Taas todiste siitä että kyllä saat vaikka kolmen lapsen äitinä yhteydenottoja deittipalstoilla
3kk ja nyt sain ensimmäisen yhteydenoton naiselta. Juteltiin ja paljastui että on kolmen lapsen äiti.
Siinä ei mitään pahaa, totesin että minulle se on ikävä kyllä este ja toivotin hyvät jatkot. Hän vastasi näin.
"Juu, ei mitään. :)
Täällä noin 3/4 on sillä mielellä, että ei oo väliä onko lapsia vai ei. Viestejäkin tulee keskimäärin 10 mieheltä päivässä niin mikäs hätä tässä.
Hyvää jatkoa sinulle. :)
Näin taas todiste että ei lapsetkaan ole este naiselle pariutumasta
terv, mies
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Moniko kommekymppinen, hyvännäköinen töissä käyvä mies pariutuu yh'n kanssa? Aivan, ei yksikään.
Näkisin, että he ovat kuitenkin vähemmistö.
Ei tämä ole sukupuolisidonnainen asia. Harva nainenkaan pariutuu miehen kanssa, jolla on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko kommekymppinen, hyvännäköinen töissä käyvä mies pariutuu yh'n kanssa? Aivan, ei yksikään.
Ai ei vai? Mitenkäs tämä kolmekymppinen hyvännäköinen töissäkäyvä mies sitten on vielä sinkku ja lapseton, eikä jo perustanut perhettä? Niin, olisiko siinä syy sitten siihenkin, miksei parisuhde yh:n kanssakaan onnistu.
Onko sulla kiinnostusta ottaa selvää?
Kuule monen vuoden parisuhde on takana että ei oo kuule ainakaan mun sitoutumisesta kiinni.
Työt 95% miesvaltaisella alalla että olisko siinä syy naisettomuuteen...
Terv, AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan ole väittänytkään, että lapset olisivat este pariutumiselle tai ettei yksinhuoltajaäidit saisi yhteydenottoja. Ei sinun sitä tarvitse todistaa. Olet ymmärtänyt nyt jotain väärin.
Täällä jatkuvasti päivittäin keskusteluja jossa naiset valittaa kun ei ole miehiä tarjolla.Sivusta seurannut monta vuotta
Eli olet ymmärtänyt väärin. Täällä naiset valittavat, että miehiä ei juurikaan tapaa (ei ole aikaa eikä kuljeta sellaisissa paikoissa, joissa tapaisi miehiä) tai että ne jutut eivät johda vakaviin suhteisiin. Aika harvoin valitetaan, että yksinhuoltajat eivät saisi nettideiteissä yhteydenottoja.
Nyt vastaan että miksi naisille ei sitten kelpaa seura nettideiteissä??
Tai täällä kun vapaaehtoiset kutsuu kahville.Ai miten niin ei kelpaa? Juurihan tässä puhuttiin, että seuraa on. Eihän kaikkien kanssa ole pakko lähteä treffeille, jos on paljon muitakin tarjolla. Ei ole edelleenkään mielestäni kukaan valittanut (tai ainakin tosi harva), ettei löydy treffiseuraa, vaan kyse on siitä, että ne treffikumppanit ovat olleet pettymyksiä.
Ymmärrätkö, treffiseura ei ole parisuhde. Naiset valittavat parisuhteen puuttumista, ei treffiseuran puuttumista.No ymmärtätkö että jos on treffi seuraa tarjolla ja kukaan ei kelpaa vika on käyttäjässä???
Eli kerro nyt vielä, missä on sanottu, että naisille ei kelpaa treffiseura? Vielä muistutan, että treffiseura on eri asia kuin parisuhde, joten nyt et voi sanoa, että jos nämä tarjokkaat eivät kelpaa parisuhteeseen, naisille ei kelpaa treffiseura. Kyllä naiset käyvät treffeillä. Eivät ehkä sinun kanssasi, mutta jonkun muun kanssa. Eli treffiseura kyllä kelpaa.
Mulla ei ole miehelle oikein mitään muita vaatimuksia kuin, että on siisti ulkonäkö (puhtaat vaatteet, hiukset ja naamakarvat kunnossa) ja ettei ole yksinäinen. Miehellä täytyy olla sosiaalista elämää muuallakin kuin siellä deittipalstalla.
Deittipalstalla huomion kiinnittäisi sellainen tyyppi, jonka kuvasta käy ilmi, että on netinulkopuolistakin elämää.
Sama esim. baarissa. Yksinäiset miehet baarissa ei kiinnitä mun huomiota ollenkaan eikä ne innosta.
Vierailija kirjoitti:
Tunnet jokaisen kuvailemasi kaltaisen yksilön maailmassa vai mihin otantaan perustat väittämäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei vai? Mitenkäs tämä kolmekymppinen hyvännäköinen töissäkäyvä mies sitten on vielä sinkku ja lapseton, eikä jo perustanut perhettä? Niin, olisiko siinä syy sitten siihenkin, miksei parisuhde yh:n kanssakaan onnistu.
Onko sulla kiinnostusta ottaa selvää?
Kuule monen vuoden parisuhde on takana että ei oo kuule ainakaan mun sitoutumisesta kiinni.Työt 95% miesvaltaisella alalla että olisko siinä syy naisettomuuteen...
Terv, AP
Miksi et siis tehnyt lapsia aiemmassa parisuhteessasi? Miksi se kaatui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan ole väittänytkään, että lapset olisivat este pariutumiselle tai ettei yksinhuoltajaäidit saisi yhteydenottoja. Ei sinun sitä tarvitse todistaa. Olet ymmärtänyt nyt jotain väärin.
Täällä jatkuvasti päivittäin keskusteluja jossa naiset valittaa kun ei ole miehiä tarjolla.Sivusta seurannut monta vuotta
Eli olet ymmärtänyt väärin. Täällä naiset valittavat, että miehiä ei juurikaan tapaa (ei ole aikaa eikä kuljeta sellaisissa paikoissa, joissa tapaisi miehiä) tai että ne jutut eivät johda vakaviin suhteisiin. Aika harvoin valitetaan, että yksinhuoltajat eivät saisi nettideiteissä yhteydenottoja.
Nyt vastaan että miksi naisille ei sitten kelpaa seura nettideiteissä??
Tai täällä kun vapaaehtoiset kutsuu kahville.
No se seuran taso on aika avainsana.
Jos lähetät kuvan lerssistäsi -> ei kiinnosta.
Jos ehdotat "päiväkahveja ;) ;) " -> ei kiinnosta.
Jos poseeraat lähettämässäsi kuvassa viinapullon kanssa -> ei kiinnosta.
Jos kerrot olevasi työtön vapaasta tahdostasi ja koulutetut ihmiset ovat mielestäsi kermaperseitä -> ei kiinnosta.Näin nyt esimerkkeinä.
Tietynlaiset ihmiset vetää puolensa tietynlaisia ihmisiä, joten tällekin käyttäymismallille on oma kysyjä kuntansa. Vastaavalla tavalla käyttäytyvät naiset, jotka lähettävät kuvia römpsästää, kutsuu päiväpanolle, juovat viinaa, jne...Ei nainen tässäkään asiassa ole yhtään parempi sukupuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla kiinnostusta ottaa selvää?Kuule monen vuoden parisuhde on takana että ei oo kuule ainakaan mun sitoutumisesta kiinni.
Työt 95% miesvaltaisella alalla että olisko siinä syy naisettomuuteen...Terv, APMiksi et siis tehnyt lapsia aiemmassa parisuhteessasi? Miksi se kaatui?
Sen takia lapsia ei hankittu koska ex emäntä ei ollut vielä valmistunut koulusta. Eikä meillä kiire ollut.
Eron syytä en saanut selville eikä sukulaisenikaan, mutta kovasti tykkäsi puhua puhelimessa muille miehille kerrottuaan että lähtee matkoihinsa. Siitä voi lukija päätellä itse.
Terv,AP
YH:t ovat riskejä miehille. On edellisen kariutuneen liiton painolasti, lapsikaruselli ja taloudellinen riski.
Kannattaa punnita skenaariot/kauhuskenaariot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla kiinnostusta ottaa selvää?Kuule monen vuoden parisuhde on takana että ei oo kuule ainakaan mun sitoutumisesta kiinni.
Työt 95% miesvaltaisella alalla että olisko siinä syy naisettomuuteen...Terv, APMiksi et siis tehnyt lapsia aiemmassa parisuhteessasi? Miksi se kaatui?
Sen takia lapsia ei hankittu koska ex emäntä ei ollut vielä valmistunut koulusta. Eikä meillä kiire ollut.
Eron syytä en saanut selville eikä sukulaisenikaan, mutta kovasti tykkäsi puhua puhelimessa muille miehille kerrottuaan että lähtee matkoihinsa. Siitä voi lukija päätellä itse.
Terv,AP
Okei. Entä jos hän olisi valmistunut aiemmin, olisitte siis tehneet lapsia? Siinä tapauksessako ette olisi eronneet vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla kiinnostusta ottaa selvää?Kuule monen vuoden parisuhde on takana että ei oo kuule ainakaan mun sitoutumisesta kiinni.Työt 95% miesvaltaisella alalla että olisko siinä syy naisettomuuteen...Terv, AP
Terv,APOkei. Entä jos hän olisi valmistunut aiemmin, olisitte siis tehneet lapsia? Siinä tapauksessako ette olisi eronneet vai?
Paha näitä spekuloida jälkikäteen, mutta todennäköisesti jossain vaiheessa kun elämä rullaisi hyvin eteenpäin ja tulot olisi turvattu tasapuolisesti. Nimittäin minä olin se rahantuoja koska uskoin että tilanne tasoittuu kun hän valmistuu.
Terv, AP
Vierailija kirjoitti:
YH:t ovat riskejä miehille. On edellisen kariutuneen liiton painolasti, lapsikaruselli ja taloudellinen riski.
Kannattaa punnita skenaariot/kauhuskenaariot.
Meinaatko, että lapsettoman naisen kohdalla ei tule olemaan myöhemmin lapsikarusellia ja taloudellista riskiä? Minä kyllä sanoisin, että jos ei lapsikarusellista ja taloudellisesta riskistä välitä, minä olisin paljon riskittömämpi vaihtoehto, kuin nainen, jolla ei vielä ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla kiinnostusta ottaa selvää?Kuule monen vuoden parisuhde on takana että ei oo kuule ainakaan mun sitoutumisesta kiinni.Työt 95% miesvaltaisella alalla että olisko siinä syy naisettomuuteen...Terv, AP
Terv,APOkei. Entä jos hän olisi valmistunut aiemmin, olisitte siis tehneet lapsia? Siinä tapauksessako ette olisi eronneet vai?
Paha näitä spekuloida jälkikäteen, mutta todennäköisesti jossain vaiheessa kun elämä rullaisi hyvin eteenpäin ja tulot olisi turvattu tasapuolisesti. Nimittäin minä olin se rahantuoja koska uskoin että tilanne tasoittuu kun hän valmistuu.
Terv, AP
No niin, eli et olisi tuossa tapauksessa parisuhdemarkkinoilla yhtään sen parempi kuin nämä karttelemasi yksinhuoltajatkaan.
Outo keskustelu. Ihmiset ovat todella hukassa elämässään. Kysymyshän on rakkaudesta, ei siitä, onko lapsia, varakas, koulutus yms. Kun rakkaus tulee kohdalle, ulkoisilla tekijöillä ei ole mitään merkitystä. Silloin sydän sanoo, ei järki. Ja ellei rakkautta tule kohdalle, suhdetta ei kannata aloittaa. Silloin tehtävänä on vielä opetella itsensä rakastamista. Elämä on lopulta aika yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen takia lapsia ei hankittu koska ex emäntä ei ollut vielä valmistunut koulusta. Eikä meillä kiire ollut.Eron syytä en saanut selville eikä sukulaisenikaan, mutta kovasti tykkäsi puhua puhelimessa muille miehille kerrottuaan että lähtee matkoihinsa. Siitä voi lukija päätellä itse.Terv,AP
Okei. Entä jos hän olisi valmistunut aiemmin, olisitte siis tehneet lapsia? Siinä tapauksessako ette olisi eronneet vai?
Paha näitä spekuloida jälkikäteen, mutta todennäköisesti jossain vaiheessa kun elämä rullaisi hyvin eteenpäin ja tulot olisi turvattu tasapuolisesti. Nimittäin minä olin se rahantuoja koska uskoin että tilanne tasoittuu kun hän valmistuu.Terv, AP
No niin, eli et olisi tuossa tapauksessa parisuhdemarkkinoilla yhtään sen parempi kuin nämä karttelemasi yksinhuoltajatkaan.
Just... aika jäätävää analysointia =D
Ei mulla oikeastaan muuta sanottavaa hyvät jatkot sinne.
Terv, ap
Lopeta se naisen etsiminen deittipalstalta. Et saa sieltä tasoistasi seuraa, koska naisia on monta kertaa vähemmän mitä miehiä. Kokeile yöelämää tai jotain harrastusta, missä voisit tutustua naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen takia lapsia ei hankittu koska ex emäntä ei ollut vielä valmistunut koulusta. Eikä meillä kiire ollut.Eron syytä en saanut selville eikä sukulaisenikaan, mutta kovasti tykkäsi puhua puhelimessa muille miehille kerrottuaan että lähtee matkoihinsa. Siitä voi lukija päätellä itse.Terv,AP
Paha näitä spekuloida jälkikäteen, mutta todennäköisesti jossain vaiheessa kun elämä rullaisi hyvin eteenpäin ja tulot olisi turvattu tasapuolisesti. Nimittäin minä olin se rahantuoja koska uskoin että tilanne tasoittuu kun hän valmistuu.Terv, APNo niin, eli et olisi tuossa tapauksessa parisuhdemarkkinoilla yhtään sen parempi kuin nämä karttelemasi yksinhuoltajatkaan.
Just... aika jäätävää analysointia =D
Ei mulla oikeastaan muuta sanottavaa hyvät jatkot sinne.
Terv, ap
No kerro sitten, millä perusteella koet olevasi parempi, kuin samanikäinen ihminen, joka on ehtinyt tekemään lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha näitä spekuloida jälkikäteen, mutta todennäköisesti jossain vaiheessa kun elämä rullaisi hyvin eteenpäin ja tulot olisi turvattu tasapuolisesti. Nimittäin minä olin se rahantuoja koska uskoin että tilanne tasoittuu kun hän valmistuu.Terv, AP
Just... aika jäätävää analysointia =DEi mulla oikeastaan muuta sanottavaa hyvät jatkot sinne.Terv, ap
No kerro sitten, millä perusteella koet olevasi parempi, kuin samanikäinen ihminen, joka on ehtinyt tekemään lapsia?
En ole sanonut missään vaiheessa olevani parempi. Mistä olet saanut sen päähäsi....
Terv, Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulle on ne toisen lapset este?
Ei ihme, että sun pitää roikkua deittipalstoilla.
Ai miksi?
Olisikohan koska haluan naisen joka ei ole tehnyt lapsia muiden kanssa ja elämä pyörii exän ja lapsien ympärillä.
Olen alle 30 vuotias ja haluan että tuleva vaimoni ja lapsieni äiti on vain minun lapsieni äiti.
Terv, Ap mies
ja jonka exän kanssa sun ei tarvi kilpailla...Olet sen verran nuori että löydät sen lapsettoman tod.näk. muualtakin kuin deittipalstalta, tosin sulla pitää olla sitten jotain tarjottavaa; taloudellisesti turvattu elämä jne jotta se lapseton voi jäädä pois työelämästä siksi aikaa kun tekee sinulle lapsia.
No ymmärtätkö että jos on treffi seuraa tarjolla ja kukaan ei kelpaa vika on käyttäjässä???