Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkytyin käydessäni Prismassa ja nähdessäni kaupan uuden viinihyllyn

Vierailija
15.06.2024 |

Melkein kuin menisi paikalliseen Alkoon. Viinejä hyllykaupalla eikä yhtään asiakasta. Tietysti tänään oli lauantai, Eihän kukaan silloin viiniä osta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Kiva että on. Itse en vaan noihin lantrattuihin 8-% litkuihin koske pitkällä tikullakaan, vaan ostan ns. oikeat viinit Alkosta tulevaisuudessakin.

Vierailija
2/12 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kaupassa töissä ja eipä ole kauheasti viinejä mennyt. Ei myöskään niitä vahvempia oluita. Coopin ja A Le Coqin lageria kuten tähänkin saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse kaupassa töissä ja eipä ole kauheasti viinejä mennyt. Ei myöskään niitä vahvempia oluita. Coopin ja A Le Coqin lageria kuten tähänkin saakka.

Eihän se voi olla koska MAAILMAN PITI PÄÄTTYÄ!!!!

t. THL

Vierailija
4/12 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittavan surullista että viiniä saa ja jotain epämääräisiä litkuja, mutta apteekkituotteet ovat kaukana ja erittäin säänneltyjä. Mitä jos tarvitsee korvatulppia, lääkkeen yhtäkkiä tai voiteita tms. Kaupoissa on usein heikko valikoima luomua, yrttejä tai muuta. Kaikkea roskaruokaa löytyy. Lähikaupassa siis vielä vähemmän.

Vierailija
5/12 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaupoissa myös 8% siidereitä ja lonkeroita?

Vierailija
6/12 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on hintatietoisia ja Alkosta saa enemmän prosentteja halvemmalla. Toinen ääripää sitten käy Alkossa laadun takia. Vähissä on kiireinen kansanosa, joka tarttuu noihin puoliväliviineihin.

Vierailija
7/12 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Kiva että on. Itse en vaan noihin lantrattuihin 8-% litkuihin koske pitkällä tikullakaan, vaan ostan ns. oikeat viinit Alkosta tulevaisuudessakin.

Samaa mieltä, mutta se tässä on vialla kun viinit kaupoissa niin alkon myymälät tulevat todennäköisesti vähenemään ja kauppamatka pitenee kymmeniä kilometrejä.

Vierailija
8/12 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt suomalaiset ovat eurooppalaisia. Juhannuksena ei kukaan huku enää kun on eurooppalaiset juomatavat ja -kulttuuri.

Vierailija
9/12 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaupoissa myös 8% siidereitä ja lonkeroita?

Varo, niitä yli 5,5%:sia lonkeroina myytäviä juomia! Ne ei ole lonkeroita, vaan kiljuja! Eli ne on käymisteitse valmistettuja, eikä niissä ole giniä tai muuta tislettä joukossa.

Vierailija
10/12 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon juonut jo ainakin 10pulloa - testannut eri makuja. Hyvähän se on, että kesällä saa kylmää viiniä lähikaupasta. Jos joutuisin sokkomakutestiin, en erottaisi alkon ja kaupan tuotteita. 

Vierailija
11/12 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon juonut jo ainakin 10pulloa - testannut eri makuja. Hyvähän se on, että kesällä saa kylmää viiniä lähikaupasta. Jos joutuisin sokkomakutestiin, en erottaisi alkon ja kaupan tuotteita. 

Jos on juonut kuudessa päivässä 10 pulloa niin maku tuskin on silloin se ratkaiseva tekijä.

Vierailija
12/12 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarket veti taas pisteet kotiin. Vilkaisin viinien hintoja ja meinasin pyörtyä. Miten voi kusilitku maksaa noin paljon? Haen Alkosta oikeaa viiniä, jos on tarvis, toki kallista se on sielläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan