Onko muita kenen mies lähtenyt lapsen synnyttyä?
Onko muita kenen mies lähti kun lapsi syntyi?
Oma mies otti toisen naisen kun lapsi oli muutaman kuukauden. Pitkä parisuhde ja suunniteltu raskaus. Mies muuttunut todella erilaiseksi. Mistä tälläinen voi johtua?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo lähtihän se. En kuullut koko raskauden aikana mitään. Ilmoitin kun lapsi syntyi, mutta eipä tuo ikinä siihenkään vastannut. Lapsi nyt 8-vuotias ja "isä" haluaa nyt nähdä. Niin, mutta kun lapsi ei?
Mikä v*ttu tämmöstä ihmistä vaivaa? Puuttuuko tämmöseltä kokonaan jokin tunteita säätelevä aivolohko? En ikinä ole kyennyt ymmärtämään näitä miehiä (enkä tietty naisiakaan) jotka pystyvät noin vain luopumaan OMASTA lapsesta ja sitte vuosien päästä muina miehinä kävelevät vaatimaan oikeuksiaan. En voi käsittää en.
No uskoisin, että puuttuu.
99 prosentilla miehistä aivolohko sijaitsee peniksen päässä. Se sanelee tekemiset.
Mun exä vinkui lasta pari vuotta ja kosi varmaan 15 x ennenkun uskalsin luottaa oman traumaattisen lapsuudenkokemuksen jälkeen. Lopulta raskaustestin näytteessä kahta viivaa, mies muuttikin mieltään ja päätti salamarakastua työkaverinsa, naimisissa olevaan kolmen lapsen äitiin. Jätti mut ja ilmeisesti omaa pahaa oloaan purki sillä että päätti tehdä minusta paskan ihmisen. Haukkui somessa, syylli hulluksi, väitti että hankkiuduin salaa raskaaksi jne vaikka lapsi oli enemmänkin miehen toive. No minä selvisin raskausajasta yksin, ja isä vaihtoi naista kk välein. En tajua miten selvisin siitä ajasta, kaikki oli ihan yhtä helvettiä. Lapsi syntyi ja isä mesosi kovaan ääneen kuinka lapsi on tärkeintä hänelle (ehti näkemään lapsen ekaa kertaa reilu kk ikäisenä, oli mun synnyttäessä monen päivän dokausreissulla.) tapasi lasta silloin kun huvitti, lähinnä yleensä jos oli uusi Akka kierroksessa ja piti tehdä "hyvä isä" vaikutelma.
Nyt lapsi on 8-v, tapaa biologista isäänsä 2-3 x vuodessa. Antaisin tavata enemmän, mutta isä ei ehdi. Isä on tytölle vieras eikä heillä ole sen ihmeempää suhdetta. Isä ei maksa elareita tietenkään, mutta kuukausittain lähettää ohjeita mitä vaatteita lapselle pitää laittaa, kuinka lapsi kärsii uudesta parisuhteesta (olen menossa naimisiin miehen kanssa joka on lapselle isä enemmän kuin se biologinen luuseri). Eniten Ihmettelen miksi exä alkoi yhtäkkiä vihata mua ja on viimeiset 8 v vain haukkunut ja solvannut. Hän se meidät jätti ja on ollut kusipää. En edes koita ymmärtää, eilen tuli exältä viestiä kuinka "vaikket osaa joulua lapselle tarjota, yritä edes" ja siis lapsi ei ole ollut isällään yhtenäkään jouluna, ei isä ehdi. Somessa isä mekastaa Tässä "isät lapsien puolesta" järjestössä (tai mikä se onkaan) kuinka äiti estää tapaamisia, ja hän on uhri. Edelleen, en käsitä koska olisin aikanaan antanut miehen sikamaisuudesta huolimatta yrittää edes olla isä. Häntä ei kiinnostanut, mutta onhan se uhrin rooli aina mahtava.
-nainen, 34v, Hki