Positiiviset huumeseulat - mitä nyt tapahtuu?
En ole raskaana, vaan lapseton nuori nainen, joka joutui tänään yllättäen huumeseuloihin. Viihdekäytän 5-10 kertaa vuodessa tiettyä ainetta, enkä kutsuisi itseäni narkkariksi. Mitä minulle nyt tapahtuu? Työpaikka arvatenkin lähtee alta mutta entä muuten?
Kommentit (384)
Mielisairaalat jo täynnä kirjoitti:
Kaikki jotka ovat matkailleet Hollannissa tietävät miten rappiolla maan talous on kannabiksen takia. Kansalaisia on menetetty psykoosiin. Nuoria ihmisiä haahuilee kaduilla kuin afroja Jamaikan vuoristolla vailla järkeä. Osalla on lasittunut katse ja silmät nuppineulan kokoisina suu auki vaahdoten. Tämä on totisinta totuutta.
Samaa voi havaita Coloradossa kun menee laskettelemaan niin saa varoa näitä kannabiksen hc-käyttäjiä. Heiltä on kadonnut pelko kovalla kannabiksen imppaamisella. Suurin osa on kadonnut sille tripilleen eikä haaveita ole muusta kuin laskettelusta. Pummivat sitten Asspenin kaduilla leivänmuruja kunnon kansalaisilta.
Tätäkö halutaan Suomeenkin?
Kannabis vain aiheuttaa kurjuutta ja nälänhätää. Jos katsotaan Intiaan niin eihän siellä ole yhtään koulutusta vaan silkkaa köyhyyttä ja kurjuutta. Sitten Africa toinen kannabiskultuurin kehto. Täynnä sotaa ja tauteja. Kannabis vie motivaation ja halun elää.
Tuollaisia satujako sinä olet kertonut aikoinasi verorahoillakin joka koulussa ihan virallisena "huumevalistuksena"?
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi maailman paras energiakasvi -juttu on yksi hippien mantra. Jatkan jenkkikokemuksiani. Itseäni älykkäämmät ja hirveen tiedostavat kaverini olivat lukeneet keisarin uudet vaatteet - toisella oikeen hamppupaperille painettu. Kirja siis kertoo kannabiksen ja sen kieltämisen historian. Paljon siinä on varmasti totta, mutta varmasti nyös valittuja totuuksia ja tarkoituksellista vääristelyä. Niin tai näin, yksi pääjuju vissiin on, että hamppu kiellettiin, koska isoilla teollisuusjäteillä oli patentit keinokuituihin ja kilpaileva hamppu haluttiin pistää pois markkinoilta.
Tässä kohtaa kannabiksen puolustelit hurmoksessaa kääntävät silmät nurin ja kertovat kuinka hamppu on maailman mahtavin juttu. Ei tarvitse lannoitusta, ei rikkaruohojen myrkytystä - koska se on itse rukkaruoho! Oikeesti mulle on selitetty näin.Kerroin, että EU:ssa maksettiin (ainakin silloin) kuituhampulle aika kovaa tukea ja silti viljelyhalukkuus on niukkaa. Selitin, että mikään ei kasva ilman ravinteita jne. Kaverini oikesti suuttui minulle ja kertoi kuinka minä uskon propgandaan enkä suostu ymmärtämään sitä mikä on oikeasti totta.
Söin jossain vaiheessa hampun siemeniä hyvien rasvahappojen vuoksi ja luin öljyhampun kasvattamisesta. Ei mitenkään helppo kasvi. Minulla on peltoa ja oikeasti kiinnosti, mutta viljelyteknisesti tosi haastava - toisin kuin polttelijat (ilman traktoria) tietävät.
Anekdootti. Pohjois Kaliforniassa kasvatetaan sikana ja osa on puolijulkista, mutta silti suurinosa laitonta, vaikka menee lääkekäyttöön. Tyypillinen jenkkien kaksinaissysteemi, jota ei voi järjellä selittää. Kaverini ystävä oli pari kesää tällaisella tilalla töissä. Nukkui kuulemma kerran huoneessa, jossa oli useampi satatuhatta riihikuivaa. Hän teki siis ihan farmihommia siellä. Oman palkkansa hän sai toisessa osavaltiossa tuntemattomalta tyypiltä. Ihan tosi hämärä kuvio ja mun mielestä järjetön riski, että joku menee pieleen - hullua mennä töihin moiseen operaatioon.
Noitahan riittää. Rasittavaa porukkaa nämä intoilijat jotka luulevat olevansa osa ratkaisua, vaikka ovat osa ongelmaa. Puolestani saisi laillistaa vaikka heti, mutta "hampusta voidaan valmistaa maailman parasta vaneria"-horinoilla se ei kyllä onnistu. Vähän jos kritisoi, tai esittää jatkokysymyksiä hampun hyödyistä, niin johan olet lammas ja propagandan uhri vaikka itse suoltavat ja uskovat kaikkea soopaa ilman lähdekritiikkiä. Ja jos nyt lukee aloitusviestin ja pohtii mitä tämä ketju koskee, niin lähimuistissa ei ole juuri kehumista. :D
Siis faktahan nyt kuitenkin on, että mikään muu kasvi ei ole yhtä monipuolinen. Hampusta voidaan minun tietojeni mukaan valmistaa tekstiiliä, auton koreja (vahvempaa kuin teräs), polttoainetta, hengittäviä taloja, kannabis toimii erinomaisena lääkeaineena mm. kroonisissa kiputiloissa, epilepsiakohtausten vähentämisessä ja jopa tiettyjen syöpien mahdollisissa hoidoissa! Sen siementen öljy on mahtavaa ravintoarvoiltaan, etenkin omegoiltaan. CBB on havaittu terveyshyödyiltään monipuoliseksi ja turvalliseksi aineeksi.
Haluaisin tietää, mikä muu kasvi on yhtä monikäyttöinen ja turvallinen. Psykoosiahan se ei aiheuta, sillä esim. Amsterdamissa ei ole näkyvissä minkäänlaista psykoosien/skitsofrenian nousua tilastoissa. Coloradossa DUI:t romahtivat lääkekäytön laillistuttua.
En käytä kannabista, en käytä edes alkoholia humalatilaan saakka. Kahvia juon kupin päivässä ja nukahtamislääkkeitä käytän joskus jet lagiin (viimeksi ehkä 3kk sitten?). Siitä huolimatta en ymmärrä mikä järki ihmisillä on niin kiivaasti sitä vastustaa. Näkisin mielelläni ihan faktoja mihin sen vastustus perustuu. Lääketieteellisiä julkaisuja on puolesta ja vastaan, viime aikoina mielestäni huomattavasti enemmän puolesta, joten kallistun sille kannalle.
Suomessa jos haluaa kasvattaa kuituhamppua, joutuu käsittääkseni hyppimään sellaisten byrokratiarenkaiden läpi ettei kukaan edes uskoisi. Joku luomusertifikaatin hakeminen on siihen verrattuna lasten leikkiä.
Jos jollakin on parempaa tietoa, kuuntelen mielelläni.
Amsterdamissa taitaa kannabista käyttää pääasiassa turistit. Siksi ei vaikuta Amsterdamin tilastoihin. Kun olet niin innokas perehtymään asioihin,
niin tässä hiukan lukemista:
http://bjp.rcpsych.org/content/187/6/510.abstract
suomenkielinen referointi:
""Tanskalaistutkimuksessa on selvitetty, missä määrin kannabiksen aiheuttamat psykoottiset häiriöt voivat muuttua pysyväksi skitsofreniaksi. Tutkimusta varten tunnistettiin tanskalaisesta keskusrekisteristä kannabiksen aiheuttamat psykoottiset häiriöt vuosilta 1994 - 1999. Tutkimuksen ulkopuolelle jätettiin ne, joilla oli jo aikaisemmin ilmennyt vakavia psyykkisiä ongelmia. Kaikkiaan tunnistettiin 535 potilasta, joita seurattiin sitten kolmen vuoden ajan.
Potilaista lähes puolella todettiin seuranta-aikana skitsofreniatyyppinen häiriö. Lähes neljällä viidestä todettiin uusi psykoottinen episodi. Riski näytti olleen miehillä suurempi kuin naisilla. Puolella potilaista skitsofrenian kehittyminen kesti yli vuoden ensimmäisestä tautijaksosta. Kun tuloksia verrattiin muihin skitsofreniaan sairastuneisiin, näytti siltä, että kannabista käyttäneet miehet sairastuivat kuusi vuotta ja naiset neljä vuotta muita "nuorempina. Näyttää siltä, että kannabiksen aiheuttamat psykoosit voivat muuttua muutaman vuoden aikana pysyväksi skitsofreniaksi. Tutkimus tukee niitä käsityksiä, joiden mukaan kannabiksen käyttö on psyykkisen hyvinvoinnin kannalta hyvin haitallista. Kaikki kannabiksen käyttäjät eivät toki sairastu psykoosiin, mutta jos näin käy, tämä voi ajan myötä muuttua pysyväksi skitsofreniaksi, jonka ennuste ei ole kovin hyvä."
Vierailija kirjoitti:
Ei teitä työt kiinnosta.
Se on sinun mielipiteesi. Suurin osa kannabiksen käyttäjistä käy kuitenkin töissä, vaikka kovin sinä heidät sossun luukulle haluaisitkin, että voisit sanoa, että eivät käy edes töissä.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi maailman paras energiakasvi -juttu on yksi hippien mantra. Jatkan jenkkikokemuksiani. Itseäni älykkäämmät ja hirveen tiedostavat kaverini olivat lukeneet keisarin uudet vaatteet - toisella oikeen hamppupaperille painettu. Kirja siis kertoo kannabiksen ja sen kieltämisen historian. Paljon siinä on varmasti totta, mutta varmasti nyös valittuja totuuksia ja tarkoituksellista vääristelyä. Niin tai näin, yksi pääjuju vissiin on, että hamppu kiellettiin, koska isoilla teollisuusjäteillä oli patentit keinokuituihin ja kilpaileva hamppu haluttiin pistää pois markkinoilta.
Tässä kohtaa kannabiksen puolustelit hurmoksessaa kääntävät silmät nurin ja kertovat kuinka hamppu on maailman mahtavin juttu. Ei tarvitse lannoitusta, ei rikkaruohojen myrkytystä - koska se on itse rukkaruoho! Oikeesti mulle on selitetty näin.Kerroin, että EU:ssa maksettiin (ainakin silloin) kuituhampulle aika kovaa tukea ja silti viljelyhalukkuus on niukkaa. Selitin, että mikään ei kasva ilman ravinteita jne. Kaverini oikesti suuttui minulle ja kertoi kuinka minä uskon propgandaan enkä suostu ymmärtämään sitä mikä on oikeasti totta.
Söin jossain vaiheessa hampun siemeniä hyvien rasvahappojen vuoksi ja luin öljyhampun kasvattamisesta. Ei mitenkään helppo kasvi. Minulla on peltoa ja oikeasti kiinnosti, mutta viljelyteknisesti tosi haastava - toisin kuin polttelijat (ilman traktoria) tietävät.
Anekdootti. Pohjois Kaliforniassa kasvatetaan sikana ja osa on puolijulkista, mutta silti suurinosa laitonta, vaikka menee lääkekäyttöön. Tyypillinen jenkkien kaksinaissysteemi, jota ei voi järjellä selittää. Kaverini ystävä oli pari kesää tällaisella tilalla töissä. Nukkui kuulemma kerran huoneessa, jossa oli useampi satatuhatta riihikuivaa. Hän teki siis ihan farmihommia siellä. Oman palkkansa hän sai toisessa osavaltiossa tuntemattomalta tyypiltä. Ihan tosi hämärä kuvio ja mun mielestä järjetön riski, että joku menee pieleen - hullua mennä töihin moiseen operaatioon.
Noitahan riittää. Rasittavaa porukkaa nämä intoilijat jotka luulevat olevansa osa ratkaisua, vaikka ovat osa ongelmaa. Puolestani saisi laillistaa vaikka heti, mutta "hampusta voidaan valmistaa maailman parasta vaneria"-horinoilla se ei kyllä onnistu. Vähän jos kritisoi, tai esittää jatkokysymyksiä hampun hyödyistä, niin johan olet lammas ja propagandan uhri vaikka itse suoltavat ja uskovat kaikkea soopaa ilman lähdekritiikkiä. Ja jos nyt lukee aloitusviestin ja pohtii mitä tämä ketju koskee, niin lähimuistissa ei ole juuri kehumista. :D
Siis faktahan nyt kuitenkin on, että mikään muu kasvi ei ole yhtä monipuolinen. Hampusta voidaan minun tietojeni mukaan valmistaa tekstiiliä, auton koreja (vahvempaa kuin teräs), polttoainetta, hengittäviä taloja, kannabis toimii erinomaisena lääkeaineena mm. kroonisissa kiputiloissa, epilepsiakohtausten vähentämisessä ja jopa tiettyjen syöpien mahdollisissa hoidoissa! Sen siementen öljy on mahtavaa ravintoarvoiltaan, etenkin omegoiltaan. CBB on havaittu terveyshyödyiltään monipuoliseksi ja turvalliseksi aineeksi.
Haluaisin tietää, mikä muu kasvi on yhtä monikäyttöinen ja turvallinen. Psykoosiahan se ei aiheuta, sillä esim. Amsterdamissa ei ole näkyvissä minkäänlaista psykoosien/skitsofrenian nousua tilastoissa. Coloradossa DUI:t romahtivat lääkekäytön laillistuttua.
En käytä kannabista, en käytä edes alkoholia humalatilaan saakka. Kahvia juon kupin päivässä ja nukahtamislääkkeitä käytän joskus jet lagiin (viimeksi ehkä 3kk sitten?). Siitä huolimatta en ymmärrä mikä järki ihmisillä on niin kiivaasti sitä vastustaa. Näkisin mielelläni ihan faktoja mihin sen vastustus perustuu. Lääketieteellisiä julkaisuja on puolesta ja vastaan, viime aikoina mielestäni huomattavasti enemmän puolesta, joten kallistun sille kannalle.
Suomessa jos haluaa kasvattaa kuituhamppua, joutuu käsittääkseni hyppimään sellaisten byrokratiarenkaiden läpi ettei kukaan edes uskoisi. Joku luomusertifikaatin hakeminen on siihen verrattuna lasten leikkiä.
Amsterdamissa taitaa kannabista käyttää pääasiassa turistit. Siksi ei vaikuta Amsterdamin tilastoihin. Kun olet niin innokas perehtymään asioihin,
""Tanskalaistutkimuksessa on selvitetty, missä määrin kannabiksen aiheuttamat psykoottiset häiriöt voivat muuttua pysyväksi skitsofreniaksi. Tutkimusta varten tunnistettiin tanskalaisesta keskusrekisteristä kannabiksen aiheuttamat psykoottiset häiriöt vuosilta 1994 - 1999. Tutkimuksen ulkopuolelle jätettiin ne, joilla oli jo aikaisemmin ilmennyt vakavia psyykkisiä ongelmia. Kaikkiaan tunnistettiin 535 potilasta, joita seurattiin sitten kolmen vuoden ajan.
Potilaista lähes puolella todettiin seuranta-aikana skitsofreniatyyppinen häiriö. Lähes neljällä viidestä todettiin uusi psykoottinen episodi. Riski näytti olleen miehillä suurempi kuin naisilla. Puolella potilaista skitsofrenian kehittyminen kesti yli vuoden ensimmäisestä tautijaksosta. Kun tuloksia verrattiin muihin skitsofreniaan sairastuneisiin, näytti siltä, että kannabista käyttäneet miehet sairastuivat kuusi vuotta ja naiset neljä vuotta muita "nuorempina. Näyttää siltä, että kannabiksen aiheuttamat psykoosit voivat muuttua muutaman vuoden aikana pysyväksi skitsofreniaksi. Tutkimus tukee niitä käsityksiä, joiden mukaan kannabiksen käyttö on psyykkisen hyvinvoinnin kannalta hyvin haitallista. Kaikki kannabiksen käyttäjät eivät toki sairastu psykoosiin, mutta jos näin käy, tämä voi ajan myötä muuttua pysyväksi skitsofreniaksi, jonka ennuste ei ole kovin hyvä."
Jotenkin niin jännä, että vaikka Hollanissa kannabis on ollut käytännössä täysin laillista jo useita vuosikymmeniä, siellä ei ole koskaan ollut mitään skitsofreenikoiden tai psykoosipotilaiden sumaa, vaan lähinnä ihan päinvastoin sillä skitsofreniaakin esiintyy vähemmän kuin Suomessa. Jos olisi ollut, niin kyllä siitä olisi moneen kertaan isoilla kirjaimilla kirjoitettu Irti-lehdessäkin.
Ja ihan jokaisen päihteen aikaansaama psykoosi voi muuttua myöhemmin skitsofreniaksikin, koska skitsofrenia alkaa aina psykoosilla, eikä siihen vaikuta millään tavalla se, millä päihteellä psykoosi on "aikaansaatu". Suurin osa skitsofreniaan sairastuneista ei ole myöskään koskaan kannabista käyttänyt, vaan muita päihteitä.
Ja huono psykoosin hoitokin voi muuttua skitsofreniaksi.
Vierailija kirjoitti:
Teikäläisten takia Suomi on kurjassa lamassa.
Mitä sinulla on muusikoita vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Täälä Suomessa narkkareille on aina tilaa saunan takana.
Haluaisitko tulla itse ihan ampumaan?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ikinä kuullut kenestäkään, joka kutsuisi itseään narkkariksi?
Ei kyllä ketään, joka käyttää huumeita kerran kahdessa kuukaudessa voi kukaan kutsua narkkariksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin niin jännä, että vaikka Hollanissa kannabis on ollut käytännössä täysin laillista jo useita vuosikymmeniä, siellä ei ole koskaan ollut mitään skitsofreenikoiden tai psykoosipotilaiden sumaa, vaan lähinnä ihan päinvastoin sillä skitsofreniaakin esiintyy vähemmän kuin Suomessa. Jos olisi ollut, niin kyllä siitä olisi moneen kertaan isoilla kirjaimilla kirjoitettu Irti-lehdessäkin.
Ja ihan jokaisen päihteen aikaansaama psykoosi voi muuttua myöhemmin skitsofreniaksikin, koska skitsofrenia alkaa aina psykoosilla, eikä siihen vaikuta millään tavalla se, millä päihteellä psykoosi on "aikaansaatu". Suurin osa skitsofreniaan sairastuneista ei ole myöskään koskaan kannabista käyttänyt, vaan muita päihteitä.
Ja huono psykoosin hoitokin voi muuttua skitsofreniaksi.
Lisäksi skitsofrenia ei ole maailmassa lisääntynyt, vaikka kannabiksen käyttö on kieltolain aikana kasvanut koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Ei teitä työt kiinnosta. Suuta jaksatte kyllä soittaa ja ette maksa edes sakkojanne.
Et kai sinä kuvittele, että se oli joku "työ" kun ajelit veronmaksajien piikkiin pitkin Suomea ja juttelit itsekeksimiäsi rasvaisia kannabissatuja kouluissa ns. "huumevalistuksena"? Ja sitten illalla, kun oli pitkä matka ajaa kotiin, niin ravintolassa ensin pää täyteen huumevalistusfirman piikkin ja sitten hotelliin yöksi. Seuraavana päivänä sama rumba, mutta eri kaupungissa.
Miksi sinulle tehtiin testi? Harvemmin työpaikat testaavat kaikkia työntekijöitään rutiininomaisesti, koska se on todella kallista. Itse olen alalla, jossa on tärkeää olla päihteetön, mutta niin puhalluttamiset kuin huumetestitkin käytännössä tehdään vaan erityisestä epäilyksestä. En tunne ketään meiltä, joka olisi joutunut testeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei teitä työt kiinnosta. Suuta jaksatte kyllä soittaa ja ette maksa edes sakkojanne.
Et kai sinä kuvittele, että se oli joku "työ" kun ajelit veronmaksajien piikkiin pitkin Suomea ja juttelit itsekeksimiäsi rasvaisia kannabissatuja kouluissa ns. "huumevalistuksena"? Ja sitten illalla, kun oli pitkä matka ajaa kotiin, niin ravintolassa ensin pää täyteen huumevalistusfirman piikkin ja sitten hotelliin yöksi. Seuraavana päivänä sama rumba, mutta eri kaupungissa.
"Huumevalistus on maksan asia."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon kannabiksen olevan suht harmitonta. Palstalla hääräävät intoilijat jotka saavat ketjun kuin ketjun muuttumaan kannabispropagandaksi sen sijaan, että tekisivät ihan oman ketjun tosin saavat epäilemään aina harmittomuutta. Mikä teitä vaivaa? Tukitte aina noilla tiedeartikkeleista peräisin olevilla lainauksilla keskustelut. Voisitteko perustaa oman ketjun niitä varten? Ap: älä missään nimessä myönnä mitään! Sano, että passiivisesti olet saanut elimistöösi ja pyydä uudet seulat. Tulevaisuudessa juo runsaasti vettä ennen seuloja, jos pelkäät kiinnijäämistä. Annat tällöin ns. vesiseulat.
Ikävä tuottaa pettymys, mutta nämä vesiseulalaimentajat jäävät nykyisin kiinni. Prosessi on myös sellainen, että "älä myönnä mitään" ei auta yhtään sen jälkeen kun näytteet ovat selkeästi positiiviset kuten ap:lla. Passiivisesti ei voi tulla elimistöön niin, että noissa testeissä näkyisi, joten kannattaa heti alkuunsa unohtaa nuo "oleilin kämpässä jossa joku poltteli". Tämän kirjoittajan neuvot ovat jostain viime vuosituhannelta. Huumeidenkäyttäjät yrittävät aina huijata (sama juttu kuin dopingin käyttäjät, aina kiinnijääneet ovat syyttömiä), mutta onneksi heidän kepulikonstinsa ovat varsin hyvin nykytekniikalla paljastettavissa.
Sori vaan ap, mutta et pääse livahtamaan tästä. Tosin mikään automaatti se ei ole, että potkut tulisivat. Sinut ohjataan hoitoon ja joudut antamaan uusia näytteitä, joten taitaapa sinun "viihdekäyttösi" loppua tähän. Mikä on tietenkin vain hyvä myös omalta kannaltasi. Työnantajasta riippuu katsooko läpi sormien tällaista, mutta luultavasti sinunkin paikallesi on helppo löytää uusi työntekijä, joten sinuna alkaisin katsella uusia töitä.
Vesiseulojen antamisen idea on nimenomaan "mokata" seulat ja pelata aikaa seuraavia noiden "mokattujen" seulojen tilalle annettavia varten jolloin annetaan elimistön puhdistua. Tietysti kreatiinin vähyys paljastaa vesiseulat. Sellaisilla käyttäjillä joilla on syytä moisia epäillä, niin vesiseulat katsotaan positiivisiksi seuloiksi. Ap:n kaltaisilla satunnaiskäyttäjillä tällaisesta ei ole pelkoa. Todellakin näkyy seuloissa jos on oleillut kannabista käyttävien seurassa ja siihen kannattaa vedota. Samoin näkyy esim. unikonsiemenillä koristeltu sämpylä opiaatteina. Googlaa jos et usko. Kepulikonsteja on vaikka millä mitalla puhtaan virtsan ostamisesta aineiden käyttämiseen mitkä ei seuloissa näy. Jos joku haluaa aineita käyttää, niin tuollaiset seulat on lasten leikkiä läpäistä/mokata tahallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tolle lääkekannabis-jankkaajalle:
Lääkekannabiksen haitat on oikeasti pienemmät, koska siinä ei ole kannabiksen päihdyttävää ainesosaa, siksi se on isompinakin annoksina vähemmän haitallinen kuin näiden "pössyttelijöiden" versio.
http://www.bedrocan.nl/suomi/tuotteet.html
Suomessakin käytettävä lääkekannabis on ihan tavallista kannabista, jota voit itsekin kasvattaa, kun vain hankit saman lajikkeen siemeniä. Siitä ei ole poistettu mitään, eikä siihen ole lisätty mitään, ja kaiken lisäksi se on erittäin vahvaa. Silti sitä voidaan ongelmitta käyttää vaikka kymmenen grammaa päivässä vuosienkin ajan, jos siis on tarve. Eli ihan normaalin kannabiksen useidenkin grammojen päivittäiskäyttö muuttuu ongelmattomaksi, kunhan vain lääkäri määrää reseptin. Päihdekäyttäjä taas käyttää kannabista lääkekäyttäjään verrattuna huomattavasti vähemmän ja myös yleensä satunnaisesti, eikä joka päivä. Lääkekannabiksen käyttäjä voi käyttää kannabista siis jopa useita grammoja päivässä, päihdekäyttäjä taas yleensä satunnaisesti muutaman gramman kymmenesosan.
Lääkekannabis ei edes toimi kunnolla, jos siitä poistetaan päihtymyksenkin aiheuttava THC.
Luuletko, että on olemassa joku yksi ja ainoa "lääkekannabis"? :D Moniin vaivoihin tehoavista lajikkeista esim. THC on jalostettu minimiin ja CBD:t nostettu huippuun. THC tuo ikävän päihtymyksen esim. kivunlievityksen sivuvaikutuksena. Ei kovin toivottavaa päivittäisessä käytössä.
Tärkeää on antaa viesti että kannabis on paha asia. Sillä tavoin ei saada lisää käyttäjiä. Ja vanhoja käyttäjiä voisi vaikka laittaa vankilaan niin saadaan viesti perille myös heille. Nykyäänhän tämä on paapomista ja pääntaputtelua. Indonesiasta pitäisi ottaa oppia nolla tolenrassiin.
Suomalaisissa on jotain vikaa kun pitää päätään sekoittaa kannabiksella keskioluen sijaan.
Ehkä nyt kun saamme nelos oluet ruokakauppoihin niin loppuu tämä kannabishulluuskin.
Vierailija kirjoitti:
Moniin vaivoihin tehoavista lajikkeista esim. THC on jalostettu minimiin ja CBD:t nostettu huippuun. THC tuo ikävän päihtymyksen esim. kivunlievityksen sivuvaikutuksena. Ei kovin toivottavaa päivittäisessä käytössä.
Kerrohan, mikä lääkekannabis on toiminut ilman THC:tä? Verrattuna siis vaikkapa Suomessakin käytettävään Bedrocan-lääkekannabislajikkeisiin.
Suora seuraus alkoholiveron kovenemiselle on tämä että porukka ostaa huumeita.
Alkoholia vaan halvemmaksi niin loppuu tuo huumeilla ja terveydellä leikkiminen. Keskikaljan hinta voisi olla 40 centtiä kpl.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholia vaan halvemmaksi niin loppuu tuo huumeilla ja terveydellä leikkiminen. Keskikaljan hinta voisi olla 40 centtiä kpl.
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/433716-jopa-30-vuotiaat-sairas…
Tervettä ja kallista leikkiä.
Vierailija kirjoitti:
http://www.ilkka.fi/mielipide/yleis%C3%B6lt%C3%A4/yleistyv%C3%A4-alkoho…
Yleistyvä alkoholidementia vaatii tulevaisuudessa laitospaikkoja
Ois kannattanu vetää vesikuset siihen kuppiin. Eli juoda niin paljon vettä, että kusi on käytännössä vettä. Ei näy huumeet ja viikon päästä pyytävät uusinta seulaan,kun ei saa tulosta näytteestä.
Teikäläisten takia Suomi on kurjassa lamassa.
Istutaan vaan älyringissä sossuntukien varassa ja poltellaan aamusta iltaan ja vittuillaan rehellisille suomalaisille kansalaisille jotka käyvät töiden jälkeen lenkillä.
Veteraanit kääntyy haudassaan kun teitä kuuntelee. Ei perkele teitä. Tehkää parannus ja menkää kirkkoon.