Kummat pärjäisivät maapallolla paremmin, pelkät naiset vai pelkät miehet?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Miehet tekee päätelmän asiasta yhden hollantilaisen tositeeveen perusteella 😃. Hyvä pojat! Teidän käsissä ihmiskunnan menestys olisi varmaa 👏.
Jos ei voi uskoa tosi-tv-ohjelmaa voi ainakin uskoa sitä että naisten aloilla on aina mies pomona,miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Kun viimeksi katsoin pienen pätkän sitä alastonta selviytymistä, niin siinä nainen söi ällöttävän merisiilin ja mies ulisi että yök. Seuraavan kerran kun ohitin kanavan maine raahasi kertaa merestä ukolle ja sanoi että mitä minä sanoin, tällä saa hummereita. En jaksanut katsella äijän ulinaa siinä merisiilivaiheessa joten jäi katsomatta koko show. Ja jumalaude mitä tää puhelin puuhaa! Nainen raahasi mertaa.
Tämä ei ole se hollantilainen tosi-tv.
Nainen yritti keksiä tietokoneen sata vuotta aikaisemmin mutta äijät oli vain että menepäs nyt Ada siitä tekemään niitä ristipistoja tai jotain. Missäköhän ihmiskunta olisikaan, jos puolet sen kapasiteetista ei olisi hukattu miesten typeräin itsekkään pillunhimon takia. Ja sitähän se pohjimmiltaan on, pillu alistettava ensin fyysisellä ja sitten tottumuksen voimalla sinne keittiöön, muuten se ottaa jalat alleen. Todellisuudessa jos tänne jäisivät vain miehet, palstan narukätiset nörtit olisi alistettu alta aikayksikön keittiöön ja pakotettu tarjoamaan peräreikänsä jännämiehille, mikä toisaalta voisi olla juuri se asema mistä he tykkäisivät kun ottaa huomioon kuinka paljon he täällä jännämiehistä haaveilevat. Joka tapauksessa siinä laskisi sitten ihmiskunnan potentiaalin käyttö neljännekseen ja alle, hieno homma.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tekee päätelmän asiasta yhden hollantilaisen tositeeveen perusteella 😃. Hyvä pojat! Teidän käsissä ihmiskunnan menestys olisi varmaa 👏.
Teen minä päätelmiä myös tämän palstan naisten teksteistä. AV-mammojen kärjekkäät näkemykset on hyvä indikaattori naisten kyvylle organoitua omin nokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen minä päätelmiä myös tämän palstan naisten teksteistä. AV-mammojen kärjekkäät näkemykset on hyvä indikaattori naisten kyvylle organoitua omin nokin.
Tässäpä tulikin muuten samoin tein vastaan viesti, joka osoittaa että pelkkien naisten yhteiskunta kestäisi korkeintaan 53 minuuttia.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2726204/mikahan-vaivasi-kahta-naisihmist…
Haaveilen miehettömästä utopiasta. Olisipa Suomessakin pelkästään naisille tarkoitettu kylä, johon miehiltä pääsy kielletty, se olisi todellista vapautta mulle.
No ainakintässä tekniikkaan perustuvassa nykymaailmassa miehet
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen miehettömästä utopiasta. Olisipa Suomessakin pelkästään naisille tarkoitettu kylä, johon miehiltä pääsy kielletty, se olisi todellista vapautta mulle.
Ja sitten kun naiset perustavat oman kylän, niin paskakusimiehet hyökkäilevät sinne, tottakai.
Vihaan miehiä.
For nearly 30 years, hundreds of women living in Umoja say they were raped by British soldiers in northern Kenya. Accused of having brought shame on their community, they are beaten by their husbands and divorce. A handful of them created Umoja, the village prohibits men who became the refuge of Samburu women.
Men jealous regularly attack the village and cause problems to its founder Rebecca Lolosoli.
Vierailija kirjoitti:
Naisilta puuttuu kyky järjestäytyä toimivaksi hierarkiaksi, jota selviytyminen vaatisi. Naiset tappelisi ja juoruilisi itsensä hengiltä kun sopua ei synny. Jokainen naisvaltaisella alalla työskennellyt tietää tämän. Tarvitaan mies pitämään järjestystä.
Jos naisvaltaisella työpaikkalla pomo sanoo että työntekijät saavat äänsestää keskuudestaan ryhmäjohtajan, josta tulee esimiehen apulainen ja hänen palkkansa nousee, niin jos joukossa on yksikin mies, niin naiset äänestävät häntä, ei siksi että hän on mies tai ansainnut tehtävän, vaan siksi ettei kukaan muu nainen saa tehtävää. Jos ei ole yhtään miestä, niin sitten naiset pättää että he eivät tarvi lainkaan ryhmäjohtajaa ja voidaan jatkaa entiseen tapaan.
Miesvaltaisella työpaikalla hommaan valitaan joku hyvä tyyppi ja ajatellaan että tästä se palkankorotuskierros nyt sitten lähtee käyntiin ja ehdottavat että ryhmyreitä tarvittaisiin useampia.
Vierailija kirjoitti:
No ainakintässä tekniikkaan perustuvassa nykymaailmassa miehet
Ai. Olen IT-alalla ja osaan aika helvetin paljon enemmän kuin persujamppa, joten kyllä meitä naisia on ihan riittävästi jotka taitaa tekniikkaa.
Mun nähdäkseni miehet kuolis nälkään, alkoholismiin ja keskinäiseen väkivaltaansa nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa. No miesten organisoitumisen perusteet on todellakin tulleet tutuiksi täällä viime aikoina. Miehellä on ongelma, hän ei saa naista. Naiset kirjoittavat satoja hyvin perusteltuja, fiksuja ideoita ja neuvoja mitä voisi tehdä saadakseen naisen, mutta mies ei koskaan pääse eteenpäin siitä ajatuksesta että vika naisessa, naisen on ruvettava valitsemaan kahdesta paremmasta huonompi eli minä, itse asiassa jos muu ei auta naiset on pakotettava bordelleihin. Ihan kuin tämä periaate miksikään muuttuisi miesten yhteiskunnassa, joten ulimiehille koittaisi surkeat ajat kun ei olisi edes naisia sanomassa että älkää nyt jännikset alistako uleja ihan noin kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Nainen yritti keksiä tietokoneen sata vuotta aikaisemmin mutta äijät oli vain että menepäs nyt Ada siitä tekemään niitä ristipistoja tai jotain. Missäköhän ihmiskunta olisikaan, jos puolet sen kapasiteetista ei olisi hukattu miesten typeräin itsekkään pillunhimon takia. Ja sitähän se pohjimmiltaan on, pillu alistettava ensin fyysisellä ja sitten tottumuksen voimalla sinne keittiöön, muuten se ottaa jalat alleen. Todellisuudessa jos tänne jäisivät vain miehet, palstan narukätiset nörtit olisi alistettu alta aikayksikön keittiöön ja pakotettu tarjoamaan peräreikänsä jännämiehille, mikä toisaalta voisi olla juuri se asema mistä he tykkäisivät kun ottaa huomioon kuinka paljon he täällä jännämiehistä haaveilevat. Joka tapauksessa siinä laskisi sitten ihmiskunnan potentiaalin käyttö neljännekseen ja alle, hieno homma.
Feminismi pois, Adanismi tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Saudi-Arabiassa osa ravintolasta on osoitettu vain naisille. Tykkäisit varmasti istua siellä naisten puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kun naiset perustavat oman kylän, niin paskakusimiehet hyökkäilevät sinne, tottakai.
Vihaan miehiä.
Tämä viesti kannattaa muistaa seuraavan kerran, kun tekee mieli väittää että uliuli-mies ei tiedä mistä puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan miehiä.
Tämä viesti kannattaa muistaa seuraavan kerran, kun tekee mieli väittää että uliuli-mies ei tiedä mistä puhuu.
Niin, on yksittäisiä naisia, jotka vihaavat miehiä ja yksittäisiä miehiä, jotka vihaavat naisia. Tuleeko sulle yllätyksenä?
Vain tyhmä yleistää YKSITTÄISEN mielipiteen koskemaan koko naissukupuolta. Monta miljardia naista meitä olikaan maailmassa? Joo, ei kannata ottaa yhtä mielipidettä ja vääntää sitä yleiseksi mielipiteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mun nähdäkseni miehet kuolis nälkään, alkoholismiin ja keskinäiseen väkivaltaansa nopeammin.
Kuolisi nälkään? Miehet sitä ruokaa ovat hankkineet läpi historian naisten odottaessa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Naiset selviävät pidempään kehon suuremman rasvapitoisuusprosentin ansiosta.
Miten monta vuotta ne rasvat auttaa? Mitä luulet kumpi sukupuoli olikaan etevämpi metsästämään ja hankkimaan ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saudi-Arabiassa osa ravintolasta on osoitettu vain naisille. Tykkäisit varmasti istua siellä naisten puolella.
Eikun mä haaveilen miehettömästä yhteiskunnasta en alistetusta, jossa naisten pitää paeta omalla puolelle, jotta pääsisivät rauhaan noilta eläimiltä.
Sä nyt annoit ihan väärän esimerkin.
Kun viimeksi katsoin pienen pätkän sitä alastonta selviytymistä, niin siinä nainen söi ällöttävän merisiilin ja mies ulisi että yök. Seuraavan kerran kun ohitin kanavan maine raahasi kertaa merestä ukolle ja sanoi että mitä minä sanoin, tällä saa hummereita. En jaksanut katsella äijän ulinaa siinä merisiilivaiheessa joten jäi katsomatta koko show. Ja jumalaude mitä tää puhelin puuhaa! Nainen raahasi mertaa.