Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko naisen painosta huomauttaa, tai sanoa, että tykkää kiinteästä vartalosta, ilman että....

Vierailija
16.11.2016 |

...Naisesta tulee se kylmä paska.?.

Kommentit (135)

Vierailija
61/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet aina valittavat, miten naisen saaminen on niin hankalaa ja vaikka mitä. No, varmaan onkin, kun rajaavat puolet naisista pois painon perusteella. Monilla miehillä se painoraja menee oletettavasti virallisen ylipainon alapuolella, joten rajaavat vielä isomman osan potentiaalia pois. Ei toki tarvitsekaan ottaa vastenmielistä puolisoa, mutta kannattaa muistaa, että siitä vajaasta puolikkaasta rajautuu osa pois vielä muin tekijöin ja kilpailu kovenee entisestään. 

Mitä sä nyt pillität siellä? Ihan niin kuin naiset ei rajaisi merkittävää osaa miehistä pois heti kättelyssä ihan vaan pinnallisilla syillä.

Naiset rajaavat pikemmin turvallisuussyillä kuin muulla eivätkä valita asiasta. 

No jos naisten syyt ovat turvallisuussyitä, niin sitten miesten syyt ovat hedelmällisyyssyitä. Ei sekään ole pinnallista jos sen nyt noin ajattelee. Mutta nämä asiat eivät taida olla enää kovin relevantteja nykymaailmassa.

Ja naiset todellakin valittavat asiasta. Et ole koskaan kuullut "hyviä miehiä ei ole" tms. paskaa? Tai sitä miten Suomessa on huonot miehet ja mitä näitä on?

Elän jossain kuplassa, koska en törmää missään mies/naisvihaan (paitsi tällä palstalla) ja ihmiset pitävät ilmeisesti mölyt mahassaan ja ajatukset ominaan. 

Järjellä ajateltuna on hullua, että mies ajattelee hedelmällisyyttä, koska moni mies ei edes halua lapsia, mutta ymmärrän toki ajattelukuvion alitajuisuuden ja biologisen perustan. 

Mistä kuplasta sä oikeen puhut? Itsehän sä otit esille, että miehet valittavat ja naiset eivät. Mä vaan sanoin, etten näe eroa sukupuolten välillä tässä ja sä vastaatkin, että tätä tapahtuu vain tällä palstalla. Täh?

Hedelmällisyyden ajattelu on ihan linjassa sen kanssa, että moni nainen haluaa pitkän miehen: merkityksetön asia nyky-yhteiskunnassa. Pituus ei kauheasti auta kun vastapuoli painaa Glockin liipaisinta. Omaa ruokaakaan ei enää metsästetä. Miehen turva tulee nykyään pitkälti aivotyöstä. Hintelä nörtti tuo usein turvatumman elämän kuin iso ja vahva mies, koska rahalla saa kämpän turvallisemmalta alueelta jne.

Minulle turvan tuo tai poistaa miehen käytös eli onko henkisesti vakaa ja väkivallaton tapaus, pystyykö käsittelemään rahaa niin, että perheen talous pysyy vakaana, onko päihdeongelmia, katoamistaipumuksia, puhuuko vähättelevästi vai arvostavasti jne. Siinä on pituus tai lihakset ihan sivuseikka. 

Vierailija
62/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi sanoa mutta valitse sanasi tarkkaan. Itse en loukkaantuisi (olen laihaläski) ja mies on välillä sanonut et mun pitäis käydä salilla hommaan vähän lihasta kroppaan. :D En oo vielä jaksanut, ehkä joskus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet aina valittavat, miten naisen saaminen on niin hankalaa ja vaikka mitä. No, varmaan onkin, kun rajaavat puolet naisista pois painon perusteella. Monilla miehillä se painoraja menee oletettavasti virallisen ylipainon alapuolella, joten rajaavat vielä isomman osan potentiaalia pois. Ei toki tarvitsekaan ottaa vastenmielistä puolisoa, mutta kannattaa muistaa, että siitä vajaasta puolikkaasta rajautuu osa pois vielä muin tekijöin ja kilpailu kovenee entisestään. 

Mitä sä nyt pillität siellä? Ihan niin kuin naiset ei rajaisi merkittävää osaa miehistä pois heti kättelyssä ihan vaan pinnallisilla syillä.

No jos naisten syyt ovat turvallisuussyitä, niin sitten miesten syyt ovat hedelmällisyyssyitä. Ei sekään ole pinnallista jos sen nyt noin ajattelee. Mutta nämä asiat eivät taida olla enää kovin relevantteja nykymaailmassa.

Ja naiset todellakin valittavat asiasta. Et ole koskaan kuullut "hyviä miehiä ei ole" tms. paskaa? Tai sitä miten Suomessa on huonot miehet ja mitä näitä on?

Elän jossain kuplassa, koska en törmää missään mies/naisvihaan (paitsi tällä palstalla) ja ihmiset pitävät ilmeisesti mölyt mahassaan ja ajatukset ominaan. 

Järjellä ajateltuna on hullua, että mies ajattelee hedelmällisyyttä, koska moni mies ei edes halua lapsia, mutta ymmärrän toki ajattelukuvion alitajuisuuden ja biologisen perustan. 

Mistä kuplasta sä oikeen puhut? Itsehän sä otit esille, että miehet valittavat ja naiset eivät. Mä vaan sanoin, etten näe eroa sukupuolten välillä tässä ja sä vastaatkin, että tätä tapahtuu vain tällä palstalla. Täh?

Hedelmällisyyden ajattelu on ihan linjassa sen kanssa, että moni nainen haluaa pitkän miehen: merkityksetön asia nyky-yhteiskunnassa. Pituus ei kauheasti auta kun vastapuoli painaa Glockin liipaisinta. Omaa ruokaakaan ei enää metsästetä. Miehen turva tulee nykyään pitkälti aivotyöstä. Hintelä nörtti tuo usein turvatumman elämän kuin iso ja vahva mies, koska rahalla saa kämpän turvallisemmalta alueelta jne.

Minulle turvan tuo tai poistaa miehen käytös eli onko henkisesti vakaa ja väkivallaton tapaus, pystyykö käsittelemään rahaa niin, että perheen talous pysyy vakaana, onko päihdeongelmia, katoamistaipumuksia, puhuuko vähättelevästi vai arvostavasti jne. Siinä on pituus tai lihakset ihan sivuseikka. 

Käytännössä naisia kiinnostaa tyypillisesti miehen itsevarmuus ja sosiaalinen status, jotka taas kertovat kyvystä tuoda taloudellista turvaa. Yleisesti muuten paska, mutta itsevarma mies on paljon suositumpi kuin epävarma mies, jolla on oikeasti hyvä luonne. Tämä johtuu siitä, että kuitenkin taloudellinen turva on se ykkösasia mitä haetaan.

Vierailija
64/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävä luultavasti lohtusyö, kun ei tunne itseään hyväksytyksi ja rakastetuksi. Eli se henkinen ongelma, joka aiheuttaa lihomisen, olet luultavasti sinä ap.

Aivan. Minunkin mieheni lihoi aikoinaan parikymmentä kiloa. Se oli minun syytäni.

Vierailija
65/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naista saa arvostella ääneen naisen kuullen, ei edes toinen nainen.

Naiset saa kyllä arvostella miehiä ihan miten lystää ja sen on ihan hyväksyttävää.

Vierailija
66/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naista saa arvostella ääneen naisen kuullen, ei edes toinen nainen.

Naiset saa kyllä arvostella miehiä ihan miten lystää ja sen on ihan hyväksyttävää.

Mäkin mietin, että kyllä kai nainen saa sanoa miehelle, että "rakas, sinusta on tullut pullukka"...

Vierailija
67/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä naisia kiinnostaa tyypillisesti miehen itsevarmuus ja sosiaalinen status, jotka taas kertovat kyvystä tuoda taloudellista turvaa. Yleisesti muuten paska, mutta itsevarma mies on paljon suositumpi kuin epävarma mies, jolla on oikeasti hyvä luonne. Tämä johtuu siitä, että kuitenkin taloudellinen turva on se ykkösasia mitä haetaan.

Tässä mennään taas tuonne perinteisiin, jotka eivät enää pidä paikkaansa. Ihan lähipiiristäkin tulee heti mieleen neljä naista, jotka kukaan eivät tarvitse mieheltä taloudellista turvaa ja mies on selkeästi heikommassa taloudellisessa asemassa. Sitten valtaosa on niitä perheitä, joissa miehellä ja naisella on samalla tasolla panostus. Kaksi sukulaisperhettä on sellaisia, joissa nainen on heikommalla panostuksella ja asemalla liikenteessä. 

Vierailija
68/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisystävälle, jonka kans oltu 7vuotta yhdes. En tykkää kun painoa tullut vuoden aikana. Ap.

Vaikka olen nainen, olen sitä mieltä että voi sanoa nätisti. Vaikka rakastaa kyllä ulkonäönkin täytyy miellyttää. Kiinteän vartalon voi saada kuka vain kun lisää liikuntaa ja syö terveellisemmin ellei johdu sairaudesta  se lihominen. Ymärrän myös jos on saanut juuri vauvan ja kiloja jäänyt, kyllä ne ehtii treenata pois kun lapsi on vaikka parivuotias.

Peniksen ja rintojen koko on eri asia kun niihin ei voi itse vaikuttaa. 

Vierailija
69/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihmisen täytyy pitää itsensä kunnossa parisuhteessakin eikä antaa lösähtää ja kuvitella ettei se toiseen vaikuta mitenkään. Se on epäkunnioittavaa. Toki kaikki nyt muuttuu aikojen saatossa se on ihan luonnollista, mut itse voi aika moniin asioihin vaikuttaa kyllä.

Vierailija
70/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisystävälle, jonka kans oltu 7vuotta yhdes. En tykkää kun painoa tullut vuoden aikana. Ap.

Vaikka olen nainen, olen sitä mieltä että voi sanoa nätisti. Vaikka rakastaa kyllä ulkonäönkin täytyy miellyttää. Kiinteän vartalon voi saada kuka vain kun lisää liikuntaa ja syö terveellisemmin ellei johdu sairaudesta  se lihominen. Ymärrän myös jos on saanut juuri vauvan ja kiloja jäänyt, kyllä ne ehtii treenata pois kun lapsi on vaikka parivuotias.

Pyydän merkittäväksi pöytäkirjaan eroavan näkemykseni. Jos tuo olisi helposti ja vaivattomasti toteutettavissa, miksi noin puolet länsimaisista ihmisistä ovat ylipainoisia? Siksi, että se on heidän mielestään kauneusihanne? Tuskin. 

Vierailija
71/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaan, mutta varaudu siihen, että seuraavaksi lennät niska-perseotteella rappuja pitkin pihalle eikä takaisin ole tulemista. Kuvittele itse, miltä tuntuisi, jos naisystäväsi sanoisi, että oletpa lihonut, se pieni letkupätkäkään ei enää pelitä kunnolla eikä petipuuhat onnistu, kun mahasi on tiellä.

Vierailija
72/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten sen lihoajan ei tarvi ikinä kantaa mitään vastuuta (varsinkin jos se on nainen) Miestä neuvotaan tekemään panostamaan sitten senkin edestä kehumaan, kannustaamaan, panostamaan terveellisen ruoanlaittoon, järjestämään omat elintavat uusiksi ja viemään aikuista ihmistä lenkille....!! Lihoaja ei ole vastuussa mistään ja kaikki pitäis sille valmiiksi tuoda nenän eteen ja toivoa et ehkä muutos tapahtuu...

Vierailija
73/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä porukalla menee tämä huomauttamisraja? Riippuu miehestä, mutta omalla kohdallani lihomisen kipuraja alkaa tulla vastaan vasta jossain 100-120 kg kohdalla eli en koe asiakseni nillittää ihan huvikseni. Ja mielummin niin, että tuen mahdollisimman huomaamattomasti terveellisiä elintapoja. 

Olen muuten ollut suhteessa myös 65 kg rimpulan kanssa enkä avannut aiheesta sanaista arkkuani edes pahimpien riitojen aikana tai muutenkaan, vaikka kroppa oli seksikkäästä kaukana. Joistain asioista on vaan paras olla hiljaa tai asiat tuppaavat menemään vain pahempaan suuntaan.

Vierailija
74/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydän merkittäväksi pöytäkirjaan eroavan näkemykseni. Jos tuo olisi helposti ja vaivattomasti toteutettavissa, miksi noin puolet länsimaisista ihmisistä ovat ylipainoisia? Siksi, että se on heidän mielestään kauneusihanne? Tuskin. 

Mikä nyt on helppoa ja vaivatonta sitten? Ei se lenkille lähteminen kivaa olis jos vaihtoehtona on pullan syönti sohvalla... Ei kaiken aina tarvitse olla helppoa ja vaivatonta

Vierailija
75/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihduin kerran surun takia ihan luurangoksi, meillä miea otti asian silloin esille. Hän oli hyvin huolissaan, että olin kuihtunut parissa kuukaudessa todella alipainoiseksi. Ymmärsin hänen huolensa. Jos nyt parissa kuukaudessa olisin lihonut saman verran ni toivottavasti hän olisi sanonut jotain. Mun mies on kyllä hyvä puhumaan, joten hän ei ikinä ottaisi asiaa esille loukkaavasti.

Mies kysy multa kaks viikkoa sitte onko hän pulskistunut, totesin että hieman ja siit lähti taas terveellisempi elämä. Mies kiitti, että olin rehellinen.

Mutta joo, ihmiset on erilaisia, jotkut ei kestä yhtään mitään mistään sanomista ja varsinkaan painosta, koska se on niin henkilökohtainen asia. En osaa vastata tähän sulle, mutta jos meillä mies söis itsensä hengiltä tai lihois ihan yhtäkkiä ni pakko se olis ottaa puheeksi, joku ei olis hyvin ja silloin pitäis miettiä miten toimitaan .

Vierailija
76/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ihmisen täytyy pitää itsensä kunnossa parisuhteessakin eikä antaa lösähtää ja kuvitella ettei se toiseen vaikuta mitenkään. Se on epäkunnioittavaa. Toki kaikki nyt muuttuu aikojen saatossa se on ihan luonnollista, mut itse voi aika moniin asioihin vaikuttaa kyllä.

Mutta tämä pitää sisällään aika paljon muutakin kuin läskit, eikö?

Henkinen lösähdys epäkunnioittavaan puheeseen ja välinpitämättömyyteen, kampaaja/parturivälin pidentyminen, pieruverkkarit ja vanuneet t-paidat, viikon putkeen vaihtamatta pidettävät sukat ja alkkarit, vaatteet ja kengät, joiden oikea paikka olisi roskis, oma hygienia jne jne. 

Vierailija
77/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko kertoa hänelle, että et välitä hänestä ihmisenä, vaan ulkonäöstä, joka hänellä oli tavatessanne. Tällöin naisystäväsi älyää lähteä suhteesta, jossa toinen osapuoli on kykenemätön rakkauteen, vaan on lähinnä kiinnostunut hänestä esineenä, jolle muutos ei ole sallittua.

Vierailija
78/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko miehelle sanoa, että tykkää isosta peniksestä? Siis selvästi isommasta kuin hänellä on.

Ihan muuten vaan, ajattelin että olis kiva jakaa tällainen mielipide. Sanoa vaikka, että "ihan kivaltahan se tuommoinen pikkuinenkin tuntuu, vaikka olen paljon isompiin tottunut".

Toi nyt on epäreilua. Jokainen voi kuitenkin päättää täysin itse, minkä rasvaprosenti itselleen valitsee esim. 5-40 väliltä. Munan kokoa ei voi treenaamalla ja ruokavaliolla tai edes panemalla kasvattaa. 

Vierailija
79/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko miehelle sanoa, että tykkää isosta peniksestä? Siis selvästi isommasta kuin hänellä on.

Ihan muuten vaan, ajattelin että olis kiva jakaa tällainen mielipide. Sanoa vaikka, että "ihan kivaltahan se tuommoinen pikkuinenkin tuntuu, vaikka olen paljon isompiin tottunut".

Toi nyt on epäreilua. Jokainen voi kuitenkin päättää täysin itse, minkä rasvaprosenti itselleen valitsee esim. 5-40 väliltä. Munan kokoa ei voi treenaamalla ja ruokavaliolla tai edes panemalla kasvattaa. 

Jos naisen terveydellisesti hyvä rasvaprosentti on 25-33 niin en kyllä lähtisi ihan tollaisia esittämään tai sitten yläskaalan pitäisi olla suhteessa tuolla viidenkymmenen päällä (missä prosentissa ei toki kenenkään pitäisi olla kuten ei tuolla viidessäkään).

Ja sille yhdelle, joka rinnasti lenkin ja pullan janan vastakkaisiin päihin. On kaksi ryhmää lihavia ja se toinen ryhmä on ne massuttajat, joiden olisi helppo tiputtaa painoa ihan vaan säällisillä ruokatavoilla. Sitten sillä toisella ryhmällä on kyse jostain vähän monimutkaisemmasta eivätkä istu sohvannurkassa sipsipussin, pullan tai kaljan kanssa. 

Vierailija
80/135 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä mennään taas tuonne perinteisiin, jotka eivät enää pidä paikkaansa. Ihan lähipiiristäkin tulee heti mieleen neljä naista, jotka kukaan eivät tarvitse mieheltä taloudellista turvaa ja mies on selkeästi heikommassa taloudellisessa asemassa. Sitten valtaosa on niitä perheitä, joissa miehellä ja naisella on samalla tasolla panostus. Kaksi sukulaisperhettä on sellaisia, joissa nainen on heikommalla panostuksella ja asemalla liikenteessä. 

Mä en puhunut konkreettisesta varallisuudesta, vaan niistä ominaisuuksista millä rahaa yleensä saa. Itsevarmuus ja sosiaalinen suosio kuuluvat näihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän