Kaveri arvosteli sisustustani, heillä luetaan kirjat ruudulta kun kirjat pilaavat sisustuksen
Hän sanoi että kirjahylly on sottaisen näköinen eikä hän ymmärrä miksi jotkun hamstraavat kirjoja. Meillä tytöt 3- ja 5v jotka rakastavat kirjoja yli kaiken. Käy myös vähän sääliksi kaverin lapsi 4v kun joutuu lukemaan kaikki sadut tabletilta.
Kommentit (89)
Joillakin on tarve tuoda julki ymmärryksensä rajallisuus niin kuin se olisi liikuntarajoitteisuuden kaltainen vamma, johon muiden on pakko mukautua ja rakentaa ne pyörätuolirampit vaikka eivät itse niitä tarvitsisi.
Vierailija kirjoitti:
Osa sionisti- jesuiittavetoista tyhmistämiskampanjaa jossa vain eliitti koulutetaan johtamaan maailmaa.
Tulee näistä sinun salaliittoviesteistäsi mieleen, miten kaikki ongelmat alkavat muistuttaa naulaa, jos pakissa ei ole kuin vasara.
Kenellä on kirjahylly?
Harvassa on ne kirjat, joita viitsisi säilyttää/lukea montaa kertaa. Saati sitten pitää esillä.
Lapset voi pitää kirjansa omassa huoneessaan.
Vierailija kirjoitti:
Kenellä on kirjahylly?
Harvassa on ne kirjat, joita viitsisi säilyttää/lukea montaa kertaa. Saati sitten pitää esillä.
No mulla on hyllyssä lähinnä niitä kirjoja, jotka olen lukenut vähintään pariin kertaan. Joitakin kirjoja tulee luettua muutaman vuoden välein. Kirjastosta lainailen uusia kirjoja, lempikirjat tai vähän vaikeammin löydettävät on hyllyssä.
Onneksi sä AP olet parempi ihminen 👍
Vierailija kirjoitti:
Kenellä on kirjahylly?
Meillä on kirjahylly enkä luovu siitä. Se on lisäksi täynnä kirjoja monella kielellä, matkamuistoja tai valokuvia en ole sinne laittanut. Lisää kirjoja tulee ostettua vähän väliä, yleensä oman alan ammattikirjallisuutta.
Jos haluan lukea ihan puhdasta viihdettä, lainaan romaanin kirjastosta.
Vierailija kirjoitti:
Kenellä on kirjahylly?
Mun unelma on koko seinän peittävä kirjahylly täynnä kirjoja. Nyt mulla on vain kaksi lasiovellista kirjakaappia ja 50-luvun vitriini. Toisen kaapin valtaa miehen kirjat ja joudun koko ajan tekemään karsintaa omissani, että saan mahtumaan uusia "pakko saada" omaan kaappiini. Harmi ettei just nyt ole mahdollisuutta tuollaisella isolle kirjahyllylle... Lapsillakin on kymmeniä kirjoja, lisäksi ollaan kirjaston suurkäyttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenellä on kirjahylly?
Mun unelma on koko seinän peittävä kirjahylly täynnä kirjoja. Nyt mulla on vain kaksi lasiovellista kirjakaappia ja 50-luvun vitriini. Toisen kaapin valtaa miehen kirjat ja joudun koko ajan tekemään karsintaa omissani, että saan mahtumaan uusia "pakko saada" omaan kaappiini. Harmi ettei just nyt ole mahdollisuutta tuollaisella isolle kirjahyllylle... Lapsillakin on kymmeniä kirjoja, lisäksi ollaan kirjaston suurkäyttäjiä.
Mikä siinä kirjojen hamstraamisessa on niin hienoa?
Kukin tavallaan. Itse en tykkää lukea ruudulta, vaan suosin paperikirjoja. Suurimman osan kirjoista ostan/saan käytettyinä, uutuudet lainaan kirjastosta, kätevästi saa tilattua muistakin kirjastoista jos omaan lähikirjastoon ei joku teos tule. Ammattikirjallisuus on oikeastaan ainoa, mitä hankin uutena. Laskin joskus, että kirjahyllymetrejä on noin 30.
Olen itse luopumassa kirjahyllystä. Ihan luonnollinen jatkumo sille, ettei minulla enää ole video- ja levykokoelmaa, vaan käytän Spotifyta, Netflixiä ja HBO:ta. Kirjat aion jatkossa lainata kirjastosta tai ladata padille, lainakirja kyllä mahtuvat kaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenellä on kirjahylly?
Mitä hienoa on yhtään minkään hamstraamisessa? Tai tavaroiden vähäisyydellä sen puoleen?
Oma kotikirjastoni on ahkerassa käytössä, en "hamstraa" niitä koristeeksi enkä koe olevani parempi ihminen, koska minulla on kirjoja. Tähän kotiin ja minulle ne sopivat ja tuovat iloa, toisille ehkä ei.
Hän irvailee sinulle ja sinä tunnet ylemmyyttä häntä kohtaan. Mikäpä siinä, mukavaa että ystävyytenne toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa sionisti- jesuiittavetoista tyhmistämiskampanjaa jossa vain eliitti koulutetaan johtamaan maailmaa.
Tulee näistä sinun salaliittoviesteistäsi mieleen, miten kaikki ongelmat alkavat muistuttaa naulaa, jos pakissa ei ole kuin vasara.
Kuka sinä? Puhut kuin stalkkaaja. Mutta Niinhän se sinun pakistasi näyttää kun sinulla on vain vasara eikä tietoa miten tätä soppaa nyt väännetään ulkomailta Suomeen koulutuspolitiikkaa myöten. Et tajua että eliitillä on todellakin aikomus rikastua itse ja pikkuhiljaa näivettää muita pois. Ja se on hyvinkin hallittua tietoa ketkä täytyisi näivettää pois!
Vain typerä ei vastusta tuota kaikkea. Luullen että olisi itse niin tärkeä että ne hyväksyvät siihen eliittiin!
Vierailija kirjoitti:
Kenellä on kirjahylly?
Minulla on kirjahylly. Paljon on kirjoja, joita haluan säilyttää/lukea/selailla monta kertaa.
Mutta miksi jollain on mikrouuni? Harvassa on ne ruoat, joita viitsisi mikrottaa. Saati sitten syödä mikrotuksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenellä on kirjahylly?
Niiden lukeminen!
Äläkä paljasta hölmöyttäsi väittämällä, että kaiken saa e-kirjoina.
Vierailija kirjoitti:
Kenellä on kirjahylly?
Missäs ne muksut pitää niitä kirjoja siellä huoneessaan? Lattialla, sängyllä? Vaiko hyllyssä, ja hylly, jossa on kirjoja -> kirjahylly.
Neiti etsivät, Dana tytöt ja Hardy pojat on oltava arvoisellaan paikalla, eli esillä kirjahyllyssä.
Vierailija kirjoitti:
Sääli äei tarvi kumpaakaan eikä kummankaan lapsia, koska molemmathan saa juuri sitä mitä haluaakin.
Ei se nyt ihan noinkaan ole. Jos nelivuotiaalle tuupataan jatkuvasti tabletti käteen, niin ei se ole hänen oma valintansa. Kyllä minua ainakin surettaa ja v...ttaa noin yksioikoisen köyhä kasvatustapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääli äei tarvi kumpaakaan eikä kummankaan lapsia, koska molemmathan saa juuri sitä mitä haluaakin.
Ei se nyt ihan noinkaan ole. Jos nelivuotiaalle tuupataan jatkuvasti tabletti käteen, niin ei se ole hänen oma valintansa. Kyllä minua ainakin surettaa ja v...ttaa noin yksioikoisen köyhä kasvatustapa.
Tämä! Kyllä se lapsi oikeasti vaatii vuorovaikutusta, kommunikointia ja katsekontaktia. Oikeasta kirjasta satu luetaan yhdessä, vanhempi voi kysellä "mikäs tuo eläin/hedelmä/mikä tahansa on" ja "mitäs tuo setä tekee tuossa kuvassa" Yhdessä sylitellään ja kommunikoidaan. Myös jos iltasadusta kyse niin oikeassa kirjassa ei ole kirkas näyttö unta häiritsemässä.
onneksi kaverisi asuu kotonaan ja sinä sinun kodissasi. Sääli äei tarvi kumpaakaan eikä kummankaan lapsia, koska molemmathan saa juuri sitä mitä haluaakin.