Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas todiste siitä että kyllä saat vaikka kolmen lapsen äitinä yhteydenottoja deittipalstoilla

Vierailija
22.11.2016 |

3kk ja nyt sain ensimmäisen yhteydenoton naiselta. Juteltiin ja paljastui että on kolmen lapsen äiti.

Siinä ei mitään pahaa, totesin että minulle se on ikävä kyllä este ja toivotin hyvät jatkot. Hän vastasi näin.

"Juu, ei mitään. :)
Täällä noin 3/4 on sillä mielellä, että ei oo väliä onko lapsia vai ei. Viestejäkin tulee keskimäärin 10 mieheltä päivässä niin mikäs hätä tässä.
Hyvää jatkoa sinulle. :)

Näin taas todiste että ei lapsetkaan ole este naiselle pariutumasta

terv, mies

Kommentit (150)

Vierailija
21/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirsi42 kirjoitti:

Onko se joku uutinen. MInulle on kolme lasta ja helposti olen saanut miehiä treffeille.

Oletko saanut "pidettyä"? 

En ole edellinen mutta vastaan, että minä ainakin sain "pidettyä". Kahdeksan vuotta olen kelvannut lapsineni ja yhteisiäkin on, vaikka olen miestä vanhempikin. Mun lapset on tasavertaisia perheenjäseniä olleet alusta saakka miehelle. Ei ole kahdeksan vuoden aikana ollut ainuttakaan lapsista johtuvaa riitaa. 

No näinhän se aikuisilla ihmisillä meneekin, mutta eihän nuo keskenkasvuiset sitä ymmärrä,

Vierailija
22/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän tarinan olet keksinyt, ihan varmasti onkin joku sulle juuri noin sanonut. Unissasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulle on ne toisen lapset este?

Ei ihme, että sun pitää roikkua deittipalstoilla.

Ai miksi?

Olisikohan koska haluan naisen joka ei ole tehnyt lapsia muiden kanssa ja elämä pyörii exän ja lapsien ympärillä.

Olen alle 30 vuotias ja haluan että tuleva vaimoni ja lapsieni äiti on vain minun lapsieni äiti.

Terv, Ap mies

Sä et voi koskaan tietää kuinka monelle se tekee lapsia sitten sun lasten jälkeen. Lapsesi saavat sisaruksia, jotka ei olekaan sun.

Ja sä et voi koskaan tietää jos jäätkin itse yh:ksi. Mitäs sitten, kun kukaan ei enää huolisikaan sua, koska sulla sattuu jo olemaan lapsia?

No on teillä taas jutut...

Minä en lähtökohtaisesti halua jäädä yh...

Toisekseen jos näin kävisi minua ei kiinostaisi pätkän vertaa exäni asiat koska hän olisi jättänyt minut.

Lisäksi tapailisin vain muita yh äitejä koska oman lähipiirini kokemuksen mukaan arki sujuu paremmin samoilla taustoilla.

Parempi, että alat miettiä sitä perhettä vasta sitten, kun näet elämässä muitakin värejä kuin vain mustan ja valkoisen.

Vierailija
24/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi?

Olisikohan koska haluan naisen joka ei ole tehnyt lapsia muiden kanssa ja elämä pyörii exän ja lapsien ympärillä.

Olen alle 30 vuotias ja haluan että tuleva vaimoni ja lapsieni äiti on vain minun lapsieni äiti.

Terv, Ap mies

Vai tarkoitatko sinun tuleva ex vaimo?

Vierailija
25/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan ole väittänytkään, että lapset olisivat este pariutumiselle tai ettei yksinhuoltajaäidit saisi yhteydenottoja. Ei sinun sitä tarvitse todistaa. Olet ymmärtänyt nyt jotain väärin.

Täällä jatkuvasti päivittäin keskusteluja jossa naiset valittaa kun ei ole miehiä tarjolla.
Sivusta seurannut monta vuotta

Eli olet ymmärtänyt väärin. Täällä naiset valittavat, että miehiä ei juurikaan tapaa (ei ole aikaa eikä kuljeta sellaisissa paikoissa, joissa tapaisi miehiä) tai että ne jutut eivät johda vakaviin suhteisiin. Aika harvoin valitetaan, että yksinhuoltajat eivät saisi nettideiteissä yhteydenottoja.

Vierailija
26/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvän tarinan olet keksinyt, ihan varmasti onkin joku sulle juuri noin sanonut. Unissasi.

Haluutko screenshotin??

Anna sähköposti. Ainiin et sä usko siltikää.

Terv AP

Vierailija
27/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan ole väittänytkään, että lapset olisivat este pariutumiselle tai ettei yksinhuoltajaäidit saisi yhteydenottoja. Ei sinun sitä tarvitse todistaa. Olet ymmärtänyt nyt jotain väärin.

Täällä jatkuvasti päivittäin keskusteluja jossa naiset valittaa kun ei ole miehiä tarjolla.Sivusta seurannut monta vuotta

Eli olet ymmärtänyt väärin. Täällä naiset valittavat, että miehiä ei juurikaan tapaa (ei ole aikaa eikä kuljeta sellaisissa paikoissa, joissa tapaisi miehiä) tai että ne jutut eivät johda vakaviin suhteisiin. Aika harvoin valitetaan, että yksinhuoltajat eivät saisi nettideiteissä yhteydenottoja.

Nyt vastaan että miksi naisille ei sitten kelpaa seura nettideiteissä??

Tai täällä kun vapaaehtoiset kutsuu kahville.

Vierailija
28/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi?

Terv, Ap mies

Sä et voi koskaan tietää kuinka monelle se tekee lapsia sitten sun lasten jälkeen. Lapsesi saavat sisaruksia, jotka ei olekaan sun.

Ja sä et voi koskaan tietää jos jäätkin itse yh:ksi. Mitäs sitten, kun kukaan ei enää huolisikaan sua, koska sulla sattuu jo olemaan lapsia?

No se on pikkasen eri asia alkaa parisuhteeseen ihmisen kanssa, jolla ei ole lapsia.

Vierailija
29/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakaan en uskalla lähteä kenenkään vieraan luo kahville. Jos nettideitistä hakisin seuraa, niin kyllä mä haluaisin ensin PITKÄÄN tutustua kirjoittelemalla ennen kuin lähtisin kahville.

Ei teistä miehistä koskaan tiedä mitä hulluja olette. Ei pahalla. :)

Vierailija
30/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllhän tuota on nimenomaan täällä toitotettu, et yh:t on tuomittu loppuelämäksi olemaan ilman parisuhdetta.

Niin. Näille toitotuksia on kahdenlaisia. Toiset ovat niitä ap:n kaltaisia miehiä, jotka sanovat, että yh:t ovat parisuhdekelvottomia. Toiset ovat niitä, jotka ovat huomanneet, että on vaikeaa ja epätodennäköistä siirtyä deittailutasolta parisuhteeseen. Kukaan ei valita, ettei deittiseuraa löytyisi. Deittiseura ei vielä kuitenkaan ole parisuhde.

Vierailija
31/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi?

Terv, Ap mies

Vai tarkoitatko sinun tuleva ex vaimo?

Mistä näitä tulevia edesmenneitä palstamammoja oikein sikiää?

Vierailija
32/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakaan en uskalla lähteä kenenkään vieraan luo kahville. Jos nettideitistä hakisin seuraa, niin kyllä mä haluaisin ensin PITKÄÄN tutustua kirjoittelemalla ennen kuin lähtisin kahville.

Kyllä voidaan pitkään kirjoitella jos siltä tuntuu. Ei se ole ongelma monelle miehelle.

Ei myöskään minulle.

Eikä kukaan nut vieraan luo kahville pyydä. Ihan julkisissa paikoissa on kahvit tähän asti kaikki pitäneet...

Vierailija
33/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä jatkuvasti päivittäin keskusteluja jossa naiset valittaa kun ei ole miehiä tarjolla.Sivusta seurannut monta vuotta

No se seuran taso on aika avainsana.

Jos lähetät kuvan lerssistäsi -> ei kiinnosta.

Jos ehdotat "päiväkahveja ;) ;) " -> ei kiinnosta.

Jos poseeraat lähettämässäsi kuvassa viinapullon kanssa -> ei kiinnosta.

Jos kerrot olevasi työtön vapaasta tahdostasi ja koulutetut ihmiset ovat mielestäsi kermaperseitä -> ei kiinnosta.

Näin nyt esimerkkeinä.

Vierailija
34/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miten niin ei kelpaa? Juurihan tässä puhuttiin, että seuraa on. Eihän kaikkien kanssa ole pakko lähteä treffeille, jos on paljon muitakin tarjolla. Ei ole edelleenkään mielestäni kukaan valittanut (tai ainakin tosi harva), ettei löydy treffiseuraa, vaan kyse on siitä, että ne treffikumppanit ovat olleet pettymyksiä.

Ymmärrätkö, treffiseura ei ole parisuhde. Naiset valittavat parisuhteen puuttumista, ei treffiseuran puuttumista.

Vierailija
35/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko kommekymppinen, hyvännäköinen töissä käyvä mies pariutuu yh'n kanssa? Aivan, ei yksikään.

Vierailija
36/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se seuran taso on aika avainsana.

Jos lähetät kuvan lerssistäsi -> ei kiinnosta.

Jos ehdotat "päiväkahveja ;) ;) " -> ei kiinnosta.

Jos poseeraat lähettämässäsi kuvassa viinapullon kanssa -> ei kiinnosta.

Jos kerrot olevasi työtön vapaasta tahdostasi ja koulutetut ihmiset ovat mielestäsi kermaperseitä -> ei kiinnosta.

Näin nyt esimerkkeinä.

Näin vaan esimerkkinä voin vaikka linkittää kymmen oman ikäistäsi miestä jotka etsivät pidempiaikaista parisuhdetta. Ovat töissä ja hyvässä kunnossa.

Ei postaile lerssi kuvia ja koulutettuja.

Ihan sama minkä ikäinen olet.

Vierailija
37/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sitä vieraan kotiinsa kutsuisi? 

Vierailija
38/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ehkä kannattaisi ilmaista tuo asia jo siinä deittiprofiilissasi, että naisen lapset on sinulle ehdoton ei. Vältyt turhilta yhteydenotoilta, ainakin oletettavasti. Ja todellakin, naisen lapset eivät monillekaan miehille niillä palstoilla ole este. Tiedän sen omasta kokemuksesta. Itselleni miehen lapsilla tai lapsettomuudella ei ollut suurta väliä, koska en hakenut mitään kovin vakavaa parisuhdetta, mutta niinpä vain elämääni tupsahti lapseton mies, ja siihen on jäänyt. Onhan arjen järjestäminen paljon helpompaa, kun vain toisella on lapsia, enkä siis todellakaan allekirjoita väitettä, että arki sujuisi paremmin jos on samanlaiset taustat.

Vierailija
39/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniko kommekymppinen, hyvännäköinen töissä käyvä mies pariutuu yh'n kanssa? Aivan, ei yksikään.

Ottihan se yksikin mies kolmen lapsen yh-bloggaajan ja naimisiin asti. Että kyllä niitä miehiä löytyy.

Vierailija
40/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ei vai? Mitenkäs tämä kolmekymppinen hyvännäköinen töissäkäyvä mies sitten on vielä sinkku ja lapseton, eikä jo perustanut perhettä? Niin, olisiko siinä syy sitten siihenkin, miksei parisuhde yh:n kanssakaan onnistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi