Onko outoa kuunnella nelikymppisenä samoja biisejä kuin parikympisenä?
Kommentit (31)
Outoa tai ei, itse kuuntelen ainakin. Ysäri on paras 💪. En sen enempää muistele, nyt on hyvä, menneet on menneitä. Mut musa oli hyvää sillon.
Aika monet tekevät niin. Hoivakodeissakin vanhukset pitävät nuoruutensa musiikista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole outoa. Miten niin miettiä nuoruutta?
Varmaan sen musiikin kautta tulee muistumia sinne nuoruuteen.
Vierailija kirjoitti:
Aika monet tekevät niin. Hoivakodeissakin vanhukset pitävät nuoruutensa musiikista.
Kohta sielläkin soi paranoid.
Aika moni jämähtää sinne parikymppisyyteen, vaikka ikää karttuu. Hiustyyli, pukeutuminen, musiikki jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta sielläkin soi paranoid.
🤟🏻Jee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sen musiikin kautta tulee muistumia sinne nuoruuteen.
Ei pahemmin tule.
Taitaa olla pikemminkin tyypillistä että nuoruuden musiikkimaku jää ainakin osittain päälle.
Mitä musaa ap sit kuuntelet? Riippuu siitä.
Tänään kun lähdin töistä kotia päin ajelee, selailin radiokanavia. Hitmixin kohdalla piti muutamaksi minuutiksi lopettaa kun ne soitti Daddy Deejayn :D m34v
Ei ole.
olwn elänyt teinivuodet 1980-luvulla. Nyt yli 50-V ikäisenä kuuntelen ja soittelen kitaralla pitkälti noita samoja biisejä. Toki 1990-luvulta myös jotain, mutta ei juuri 2000-luvulta.
Eipä tässä 20 vuoden aikana ole tehty mitään mainittavaa musiikkia, joten en ihmettele.
Ei ollenkaan. Minä olen 66-vuotias ja kuuntelen samaa musiikkia jota kuuntelin 16-vuotiaana. Ja muistelen nuoruuttani, varsinkin parin viinilasin jälkeen.
Olen 75 ja kuuntelen edelleen samaa musiikkia kuin 60 vuotta sitten. Joskus muistelen nuoruuttani yleensä en, tanssin pyörteissä nautin tästä hetkestä.
Muistan jo lapsena ihmetelleni näitä, jotka olivat keski-ikäisinä jämähtäneet nuoruutensa rasvalettityyliin.
Itse en kuuntele 90-luvun musiikkia, en tosin myöskään tämän päivän radiosontaakaan.
Kuuntelen, kuten koko ikäni, uusinta konemusiikkia eri puolilta maailmaa.
On se tosi outoa, kannattaa ehkä mennä lääkäriin.
57-vuotiaana saan edelleen parhaat fiilikset samoista biiseistä kuin 15-16 -vuotiaana. Grace Jonesin Libertango, Donald Fagenin IGY, Supertramp, Peter Gabriel, Kate Bush, David Bowie jne - tällaisia mestariteoksia ei ole tullut pitkään aikaan.