Kerro syysi, sinä joka et halua lapsia!
Itse en halua, koska en halua. Haluan lapsia yhtä paljon, kun haluan hypätä alas parvekkeelta tai vaihtaa sukupuoltani. Ei toisin sanoen ole koskaan käväissyt mielessäkään - helppoa :) !
Mites sinä?
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään myös lapsen mahdollista kehitysvammaa. Minulle olisi totaalinen maailmanloppu, jos kohdustani putkahtaisi itsenäiseen elämään kykenemätön epäkelpo yksilö, johon olisin kahlittuna lopun ikääni. Tappaisin varmaan itseni.
Vierailija kirjoitti:
Nainen266 kirjoitti:
Nykyaikana tässä sairaalloisen ulkonäkökeskeisen yhteiskunnan takia. Lapset eivät ole/saa olla lapsia. Katsotte ympärille ja verratkaa vaikka omaa lapsuuttanne.. koulukiusaaminen on raaempaa ja ihan sairasta. Some saa ihmiset vain huonovointiseksi. Kokoaika luullaan olevan parempia kuin toiset jne..
Miksi nuorilla on nii paljon masennusta, ahdistuneisuutta ja ulkonäköpaineita?! Miettikääpä sitä. Kiitos somen ja kaiken kauneusleikkaus, fitness porvarikulttuurin.
Siksi en tee tänne lapsia.
Samaa mieltä. Kiusattu ja syrjitty melkein koko elämä. En taatusti tee lapsia kärsimään hyeenalaumojen keskelle. Parempi olla syntymättä kokonaan kuin olla kaikkien hyljeksimä
Hyviä perusteita teillä kaikilla. / Ördög
Mulla on tarpeeksi tekemistä, että pärjään itseni kanssa.
Kokemukseni mukaan elämä on enimmäkseen kärsimystä, parempi olla syntymättä.
Tämä maapallo ei kaipaa lisää ihmisiä.