Positiiviset huumeseulat - mitä nyt tapahtuu?
En ole raskaana, vaan lapseton nuori nainen, joka joutui tänään yllättäen huumeseuloihin. Viihdekäytän 5-10 kertaa vuodessa tiettyä ainetta, enkä kutsuisi itseäni narkkariksi. Mitä minulle nyt tapahtuu? Työpaikka arvatenkin lähtee alta mutta entä muuten?
Kommentit (384)
Vierailija kirjoitti:
Aika kurja olo tosta tuli... Mä ajattelisin näin ota vastuu omasta teostasi vaikka nyt tuntuisikin itse syyttelyltä mutta itse aiheutit ja opi teoistasi mitä sen jälkeen tapahtuu? Sinä lähtisin a klinikalle menisit puhumaan avoimesti sun ongelmista heille jotka auttavat sinuu arkisissa asioissa jos et suostu menemään a klinikalle päätät nyt jatkossa otatko vastuun teoistasi kuin aikuinen vai leikitkö vielä huumeilla kuin pikku lapsi?
Minun mielestä kannattaa a klinikalle mennä siellä on hyviä ohjaajia jotka auttavat tilapäisesti sun ongelmaa vaikka sitä kutsut "viihteeksi" jos haluat säilyttää hyvän elämän ja olet luottamuksen arvoinen että haluat tehdä jotain sen jälkeen kun työt menevät hankkisit välittömästi apua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi maailman paras energiakasvi -juttu on yksi hippien mantra. Jatkan jenkkikokemuksiani. Itseäni älykkäämmät ja hirveen tiedostavat kaverini olivat lukeneet keisarin uudet vaatteet - toisella oikeen hamppupaperille painettu. Kirja siis kertoo kannabiksen ja sen kieltämisen historian. Paljon siinä on varmasti totta, mutta varmasti nyös valittuja totuuksia ja tarkoituksellista vääristelyä. Niin tai näin, yksi pääjuju vissiin on, että hamppu kiellettiin, koska isoilla teollisuusjäteillä oli patentit keinokuituihin ja kilpaileva hamppu haluttiin pistää pois markkinoilta.
Tässä kohtaa kannabiksen puolustelit hurmoksessaa kääntävät silmät nurin ja kertovat kuinka hamppu on maailman mahtavin juttu. Ei tarvitse lannoitusta, ei rikkaruohojen myrkytystä - koska se on itse rukkaruoho! Oikeesti mulle on selitetty näin.Kerroin, että EU:ssa maksettiin (ainakin silloin) kuituhampulle aika kovaa tukea ja silti viljelyhalukkuus on niukkaa. Selitin, että mikään ei kasva ilman ravinteita jne. Kaverini oikesti suuttui minulle ja kertoi kuinka minä uskon propgandaan enkä suostu ymmärtämään sitä mikä on oikeasti totta.
Söin jossain vaiheessa hampun siemeniä hyvien rasvahappojen vuoksi ja luin öljyhampun kasvattamisesta. Ei mitenkään helppo kasvi. Minulla on peltoa ja oikeasti kiinnosti, mutta viljelyteknisesti tosi haastava - toisin kuin polttelijat (ilman traktoria) tietävät.
Anekdootti. Pohjois Kaliforniassa kasvatetaan sikana ja osa on puolijulkista, mutta silti suurinosa laitonta, vaikka menee lääkekäyttöön. Tyypillinen jenkkien kaksinaissysteemi, jota ei voi järjellä selittää. Kaverini ystävä oli pari kesää tällaisella tilalla töissä. Nukkui kuulemma kerran huoneessa, jossa oli useampi satatuhatta riihikuivaa. Hän teki siis ihan farmihommia siellä. Oman palkkansa hän sai toisessa osavaltiossa tuntemattomalta tyypiltä. Ihan tosi hämärä kuvio ja mun mielestä järjetön riski, että joku menee pieleen - hullua mennä töihin moiseen operaatioon.
Noitahan riittää. Rasittavaa porukkaa nämä intoilijat jotka luulevat olevansa osa ratkaisua, vaikka ovat osa ongelmaa. Puolestani saisi laillistaa vaikka heti, mutta "hampusta voidaan valmistaa maailman parasta vaneria"-horinoilla se ei kyllä onnistu. Vähän jos kritisoi, tai esittää jatkokysymyksiä hampun hyödyistä, niin johan olet lammas ja propagandan uhri vaikka itse suoltavat ja uskovat kaikkea soopaa ilman lähdekritiikkiä. Ja jos nyt lukee aloitusviestin ja pohtii mitä tämä ketju koskee, niin lähimuistissa ei ole juuri kehumista. :D
Siis faktahan nyt kuitenkin on, että mikään muu kasvi ei ole yhtä monipuolinen. Hampusta voidaan minun tietojeni mukaan valmistaa tekstiiliä, auton koreja (vahvempaa kuin teräs), polttoainetta, hengittäviä taloja, kannabis toimii erinomaisena lääkeaineena mm. kroonisissa kiputiloissa, epilepsiakohtausten vähentämisessä ja jopa tiettyjen syöpien mahdollisissa hoidoissa! Sen siementen öljy on mahtavaa ravintoarvoiltaan, etenkin omegoiltaan. CBB on havaittu terveyshyödyiltään monipuoliseksi ja turvalliseksi aineeksi.
Haluaisin tietää, mikä muu kasvi on yhtä monikäyttöinen ja turvallinen. Psykoosiahan se ei aiheuta, sillä esim. Amsterdamissa ei ole näkyvissä minkäänlaista psykoosien/skitsofrenian nousua tilastoissa. Coloradossa DUI:t romahtivat lääkekäytön laillistuttua.
En käytä kannabista, en käytä edes alkoholia humalatilaan saakka. Kahvia juon kupin päivässä ja nukahtamislääkkeitä käytän joskus jet lagiin (viimeksi ehkä 3kk sitten?). Siitä huolimatta en ymmärrä mikä järki ihmisillä on niin kiivaasti sitä vastustaa. Näkisin mielelläni ihan faktoja mihin sen vastustus perustuu. Lääketieteellisiä julkaisuja on puolesta ja vastaan, viime aikoina mielestäni huomattavasti enemmän puolesta, joten kallistun sille kannalle.
Suomessa jos haluaa kasvattaa kuituhamppua, joutuu käsittääkseni hyppimään sellaisten byrokratiarenkaiden läpi ettei kukaan edes uskoisi. Joku luomusertifikaatin hakeminen on siihen verrattuna lasten leikkiä.
Jos jollakin on parempaa tietoa, kuuntelen mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Uskon kannabiksen olevan suht harmitonta. Palstalla hääräävät intoilijat jotka saavat ketjun kuin ketjun muuttumaan kannabispropagandaksi sen sijaan, että tekisivät ihan oman ketjun tosin saavat epäilemään aina harmittomuutta. Mikä teitä vaivaa? Tukitte aina noilla tiedeartikkeleista peräisin olevilla lainauksilla keskustelut. Voisitteko perustaa oman ketjun niitä varten? Ap: älä missään nimessä myönnä mitään! Sano, että passiivisesti olet saanut elimistöösi ja pyydä uudet seulat. Tulevaisuudessa juo runsaasti vettä ennen seuloja, jos pelkäät kiinnijäämistä. Annat tällöin ns. vesiseulat.
Ikävä tuottaa pettymys, mutta nämä vesiseulalaimentajat jäävät nykyisin kiinni. Prosessi on myös sellainen, että "älä myönnä mitään" ei auta yhtään sen jälkeen kun näytteet ovat selkeästi positiiviset kuten ap:lla. Passiivisesti ei voi tulla elimistöön niin, että noissa testeissä näkyisi, joten kannattaa heti alkuunsa unohtaa nuo "oleilin kämpässä jossa joku poltteli". Tämän kirjoittajan neuvot ovat jostain viime vuosituhannelta. Huumeidenkäyttäjät yrittävät aina huijata (sama juttu kuin dopingin käyttäjät, aina kiinnijääneet ovat syyttömiä), mutta onneksi heidän kepulikonstinsa ovat varsin hyvin nykytekniikalla paljastettavissa.
Sori vaan ap, mutta et pääse livahtamaan tästä. Tosin mikään automaatti se ei ole, että potkut tulisivat. Sinut ohjataan hoitoon ja joudut antamaan uusia näytteitä, joten taitaapa sinun "viihdekäyttösi" loppua tähän. Mikä on tietenkin vain hyvä myös omalta kannaltasi. Työnantajasta riippuu katsooko läpi sormien tällaista, mutta luultavasti sinunkin paikallesi on helppo löytää uusi työntekijä, joten sinuna alkaisin katsella uusia töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi maailman paras energiakasvi -juttu on yksi hippien mantra. Jatkan jenkkikokemuksiani. Itseäni älykkäämmät ja hirveen tiedostavat kaverini olivat lukeneet keisarin uudet vaatteet - toisella oikeen hamppupaperille painettu. Kirja siis kertoo kannabiksen ja sen kieltämisen historian. Paljon siinä on varmasti totta, mutta varmasti nyös valittuja totuuksia ja tarkoituksellista vääristelyä. Niin tai näin, yksi pääjuju vissiin on, että hamppu kiellettiin, koska isoilla teollisuusjäteillä oli patentit keinokuituihin ja kilpaileva hamppu haluttiin pistää pois markkinoilta.
Tässä kohtaa kannabiksen puolustelit hurmoksessaa kääntävät silmät nurin ja kertovat kuinka hamppu on maailman mahtavin juttu. Ei tarvitse lannoitusta, ei rikkaruohojen myrkytystä - koska se on itse rukkaruoho! Oikeesti mulle on selitetty näin.Kerroin, että EU:ssa maksettiin (ainakin silloin) kuituhampulle aika kovaa tukea ja silti viljelyhalukkuus on niukkaa. Selitin, että mikään ei kasva ilman ravinteita jne. Kaverini oikesti suuttui minulle ja kertoi kuinka minä uskon propgandaan enkä suostu ymmärtämään sitä mikä on oikeasti totta.
Söin jossain vaiheessa hampun siemeniä hyvien rasvahappojen vuoksi ja luin öljyhampun kasvattamisesta. Ei mitenkään helppo kasvi. Minulla on peltoa ja oikeasti kiinnosti, mutta viljelyteknisesti tosi haastava - toisin kuin polttelijat (ilman traktoria) tietävät.
Anekdootti. Pohjois Kaliforniassa kasvatetaan sikana ja osa on puolijulkista, mutta silti suurinosa laitonta, vaikka menee lääkekäyttöön. Tyypillinen jenkkien kaksinaissysteemi, jota ei voi järjellä selittää. Kaverini ystävä oli pari kesää tällaisella tilalla töissä. Nukkui kuulemma kerran huoneessa, jossa oli useampi satatuhatta riihikuivaa. Hän teki siis ihan farmihommia siellä. Oman palkkansa hän sai toisessa osavaltiossa tuntemattomalta tyypiltä. Ihan tosi hämärä kuvio ja mun mielestä järjetön riski, että joku menee pieleen - hullua mennä töihin moiseen operaatioon.
Palstan satusetä tuli sitten taas uuteen ketjuun uudella kannabissadulla. Että ihan maanviljelijä olet siellä roolileikkien täyttämässä keinotodellisuudessasi nykyään? Kovaa on kannabisvastustus edelleen, ja harmittaa varmaan kovin se, että kannabis on maailman monipuolisin kasvi. Ja tietysti myös maailman vähähaittaisin päihde ja erinomainen lääke- ja energiakasvi, jonka viljelyssä Jokioisten maataloustutkimuskeskuksessa ei ole koskaan ollut mitään ongelmia, vaikka sinä et sitä traktorillasi saisi kasvamaan siellä pellossasi, jossa elelet. Muut viljelijät ovat myös joka vuosi onnistuneet Suomessa satojen hehtaariensa kanssa, vaikka sinä ei osaisi maatasi viljellä traktorillasi. Hamppu kasvoi muuten täällä hyvin ennen traktoreitakin.
Tällä hetkellä Coloradossa on ennätysmäärä psykoosiin sairastuneita ja Coloradon hallitus oikeasti pohtii kieltolain laatimista uudestaan. Olen kierrellyt paljon Canabiscuppeja ( kannabis messut) sielä ihmisten silmistä näkyy se että nyt ei olla ihan terveellä pohjalla. Suurin osa on suoraan sanottuna psykoosissa. He kaipaisivat täyshoitoa.
Esimerkiksi Hollannissa on vuosikymmeniä mielisairaalat täynnä kannabiksen käyttäjiä, koska eivät erota todellisuutta todesta.
Älä taas viitsi valehdella. "Ennätysmäärä" on siis muutama kymmenen enemmän kuin ennen, ja neuvoksi tarjotaan valistusta, ei kieltolakia.
http://edition.cnn.com/2016/02/24/health/colorado-pot-er-visits/
Vierailija kirjoitti:
Työnantajasta riippuu katsooko läpi sormien tällaista, mutta luultavasti sinunkin paikallesi on helppo löytää uusi työntekijä, joten sinuna alkaisin katsella uusia töitä.
Onneksi itse olen niin erikoiskoulutettu ja oman alani erikoisosaaja, että kannabiksen käyttökään ei työnantajia kiinnosta, kun vain hommat tulee tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se sen arvoista? Huumeiden käyttäjät joutuvat helvettiin ja Jumala ei pidä teistä.
Sinuakin on varotettu asiasta, mutta ei. Et vain voinut totella pyhää sanaa. Nyt joudut edesvastuuseen rikoksesta.
AP on vaan narkkari ja huumeiden käytöstä voi päästä eroon. Sinä taas olet umpihullu ja sen kohdalla on turha parantumista toivoa.
JOS käytät vain muutaman kerran vuodessa niin vaadi UUSINTATESTIÄ testivirheen pohjalta, joka testi tietty on puhdas, kun et ole käyttänyt huumetta pitkään aikaan.
Farmaseutti on esimerrki myyntityöstä jossa ei saa antaa posiyiivista testiä. Huumaavia lääkkeitä on kadonnut ihan riittämiin apteekeista. Niitä varastellaan jopa potilaiden resepteistä.
Olkaa hyvä ja painelkaa nyt alkoholia käyttämään. Kannabikseen kun on usein yritetty laittaa kovemman riippuvuuden aiheuttajia ihan suoraan myynnin edistämiseksi. Kaikenlisäksi kannabiksesta on muuntogeenisi lajikkeita.
Myös Acomplia niminen lääke kiellettiin, kun sen sisältämä kannaboloidi aiheutti pahoja sivuvaikutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Turhaa pelottelua kirjoitti:
No EI toi lastensuojeluilmo ole totta!!! :D
On kyllä, neuvolasta tehdään ennakoiva lasu jos on huumemerkintä. Lasta nyt ei todellakaan viedä synnäriltä, ei sitä huostaanoteta ellei äiti käytä aktiivisesti :D
No ei kyllä tehdä. Eikä tehty kun siihen päihdekyselyyn vastasin että olen kokeillut joskus kannabista.
Tarkennuksena että itselläni ei siis ole missään merkintöjä huumeista enkä ole pössytellyt sen jälkeen kun alettiin lisääntymään.
Tolle lääkekannabis-jankkaajalle:
Lääkekannabiksen haitat on oikeasti pienemmät, koska siinä ei ole kannabiksen päihdyttävää ainesosaa, siksi se on isompinakin annoksina vähemmän haitallinen kuin näiden "pössyttelijöiden" versio.
Mun miehelläni näkyi aikanaan kannabis työhöntulotarkastuksessa koeajalla, sai pitää työpaikkansa, puolen vuoden aikana kävi muutaman kerran a-klinikalla juttelemassa ja silloinkin lähinnä alkoholinkäytöstä olivat jutelleet (joi silloin viikonloppuisin kavereidensa kanssa), sanoi että bileissä oli polttanut jointista kerran. Puhtaat seulat tai parit antoi myös sinne a-klinikalle. Työpaikan sai pitää.
Toisaalta samassa työpaikassa erään toisen sopimusta ei jatkettu kun koeajalla ei läpäissyt seuloja. Oli ilmeisesti muutenkin sellainen työntekijä ettei haluttu pitää.
Joudut vankilaan vähintään kymmeneksi vuodeksi ja morsiameksi jollekkin lesbobodarille.
Viihdekäytöt ja muut pössyttelijöiden seliselitykset ovat huuhaata. Huumeseuloja lisää ja saadaan narkkarit fakkiin ja kunnon ihmiset töihin.
Kyllä viinassa on riittävästi pulmaa,'ei muita päihteitä tarvita päälle.
Tiukka linja ja kuri!
Vierailija kirjoitti:
Viihdekäytöt ja muut pössyttelijöiden seliselitykset ovat huuhaata. Huumeseuloja lisää ja saadaan narkkarit fakkiin ja kunnon ihmiset töihin.
Tiukka linja ja kuri!
Miksei muuten ole alkoholiseuloja myös? Jos olisit vaikka kuukauden sisällä seulasta juonut alkoholia, niin käry kävisi...
Vierailija kirjoitti:
Tiukka linja ja kuri!
Viina on yksi haitallisimpia päihteitä. Kannabis taas on vähitenhaitallinen. Aivan uskomatonta että vähiten haitallinen on kielletty. Siinä ei ole mitään järkeä.
Kaikki viihdekäyttäjät ja narkit vaan pois työpaikoista. Tilalle riittää kunnon työntekijöitäkin.
Oikeasti merkityksellisissä hommissa ei tosiaankaan saa jatkaa tuommoisen jälkeen eikä edes oteta töihin, jos jo työhöntulotarkastuksessa kärähtää. Jossain paskaduuneissa voi ollakin että saa jatkaa kun niihin on muuten vaikea saada ketään. Varmaan ap:kin on joku puhelinmyyjä, joten voi hyvinkin olla että saa jatkaa. Siinä hommassa lienee vain hyvä jos on vähän pöllyssä niin ei vituta niin pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta tullaan tekemään lastensuojeluilmoitus jo raskaana ollessasi ja lapsi otetaan huostaan heti synnärillä. Kerran nisti aina nisti. Itse olet elämäsi pilannut.
Ei tämä mitenkään voi olla totta. Voisitko näyttää mustaa valkoisella, ei voi olla niin että minut tuomitaan loppuelämäksi lapsettomaksi nuoruusmokien takia!
-ap
Nuoruusmokien? Käyt töissä ja käytät huumeita, tuskin enää mikään lapsi olet? Turhaa selittelyä taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiukka linja ja kuri!Viina on yksi haitallisimpia päihteitä. Kannabis taas on vähitenhaitallinen. Aivan uskomatonta että vähiten haitallinen on kielletty. Siinä ei ole mitään järkeä.
Sulla on varmaan lähteitä näiden väittämien tueksi? Lisää seuloja vaan todellakin niin saadaan b-luokan kansalaiset pois pilaamasta
muiden työntekoa. Inhottavat nistit.
Eipä tuossa nyt muuta käy, kuin että saatat saada potkut tai joutua johonkin keskusteluun aiheesta. Ei tule mitään sen kummempia merkintöjä mihinkään eikä vaikuta tulevaisuudessakaan.
Mutta se on tosiaan fakta, että huumetesteistä pitää ilmoittaa 2vk etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan satusetä tuli sitten taas uuteen ketjuun uudella kannabissadulla. Että ihan maanviljelijä olet siellä roolileikkien täyttämässä keinotodellisuudessasi nykyään? Kovaa on kannabisvastustus edelleen, ja harmittaa varmaan kovin se, että kannabis on maailman monipuolisin kasvi. Ja tietysti myös maailman vähähaittaisin päihde ja erinomainen lääke- ja energiakasvi, jonka viljelyssä Jokioisten maataloustutkimuskeskuksessa ei ole koskaan ollut mitään ongelmia, vaikka sinä et sitä traktorillasi saisi kasvamaan siellä pellossasi, jossa elelet. Muut viljelijät ovat myös joka vuosi onnistuneet Suomessa satojen hehtaariensa kanssa, vaikka sinä ei osaisi maatasi viljellä traktorillasi. Hamppu kasvoi muuten täällä hyvin ennen traktoreitakin.
Tällä hetkellä Coloradossa on ennätysmäärä psykoosiin sairastuneita ja Coloradon hallitus oikeasti pohtii kieltolain laatimista uudestaan. Olen kierrellyt paljon Canabiscuppeja ( kannabis messut) sielä ihmisten silmistä näkyy se että nyt ei olla ihan terveellä pohjalla. Suurin osa on suoraan sanottuna psykoosissa. He kaipaisivat täyshoitoa.
Esimerkiksi Hollannissa on vuosikymmeniä mielisairaalat täynnä kannabiksen käyttäjiä, koska eivät erota todellisuutta todesta.
Voisitko kertoa, miksi taas valehtelet ja keksit satuja? Päästään terve ihminen ei valehtele. Oletko joku huume-jouko? Joukollehan valehtelu on toinen luonto, eikä yhtään omatunto soimaa, kun se on vuosien ajan jo tottunut valehteluun.
Aika kurja olo tosta tuli... Mä ajattelisin näin ota vastuu omasta teostasi vaikka nyt tuntuisikin itse syyttelyltä mutta itse aiheutit ja opi teoistasi mitä sen jälkeen tapahtuu? Sinä lähtisin a klinikalle menisit puhumaan avoimesti sun ongelmista heille jotka auttavat sinuu arkisissa asioissa jos et suostu menemään a klinikalle päätät nyt jatkossa otatko vastuun teoistasi kuin aikuinen vai leikitkö vielä huumeilla kuin pikku lapsi?