Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Msm- ja macajauhe, kokemuksia?

Vierailija
18.11.2016 |

Olen harkinnut jommankumman ostoa. Kynnet ovat hauraat ja rinnat pienet, ja olen lukenut että monilla naisilla varsinkin rinnat ovat kasvaneet.

Onko kokemuksia kummastakaan, esim. mitään pitkäaikaista käyttöä, miten on vaikuttanut ja onko c-vitamiini lisännyt tehoa? Suositteletko? Miten otat jne?
t. Lauta

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin haluan tietää!

Vierailija
2/13 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanu molemmat saman tarkoitukseen.. älä tuhlaa raha .. ei paranna ihoa ehkä hiuksia ehkä rintoja join jo aina pitkään aamul ja illal ei mitään eroa ja maku niin paha vedän vaa äkki alas.. ihan turha ja kallis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös tuo maca ole lähinnä miehille halujen kasvattamista varten

Vierailija
4/13 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Msm:ää olen käyttänyt jauheena. Suosittelen Puhdistamon opti-msm + c -jauhetta. Se on puhdasta ja siinä on c-vitamiini lisäksi valmiina. C Parantaa makua ja tehostaa imeytymistä. Jauhe sekoitetaan veteen. Maku on mitä on, mutta luotan jauheeseen enemmän kuin johonkin kapseleihin joiden imeytymisestä ei voi olla varma.

Macajauhetta lisään joskus puuroon tai smoothieen. Se on lähinnä vaikuttanut seksuaaliseen halukkuuteen.

Vierailija
5/13 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni maca ei sovi. Tulee vatsa kipeäksi ja menee sekaisin. :( Mutta voithan kokeilla kumminkin. Joillekin se sopii.

Vierailija
6/13 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Msm:ää olen käyttänyt jauheena. Suosittelen Puhdistamon opti-msm + c -jauhetta. Se on puhdasta ja siinä on c-vitamiini lisäksi valmiina. C Parantaa makua ja tehostaa imeytymistä. Jauhe sekoitetaan veteen. Maku on mitä on, mutta luotan jauheeseen enemmän kuin johonkin kapseleihin joiden imeytymisestä ei voi olla varma.

Macajauhetta lisään joskus puuroon tai smoothieen. Se on lähinnä vaikuttanut seksuaaliseen halukkuuteen.

Maca auttaa myös hormonitasapainon palauttamisessa ja mulla auttoi myös mielialaan (ehkä just ne hormonit)

Msm:n maku ei mua häiritse, vähän kitkerä muttei paha. Se taas auttaa nivelvaivoihin ja närästykseen on ihan huippu.

Vierailija
7/13 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macan vaikutuksia en huomaa. Msm on auttanut lihaskipuihin. Tissit ovat pysyneet pieninä, eli ei kannata sen takia ostaa kumpaakaan.

Vierailija
8/13 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Msm on auttanut juurikin kynsien vahvistamiseen, samoin hiusten.

Vierailija
9/13 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Msm voi nostaa maksa-arvoja. Kannattaa olla varovainen.

Vierailija
10/13 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Msm ja macalla ei ollut mitään vaikutusta kumpaankaan mainitsemaasi.

Pahanmakuisia ja h***** kalliita. Toi puhdistamon aine varmaan piristi kun siinä on c-vitamiinia. No thanks. Ostan mieluummin appelsiinia.

Vierailija
11/13 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutusta se lumevaikutuskin on.

Vierailija
12/13 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen syönyt MSM-jahetta monta vuotta, hiukset ja rinnat ovat kuin ennenkin, mutta nivelvaivat ovat kadonneet. (Ostan jauhetta hevoskaupasta)

Vierailija
13/13 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutusta se lumevaikutuskin on.

Olet varmasti kokeillut kumpaakin pidemmän aikaa? Muutenhan kommentillasi ei ole mitään arvoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä