Xiaomi SU7 Ultrassa on 1548hp ja 1770nm vääntöä ja hinta vain 55 000 dollaria jenkeissä.
Kiinassa tehdään ylivoimaisesti parhaat sähköautot.
Kommentit (24)
Patteriautossa hevosvoimia :D
PS. nanometriluokan väännöllä ei homokoppi inahda mihinkään.
USA ei pysy mukana. Jumissa 1990- ja -00-luvuilla koko autoteollisuus vrt. Kiinaan.
Suomihinnat onkin yli sadantonnin.
Vierailija kirjoitti:
Patteriautossa hevosvoimia :D
PS. nanometriluokan väännöllä ei homokoppi inahda mihinkään.
Kaltaistesi homojen ulina on musiikkia korvilleni.
Katsoin carwousta niin nippanappa voitti Tesla model s plaidin.Joten ei kyllä ole läheskään niin paljon tehoa kuin lluvataan.
Vierailija kirjoitti:
Patteriautossa hevosvoimia :D
PS. nanometriluokan väännöllä ei homokoppi inahda mihinkään.
Jopajoo, homo. Siinähän ei ole vähempää kuin kolme kertaa jonkun homonpaskatiisselin vääntö.
Juu, ihan loistavia on. Kysy vaikka norjalaisilta , miten Hongqi toimii norjan kesässä. Voi tulla vähän kriittisiä vastauksia, kun ilmajousitus ei kestä norjan hellekelejä 🤣🤣
Varaosat maksaa hunajaa jos niitä ylipäätään jostain saa.
V*ttu mitä sontaa sitä ihmiset viitsii isolla rahalla ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patteriautossa hevosvoimia :D
PS. nanometriluokan väännöllä ei homokoppi inahda mihinkään.
Kaltaistesi homojen ulina on musiikkia korvilleni.
Ennemmin vaikka homo kuin idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patteriautossa hevosvoimia :D
PS. nanometriluokan väännöllä ei homokoppi inahda mihinkään.
Kaltaistesi homojen ulina on musiikkia korvilleni.
Ennemmin vaikka homo kuin idiootti.
Oletko syntymähomo vai opettiko isäsi?
Vierailija kirjoitti:
Juu, ihan loistavia on. Kysy vaikka norjalaisilta , miten Hongqi toimii norjan kesässä. Voi tulla vähän kriittisiä vastauksia, kun ilmajousitus ei kestä norjan hellekelejä 🤣🤣
Varaosat maksaa hunajaa jos niitä ylipäätään jostain saa.
V*ttu mitä sontaa sitä ihmiset viitsii isolla rahalla ostaa.
Teppo se jaksaa keksiä näitä essonbaari juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin carwousta niin nippanappa voitti Tesla model s plaidin.Joten ei kyllä ole läheskään niin paljon tehoa kuin lluvataan.
Ihmiset näkevät vain "uuga buuga, paljon hevosia, nopeampi!" ymmärtämättä mikä vaikutus rengaspidolla, painolla, inertialla yms. on. Tietyn pisteen jälkeen on aivan sama miten paljon hevosia lisää, vaikutus on aikalailla nolla, jos pidon ja painon jättää huomiotta.
AMZ Racing mythen on kiihtyvyydeltään nopein sähköauto, mutta syystäkin vain hieman mikroautoa isompi. Siinä on ainoastaan 326hp.
Mä tilasin jo 2 tuollaista,toisen itelleni ja toinen vaimolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ihan loistavia on. Kysy vaikka norjalaisilta , miten Hongqi toimii norjan kesässä. Voi tulla vähän kriittisiä vastauksia, kun ilmajousitus ei kestä norjan hellekelejä 🤣🤣
Varaosat maksaa hunajaa jos niitä ylipäätään jostain saa.
V*ttu mitä sontaa sitä ihmiset viitsii isolla rahalla ostaa.
Teppo se jaksaa keksiä näitä essonbaari juttuja.
En tiedä kuka on Teppo, mutta ihan itse voit lukea nämä tarinat lehdistä. En ole keksinyt itse. Jos olisin keksinyt jonkun valheen, niin en olisi kyllä ikinä edes osannut keksiä, että ilma-alusta ei kestäisi hellettä. Neljän ilma-alustaisen auton kokemuksella koko juttu kuulostaa aivan hullulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin carwousta niin nippanappa voitti Tesla model s plaidin.Joten ei kyllä ole läheskään niin paljon tehoa kuin lluvataan.
Ihmiset näkevät vain "uuga buuga, paljon hevosia, nopeampi!" ymmärtämättä mikä vaikutus rengaspidolla, painolla, inertialla yms. on. Tietyn pisteen jälkeen on aivan sama miten paljon hevosia lisää, vaikutus on aikalailla nolla, jos pidon ja painon jättää huomiotta.
AMZ Racing mythen on kiihtyvyydeltään nopein sähköauto, mutta syystäkin vain hieman mikroautoa isompi. Siinä on ainoastaan 326hp.
Minulle on aivan sama mitä sähköauto painaa, painakoon vaikka 10 000 kiloa, jos 0-100 alkaa kakkosella tai nelosella. Mitä ihmettä se sinuakaan riepoo? Tuskin sillä olet kilpaa menossa ajamaan. Kiihtyvyydessä on apua ohitustilanteisiin, siksi sillä on merkitystä. Kukaan ei viitsi enää nykypäivänä ajella seiskan tai kasin pintaan kiihtyvillä nuhapumpuilla vaikkeivat painaisi kuin kaksi kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin carwousta niin nippanappa voitti Tesla model s plaidin.Joten ei kyllä ole läheskään niin paljon tehoa kuin lluvataan.
Ihmiset näkevät vain "uuga buuga, paljon hevosia, nopeampi!" ymmärtämättä mikä vaikutus rengaspidolla, painolla, inertialla yms. on. Tietyn pisteen jälkeen on aivan sama miten paljon hevosia lisää, vaikutus on aikalailla nolla, jos pidon ja painon jättää huomiotta.
AMZ Racing mythen on kiihtyvyydeltään nopein sähköauto, mutta syystäkin vain hieman mikroautoa isompi. Siinä on ainoastaan 326hp.
Minulle on aivan sama mitä sähköauto painaa, painakoon vaikka 10 000 kiloa, jos 0-100 alkaa kakkosella tai nelosella. Mitä ihmettä se sinuakaan riepoo? Tuskin sillä olet kilpaa menossa ajamaan. Kiihtyvyydessä on apua ohitustilanteisiin, siksi sillä on
8s tai 7s 0-100km/t on normaalissa arkipyörittelyssä vähintään aivan tarpeeksi jos ei ns kiihtyvyys ole se juttu jota autoltaan haluaa.
Lapsi ei nyt ymmärtänyt. Sen hinta on 55t taalaa kiinassa.
8s tai 7s 0-100km/t on normaalissa arkipyörittelyssä vähintään aivan tarpeeksi jos ei ns kiihtyvyys ole se juttu jota autoltaan haluaa.
Ainoastaan sellaisen mielestä kenellä sellainen nuhapumppu on. Mummoillakin on nykyään autot jotka kiiihtyvät alle 5 sekunnin 0-100.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi ei nyt ymmärtänyt. Sen hinta on 55t taalaa kiinassa.
Maksetaanko kiinassa taaloilla vai? minä luulin että yaneilla.
IHQUUUUUUU