Nanna Karalahti hehkuttaa, ettei Jeren keskimmäinen lapsi ole Jerelle tärkeä.
Hän on itse Jerelle tärkeä sekä heidän poika Jax ja Jeren esikoinen Ronja. Stella tytär ei sovi tuohon soppaan enää.
Eikö Nannakin voisi hyväksyä, että Jeren on kannettava vastuu myös menneisyydestä, eikä lapsia saisi laittaa tärkeysjärjestykseen. Itse on Jere tämän Minskin daamin kanssa lapsen tehnyt ja eihän se tällä hetkellä Nannastakaan kivalta tunnu, että se heidänkin elintasoa rokottaisi. Lapsista maksetaan eriarvoisia elatusmaksuja. Ja Nanna siunaa tilanteen.
Kommentit (247)
Kyllähän sitä niinkin päin on kuullut tapahtuvan, et mies ottaa kortsun pois vaivihkaa ja jatkaa paljaalla, kun se tuntuu mukavammalta.
Että siinä mielessä se on jokaisen ittesä pidettävä huoli, ettei tule tahtomattaan äidiksi/isäksi!
Minun silmiin henkilö vaikuttaa hieman yksinkertaiselta, jos tulee väittämään, et "se sano että ehkäisy on kunnossa".
Meillä Suomessa on kuitenkin sen verran korkea tietotaso, et jokaisen peruskoulun päättävän luulisi tietävän miten lapsia tulee...
Aikuisten tulee ajatella lapsen etua. Kun on lapsen maailmaan saattanut, on velvollisuus myös huolehtia hänestä. Tavalla tai toisella. Lasten asioiden retostelu julkisuudessa on ala-arvoista. Kertoo aika paljon nannasta, ettei ymmärrä hävetä omaa typeryyttään ja kehittymätöntä tunne-elämäänsä vaan julkaisee sen vieläpä lehdessä. No, kyllä elämä opettaa sitten. Eihän tuollaisella touhulla hyvää loppua ole.
http://www.iltasanomat.fi/elitserien/art-2000001953688.html
Jere ilmoittaa Expressenin haastattelussa lapsikseen 16-vuotiaan tyttären ja tänä vuonna syntyneen pojan.
Erinomaisesti siis sopivat yhteen tämän Nannansa kanssa, joka hehkuttaa sitä, että Jerelle tärkeintä on vain nämä kaksi lasta. Puistattavaa. Miksi tällaista pitää kommentoida ylipäätään julkisuudessa?
Vierailija kirjoitti:
Ei vahinkolapsia kuulukaan rakastaa samalla tavalla kuin toivottuja. Toivotut lapset lujittavat avioliittoa ja äpärät vahingoittavat. Nannakin ymmärtää kunnioittaa Ronjaa, koska hän on avioliitossa syntynyt.
Miksi miehen pitäisi kärsiä menneisyyden vahingoista, kun on onnellinen nykyisessä perheessään.
Jos tämä "vahinko" (inhottava kutsua ketään tuollaisella ilmaisulla...) olisi ollut poika niin olisi saattanut olla eri ääni kellossa. Ainakin tämän Stellan äiti kertoi kuinka kovasti Jere sitä Jakkaralahtea toivoi...
No, ei tullut Jakkaralahtea vaan tyttö niin pakko oli metsästää uusi äiti. (Jere ei kai tiedä, että miehen sukusolut määräävät lapsen sukupuolen. Jotkut miehet esim. voivat saada vain tyttöjä kun Y-siittiöt ovat viallisia.)
Oli miten oli, en ymmärä miten tuollaisia asioita pitää puida julkisuudessa. Toivottavasti tuo Stella ei koskaan tule lukemaan noita juttuja. Hän on syytön kaikkiin sotkuihin kuitenkin.
Mua säälittää ihan kamalasti Jeren valkovenäläinen tytär Stella. Voin vaan kuvitella miten pahalta tuntuu googletella hänet hylännyttä isäänsä ja löytää artikkeleita jotka hehkuttavat isän kahta muuta lasta, ja vähättelevät Stellaa ja vielä lisäksi tämän äitiä. Paitsi isän myös isän, uuden puolison toimesta (jolla ei ole mitään tekemistä/puuttumista Stellan tai Ronjan asioihin).
Toivon ihan hirveästi että Stella menestyy suuresti elämässään, saavuttaa kaiken mitä haluaa, ja että Jere joskus vielä ymmärtää mitä menetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on se ero, että Jere ei ole halunnut sitä keskimmäistä lasta. Se oli vahinko tai "vahinko". Jere olisi varmasti halunnut, että se sloboeukko tekee abortin, mutta eipä tehnyt kun näkee hyvän rahanlypsymasiinan Jeressä. Ei-toivotut lapset ei-tärkeiden naisten kanssa eivät yleensä ole yhtä tärkeitä miehille kuin ne suunnitellut lapset. Ikävää mutta totta. Sitä paitsi mun mielestä miesten ei tartteis maksaa elareita kuin max 100€ kuussa vaikka olis mikä tulotaso. Jos kuvitellaan että lapsen elatus koostuisi seuraavista: Äidiltä 100, isältä 100 ja lapsilisät 100 = 300. Hyvin saa lapsen kulut katettua. Ja on otettava huomioon, että sille lähivanhemmalle maksetaan asumistukea isommasta kämpästä, ei etävanhemmalle. Lisäksi saa kaikki yh-korotukset ja tarvittaessa vaikka toimeentulotukea. Etä ei. Kyllä tää Suomen systeemi on paska miehiä kohtaan. Ymmärrän Jeren haluttomuuden maksaa ahneille ex-ämmille. Miehet, lisääntykää vain fiksujen ja työssäkäyvien naisten kanssa ja jättäkää ne rahanahneet pyrkyrit nuolemaan näppejään!
Mä olen nainen ja äiti. Mulla on tuollainen ei toivottu vahinkolapsi, tosin jo aikuinen enkä pidä hänestä. Ymmärrän siis Jereä.[/quote
No ompa todella kurjaa. Lapsellasi on kova työ pärjätä elämässään. Miksi saatoit hänet maailmaan jos sulla ei ollut halua häntä rakastaa? Tai mikset antanut adoptioon? Nainen on vastuussa lapsista jotka maailmaan synnyttää. Suomessa on todellakin mahdollista kantaa vastuunsa tässä asiassa. Miehen mahdollisuudet vahingon sattuessa ovat nolla. Keho ja valta on naisella. Joten miksi?Miehellä on täysi valta omaan kehoonsa. Kukaan tuskin pakotti Karalahtea pettämään vaimoaan ja panemaan paljaalla tämän venakon kanssa. Ja turha vedota siihen, että nainen hoiti ehkäisyn. Jos on aviossa ja paneskelee sivusuhteen kanssa niin kannattaa huolehtia siitä ehkäisystä ihan itse. Ja tarkasti. Johan se on järkevää tautiriskinkin takia. Multa ei heru ympatiaa näille paljaalla paneville ukkomiehille, jotka on "huijattu" isäksi.
Ja venakkohan väitti, että lapsi tehtiin ihan yhteisymmärryksessä. Jere kun halusi pojan. Jeren itku alkoi vasta kun lapsi ei ollutkaan poika. Aika hankala sitä aborttia enää siinä vaiheessa oli tehdä, että vähän myöhäistä oli Jeren uikutus. Tosin en yhtään ihmettelis vaikka Karalahti oli tosissaan vaatinut aborttia vielä lapsen syntymänkin jälkeen. Tyyppi kun ei tunnu olevan se penaalin terävin kynä.
Olen itse vahinkolapsi, enkä kyllä yhtään ihmettele, ettei isäni minusta välitä... Riittää, että äitini välittää.
Vierailija kirjoitti:
Mua säälittää ihan kamalasti Jeren valkovenäläinen tytär Stella. Voin vaan kuvitella miten pahalta tuntuu googletella hänet hylännyttä isäänsä ja löytää artikkeleita jotka hehkuttavat isän kahta muuta lasta, ja vähättelevät Stellaa ja vielä lisäksi tämän äitiä. Paitsi isän myös isän, uuden puolison toimesta (jolla ei ole mitään tekemistä/puuttumista Stellan tai Ronjan asioihin).
Toivon ihan hirveästi että Stella menestyy suuresti elämässään, saavuttaa kaiken mitä haluaa, ja että Jere joskus vielä ymmärtää mitä menetti.
Tämä!
Varsinkin nuorena on aika yleistä että lapsi ajattelee vanhempaansa (varsinkin isää) sankarina, ja esikuvana. Mitä se tekee lapsen itsetunnolle että isä julistaa julkisesti mediaan toivoneensa aborttia, ja ettei aio pitää mitään yhteyttä, lapsen äiti on ahne ja paha. Luulisi aikuisen ihmisen ymmärtävän että Stella on tähän kaikkeen täysin syytön.
Antoi vielä lapselleen oman sukunimensä, että jokainen Stellan tunteva voi päätellä isän, ja löytää nuo idioottimaiset ja lapselliset haastattelut. Hyvää koulutaipaletta lapsi raukalle :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tuo varmastikin on, ettei keskimmäinen lapsi ole isälleen tärkeä, eihän asia muuten olisi otsikoissa. Yleensähän näitä hyssytellään ja väitetään, että tasapuolisia ollaan ja kaikkia lapsia rakastetaan yhtä paljon, vaikka totuus on ikävän usein toinen.
Muistaakseni Jere olisi halunnut, että venakko olisi tehnyt abortin, muistanko väärin?
Ja venakko taas kertoi, että Jere oli ihan tarkoituksella tekemässä poikaa. Nimikin oli valmiina, Jack Karalahti. Suhde ja kiinnostus lapseen loppui siihen, kun tulokas olikin tyttö.
Tiedä sitten kumpi valehtelee. Ehkä enemmän kallistun venakon puolelle, toi nimikin on niin osuva. Tästä Nannan&Jeren pojastahan tuli Jax. Ei varmaan kehdattu antaa sitä Jeren suosikkinimeä kun venakko sen meni kertomaan jo ennen pojan syntymää. Piti sitten keksiä jotain sinnepäin.
Jack ja Jax on kyllä jo ihan liian hyvä "sattuma". Ei jatkoon nää Nannelon ja Jerpan selitykset.
Nämä ovat viimeisiä asioita, joita lehdille annetaan.
Minkälainen ihminen kertoo lehdille lasten asioista ja kaiken lisäksi vieraasta lapsesta?
Toki lehdet kyselevät, mutta pitää osata rajata asiat, mitä kertoo haastatteluissa.
Fiksut, julkisuudessa olevat henkilöt pitävät yksityiselämänsä itsellään, eikä varsinkaan lasten asioita, tai kuvia ole esitetty. Ei siihen ole oikeuttakaan, edes vanhemmilla, saati ulkopuolisella.
https://www.instagram.com/p/5sgEG6p1cJ/?taken-by=stellakaralahti&hl=fi
Off topic mutta tuosta tytöstä tulee varmaankin vanhempana ihan mielettömän kaunis. Äidillä tosi kauniit (mallimaiset?) kasvonpiirteet, ja lapsi perinyt isältään vaaleuden ja enkelikiharat
Vierailija kirjoitti:
Off topic mutta tuosta tytöstä tulee varmaankin vanhempana ihan mielettömän kaunis. Äidillä tosi kauniit (mallimaiset?) kasvonpiirteet, ja lapsi perinyt isältään vaaleuden ja enkelikiharat
Kauniita molemmat, sekä lapsi, että äiti.
Vierailija kirjoitti:
Hän on itse Jerelle tärkeä sekä heidän poika Jax ja Jeren esikoinen Ronja. Stella tytär ei sovi tuohon soppaan enää.
Eikö Nannakin voisi hyväksyä, että Jeren on kannettava vastuu myös menneisyydestä, eikä lapsia saisi laittaa tärkeysjärjestykseen. Itse on Jere tämän Minskin daamin kanssa lapsen tehnyt ja eihän se tällä hetkellä Nannastakaan kivalta tunnu, että se heidänkin elintasoa rokottaisi. Lapsista maksetaan eriarvoisia elatusmaksuja. Ja Nanna siunaa tilanteen.
Voihan sen toki noinkin kääntää. Ei siinä silti noin lukenut. :D VOi herranjumala taas näitä nalkuttavien mammojen kalkatuksia...
Mutta mitäs teet, jos se keskimmäisen äiti ei halua antaa lastaan isän luoksen vierailulle? Rahaa se Minskin daami pyytää ihan huikeita summia, mutta lasta ei saisi isä nähdä ollenkaan. Ai mutta tätähän suomalaisetkin lähiäidit harrastavat ihan kiusanteoksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita? Ruma russakka ja lapsikin äidiltään piirteet perinyt.
Kylläpä olet ilkeä ja pahanilkinen ihminen:(
Vierailija kirjoitti:
Kaikeksi onneksi Stella tuskin suomenkieltä ymmärtää, joten artikkelit ja varsinkin tällaiset vauva-av- keskusteluketjutkin toivon mukaan pysyvät hänen tietoisuutensa ulkopuolella.
Mua ei kiinnosta Nannat, Jeret tai Oksanat, mutta tuota lasta käy kyllä niin sääliksi. Eikö tuo Nanna yhtään mieti että lapsikin kasvaa joskus isoksi ja voi googlailla että mitä hänestä on puhuttu? En muutenkaan ymmärrä että mitä helvettiä tuo Nanna kommentoi koko asiaa, jos mulla olisi mies joka on pettänyt entistä vaimoaan ja hylännyt lapsensa niin olisin aika saatanan hiljaa asiasta ja häpeäisin mieheni törttöilyn puolesta. Mutta ainiin, Jere on väärinymmärretty taiteilijasielu jota naiset ja moottoripyöräkerholaiset on käyttäneet hyväkseen.
Oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sen toki noinkin kääntää. Ei siinä silti noin lukenut. :D VOi herranjumala taas näitä nalkuttavien mammojen kalkatuksia...
Mutta mitäs teet, jos se keskimmäisen äiti ei halua antaa lastaan isän luoksen vierailulle? Rahaa se Minskin daami pyytää ihan huikeita summia, mutta lasta ei saisi isä nähdä ollenkaan. Ai mutta tätähän suomalaisetkin lähiäidit harrastavat ihan kiusanteoksi asti.
Jos ei Jeren toiminnassa Stellan suhteen ole mitään puolustelemista, niin kyllä myös äitinsä käyttää lasta pelinappulana, vieläpä julkisuudessa. Karut lähtökohdat elämään pienellä tytöllä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ihan usko tämän Stellan äidin ruikutukseen.
Tarinoilla on yleensä kaksi puolta, ja Stellan äidin tarina ei todellakaan ole se totuus tästä. Vaikka av-mammojen enemmistö mitä äänestäisi. Säälittävä nainen, joka vie lapseltaan isän. Ihan vain siksi, että on kateellinen uudesta vaimosta.
Eikö Stellan äiti vaatinutkin elatusmaksuja sen mukaan, että saisi niillä elätettyä SEKÄ ÄITINSÄ, EDELLISESTÄ SUHTEESTA SYNTYNEET LAPSENSA ja lisäksi Jeren tyttären? Minkä mittapuun mukaan se olisi ollut edes kohtuullista? :D Ihan hullu muija. Mutta toisaalta siinähän se motiivikin tuli julki, rahan perässähän se vain on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita? Ruma russakka ja lapsikin äidiltään piirteet perinyt.
Kylläpä olet ilkeä ja pahanilkinen ihminen:(
No kai mullakin on mielipiteeseeni oikeus? Vai eikö ole, jos ei ole samaa mieltä? :O
Ei vahinkolapsia kuulukaan rakastaa samalla tavalla kuin toivottuja. Toivotut lapset lujittavat avioliittoa ja äpärät vahingoittavat. Nannakin ymmärtää kunnioittaa Ronjaa, koska hän on avioliitossa syntynyt.
Miksi miehen pitäisi kärsiä menneisyyden vahingoista, kun on onnellinen nykyisessä perheessään.