Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten käsitellä besserwisser -miestä

Vierailija
17.11.2016 |

Täältä tulee neuvoja aidolta besserwisseriltä:

1. käännä huomio

Jos neuvoo kakun teossa sano, että "jos minä teen kakun niin voisitko sinä leipoa vaikka pullia, kun ne ovat niin hyviä"

Jos neuvoo ajamisessa sano, että "hei, voisitko googlettaa mistä tuo kolina johtuu kun olet niin hyvä hakemaan tietoa netistä"

2. Pyydä opettamaan

Jos haluat saada BW-miehen tekemään jotain mitä et itse jaksaisi tehdä, pyydä häntä opettamaan miten imuroidaan, pestään ikkunat, tehdään ruokaa jne. Sitten vain katsot vierestä miten mies touhuaa tohkeissaan.

3. Anna miehelle tekemistä

Sano miehellesi, että voisitko sinä täyttää aina pesukoneen, kun olet siinä paljon parempi kuin minä

Huom! Koskaan ei kannata yrittää tehdä samaa asiaa yhtäaikaa BW-miehen kanssa. Siitä tulee vain riitaa.

Jatkuvasti päsmäröivä BW-mies on yksinkertaisesti vailla tekemistä ja rooli perheessä ei ole tarpeeksi merkittävä.

M39 besserwisser henkeen ja vereen

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4. Pakota BW-mies nuolemaan kolme tuntia läskiä, haisevaa, likaista, hikistä ja karvaista työmiehen persereikää. Samalla voit tarjota työmiehelle kahvit hyvin tehdystä työstä.  BW-mies kuittaa laskun.

Otat albumiin myös valokuvan, missä työmies hörppii kahvia, virnistää ja näyttää peukkua. Tätä kuvaa voit sitten aina näyttää BW-miehelle, kun alkaa taas BesserWisseröimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla