Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas todiste siitä että kyllä saat vaikka kolmen lapsen äitinä yhteydenottoja deittipalstoilla

Vierailija
22.11.2016 |

3kk ja nyt sain ensimmäisen yhteydenoton naiselta. Juteltiin ja paljastui että on kolmen lapsen äiti.

Siinä ei mitään pahaa, totesin että minulle se on ikävä kyllä este ja toivotin hyvät jatkot. Hän vastasi näin.

"Juu, ei mitään. :)
Täällä noin 3/4 on sillä mielellä, että ei oo väliä onko lapsia vai ei. Viestejäkin tulee keskimäärin 10 mieheltä päivässä niin mikäs hätä tässä.
Hyvää jatkoa sinulle. :)

Näin taas todiste että ei lapsetkaan ole este naiselle pariutumasta

terv, mies

Kommentit (150)

Vierailija
1/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nää kuules täällä usko mitään, muttahyvä että joku jaksaa valistaa totuutta...

Vierailija
2/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltasanomat.fi/perhe/art-2000004263147.html

Ei ole este, ei. Kyllä niitä ottajia riittää, mutta onko niitä jotka jää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.iltasanomat.fi/perhe/art-2000004263147.html

Ei ole este, ei. Kyllä niitä ottajia riittää, mutta onko niitä jotka jää?

...vanhemmat lapset aiemmista suhteista . :D Viides jo tulossa?

Vierailija
4/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulle on ne toisen lapset este?

Ei ihme, että sun pitää roikkua deittipalstoilla.

5/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se joku uutinen. MInulle on kolme lasta ja helposti olen saanut miehiä treffeille.

Vierailija
6/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt siis on aloittajan ongelma?

Sekö, että kolmen lapsen yh saa treffikutsuja mutta sinä et ja se on huono juttu, koska lapsien pitäisi olla aina este parisuhteelle?

Vierailija
7/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi42 kirjoitti:

Onko se joku uutinen. MInulle on kolme lasta ja helposti olen saanut miehiä treffeille.

Oletko saanut "pidettyä"? 

Vierailija
8/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan ole väittänytkään, että lapset olisivat este pariutumiselle tai ettei yksinhuoltajaäidit saisi yhteydenottoja. Ei sinun sitä tarvitse todistaa. Olet ymmärtänyt nyt jotain väärin.

Vierailija
9/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi?

Olisikohan koska haluan naisen joka ei ole tehnyt lapsia muiden kanssa ja elämä pyörii exän ja lapsien ympärillä.

Olen alle 30 vuotias ja haluan että tuleva vaimoni ja lapsieni äiti on vain minun lapsieni äiti.

Terv, Ap mies

Vierailija
10/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan ole väittänytkään, että lapset olisivat este pariutumiselle tai ettei yksinhuoltajaäidit saisi yhteydenottoja. Ei sinun sitä tarvitse todistaa. Olet ymmärtänyt nyt jotain väärin.

Täällä jatkuvasti päivittäin keskusteluja jossa naiset valittaa kun ei ole miehiä tarjolla.

Sivusta seurannut monta vuotta

Vierailija
11/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi42 kirjoitti:

Onko se joku uutinen, että yh-äidit ovat helppoja?

Vierailija
12/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi nainen jotenkin loukkaantua kun piti alkaa pitäämään tuollainen "kyllä minä kelpaan" -puhe.

Vierailija
13/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi42 kirjoitti:

Et ymmärtänyt lukemaasi?

Vierailija
14/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi nainen jotenkin loukkaantua kun piti alkaa pitäämään tuollainen "kyllä minä kelpaan" -puhe.

Nämä yh-äidit on melkko kärkkäitä puolustelemaan heikkouksiaan. :D Aika monta on jo nyt käsipystyssä todistelemassa kuinka he kelpaavat.

Vierailija
15/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllhän tuota on nimenomaan täällä toitotettu, et yh:t on tuomittu loppuelämäksi olemaan ilman parisuhdetta.

Vierailija
16/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi?

Olisikohan koska haluan naisen joka ei ole tehnyt lapsia muiden kanssa ja elämä pyörii exän ja lapsien ympärillä.

Olen alle 30 vuotias ja haluan että tuleva vaimoni ja lapsieni äiti on vain minun lapsieni äiti.

Terv, Ap mies

Ainahan sitä saa haluta ja suunnitella.

Mutta ensinnäkin voi ihan hyvin paljastua, ettet kykene saamaan omia lapsia.

Myös jos kohtaat sen elämäsi sielunkumppanin ja jätät tilaisuuden väliin koska naisella on lapsi, niin pidän sinua aika tyhmänä yksilönä.

Vierailija
17/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi?

Terv, Ap mies

Sä et voi koskaan tietää kuinka monelle se tekee lapsia sitten sun lasten jälkeen. Lapsesi saavat sisaruksia, jotka ei olekaan sun.

Ja sä et voi koskaan tietää jos jäätkin itse yh:ksi. Mitäs sitten, kun kukaan ei enää huolisikaan sua, koska sulla sattuu jo olemaan lapsia?

Vierailija
18/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ARHG!

Vierailija
19/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirsi42 kirjoitti:

Oletko saanut "pidettyä"? 

En ole edellinen mutta vastaan, että minä ainakin sain "pidettyä". Kahdeksan vuotta olen kelvannut lapsineni ja yhteisiäkin on, vaikka olen miestä vanhempikin. Mun lapset on tasavertaisia perheenjäseniä olleet alusta saakka miehelle. Ei ole kahdeksan vuoden aikana ollut ainuttakaan lapsista johtuvaa riitaa. 

Vierailija
20/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi?

Terv, Ap mies

Sä et voi koskaan tietää kuinka monelle se tekee lapsia sitten sun lasten jälkeen. Lapsesi saavat sisaruksia, jotka ei olekaan sun.

Ja sä et voi koskaan tietää jos jäätkin itse yh:ksi. Mitäs sitten, kun kukaan ei enää huolisikaan sua, koska sulla sattuu jo olemaan lapsia?

No on teillä taas jutut...

Minä en lähtökohtaisesti halua jäädä yh...

Toisekseen jos näin kävisi minua ei kiinostaisi pätkän vertaa exäni asiat koska hän olisi jättänyt minut.

Lisäksi tapailisin vain muita yh äitejä koska oman lähipiirini kokemuksen mukaan arki sujuu paremmin samoilla taustoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan