neuvoja hedelmöityksestä....
Olen raskaana ja olen ollut ovulaatiota ennen (ovulaatio laskurin mukaan) n seitsemänä päivänä nykyisen miehen kanssa ilman ehkäisyä ja sitten oli yksi päivä taukoa päivää ennen ovulaatiota jolloin olin toisen kanssa ja oli keskeytetty yhdyntä. Sitten itse ovulaatio päivänä ja siitä monena päivänä nykyisen kanssa Ilman ehkäisyä. Mikäköhän mahdollisuus että tämä yksi päivä olisi lapsen isä? Ja huom en tuolloin ollut vakituisesti kummankaan kanssa joten ei pettämisestä kyse. Kuukautiskierto säännöllinen... neuvoja..
Kommentit (6)
No mietipä nyt sitä sitten. Valitettavasti toinen joutuu tämänkin päähänpiston maksamaan kalliisti. Suosittelen sulle ehkäisyn käyttöä.
Jos on ollut ihan selkeästi keskeytetty ennen laukeamista, eikä niin että viime hetkillä vedetään pois, niin todennäköisesti isä ei ole hän. Käytännössä ns. touhutipoista raskautuminen on erittäin harvinaista, mutta jos vetäytyminen on tapahtunut juuri laukeamisen hetkellä niin toki siittiöitä on saattanut jo päästä sisään. Tällöin tuo päivää ennen oletettua ovulaatiota on ollut otollisin ajankohta hedelmöittymiselle. Toki laskurista tsekattu ovulaatio on vain laskurista tsekattu ovulaatio, oikeastihan se voi heittää useallakin päivällä siitä, ja varmin tieto on ovulaatiomittari.
Ilmeisesti toivot, että isä on nykyisesi? Koita ajatella niin, saat mielenrauhan viedä raskauden loppuun (jos se on siis suunnitelmissa). Mutta fakta on, ettei kukaan voi heittää kuin todennäköisyyksiä ja arvauksia, todellisen vastauksen saat sitten testeistä, kun lapsi on syntynyt.
Todennäkösyys on erittäin pieni, olematon
Tämä yhden päivän keskeytetty oli mies jonka kanssa olin ollut 10 v yhdessä. Keskeytetty yhdyntä aina käytössä enkä ollut tullia koskaan raskaaksi hänelle
Asian saa varmistettua vasta lapsen synnyttyä testeillä