Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minulla on "jännämies" ja "KILTTIMIES" sen sijaan

Vierailija
16.11.2016 |

...eli vaatimattoman näköinen ja ujo mies, jonka halusin, jätti minut. Tiesin hänet pitkältä ajalta, naismenestystä ei ole juuri koskaan ollut. Ihmettelen miksi,hän oli loistava tyyppi, en vain sitten ollut hänen tyyppiään. Murheellista, mutta ei voinut mitään.

No, palstakuvauksen mukaan jännämiestuttava, jonka naisseikkailut tiesin (ja hän minun miesseikkailuni) kuunteli murheeni, kun tämä hiljainen ja ujo tyyppi dumppasi minut. Lopulta jännämies kertoi, että oli halunnut jo vuosia minun kanssani enemmän, mutta ei ollut uskaltanut sanoa. Tulin siis lyhyen ja pyöreän miehen jättämäksi, pitkä, urheilullinen ja naisten jahtaama sen sijaan halusi minut vakavaan suhteeseen. MITEN tämä on mahdollista palstalogiikan mukaan?

Olemme kaikki jo lähes 30-vuotiaita, joten mistään teini-ikäisten jutuista ei ole kyse. :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa selitys on jännämiehen osuus tarinassa. Jännämies ei tunnetusti ole totuuden torvi ja jättää jälkeensä paljon epäjohdonmukaisuuksia ja kysymyksiä. Siksi sinäkin olet nyt hieman ymmälläsi, olet joutumassa jänniksen huiputuksen kohteeksi.

Vierailija
2/17 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, en ole ymmälläni, mielestäni tämä on ihan tavallista - joku haluaa ihmisen x, joku toinen ei. Palstalogiikkaa rummuttavien tässä pitäisi olla ymmällään, koska ns. kiltti mies ei saanut minua jännän jälkeen seurustelusuhteeseen vaan päinvastoin. :) Kerroin tosielämän esimerkin siksi, että täällä tuntuu välillä hämärtyvän se fakta, että irl asiat eivät mene palstalogiikan mukaisesti.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännis osaa myös naamioitua taidokkaasti, "ujoksi ja pulleaksi" , halutessaan. Jännis on tunnettu myös siitä, että korjaa potin, kiltin nenän edestä. Onhan näitä vaikka mitä selityksiä. Todellinen jännis ei ikinä ole sinun "omasi". Jos on,hän ei ole aito,pesunkestävä jännämies.

Vierailija
4/17 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammaulisijan voimauttava päiväuni.

Vierailija
5/17 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kysymys on ennen kaikkea siitä,mitä sinä itse haluat? Ei kai siitä, kuka sinut suostuu ottamaan? Siirryitkö suoraan kiltin valitsemasi miehen torjuessa sinut, jännämiehen avoimeen syleilyyn? Miksi?

Vierailija
6/17 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, minun mielestäni kyseessä ei ole erityisen jännä mies, vain täällä palstalla ihmiset ovat joko-tai. 

Jos se ensimmäinen mies on naamioitunut epäsuositummaksi ja pulleaksi vain siksi, että saa kaikki naiset, niin onnea, meni täydestä. :D Kuulostaa nyt ehkä hieman kaukaa haetulta juuri tässä tapauksessa, mutta miksei pullea supliikkimies yleisesti ottaen naisia saisi? Tuo mainitsemani ei ollut siis supliikki.

Uskomatonta mutta totta, mutta osa komeista ja treenatuistakin miehistä haluaa parisuhdetta ja jotkut ovat jopa yksiavioisia. Ulkoisesti jännämieheltä vaikuttava ei välttämättä sovikaan siihen pleijeri-stereotypiaan, vaikka ulkopuolinen voisi luulla. Tämä siis yleisen tason kommenttina - älkää miehet tyypitelkö toisianne niin mustavalkoisesti. :)

ap

Vierailija
7/17 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kysymys on ennen kaikkea siitä,mitä sinä itse haluat? Ei kai siitä, kuka sinut suostuu ottamaan? Siirryitkö suoraan kiltin valitsemasi miehen torjuessa sinut, jännämiehen avoimeen syleilyyn? Miksi?

Tiivistin tapahtumia luettavuuden vuoksi. Ei, en ole hypännyt suoraan suhteesta toiseen. Välissä oli lähes vuosi. :) 

Ilmeisesti pointtini oli epäselvä. Tarkoitus oli siis sanoa, että oikeassa elämässä se ei mene niin, että jännämiehen eksät päätyvät kilttien kanssa yhteen ja kiltti ei ole koskaan ollut se ns. ykkösvalinta. Oikea elämä voi mennä ihan miten päin vain. 

P.s. Nykyinen miesystävä on se ykkönen minulle, tuossa yllä viitaan vain suhteiden järjestykseen. :)

Vierailija
8/17 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pikkukikkelimies

Vierailija
9/17 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli pikkukikkelimies

jaa kuka

Vierailija
10/17 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa ei ole mitään lokeroita, joihin ihmiset voidaan tyypitellä. Harva ymmärtää sitä. Vaikka sitä niin kovasti halutaan tehdä, että muka oltaisiin ymmärtävinään elämän monimutkaista luonnetta. Yksinkertaistukset on ihmisten kuvitelmia todellisuudesta. Netissä niistä jauhetaan ja kieli muokkaa todellisuutta,joten pian ne saattavatkin olla itseään toteuttavia ennusteita, muuttua todellisuudeksi.

Vierailija
11/17 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( Itse en saa jännämiestä, kai se ylipaino on vähän liian unattractive miesten keskuudessa. Joutunut tyytymään vaan Omegoihin

Vierailija
12/17 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filosohvi kirjoitti:

Todellisuudessa ei ole mitään lokeroita, joihin ihmiset voidaan tyypitellä. Harva ymmärtää sitä. Vaikka sitä niin kovasti halutaan tehdä, että muka oltaisiin ymmärtävinään elämän monimutkaista luonnetta. Yksinkertaistukset on ihmisten kuvitelmia todellisuudesta. Netissä niistä jauhetaan ja kieli muokkaa todellisuutta,joten pian ne saattavatkin olla itseään toteuttavia ennusteita, muuttua todellisuudeksi.

T. Foucault. ;)

Vierailija
13/17 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaksi hoitoa. Toinen tavallisen näköinen, todella mukava,luotettava,vähän tylsä. Toinen komea, seksikäs, epäluotettava, mutta upea sängyssä. Jos saisi nämä kaksi yhdistettyä, tuloksena olisi täydellinen mies.

Vierailija
14/17 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kaksi hoitoa. Toinen tavallisen näköinen, todella mukava,luotettava,vähän tylsä. Toinen komea, seksikäs, epäluotettava, mutta upea sängyssä. Jos saisi nämä kaksi yhdistettyä, tuloksena olisi täydellinen mies.

Klassinen "jännämies kilttimies suolakurkku". On todettu että jokanen nainen käy elämässä tämmöisen vaiheen, joskus nainen on jo naimisissa Kilttimiehen kanssa kun tapaakin tämän Jännämiehen silloin siitä tulee etiikka kurkku.

Vierailija
15/17 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klassinen "jännämies kilttimies suolakurkku". On todettu että jokanen nainen käy elämässä tämmöisen vaiheen, joskus nainen on jo naimisissa Kilttimiehen kanssa kun tapaakin tämän Jännämiehen silloin siitä tulee etiikka kurkku.

Itse en ikinä käynyt. Olin avoin ja sain kaksi aviomiestä. Jos osaat hallita tilannetta oikein ja annat kilttimiehelle tilaa suhteessa saat heidät hyväksymään toisensa. Olen Ma-Ke kilttimiehen kanssa, To-Su jännämiehen kanssa

Vierailija
16/17 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ikinä käynyt. Olin avoin ja sain kaksi aviomiestä. Jos osaat hallita tilannetta oikein ja annat kilttimiehelle tilaa suhteessa saat heidät hyväksymään toisensa. Olen Ma-Ke kilttimiehen kanssa, To-Su jännämiehen kanssa

Kenes kanssa ne on silloin,kun eivät ole sun kanssa? Kenen kanssa esim.kiltti viettää viikonloppunsa?

Vierailija
17/17 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä käymään meilläkin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenes kanssa ne on silloin,kun eivät ole sun kanssa? Kenen kanssa esim.kiltti viettää viikonloppunsa?

Kilttimies on kotona lasten kanssa ja hoitaa kotihommia,joita arkena ei ehdi. Itse vietän silloin laatuaikaa jännittävästi rakastaja-jänniksen kanssa.