Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia jota NAISET eivät ymmärrä: Mies haluaa olla naisen ensimmäinen.. Nainen haluaa olla miehen viimeinen.

Vierailija
30.11.2016 |

Naiset luulevat, että mies haluaa olla naisen "viimeinen", mutta miehellä tämä skenaaria on häviö, ellei nainen ole sekä ensimmäinen että viimeinen.

Se on miehelle kova paikka, että nainen on alistunut jollekkin toiselle miehelle ennen häntä. Joku toinen mies on "varastanut" neitsyyden ja nainen kuuluu tälle ikuisesti. Eka kerta ei välttämättä ole paras kokemus, mutta se on se mikä ei ikinä UNOHDU.

ESIMERKKI;

Onko vuoren valloitus enää niin kunnioitettavaa, jos joku toinen on jo valloittanut sen? Kuka haluaa olla toka, kolmas tai 50? Se, joka valloittaa vuoren ekana, saa kunnian ja arvostuksen.

Kommentit (201)

Vierailija
141/201 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset luulevat, että mies haluaa olla naisen "viimeinen", mutta miehellä tämä skenaaria on häviö, ellei nainen ole sekä ensimmäinen että viimeinen.

Se on miehelle kova paikka, että nainen on alistunut jollekkin toiselle miehelle ennen häntä. Joku toinen mies on "varastanut" neitsyyden ja nainen kuuluu tälle ikuisesti. Eka kerta ei välttämättä ole paras kokemus, mutta se on se mikä ei ikinä UNOHDU.

ESIMERKKI;

Onko vuoren valloitus enää niin kunnioitettavaa, jos joku toinen on jo valloittanut sen? Kuka haluaa olla toka, kolmas tai 50? Se, joka valloittaa vuoren ekana, saa kunnian ja arvostuksen.

Pääpirteittäin juuri noin. Valitettavasti nykymaailmassa vain sellaiset aarteet ovat harvassa, kellä ei muutamaa exmiestä olisi käynyt panemassa. Mitä enemmän naisella on exiä, sitä suurempi on riski, että hän on saanut isompaa/parempaa ennen, ja tällöin mies ei pysty täyttämään tehtäväänsä, eli olemaan naiselleen se hänen elämänsä paras kumppani. Onhan minullakin exiä, mutta minä olen mies. Eri asia.

Minulle nimittäin on käynyt juuri noin. Erään onnettoman sattuman kautta selvisi, usean naimisissaolovuoden jälkeen siis, että vaimoni eksällä on valtaisa elin. En asiaa osannut ollenkaan edes pelätä, kun ei itselläkään mikään pienimmästä päästä ole, joten todennäköisyys tällaiselle epäonnelle on olematon. Eniten asiassa kuitenkin loukkaa se, että vaimo on valehdellut päin näköä vuosikaudet, väittänyt olevansa enemmän kuin tyytyväinen seksielämäämme. Vaimon joku satunnainen heitto joskus, että ei seksi joka kerta voi tajunnanräjäyttävää olla, sai aivan uuden ulottuvuuden ! Toisinsanoen en mitenkään voi hänen eksälleen pärjätä, ja myönteiset sanat ovat olleet valhetta, ja orgasmit feikkiä. Kummallista kyllä, haluaa seksiä edelleen, ja nykyään minun mielestäni liian usein. Jotenkin ei vain ihan joka kerta paneta, kun tietää ettei palkintopallin korkeimmalle korokkeelle pääse millään. Vähän kuin paskalla autolla kilvanajossa.

Joten vastaus kysymykseen : mies ei välttämättä halua olla ensimmäinen, vaan paras.

Eikö sinua hävetä tunnustaa täällä, millainen huonoitsetuntoinen reppana olet?

Vierailija
142/201 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on näköjään kömpinyt paikalle alapeukuttamaan. Käypäs hakemassa ylilaudalta apuvoimia. Ei ole niin ilmeistä tuo yksi alapeukku joka kommenttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/201 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ESIMERKKI;

Pääpirteittäin juuri noin. Valitettavasti nykymaailmassa vain sellaiset aarteet ovat harvassa, kellä ei muutamaa exmiestä olisi käynyt panemassa. Mitä enemmän naisella on exiä, sitä suurempi on riski, että hän on saanut isompaa/parempaa ennen, ja tällöin mies ei pysty täyttämään tehtäväänsä, eli olemaan naiselleen se hänen elämänsä paras kumppani. Onhan minullakin exiä, mutta minä olen mies. Eri asia.

Minulle nimittäin on käynyt juuri noin. Erään onnettoman sattuman kautta selvisi, usean naimisissaolovuoden jälkeen siis, että vaimoni eksällä on valtaisa elin. En asiaa osannut ollenkaan edes pelätä, kun ei itselläkään mikään pienimmästä päästä ole, joten todennäköisyys tällaiselle epäonnelle on olematon. Eniten asiassa kuitenkin loukkaa se, että vaimo on valehdellut päin näköä vuosikaudet, väittänyt olevansa enemmän kuin tyytyväinen seksielämäämme. Vaimon joku satunnainen heitto joskus, että ei seksi joka kerta voi tajunnanräjäyttävää olla, sai aivan uuden ulottuvuuden ! Toisinsanoen en mitenkään voi hänen eksälleen pärjätä, ja myönteiset sanat ovat olleet valhetta, ja orgasmit feikkiä. Kummallista kyllä, haluaa seksiä edelleen, ja nykyään minun mielestäni liian usein. Jotenkin ei vain ihan joka kerta paneta, kun tietää ettei palkintopallin korkeimmalle korokkeelle pääse millään. Vähän kuin paskalla autolla kilvanajossa.

Joten vastaus kysymykseen : mies ei välttämättä halua olla ensimmäinen, vaan paras.

Kiva satu. Mutta aloittajan tunnistaa tuosta lavertelevasta kerrontatyylistä. Ei sitä vaimoa ole olemassa, kun aloittaja ei ole koskaan edes suudellut naista.

Vierailija
144/201 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se eka kerta niin ihmeellinen ollut että sitä muistais. Ja itse olin aloitteellinen, ei mua kukaan ole valloittanut.

Vierailija
145/201 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräillä on täällä ihme tapa teilata miesten tekstit, jollain "faktaoletuksilla": (sulla on pieni katkis, olet saamaton nyhverö, et tiedä mitään, olet pikkupoika tms.) Näitä viestejä nyt ei voi oikein mitenkään noteerata, kun ovat niin ala-arvoisia. Sillä yritetään teilata viestin lähettäjän (miehen) tekstin sanoma, alentamalla hänet idiootiksi, peräkammarin pojaksi tms. Itse näen sen niin, että dissaaja vain alentaa oman arvonsa siinä. Varsinkin jos (mies) kirjoittaja esittää ajatuksena suhteellisen neutraalisti, menemättä henkilökohtaisuuksiin. 

Vierailija
146/201 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kirjoittaa asiaa. Monet miehet ajattelevat juuri noin, juuri kukaan ei tohdi sanoa sitä ääneen. Ja jos nainen tätä kysyy, niin se naurahtaen kielletään, vaikka se on lähes faktana monen mielessä. Vaatii jopa systemaattista vuosien työtä päästä tästä ajattelumallista eroon, edes osittain. Täysin siinä tuskin kukaan onnistuu.

Palautteesta päätellen naiset ei nimenomaan tätä tajua.

Vierailija
147/201 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa-naaras kirjoitti:

Ei se eka kerta niin ihmeellinen ollut että sitä muistais. Ja itse olin aloitteellinen, ei mua kukaan ole valloittanut.

Luuletko, että tämä on parempi vai huonompi tekijä?

Vierailija
148/201 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräillä on täällä ihme tapa teilata miesten tekstit, jollain "faktaoletuksilla": (sulla on pieni katkis, olet saamaton nyhverö, et tiedä mitään, olet pikkupoika tms.) Näitä viestejä nyt ei voi oikein mitenkään noteerata, kun ovat niin ala-arvoisia. Sillä yritetään teilata viestin lähettäjän (miehen) tekstin sanoma, alentamalla hänet idiootiksi, peräkammarin pojaksi tms. Itse näen sen niin, että dissaaja vain alentaa oman arvonsa siinä. Varsinkin jos (mies) kirjoittaja esittää ajatuksena suhteellisen neutraalisti, menemättä henkilökohtaisuuksiin. 

Mut huomaatko, että ne haukkumiset saa eniten tykkäämisiä? Aloitus sisälsi hyvin yleisiä ajatuksia, joita mies kokee, mutta nainen kokee tämän jonkin laisena hyökkäyksenä ilmeisesti heitä kohtaan.

Vierailija
149/201 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu. Miten te miehet pääsisitte kerryttämään seksuaalista kokeneisuuttanne, jos naiset pysyisivät neitsyinä?

Vierailija
150/201 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha odottaakaan, että täysijärkiset naiset hyväksyisivät sellaisen ajattelumallin, että nainen on esine, joka kuluu käytössä. Objekti, jota subjektit käyttävät. Olisin ennemmin vaikka loppuikäni ilman miestä ja seksiä, jos tuo olisi optio avoimesti toteutettuna. Voisin samaan hintaan muuttaa sitten jonnekin Saudi-Arabiaan, missä naiset ovatkin jotain ihmisen ja huonekalun välimaastossa. 

Ymmärrän sen, että kumppani on epävarma aiemmista suhteista. Se ei ole sukupuolisidonnaista. 

Jos ikäiseni (n.40) mies on niin epävarma, kokematon ja elämästä vieraantunut, että olettaa tämän ikäisen olevan neitseellinen ja pitää aiempaa avioliittoakin jonain kauhistuksena, niin varmaankin on kummallekin parempi, että jatkamme eri teille. 

Etsin kuitenkin aikuista ihmistä, joka antaa saman ihmisarvon ja -oikeudet kaikille. Jos se on mahdotonta, niin tosiaan, mikä pakko sitä on suhteessa olla. :)

Vierailija
151/201 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä neitsyys-hullu sama kuin täällä alfamiehenä esiintyvä?

Vierailija
152/201 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo nyt ihan selvä asia. Kai nyt jokainen tajuaa sen, vai eikö muka? Nykyaikana on pakko elää sen kanssa, että ihmiset naiskentelevat ympäriinsä, mutta jos saisi itse valita itselleen ihanteellisen puolison, ei kukaan mies ruksisi kohtaa "10-15 seksikumppania" tjms. Monikin ruksisi kohdan "hyvä seksissä", mutta se on eri asia. Voi olla hyvä uimari, vaikka ei olisi koskaan käynyt kuin yhdessä uima-altaassa.

Mutta voiko olla hyvä uimari, jos ei ole koskaan käynyt altaassa? Kai ymmärrät, mitä neitsyys tarkoittaa?

Seksi ei ole teknisesti kovinkaan vaikeaa ja se on myös luontaista ihmiselle. Itse esimerkiksi nain ensimmäisellä kerrallani naiselle ensimmäisen orgasminsa yhdynnässä, vaikka oli ollut ties minkä pelimiesten käsittelyssä minua ennen. Seksissä on kyse kehonhallinnasta ja toisen ihmisen lukemisesta. Ikäni olen urheillut ja kykenen myös lukemaan toisen reaktioita hyvin, joten eipä tuossa mennyt kauaa oppia, että mistä kyseinen nainen tykkää. 

Vierailija
153/201 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Minusta ihan hyvää pointtia ap:lla. Ainakin otsikon verran.

Mutta kehittyessään miehetkin tajuavat että on parempi olla se vika ja paras.

Ei todellakaan kiinnosta olla esim. jonkun omenan viimeinen nuolaisija, kun sitä jo 30 nuolaisi aiemmin. Sinunko tekee vai?

Onneksi korkkasin neitsyen itse ollessani neitsyt, niin pystyn hieman rennommin suhtautumaan asiaan. 3 miehen kanssa ollut nainen menee vielä joten kuten.

Vierailija
154/201 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa, eli suhteessa, jonka alkaessa nainen ei ollut neitsyt. Onneksi viihdyn mieheksi poikkeuksellisen hyvin yksin.

Vierailija
155/201 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Ei todellakaan kiinnosta olla esim. jonkun omenan viimeinen nuolaisija, kun sitä jo 30 nuolaisi aiemmin. Sinunko tekee vai?

Toistan nyt itseäni, mutta en keksi montaa vastenmielisempää asiaa kuin ihminen, joka vertaa toista ihmistä elottomaan olentoon. Ihan kuin vain hän olisi ihminen, jolla on oikeus vaatia, ne omenat (naiset) ovat häntä varten olemassa ja niillä ei ole mitään omia tavoitteita, tarpeita jne. 

Hrrrr. 

Vierailija
156/201 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10% suomalaisista ei koskaan ole parisuhteessa. Ei siis voida puhua tavallisista ihmisistä vaan pienestä vähemmistöstä, johon kuuluvat mm. vaikeasti vammaiset ja pahasti mielenterveysongelmaiset.

Tämä luku on kyllä varmasti kasvamassa ja nykyään kyseessä alkaa olla enenevässä määrin yhteiskuntarakenteet sen sijaan, että kyse olisi yksilöistä. Japanissa jopa puolet alle 30-vuotiaista on neitsyitä ja isoa osaa heistä ei kiinnosta seurustelu ollenkaan. Ei ole mahdollista, että kaikki heistä makaa lepositeissä suljetulla.

Vierailija
157/201 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Toistan nyt itseäni, mutta en keksi montaa vastenmielisempää asiaa kuin ihminen, joka vertaa toista ihmistä elottomaan olentoon. Ihan kuin vain hän olisi ihminen, jolla on oikeus vaatia, ne omenat (naiset) ovat häntä varten olemassa ja niillä ei ole mitään omia tavoitteita, tarpeita jne. 

Hrrrr. 

Sivuutit siis koko vertauksen ja menit täysin epäolennaiseen asiaan. Esimerkki oli mielestäni hyvä. Omenan voi pestä, mutta se on silti ällöttävää, että toinen nuoleskeli sitä ensin. 

Vierailija
158/201 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti ihmiset kiipeää esim. Mount Everestille, siitä huolimatta että se on valloitettu jo aikaa sitten. Moni on sinne kuollutkin. Ja miehiähän noista enemmistö on, joten vähän epäilen nyt tuota sun vuoriteoriaasi. Taitaa olla ihan sun omaa häiriintynyttä ajattelua. Ja jos vuoriteoria ei päde, niin onko tuo sun neitsyysteoriakaan paikkansapitävä, epäilenpä. Yllättävän innokkaasti noi miehet naisia pokaa kyselemättä onko nainen neitsyt vai ei.

Näistä jämäkiipeilijöistä kukaan ei kuitenkaan tiedä mitään. Tässä ensimmäinen: https://en.wikipedia.org/wiki/Edmund_Hillary

"TIME magazine named Hillary one of the 100 most influential people of the 20th century."

https://www.amazon.com/Edmund-Hillary/e/B001H6W5IG

Ensimmäiset saavat aina kaiken kunnian.

Vierailija
159/201 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo nyt ihan selvä asia. Kai nyt jokainen tajuaa sen, vai eikö muka? Nykyaikana on pakko elää sen kanssa, että ihmiset naiskentelevat ympäriinsä, mutta jos saisi itse valita itselleen ihanteellisen puolison, ei kukaan mies ruksisi kohtaa "10-15 seksikumppania" tjms. Monikin ruksisi kohdan "hyvä seksissä", mutta se on eri asia. Voi olla hyvä uimari, vaikka ei olisi koskaan käynyt kuin yhdessä uima-altaassa.

Mutta voiko olla hyvä uimari, jos ei ole koskaan käynyt altaassa? Kai ymmärrät, mitä neitsyys tarkoittaa?

Ei voi, mutta sitten kun alkaa uimaharjoittelut siinä yhdessä, voi kehittyä hyväksi. Bonuksena pystyy vielä sitoutumaankin.

Lisäksi hyvä seksi vaatii pääasiassa henkistä yhteyttä ja kommunikaatiota. Hyvä uinti tekniikkaa ja fyysistä kuntoa. Uintivertaus on siksi täysin epäonnistunut.

Vierailija
160/201 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut miks nainen haluis miestä jonka muna ja vellonut jokaisen emättimessä ja pillumehuissa

Sitä en tosiaan tiedä. Aina naisten unelmamiesvaatimuksiin kuitenkin sisältyy se, että mies olisi kokenut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän