Mikähän vaivasi kahta naisihmistä, jotka olivat irtokarkkeja ostamassa?
Kaksi 3-4-kymppistä siistiä ja asiallista naista oli Kampissa ostamassa irtokarkkeja, joista osa oli paperoituja. He sitten ottivat niitä paperoituja ilman kauhaa, mutta paperittomia kauhan kanssa. (Hinta oli sama.) Olin itsekin ostamassa irtokarkkeja ja sanoin mahdollisimman ystävällisellä äänellä, että kauhaa pitäisi käyttää, koska käsistä leviää pöpöjä muiden karkkeihin, kun toiset kuitenkin käyttävät kauhaa (ei ihan tarkka sanamuoto, mutta tämä siis oli sisältö). Siinä taitaa olla lappukin, että käytäthän kauhaa.
Naiset jotka olivat juuri jutelleet toistensa kanssa ihan kivasti, kääntyivät katsomaan minua ja sähisivät, että käytä kuule itse kauhaa, jos haluat, mutta älä puutu muiden tekemisiin. Olin aivan hölmistynyt enkä osannut muuta kuin lähteä siitä pois. Naiset jäivät puhumaan keskenään jotain sellaista, että kaikkia hulluja niitä onkin.
Asia ei nyt mikään saaren suuri ollut, mutta huomasin, että on kai parasta kun ei puutu mihinkään. Mutta miksi naiset eivät voineet olla yhtään kohteliaampia, vaan piti hyökätä kahdestaan yksinäistä ihmistä kohtaan?
Kommentit (106)
Aika harvoin noissa kukaan näyttää käsiään uittavan, joten pelottelu on aika turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika harvoin noissa kukaan näyttää käsiään uittavan, joten pelottelu on aika turhaa.
Pelottelu? Jos olet töissä kaupassa ja tiedät tilanteesta tarkemmin, niin voittehan sitten poistaa ne laput seinältä. Tai kenties ne kauhatkin kannattaa poistaa, niin eipähän sitten ole likaisia kauhoja.
Vierailija kirjoitti:
Outoa, että ostat irtokarkkeja, kun olet noin huolestunut pöpöistä. Vaikka kuinka monet näpelöi niitä paperoimattomikin käsin ja jotkut vajaat maistaa ja laittaa takaisin ymv. Itse en noita osta ikinä enkä myöskään mitään paistopisteen tuotteita.
Tuollainen neuroottisuus on jo pelottavalla tasolla. Olen monesti ostanut aikoinaan irttareita ja paistotuotteita eikä koskaan ole ollut mitään ongelmaa. Uskon, että näin on myös enemmistöllä (paha arvioida, kun on yksinäinen susi, mutta maalaisjärjellä ajateltuna tuo ei ole tervettä).
Vierailija kirjoitti:
Kauhassakin on niitä bakteereita käsistä. On ihan normaalia saada bakteereita...Monet niistä eivät ole haitallisia olllenkaan.
Juuri näin. Ei kannata tehdä elämästä liian vaikeaa. Periaatteessahan et voisi ikinä tehdä yhtään mitään, jos pelkäisit jokaista bakteerinpoikastakin.
fadsdfas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te pystytte ostamaan esim tomaatteja? Pesu fairylla vai tiskikoneessa ennen käyttöä? Eihän ne pelkällä vedellä puhdistu, kun ihmiset on niihin koskeneet!
Juu, ja kaikkihan on pilalla jo kauppaan tullessa kun otat korin käteesi, pöpöjen hyökkäys ja immuunijärjestelmä tuhoutuu välittömästi.
Siis...minulla ainakin on käsidesipyyhkeitä laukussa ja pyyhin sillä ostoskärryn käsitangon ennekuin otan vaunun käyttöön. Että sillee...
Mä oon irtokarkkihyllyllä aina se jätkä, joka kasaa siihen pussiin karkkia 6 euron eestä ja sit päättää jättääkin sen ison pussin sinne.
Joillakin on sellainen ikuinen teiniuhma tai ihan persoonallisuushäiriökin, että mitään sääntöjä ei noudateta. Heille on henkilökohtainen haaste ja loukkaus, jos pyydetään ottamaan toiset huomioon. Voihan se tuntua nololta, jos ei ole ajatellut, mitä on tekemässä, mutta hulluksi tai neuroottiseksi haukkuminen on ylireagoimista. Jos joku oikeasti on psykoottinen tai neuroottinen, nälviminen, pilkkaaminen tai riidan aloittaminen ei todellakaan auta.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon irtokarkkihyllyllä aina se jätkä, joka kasaa siihen pussiin karkkia 6 euron eestä ja sit päättää jättääkin sen ison pussin sinne.
Ilmankos kauppias oli laittanut lapun "Täytetty pussi on ostospäätös".
Vierailija kirjoitti:
fadsdfas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te pystytte ostamaan esim tomaatteja? Pesu fairylla vai tiskikoneessa ennen käyttöä? Eihän ne pelkällä vedellä puhdistu, kun ihmiset on niihin koskeneet!
Juu, ja kaikkihan on pilalla jo kauppaan tullessa kun otat korin käteesi, pöpöjen hyökkäys ja immuunijärjestelmä tuhoutuu välittömästi.
Siis...minulla ainakin on käsidesipyyhkeitä laukussa ja pyyhin sillä ostoskärryn käsitangon ennekuin otan vaunun käyttöön. Että sillee...
Ai vähänkö neuroottista. Hahhhaaaa :D
(t. ohihuutelija, joka paskat välittää pikku bakteereista ja siksi varmaan onkin sairaana hyvin hyvin harvoin. kotonakin aina noukin lattialle tippuneet makkaranpalat ymv. takaisin ruoan sekaan ja no problemos, enkä muuten aina pese hedelmiä ja kasviksia/vihanneksia ennen syömistä, riippuu fiiliksestä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhassakin on niitä bakteereita käsistä. On ihan normaalia saada bakteereita...Monet niistä eivät ole haitallisia olllenkaan.
Juuri näin. Ei kannata tehdä elämästä liian vaikeaa. Periaatteessahan et voisi ikinä tehdä yhtään mitään, jos pelkäisit jokaista bakteerinpoikastakin.
Exäni oli tuota ihmistyyppiä, että ei välittänyt mitään. Söi aina pesemättä ensin käsiään ja oli muutenkin huoleton kaveri. Matkoilla hän sai sitten tosi pahoja vatsatauteja. Kerran jouduin viemään hänet sairaalaan, jossa oli todella kurjat olosuhteet, mutta ei ollut muuta vaihtoehtoa. Venäjällä hän ei uskonut, että vesijohtovesi voisi olla vaarallista ja ilmeisesti siitä tuli sitten joku loinen. Kerran hän ihan Suomessa sai jonkun mahapöpön, jonka takia hän oli pitkään sairaalassa. Yritin joskus varoittaa ja tarjoilin aina käsidesiä ja neuvoin pesemään käsiä, mutta eihän aikuista ihmistä voi vahtia, joten seurailin sitten sivusta ja yritin auttaa, kun kunto meni liian huonoksi. Tein kyllä itse ihan samoja asioita kuin hän ja samat maat kiersimme yhdessä, mutta sillä erolla, että itse aina varoin epäilyttäviä ruokia ja juomia, peseydyin suht usein jne.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat yhteiskuntakelvolliselta kaverilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
fadsdfas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai vähänkö neuroottista. Hahhhaaaa :D
(t. ohihuutelija, joka paskat välittää pikku bakteereista ja siksi varmaan onkin sairaana hyvin hyvin harvoin. kotonakin aina noukin lattialle tippuneet makkaranpalat ymv. takaisin ruoan sekaan ja no problemos, enkä muuten aina pese hedelmiä ja kasviksia/vihanneksia ennen syömistä, riippuu fiiliksestä)
Ilmeinen provo, ystävä hyvä...
Ap, mitä sanoisit minulle jos näkisit minut käyttämässä noitapillejä takapuolessani kaupassa?
Olen monesti pyyhkinyt pienen munani karkkikauhaan kaupassa. Näin ihmisille kehittyy vastustuskykyä minua vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen monesti pyyhkinyt pienen munani karkkikauhaan kaupassa. Näin ihmisille kehittyy vastustuskykyä minua vastaan.
Olemme keräilleet videomatskua touhuistasi ja viemme sen lähiaikoina poliisille rikosilmoituksen liitteeksi. Täytyy nyt olla varovainen, etteivät kopiot sitä ennen lipsahda someen.
P.S. On se vaahtokarkkia selvästi pienempi, mutta ranskalaista pastillia isompi.
Olit ehkä liian nätti.
Tai heillä oli huono päivä.
Kyllähän kaikki muutkin tuotteet kaupassa otetaan ilman kauhaa! Et varmaan omenoita tai leipäpusseja kauhoilla kärryyn poimi. Se paperi sitäpaitsi poistetaan, ennen syöntiä. Ihme hysterisointia.
Ei naiset välitä siitä että mikä aihe on, jos kilttimies neuvoo tai opastaa heitä tekemään jotain niin ensireaktio on aina taistella vastaan suojellakseen ylpeyttä. Jos olisit jännämies niin mahdollisesti naiset eivät olisi reagoineet noin
Niinpä. Ja jotkut eivät halua niitä haitallisia pöpöjä ollenkaan. Jos pari tervettä ihmistä käy puhtaine käsineen karkkilaarilla, niin todennäköisyys pöpöjen levittämiseen on pienempi kuin jos siellä käy satoja ihmisiä käsineen penkomassa ja valitsemassa. Ihan aiheesta kaupoissa lukee "Käytä kauhaa". Ei ole mitään nipottamista, koska noilla parhaimmilla liikepaikoilla käy paljon asiakkaita.