Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän vaivasi kahta naisihmistä, jotka olivat irtokarkkeja ostamassa?

Vierailija
01.12.2016 |

Kaksi 3-4-kymppistä siistiä ja asiallista naista oli Kampissa ostamassa irtokarkkeja, joista osa oli paperoituja. He sitten ottivat niitä paperoituja ilman kauhaa, mutta paperittomia kauhan kanssa. (Hinta oli sama.) Olin itsekin ostamassa irtokarkkeja ja sanoin mahdollisimman ystävällisellä äänellä, että kauhaa pitäisi käyttää, koska käsistä leviää pöpöjä muiden karkkeihin, kun toiset kuitenkin käyttävät kauhaa (ei ihan tarkka sanamuoto, mutta tämä siis oli sisältö). Siinä taitaa olla lappukin, että käytäthän kauhaa.

Naiset jotka olivat juuri jutelleet toistensa kanssa ihan kivasti, kääntyivät katsomaan minua ja sähisivät, että käytä kuule itse kauhaa, jos haluat, mutta älä puutu muiden tekemisiin. Olin aivan hölmistynyt enkä osannut muuta kuin lähteä siitä pois. Naiset jäivät puhumaan keskenään jotain sellaista, että kaikkia hulluja niitä onkin.

Asia ei nyt mikään saaren suuri ollut, mutta huomasin, että on kai parasta kun ei puutu mihinkään. Mutta miksi naiset eivät voineet olla yhtään kohteliaampia, vaan piti hyökätä kahdestaan yksinäistä ihmistä kohtaan?

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi 3-4-kymppistä siistiä ja asiallista naista oli Kampissa ostamassa irtokarkkeja, joista osa oli paperoituja. He sitten ottivat niitä paperoituja ilman kauhaa, mutta paperittomia kauhan kanssa. (Hinta oli sama.) Olin itsekin ostamassa irtokarkkeja ja sanoin mahdollisimman ystävällisellä äänellä, että kauhaa pitäisi käyttää, koska käsistä leviää pöpöjä muiden karkkeihin, kun toiset kuitenkin käyttävät kauhaa (ei ihan tarkka sanamuoto, mutta tämä siis oli sisältö). Siinä taitaa olla lappukin, että käytäthän kauhaa.

Naiset jotka olivat juuri jutelleet toistensa kanssa ihan kivasti, kääntyivät katsomaan minua ja sähisivät, että käytä kuule itse kauhaa, jos haluat, mutta älä puutu muiden tekemisiin. Olin aivan hölmistynyt enkä osannut muuta kuin lähteä siitä pois. Naiset jäivät puhumaan keskenään jotain sellaista, että kaikkia hulluja niitä onkin.

Asia ei nyt mikään saaren suuri ollut, mutta huomasin, että on kai parasta kun ei puutu mihinkään. Mutta miksi naiset eivät voineet olla yhtään kohteliaampia, vaan piti hyökätä kahdestaan yksinäistä ihmistä kohtaan?

Ei ole sinun asiasi puuttua toisten ihmisten toimintaan. Sinä et ole kaupan edustaja

Vierailija
102/106 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi kiinnostaa, että uskallatteko te ihmiset ostaa vihanneksia tai hedelmiä? Entä marjoja, joihin on kuitenkin jokin hämähäkki kakannut metsässä? Kannattaa lopettaa syöminen, jos ei kestä edes sitä, että joku on koskenut elintarvikkeen suojana olevaan kääreeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala! Siis oikeesti jengi sylkii takasin niitä sinne laareihin??! Ja ottaa paljain käsin paistopistetuotteita? HYYYYI.

En enää KOSKAAN osta mitään noista,tosin vegaanina harvemmin muutenkaan mut nyt en enää ainakaan.

Miksi,siis miksi noin tehdään?

Vierailija
104/106 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kaupan henkilökunnan asia vahtia asiakkaiden käytöstä.

Ööö..jokaisen on huolehdittava että osaa käyttäytyä ja jos joku ei selvästikään osaa niin siitä saa ellei pidäkkin huomauttaa.

Vierailija
105/106 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että tällainen iktapöiväfantasia tällä kertaa ulimieheltä. Hanki elämä...

Olen kylläkin nainen. Mutta ilmeisesti täälläkin kilpaillaan epäkohteliaisuudessa.

aloittaja

No tämä uli-nainen edustaa palstan mielenvikaisinta segmenttiä.

Vierailija
106/106 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteeristä touhua vaatia ottamaan paperikarkit kauhalla.

Sitähän voi kotona availla ne karkit kumihanskat kädessä ja puhaltaa ne lehtipuhaltimella roskikseen, niin välttyy siirtämässä papereista tulevia pöpöjä suuhunsa.815