Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän vaivasi kahta naisihmistä, jotka olivat irtokarkkeja ostamassa?

Vierailija
01.12.2016 |

Kaksi 3-4-kymppistä siistiä ja asiallista naista oli Kampissa ostamassa irtokarkkeja, joista osa oli paperoituja. He sitten ottivat niitä paperoituja ilman kauhaa, mutta paperittomia kauhan kanssa. (Hinta oli sama.) Olin itsekin ostamassa irtokarkkeja ja sanoin mahdollisimman ystävällisellä äänellä, että kauhaa pitäisi käyttää, koska käsistä leviää pöpöjä muiden karkkeihin, kun toiset kuitenkin käyttävät kauhaa (ei ihan tarkka sanamuoto, mutta tämä siis oli sisältö). Siinä taitaa olla lappukin, että käytäthän kauhaa.

Naiset jotka olivat juuri jutelleet toistensa kanssa ihan kivasti, kääntyivät katsomaan minua ja sähisivät, että käytä kuule itse kauhaa, jos haluat, mutta älä puutu muiden tekemisiin. Olin aivan hölmistynyt enkä osannut muuta kuin lähteä siitä pois. Naiset jäivät puhumaan keskenään jotain sellaista, että kaikkia hulluja niitä onkin.

Asia ei nyt mikään saaren suuri ollut, mutta huomasin, että on kai parasta kun ei puutu mihinkään. Mutta miksi naiset eivät voineet olla yhtään kohteliaampia, vaan piti hyökätä kahdestaan yksinäistä ihmistä kohtaan?

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi hävettää ja ensireaktio tommonen?

Vierailija
2/106 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tällainen iktapöiväfantasia tällä kertaa ulimieheltä. Hanki elämä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että ostat irtokarkkeja, kun olet noin huolestunut pöpöistä. Vaikka kuinka monet näpelöi niitä paperoimattomikin käsin ja jotkut vajaat maistaa ja laittaa takaisin ymv. Itse en noita osta ikinä enkä myöskään mitään paistopisteen tuotteita.

Vierailija
4/106 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisit vaan huolen omista asioistasi.

Vierailija
5/106 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa paikoissa ei noitten paperipäällisten lähellä ees oo kauhaa. Sit oisin huolissani, jos paperittomia ois käsin kauhottu.

Vierailija
6/106 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että tällainen iktapöiväfantasia tällä kertaa ulimieheltä. Hanki elämä...

Olen kylläkin nainen. Mutta ilmeisesti täälläkin kilpaillaan epäkohteliaisuudessa.

aloittaja

Vierailija
7/106 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa paikoissa ei noitten paperipäällisten lähellä ees oo kauhaa. Sit oisin huolissani, jos paperittomia ois käsin kauhottu.

No, kerrotaanpa sinulle, että käsinkin niitä kauhotaan. Kerran eräs nainen otti karkkilaarista jotain ja antoi lapselleen, joka istui rattaissa. Pari asiakasta minun lisäksenikin alkoi siinä selittää naiselle, että karkit pitää maksaa ensin. Nainen nappasi karkit takaisin lapselta. Luulin, että hän olisi laittanut ne pussiin, mutta hän heittikin ne takaisin sinne laariin. Vieressä oli kassa, josta myyjä kommentoi maksaessani ostoksiani, että kiitos kun puutuitte tilanteeseen. No joo, mutta irtokarkkeja en ostanut...

Vierailija
8/106 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pelkät silmin näkymättömät bakteerit eivät riitä asian havainnollistamiseksi, kuvittele ensin työntäväsi kätesi koirankakkaan ja sitten ottavasi niitä kääreellisiä karkkeja laatikosta. Sitten seuraava ihminen tulee kauhan kanssa ja kauhoo sieltä paskaisia karkkeja pussiinsa. Kauhaankin jää ruskeita tahroja. Sitten se menee sen kauhan kanssa liitulakulaatikolle ja sen jälkeen ottaa merkkareita. Seuraava asiakas tulee uuden kauhan kanssa ja ottaa liitulakuja ja suklaarusinoita. Jne. jne. Jos siinä koirankakassa on vaikka salmonellaa, kohta alkaa vessoissa ympäri kaupungin kuulua ähinää.

Vierailija
9/106 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, että ostat irtokarkkeja, kun olet noin huolestunut pöpöistä. Vaikka kuinka monet näpelöi niitä paperoimattomikin käsin ja jotkut vajaat maistaa ja laittaa takaisin ymv. Itse en noita osta ikinä enkä myöskään mitään paistopisteen tuotteita.

Miksi ongelma on yhtäkkiä ap? Kai tietämättömiä aikuisia voi opastaa, vaikka ei ikinä ostaisikaan irtomyyntituotteita?

Vierailija
10/106 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisit vaan huolen omista asioistasi.

Olihan se myös ap:n asia, koska hänkin niitä karkkeja oli ostamassa.

Vierailija
11/106 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammoja. Tunnistaako joku itsensä?

Vierailija
12/106 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mielisairas?

Vierailija
13/106 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien pitäisi olla edes vähän huolestuneita pöpöjen leviämisestä, koska me kaikkihan osallistumme hoitokustannuksiinkin ja kärsimme, kun osa porukasta on kotona sairaana. Esimerkiksi ruokakaupoissa ja busseissa ärsyttää, kun jotkut nuhaiset ihmiset aivastelevat ja köhivät laittamatta jotain suun eteen. Aivastus on sama kuin jollain spraylla suihkuttaisi pöpöjä. Voisitteko siis ystävällisesti yskiä hihaanne ennemmin kuin ympärillenne?

Vierailija
14/106 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi 3-4-kymppistä siistiä ja asiallista naista oli Kampissa ostamassa irtokarkkeja, joista osa oli paperoituja. He sitten ottivat niitä paperoituja ilman kauhaa, mutta paperittomia kauhan kanssa. (Hinta oli sama.) Olin itsekin ostamassa irtokarkkeja ja sanoin mahdollisimman ystävällisellä äänellä, että kauhaa pitäisi käyttää, koska käsistä leviää pöpöjä muiden karkkeihin, kun toiset kuitenkin käyttävät kauhaa (ei ihan tarkka sanamuoto, mutta tämä siis oli sisältö). Siinä taitaa olla lappukin, että käytäthän kauhaa.

Naiset jotka olivat juuri jutelleet toistensa kanssa ihan kivasti, kääntyivät katsomaan minua ja sähisivät, että käytä kuule itse kauhaa, jos haluat, mutta älä puutu muiden tekemisiin. Olin aivan hölmistynyt enkä osannut muuta kuin lähteä siitä pois. Naiset jäivät puhumaan keskenään jotain sellaista, että kaikkia hulluja niitä onkin.

Asia ei nyt mikään saaren suuri ollut, mutta huomasin, että on kai parasta kun ei puutu mihinkään. Mutta miksi naiset eivät voineet olla yhtään kohteliaampia, vaan piti hyökätä kahdestaan yksinäistä ihmistä kohtaan?

Irtokarkkihyllyillä taitaa esiintyä paljon pahempaakin sikailua,eipä huvittaisi niitä ostaa JOS karkkia söisin.

Vierailija
15/106 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtokarkkihyllyillä taitaa esiintyä paljon pahempaakin sikailua,eipä huvittaisi niitä ostaa JOS karkkia söisin.

Mutta jos naiset olisivat sikailleet (enemmän tai vähemmän) hedelmä- tai marjalaarilla, olisit ehkä voinut huomauttaa (JOS hedelmiä ja marjoja syöt)?

Vierailija
16/106 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta miten se eroaa siitä, että otetaan hyllystä tikkari paljain käsin? Vai pitäiskö nekin ottaa kauhalla?

Vierailija
17/106 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta miten se eroaa siitä, että otetaan hyllystä tikkari paljain käsin? Vai pitäiskö nekin ottaa kauhalla?

Laitat käden karkkilaatikkoon, mukana kulkeutuu bakteereja. Seuraava käyttää kauhaa. Bakteerit leviävät karkkeihin, joissa ei ole käärepaperia. Tikkareita ei lähtökohtaisesti kosketa kauhalla ollenkaan, vaan ne myydään kappalehintaan.

Vierailija
18/106 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhassakin on niitä bakteereita käsistä. On ihan normaalia saada bakteereita...Monet niistä eivät ole haitallisia olllenkaan.

Vierailija
19/106 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitat käden karkkilaatikkoon, mukana kulkeutuu bakteereja. Seuraava käyttää kauhaa. Bakteerit leviävät karkkeihin, joissa ei ole käärepaperia. Tikkareita ei lähtökohtaisesti kosketa kauhalla ollenkaan, vaan ne myydään kappalehintaan.

Eli siis parasta olisi, että kukaan ei käyttäisi kauhaa paperikarkeissa?

Vierailija
20/106 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhassakin on niitä bakteereita käsistä. On ihan normaalia saada bakteereita...Monet niistä eivät ole haitallisia olllenkaan.

Siksipä aina pärskäytänkin aivastukset suoraan kasvoillesi, kun olen kipeä palattuani reissusta Kaakkois-Aasiasta. Kun kättelet minua, muista, etten ole pessyt käsiäni koko päivänä ravattuani vessassa ikävän pöpön takia. Kun et sitten itsekään pese käsiäsi, saat tällä tavalla ilmaiseksi vastustuskykyä.