Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikeasti erityistherkkä kertoo millainen on tositilanne

Vierailija
29.11.2016 |

Sanoin tänään pari väärää sanaa ja mulla on koko illan ollut hermosto ihan ylikierroksilla. En pura sitä kehenkään, vaan harmittelen sitä mielessäni ja mietin miten saan asian pois. Eikä se oikeasti ole kuin ihan mitätön asia, jota varmasti kukaan muu ei muista. Mutta nolasin itseni sanomalla ääneen mitä ajattelen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista se on olla erityisherkkä. Mikä se asia oli?

Vierailija
2/4 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaista se on olla erityisherkkä. Mikä se asia oli?

No se, että ne tiuskivat tätöset eivät ole niitä erityiherkkiä. Minä en nimenomaan uskalla tiuskia kellekään. Tuo oli siis sen tyyppinen asia, että onpa sotkuinen kämppä, mikä oli totta, mutta kaikkea ei tarvitsisi sano ääneen. Lähinnä siis ihmettelevä sävy ja sitten tajusin, että olis pitänyt olla hiljaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko erityisherkkä, vai vaan sairaalloisen itsekeskeinen?

Vierailija
4/4 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa. Tuohon voi liittyä erityisherkkyys mutta mun mielestä muutakin huonoa itsetuntoa. Minun mielestä puhtainta erityisherkkyyttä on se, kun olen rakkaitten ja läheisten ihmisten kanssa viikonlopun vanhempien luona ja on kivaa ja rentoa eikä tehdä edes juuri mitään, ja sunnuntai-iltana kun pääsen kotiin olen niin väsynyt ja poikki että oksettaa. Tähän jamaan on mahdollista saattaa itseensä kun ei muutamaan vuosikymmeneen kuuntele kehonsa viestejä.