Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehtien jatkuvat Espanjaan muuttamis uutiset???

Vierailija
17.11.2016 |

Mikähän ihme tässäkin on. Uutisoidaan kuinka paljon mukavampaa siellä on ja kaikki halvempaa. Haluavatko että ihmiset oikeasti lähtisivät sinne veroja maksamaan?

Ja aina valittu joku menestyjä perhe, jolla rahaa mällätä ja elämä niin luksusta. Ärsyttävää...

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näistä narisijoista ja muista tulonsiirroilla eläjistä ole lähtijöiksi. Maissa joissa hyvä ilmasto ja edullinen elämä on itse elätettävä itsensä. 

Suomessa on nettomaksajia 25 % . Vain parhaat yksilöt lähtevät ja kuona jää itkemään miten vähän saavat muiden ihmisten verotuotoista.

Vierailija
42/46 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras aines lähtee Suomesta ja tilalle tulee rikkauksia. Helsinki käy hyvin tästä malliksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla asuu muutama vanhempi sukulainen Arroyossa, joka on siinä Fugen ja Malagan puolessa välissä. Siellä on kyllä ihan mukava käydä keväällä ja syksyllä vähän golffia pelaamassa kun täällä on vielä liian kylmä mutta ei minua sinne kyllä muuttamaan saisi... ei edes eläkkeellä.. tai no voihan sitä mieli muuttua.

44/46 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä parissakin kirjoituksessa luullaan, että näin yritetään houkutella suuria ikäluokkia muuttamaan Espanjaan

Suuret ikäluokat eli isovanhempien ikäiset eivät enää muuta, ovat jo liian vanhoja. Mutta tuntemani 60-lukulaiset ovat kertoneet haaveistaan. Eilenkin eräs 1961 syntynyt kertoi ostaneensa asunnon Madeiralta.

En mä nyt suuria ikäluokkia niin vanhoina pidä, etteikö tuosta ikäryhmästä olisi maailmalle menijöitä. Itse miellän suuret ikäluokat vuosina 1945-1950 -syntyneiksi.

On toki yksilöllistä, kuka on 70-vuotiaana toinen jalka haudassa ja kuka taas elämänsä kunnossa. Omista sukulaisista muutamat viettävät eläkepäiviään "etelän lämmössä". Osa Euroopassa, osa Euroopan ulkopuolella.

Vierailija
45/46 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän ihme tässäkin on. Uutisoidaan kuinka paljon mukavampaa siellä on ja kaikki halvempaa. Haluavatko että ihmiset oikeasti lähtisivät sinne veroja maksamaan?

Ja aina valittu joku menestyjä perhe, jolla rahaa mällätä ja elämä niin luksusta. Ärsyttävää...

No onhan siellä mukavampaa ja halvempaa, mieti nyt itse vaikka ilmastoa.

Itse aion muuttaa Suomesta heti kuin voin, suuntana etelä-Ranska.

Toivottavasti osaat arabiaa jos sinne etelä-ranskaan olet muuttamassa. Tulee tarpeeseen.

Siellä pärjää vielä ihan ranskalla jota puhun sujuvasti. Ei ole tarkoitus asua missään Marseillessa.

Vierailija
46/46 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vain kaikille lähtijöille. Itse en enää lapset saatuani muuta Pohjoismaita kauemmaksi, on nähty eri maat ja niiden systeemit. Miksikö? No siksi, että onhan se arki niin kauan kivaa halvassa maassa, kun kaikki rullaa, mutta sitten jos yhtään mikään menee pieleen, niin maito on maassa.

Meillä on perheessä ollut esimerkiksi todella vaarallinen syöpäsairaus ja Suomi on yksi harvoista maista, joissa siihen saa parhaan mahdollisen hoidon. Jenkeissä saa vastaavan hoidon, jos on tosi hyvä vakuutus. Englannissa on huonommat lääkkeet, Pohjoismaissa saattaa saada samat hoidot, mutta sekin on sairaalakohtaista.

Olin vinkunut ulkomaille taas asumaan, mutta sitten tuli sairaus todella yllättäen. Suomen etu konkretisoitui todella karulla tavalla. Olipahan opetus ja tämän jälkeen maksan jokaikisen veropennin hymyssä suin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi