Eno ei suostu kirjoittamaan elvytykset kieltävää paperia vaikka ollaan jankutettu, että mitään toivoa ei enää ole
Mitä ihmettä voimme tehdä? Hän harmaa vain vastaan. Olemme ihan poikki jo.
Kommentit (33)
Tulisko halvemmaksi tappaa se itse.
Vierailija kirjoitti:
Tulisko halvemmaksi tappaa se itse.
Agathan kirjoista voi löytyä hyviä konsteja. Tai miksei suomalaisistakin. Rukiinjyvät, ne torajyvär esimerkiksi.
Potilaan oma mielipide pitää ottaa huomioon. Ette voi pakottaa häntä mihinkään.
Ettekö ymmärrä että se on henkilökohtainen päätös! Hävetkää
Enolla on oma elämä ja sulla oma. Elä sitä ja anna enon elää ja kuolla rauhassa.
Eiköhän lääkärit päätä ketä elvytetään. Jos potilaalla esim. pitkälle edennyt syöpä, ei varmaankaan aloiteta elvytystä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitään toivoa ei ole ja hän on ainoa, joka ei sitä ymmärrä!
AP
Kaikesta sitä päänsärkyä pitääkin ottaa? Jos eno on huonossa kunnossa, niin sehän kuolee joka tapauksessa elvytetään tai ei. Elvytys voi antaa muutaman tunnin tai päivän lisäaikaa. Entä sitten? Ei kai hän nyt ihan vapaaehtoisesti sinne saunan taakse halua, pölöt!
Mitä tarkoitat kun laitoit että mitään toivoa ei ole. Onko hän vakavasti sairas tms.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat kun laitoit että mitään toivoa ei ole. Onko hän vakavasti sairas tms.
Kyllä. Mitään toivoa ei ole.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitään toivoa ei ole ja hän on ainoa, joka ei sitä ymmärrä!
AP
Ja sinä et ymmärrä että ketään ei pakoteta tekemään sitä!
Suosittelen enoa ryyppäämään rahat.
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta sitä päänsärkyä pitääkin ottaa? Jos eno on huonossa kunnossa, niin sehän kuolee joka tapauksessa elvytetään tai ei. Elvytys voi antaa muutaman tunnin tai päivän lisäaikaa. Entä sitten? Ei kai hän nyt ihan vapaaehtoisesti sinne saunan taakse halua, pölöt!
Elvytyksessä murtuu kylkiluut kumminkin, oottele vaan ihan rauhassa.
Elvytyksestä ei loppupeleissä päätä potilas eikä omaiset. Sen päätöksen tekee lääkäri. Ei palliatiivisessa hoidossa olevaa syöpäpotilasta elvytetä, vaikka hän itse toivoisi niin.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän lääkärit päätä ketä elvytetään. Jos potilaalla esim. pitkälle edennyt syöpä, ei varmaankaan aloiteta elvytystä.
Lääkäri voi määrätä elvytyskiellon, mutta niin voi myös potilas itse.
Perintöäkö kärkyt vai miksi asia muuten kuuluisi sinulle mitenkään? Oikeustoimikelpoinen henkilö tekee itse päätöksensä, deal with it.
Herranen aika miten törkeää, siis te oikein jankkaatte enolle että pitää tehdä elvytyskielto kun toivoa ei ole 🤬 Hävetkää!!! Ei ole teillä mitään oikeutta painostaa enoa elvytyskieltoon, mihin oikein pyritte?? Perintöä norkoatte, toivottavasti eno tekee testamentin vaikka maantien kiertäjille tuollaisten härskien sukulaisten sijaan.
Onko isokin perintö tulossa?