Asia jota NAISET eivät ymmärrä: Mies haluaa olla naisen ensimmäinen.. Nainen haluaa olla miehen viimeinen.
Naiset luulevat, että mies haluaa olla naisen "viimeinen", mutta miehellä tämä skenaaria on häviö, ellei nainen ole sekä ensimmäinen että viimeinen.
Se on miehelle kova paikka, että nainen on alistunut jollekkin toiselle miehelle ennen häntä. Joku toinen mies on "varastanut" neitsyyden ja nainen kuuluu tälle ikuisesti. Eka kerta ei välttämättä ole paras kokemus, mutta se on se mikä ei ikinä UNOHDU.
ESIMERKKI;
Onko vuoren valloitus enää niin kunnioitettavaa, jos joku toinen on jo valloittanut sen? Kuka haluaa olla toka, kolmas tai 50? Se, joka valloittaa vuoren ekana, saa kunnian ja arvostuksen.
Kommentit (201)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täällä kyllä paljon todellisuudesta vieraantuneita miehiä. Jos teillä olisi mitään sosiaalista elämää netin ulkopuolella, ette yrittäisi edes väittää miesten ajattelevan noin. Mutta mistäs te tietäisitte normaalien, seksiä saavien miesten ajatukset? Teillä on vain nuo netin neitsytpoikakerhonne, missä vatvotte naisvihaanne päivästä toiseen muiden luuserien kanssa.
Luuletko että yksikään mies ilman anonymiteetin suojaa menisi laukomaan jotain sellaista, joka lopettaisi hänen seksielämänsä siihen paikkaan? Oikeassa elämä on siitä jännää, että siellä ei kuule juuri koskaan oikeita mielipiteitä.
No itse olen mies, enkä ole kyllä kertaakaan oikeassa elämässä kuullut kaverien surkuttelevan sitä, että emäntä ei ollut neitsyt tavatessa. Tekemällä oppii taitavaksi, eikä se ensimmäinen kerta kenelläkään ole varmaan kovin häävi ollut. (MInun kohdallani kesti n 13 sekuntia.) Tämä neitsytvouhotus ei ole biologiaa, vaan huonoa itsetuntoa.
Omalta kumppaniltani (yhdessä 13 vuotta) en ole kysellyt aiemmista miehistä, ei kiinnosta. Hän on sanonut että olen ylivoimaisesti parempi kuin kukaan toinen, se riittää meikäläiselle.
Enpä ole kyllä kenenkään myöskään kuullut kehuvan kuinka moni hänen vaimoaan on pannut ennen parisuhdetta. Kyllä monen miehen unelma on neitsyt, mutta siihen liittyvien riskien takia moni ei ehkä siihen lähtisi, vaikka tilaisuus tulisikin.
Neitsyen haikailu kertoo tasan yhdestä asiasta: mies ei ole ikinä harrastanut seksiä ja on epävarma. Ja kusipää. Itse olin vanhaksi kokematon, mutta en olisi ikinä huolinut saman ikäistä kokematonta miestä. Juuri tuon kytevän naisvihan takia.
Kertaisitko vielä, että miksi se on naisvihaa, että kokematon nainen kiinnostaa eniten?
Vierailija kirjoitti:
Sairasta, että vielä vuonna 2016 on urpoja, jotka näkevät naisen miehelle kuuluvana kulutushyödykkeenä. Ja Suomessa ei mukamas tarvita feminismiä..
Mitä tekemistä feminismillä on tämän asian kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täällä kyllä paljon todellisuudesta vieraantuneita miehiä. Jos teillä olisi mitään sosiaalista elämää netin ulkopuolella, ette yrittäisi edes väittää miesten ajattelevan noin. Mutta mistäs te tietäisitte normaalien, seksiä saavien miesten ajatukset? Teillä on vain nuo netin neitsytpoikakerhonne, missä vatvotte naisvihaanne päivästä toiseen muiden luuserien kanssa.
Luuletko että yksikään mies ilman anonymiteetin suojaa menisi laukomaan jotain sellaista, joka lopettaisi hänen seksielämänsä siihen paikkaan? Oikeassa elämä on siitä jännää, että siellä ei kuule juuri koskaan oikeita mielipiteitä.
No itse olen mies, enkä ole kyllä kertaakaan oikeassa elämässä kuullut kaverien surkuttelevan sitä, että emäntä ei ollut neitsyt tavatessa. Tekemällä oppii taitavaksi, eikä se ensimmäinen kerta kenelläkään ole varmaan kovin häävi ollut. (MInun kohdallani kesti n 13 sekuntia.) Tämä neitsytvouhotus ei ole biologiaa, vaan huonoa itsetuntoa.
Omalta kumppaniltani (yhdessä 13 vuotta) en ole kysellyt aiemmista miehistä, ei kiinnosta. Hän on sanonut että olen ylivoimaisesti parempi kuin kukaan toinen, se riittää meikäläiselle.
Enpä ole kyllä kenenkään myöskään kuullut kehuvan kuinka moni hänen vaimoaan on pannut ennen parisuhdetta. Kyllä monen miehen unelma on neitsyt, mutta siihen liittyvien riskien takia moni ei ehkä siihen lähtisi, vaikka tilaisuus tulisikin.
Neitsyen haikailu kertoo tasan yhdestä asiasta: mies ei ole ikinä harrastanut seksiä ja on epävarma. Ja kusipää. Itse olin vanhaksi kokematon, mutta en olisi ikinä huolinut saman ikäistä kokematonta miestä. Juuri tuon kytevän naisvihan takia.
Kertaisitko vielä, että miksi se on naisvihaa, että kokematon nainen kiinnostaa eniten?
Se on joidenkin mielestä naisvihaa, kun joku arvostelee naisten käyttäytymistä. Naisvihaa se on heidän mielestään, vaikka sanoisi pelkästään oman mieltymyksensä, kuten sanoo pitävänsä neitsyistä tai hoikista naisista.
Ei vittu KAMOON ihmiset! Läpinäkyvämpää trollia en ole koskaa lukenut ennen tätä päivää ja täällä te kiivaasti olette siitä puhumassa. On totta että miehillä on näkyvää kognitiivista dissonanssia asiaan liittyen siten että biologiset imperatiivit sanovat ottamaan naisen jota ei ole jo "siementänyt" muu mies/miehet samalla kun 2016 maalaisjärki sanoo että kyseinen ajattelu on kivikautista ja epäloogista, mutta mielenvikaisia neckbeardeja lukuunottamatta kukaan oikea ihminen ei ajattele alkupostauksen tavoin.
Se on totta, että kukaan järkevä mies ei ajattelekaan näin. Mutta kyse ei olekaan loogisesta ajattelusta. Kyse on tunteesta munissa ja selkärangassa, joka tulee ehkä sieltä kivikaudesta asti.
tsiisus kirjoitti:
Ei vittu KAMOON ihmiset! Läpinäkyvämpää trollia en ole koskaa lukenut ennen tätä päivää ja täällä te kiivaasti olette siitä puhumassa. On totta että miehillä on näkyvää kognitiivista dissonanssia asiaan liittyen siten että biologiset imperatiivit sanovat ottamaan naisen jota ei ole jo "siementänyt" muu mies/miehet samalla kun 2016 maalaisjärki sanoo että kyseinen ajattelu on kivikautista ja epäloogista, mutta mielenvikaisia neckbeardeja lukuunottamatta kukaan oikea ihminen ei ajattele alkupostauksen tavoin.
Olipa luettavuudeltaan kamala viesti.
Vierailija kirjoitti:
Se on totta, että kukaan järkevä mies ei ajattelekaan näin. Mutta kyse ei olekaan loogisesta ajattelusta. Kyse on tunteesta munissa ja selkärangassa, joka tulee ehkä sieltä kivikaudesta asti.
Omien tunteiden huomioiminen parinvalinnassa on erittäin järkevää.
Vierailija kirjoitti:
tsiisus kirjoitti:
Olipa luettavuudeltaan kamala viesti.
Niin kyl oli.
Kyseisen viestin kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi täällä inistään jatkuvasti siitä, että naisen tulisi olla jakamatta itseään miehille. Seksin harrastaminen syntyy yhteisestä päätöksestä ja yhtälailla se mies siinä itseään jakaa. Ihan kuin koko siveyden ja seksuaalisen vapautuneisuuden kulttuuri olisi naisen käsissä ja armoilla, eikä mies olisi minkäänlaisessa vastuussa käyttäytymisestään.
Jos miehet itse haluavat harrastaa seksiä monen naisen kanssa ilman sitoutumisia, niin ei voi myöskään olettaa, että niitä neitsyitä kasvaisi puussa tai ilmestyisi tyhjästä. Ei jokaista miestä kohden ole 10 neitsyttä, koska miehiä ja naisia on maapallolla suunnilleen puolet ja puolet. Vaatisi siis, että naisia olisi kymmenen kertainen määrä miehiin nähden. Riittää, että nainen makaa yhden miehen kanssa, niin hän ei ole enää neitsyt. Jos miehet haluavat naisen olevan neitsyt, heidän täytyy myös itse pidättäytyä seksistä, niin eivät ole viemässä kenenkään neitsyyttä, eivätkä menetä omaa poikuuttaan.
Ja itseasiassa poikalapsia syntyy enemmän kuin tyttöjä, joten on sula mahdottomuus, että jokaiselle maailman miehelle riittäisi edes yksi neitsytnainen.
Tuo inininä johtuu siitä, että inisijät ovat niitä täysin kokemattomia miehiä. Tietenkin heitä kauhistuttaa ajatus naisista, jotka ovat harrastaneet seksiä. Nuo inisijämiehet ovat reilusti yli 2-kymppisiä ja lähes kaikki heidän ikäisensä, miehet ja naiset, ovat harrastaneet seksiä. Kyllä inisijöillä puntti tutisee, kun pitäisi sitten pärjätä naisen kanssa, jolla on kokemusta. Ja pärjätä vertailussa kokeneempiin miehiin. Siitä syntyy tuo ininä. Yritetään saada jonkinlainen yliote seksin saralla ylivoimaisiin naisiin. Kokeneista miehistä yrittävät saada myös yliotetta, mistä syntyy ininä ns. jännistä miehistä.
Mulla on paljon naiskokemusta itselläni ja silti on minusta törkeää, miten te haukutte kokemattomia tai naisten hyljeksimiä miehiä. On ihan selvää, että olette valta-asemassa ja käytätte sitä alistavasti.
Tämä keskustelun innostamana teen sinulle lupauksen. Jos joskus päädyn intiimiin kanssakäymiseen kokemattoman miehen kanssa, tylytän ja nöyryytän häntä niin perusteellisesti, että tuo mies ei ikinä enää uskalla edes katsoa naisiin päin.
Niin sinä olisit toiminut muutenkin, oli tekosyynä sitten palstaviesti tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Turha odottaakaan, että täysijärkiset naiset hyväksyisivät sellaisen ajattelumallin, että nainen on esine, joka kuluu käytössä. Objekti, jota subjektit käyttävät. Olisin ennemmin vaikka loppuikäni ilman miestä ja seksiä, jos tuo olisi optio avoimesti toteutettuna. Voisin samaan hintaan muuttaa sitten jonnekin Saudi-Arabiaan, missä naiset ovatkin jotain ihmisen ja huonekalun välimaastossa.
Ei tarvitse lähteä Saudi-Arabiaan, kun Saudi-Arabia tulee tänne. Kiitos suvaitsevaisten sekä Stubb&Sipilä. Astrid Thors oli keulakuva Saudi-Arabian (tai Somalian) maahantuonnille pitkään, mutta ei ole enää.
Noh, myönnetään ettei se sinua koske, vaan tyttäresi tyttäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen oikeassa elämässä kuullut, en surkuttelua mutta toteamista. Tietyissä piireissä semmoisen asian sanominen, tunnustaminen, on mahdotonta. Mutta kun tarpeeksi selväksi tekee että on luotettava ja poliittinen/sosiaalinen korrektius on täysin arvotonta ja jopa halveksuttavaa, voi saada kuulla vaikka millaisia totuuksia. Semmoisia, joita teidänlaisten kanssa vaiettaisiin, ja tuomittaisiin.
Pätee muuhunkin kuin pelkästään sukupuoliasioihin.
Olen todellakin mieluummin loppuikäni ilman miehiä ja seksiä jos pitää paikkansa, että moni nuorikin mies todella ajattelee näin kivikautisesti naisen seksuaalisuudesta. Ei tervekätinen nainen miestä tarvitse! Nimim. dildot on keksitty :)
Vierailija kirjoitti:
Sairasta, että vielä vuonna 2016 on urpoja, jotka näkevät naisen miehelle kuuluvana kulutushyödykkeenä. Ja Suomessa ei mukamas tarvita feminismiä..
Niin. Ongelma tuossa kuitenkin on se, ettei feminismi tätä korjaa. Feminismi on hyvä vertaistukiryhmä samoin ajatteleville, jossa saa tuntea olevansa oikeassa ja parempi kuin muut. Mutta niissä joiden asenteita haluaisit muuttaa, teidän etuoikeuksia ajava, korruptoitunut, uhriutuva, (jne) järjestö tai kansanliike, lietsoo vain vihaa. Osa siitä vihasta ikävä kyllä leviää syyttömiinkin, feminismin ulkopuolelle.
tsiisus kirjoitti:
13 sivua jo, ihan hyvä. Tosin toi miksi naisten on niin helppo saada miehiä ketju on saanut 37 sivua jo, ja vielä näkyy jatkuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo nyt ihan selvä asia. Kai nyt jokainen tajuaa sen, vai eikö muka? Nykyaikana on pakko elää sen kanssa, että ihmiset naiskentelevat ympäriinsä, mutta jos saisi itse valita itselleen ihanteellisen puolison, ei kukaan mies ruksisi kohtaa "10-15 seksikumppania" tjms. Monikin ruksisi kohdan "hyvä seksissä", mutta se on eri asia. Voi olla hyvä uimari, vaikka ei olisi koskaan käynyt kuin yhdessä uima-altaassa.
Mutta voiko olla hyvä uimari, jos ei ole koskaan käynyt altaassa? Kai ymmärrät, mitä neitsyys tarkoittaa?
Ei kai se nainen tai mies enää sen jälkeen ole neitsyt kun on ensimmäisen kerran seksiä harrastanut. Ainakaan silloin kun minä olin nuori, neitsyt ei tarkoittanut ihmistä, joka on ollut vain yhden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen todellakin mieluummin loppuikäni ilman miehiä ja seksiä jos pitää paikkansa, että moni nuorikin mies todella ajattelee näin kivikautisesti naisen seksuaalisuudesta. Ei tervekätinen nainen miestä tarvitse! Nimim. dildot on keksitty :)
Sekö on kivikautista ajattelua jos joku ei tykkää siitä, että jaat lerputintasi pitkin kyliä ennen kuin tulet pyytämään häntä mieheksesi?
Kivikautista on olla kunnioittamatta toisen valintoja niinkin tunnepitoisessa asiassa kuin parinvalinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo nyt ihan selvä asia. Kai nyt jokainen tajuaa sen, vai eikö muka? Nykyaikana on pakko elää sen kanssa, että ihmiset naiskentelevat ympäriinsä, mutta jos saisi itse valita itselleen ihanteellisen puolison, ei kukaan mies ruksisi kohtaa "10-15 seksikumppania" tjms. Monikin ruksisi kohdan "hyvä seksissä", mutta se on eri asia. Voi olla hyvä uimari, vaikka ei olisi koskaan käynyt kuin yhdessä uima-altaassa.
Vai hyvä seksissä? Uima-allas? Kyllä sinulla on niin iloton ja ankea suhtautumistapa seksiin, että en käsitä miksi kukaan nainen haluaisi olla kanssasi. Miten joku voikin olla tuollainen kylmä kala? On masentavaa tuollainen elämänkatsomus. Ota ihmeessä se 3-kymppinen neitsytvaimo joka ei seksistä pidä, ethän pidä siitä itsekään.
Itse asiassa lähimmäksi avioliittoa olen tähän mennessä päässyt sellaisen prostituoidun kanssa, joka oli jo monivuotinen veteraani Pattayan yöelämästä. Huippuunsa viritetty ratakone, kuten vanhemmat herrasmiehet humoristisesti totesivat. Loppujen lopuksi en jaksanut ottaa ko. naista elätettäväkseni, mutta yhteensä melkein vuosi ehdittiin kotia leikkiä ja kivaa oli. Nyt joku tietysti kauhustelee, että voi hitsi mikä ihmishirviö, mutta mielestäni alleviivaa tämän jutun pointin ihan hyvin. Sen jälkeen kun naisella on jo ruksi 10-15 miestä "tienattuna", niin mitä h*elvetin väliä sillä on, vaikka olisi 100-150 miestä tai vaikka 1000+ miestä? Ei yhtään mitään väliä! Sukupuolitautitestien jälkeen se on yhtä valkoinen neitsyt kuin kaikki muutkin. Ja ne itseään jakaneet naiset (pääasiassa), jotka prostituoidut tuomitsevat, osoittavat vain oman kaksinaismoralistisen suhteensa seksuaalisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on toinen asia, jota naiset ei ymmärrä. Miehet eivät käytännössä koskaan avaudu ja puhu rehellisesti naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta voiko olla hyvä uimari, jos ei ole koskaan käynyt altaassa? Kai ymmärrät, mitä neitsyys tarkoittaa?
Sinne ensimmäiseen altaaseenhan sinä menet silloin kun neitsyytesi menetät. Et vaan poistu sieltä koskaan toiseen altaaseen, vaan harjoittelet siellä paremmaksi. Useiden seksikumppaneiden vaikutusta seksitaitoihin korostetaan aivan liikaa. Tottakai sinulla on perusjutut keskimääräistä neitsyttä paremmin hallussa, mutta jokaisen kanssa pitää kuitenkin aina opetella ne jutut, joista juuri hän tykkää. Vaikka itse tykkäsit jostain jutusta toisen kanssa, niin et välttämättä tykkää tuosta jutusta tämän uuden kumppanin kanssa.
Aiemmin jo kirjoitin, että seksi on lähinnä toisen ihmisen lukemista. Kun harrastin seksiä ensimmäisen kerran, niin nainen sai kanssani ensimmäisen orgasminsa yhdynnässä, vaikka oli harrastanut seksiä kokeneiden miesten kanssa ennen minua. Kyse on pitkälle kemiasta ja seksin harrastaminen tulee myös jossain määrin luonnostaan ihmiseltä. Eihän tuo teknisesti kovin haastava prosessi ole etenkään jos on perehtynyt asiaan hieman teoriatasolla ja on motorisesti edes jossain määrin taitava.
Herran vuosi 2016