnut 2 edestä syödä ja jatkoivat matkaa nauraen. Harvoin jää sanattomaksi mutta silloin harmi kyllä jäin kun se tuli niin puskista.
Siis 4kg vauva oli vielä masussa ja painoin hurjat 67kg.....
Olikohan kommentti sarkastinen? Sinulla varmaan mahan koko oli vartaloon nähden iso. Mautonta joka tapauksessa!
Vierailija kirjoitti:
Verovirkailijan kysymys: Saisitko vainajalta valtakirjan? Sai mun leukani valahtamaan rintojen tasalle.
Olikohan siis vain vähän sekaisin ja halusi kuolinpesältä valtakirjat? Ei kai kukaan tosissaan tollasta kysy 😁
Oli lapseni nimiäiset - äkkiä sinne saapui äitini hihhuliseurakunnan pappi pitämään siunauksen. Äitini jakoi kaikille uskonnollisten laulujen sanoja ja veisattiin yhdessä.
Olin kolmekymppinen, naimisissa oleva ja omillani toimeentuleva. Ja vaikka en olisikaan ollut, ei toisen juhlia noin vain omita!
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ihan hyvissä perheissä (ei Espoossa) kasvaneet nuoret aikuiset menevät smokkijuhliin tennarit jalassa.
Muotia
Se oli aika jännää, kun työkaveri ilmoitti luvanneensa pomolle puolestani että vaihdan yhden työvuoroni. Pomo oli siis kysellyt vuoronvaihtoa ja vain muutaman listalle se sopi. En ollut itse paikalla.
Kun sain suuni kiinni olin luonnollisesti aika vihainen, kun vahvistettuja työvuoroja ei saa muuttaa ilman työntekijän suostumusta. Se työkaverin suostumus ei siis ihan riitä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muotia
Yksilöllistä massakapinaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muotia
Yksilöllistä massakapinaa :)
Tuo itsenäistymisen tärkeä vaihe, joka jokaisen on käytävä läpi omalla tavallaan!
Fiksu sisareni oli tutustunut maanviljelijään ja muuttanut maalle asumaan.
Menin heille kylään eli tapaamaan viljelijää ja tämän äitiä, aiempaa maalaisemäntää. Juttelimme ruokapöydässä ja kyseinen iäkäs rouva totesi lähes kaikkien kommenttieni jälkeen "mitä PASKAA".
Hänellä oli ilmeisesti jonkinlainen verenkiertohäiriö, joka sai aikaan kyseiset kommentit. Ei kuitenkaan afasiaa. Myöhemminkin hän käyttäytyi asiattomasti ja käytti vanhuksena mm. nuorison suosimaa aggressiivia, mutta ei sentään enää herjannut päin näköä.
Hänen poikansa huusi äidilleen navetassa liudan kirosanoja ja haukkui äitiään. Olin niin kauhuissani, että lähdin pois navestasta.
Kylläpä sisareni helmen löysi ja vielä ihanan anopinkin...
Tämä. Paketit vain takaisin postiin. Tai sitten naapurin ulko-ovelle myöhään illalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verovirkailijan kysymys: Saisitko vainajalta valtakirjan? Sai mun leukani valahtamaan rintojen tasalle.
Olikohan siis vain vähän sekaisin ja halusi kuolinpesältä valtakirjat? Ei kai kukaan tosissaan tollasta kysy 😁
Kyllä se ihan tosissaan oli. Järkytyksestä toivuttuani en voinut kun kysyä: Ootko ihan tosissas vai hullu? Virkailija kielsi olevansa hullu ja ihmetteli, mistä se kysymys oikein tuli. Oli kyllä hämmentävä kokemus:)
Vierailija kirjoitti:
Olin aloittanut opinnot uudelleen uudessa yliopistossa. Ensimmäisellä pääaineeni kurssilla ekalla luennolla laitoksen professori kertoi tosi seksistisen jutun muka hauskuuttaakseen opiskelijoita. Katsoin vain ympärilleni luentosalissa ja yritin tavoittaa jonkun toisen järkettyneen opiskelijan katsetta. Kävi myös mielessä, että näenkö unta tai olenko piilokamerassa.
Valitettavasti ei kumpaakaan, professori paljastui kovan luokan juntiksi. Ja elettiin kuitenkin jo 2000-lukua.
Eli kaikki muut olivat normaaleja, ja osaisivat suhtautua vitsiin. Paitsi sinä.
Vierailija kirjoitti:
Synnärin käytävällä 2 ihan vierasta kätilöä meni ohi ja toinen tokaisi minulle ettei olisi tarvinnut 2 edestä syödä ja jatkoivat matkaa nauraen. Harvoin jää sanattomaksi mutta silloin harmi kyllä jäin kun se tuli niin puskista.
Siis 4kg vauva oli vielä masussa ja painoin hurjat 67kg.....
Mä ajattelisin, että olivat tulossa lounaalta ja puhui itsestään. Syystä tai toisesta sinulle jäi vaikutelma, että tarkoitti tokaisunsa sinulle.
Uskovainen työtoverini totesi minun olevan kuulema masentava ihminen, koska olen niin kiinnostunut kaikista asioista. Menin sanattomaksi.
No viimeisin oli kun entinen miesystävä soitti ja kertoi että hänen 8-vuotiasta lastaan oli kuristettu koulussa niin että hänelle oli jäänyt jäljet kaulaan. Kyllä siinä suu roikkui auki hyvän tovin.